Den 3 klinik vi prøvede var Stork…
Den 3 klinik vi prøvede var Stork Klinik og heldigvis for det - blev gravid i 3 forsøg. De har en fantastisk fertilitetsterapeut og nogle dygtige læger, syntes jeg følte mig lyttet til og var ret begejstret for lægen Maria








