Intet mindre end fantastisk!
I en tid, hvor fertilitetsbehandling kan være både fysisk og følelsesmæssigt udfordrende, er det altafgørende at føle sig i trygge hænder.
Hos Camilla oplevede jeg en behandling, der går langt ud over, hvad man kan forvente. Fra første møde var det tydeligt, at hendes omsorg og engagement er i en klasse for sig. Man føler sig set og hørt!
Camilla formår at skabe en atmosfære af ro og tryghed. Hendes rolige og behagelige væsen gør, at man kan slappe af, selvom du/din krop er stresset/presser. Hun udviser en dyb forståelse for de mange følelser, der er forbundet med fertilitetsbehandling, og hun tager sig tid til at lytte til dig.
Jeg kan kun give Camilla mine aller bedste anfaldinger, hun er en støtte og skaber så trygt et rum. Selv når det hele er håbløst og hårdt!
Du er i de bedste hænder hos Camilla.








