Storebox Reviews 2,519

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I needed storage for 3 weeks. The website advertised "from 19 EUR/month" and showed a quarterly plan for 69.57 EUR. I ended up paying 73.19 EUR total for just 3 weeks - more than their advertised q... See more

Rated 5 out of 5 stars

Easy and reliable, fair price and pricing models, lots of locations in convenient places (including. parking), and most importantly actually helpful and quick customer support. Can’t complain about a... See more

Rated 4 out of 5 stars

Everything was amazing, I'd say almost perfect. The ease of use, 24/7 access, helpful customer support services. Those three are quite rare. Only 2 minor flaws. 1- I believe it is a little overpriced.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Easy to find and book storage online, codes for doors entrance and storage working. Clean space, protected with a cameras. Few years ago I book similar storage place but codes never working, strange... See more

Company replied

Company details

  1. Logistics Service

Written by the company

Storebox ist das Lager in deiner Nachbarschaft und hat rund um die Uhr für dich geöffnet.


Contact info


3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 87% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Shameful and to know before booking a warehouse

I wrote a review a few months ago, but the situation is getting so crazy that I have to write one again.
It's been over a year since my partner's belongings were stolen in a Storebox warehouse in Vienna. Everyone acknowledged the highly damaging prejudice (police report, photos, etc...). But in addition to the traumatic nature of the experience, Storebox has been refusing to honour the insurance he had taken out, claiming that the insurance company doesn't respond to them.
My partner contacted the insurance company a few months ago. Their response was that the safety deficiencies in the premises were such that Storebox had to pay.
The - rare - emails that Storebox deigns to send us since then are to 'apologise' for the delay and to blame the insurance company for their delays.
I tried to contact the company's management. After some cordial exchanges, no further news.
This company is a shameful joke. How can it take more than a year to take responsibility?
The only question now is: should we get a lawyer? It's not so easy if you're not Austrian and are living in another country. And maybe that's what Storebox is counting on: that we give up, in order to have 0 to pay. Storebox's business practices are disgraceful and must be reported.

30 March 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I received a wrong code!!! Unreliable service!! Worst experience

I received a wrong code!!!! I took all my luggage and boxes and hired movers and van to transport my stuff!!! And then the code you gave me to open my cabin is not working!!! All my stuff is now standing in front of my cabin door since 2 days!!! Customer service number does not answer, and the only time they answered they said there’s nothing they can do because it’s the weekend!!! Worst experience ever

15 February 2025
Rated 5 out of 5 stars

This is the best service I have ever…

This is the best service I have ever had in Germany so far. Everything is easy to understand, no paperwork nightmare. And this is exactly what I need (storage either sufficient space that I can access any time without contacting people and making appointments). Thank you for your great job 👏🏻

6 December 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello, thank you so much for your fantastic feedback!

We're thrilled to hear that you’ve had such a positive experience with our service.
Your satisfaction is our top priority, and we’re happy to hear that you found everything easy to understand and accessible. If you need anything else, don’t hesitate to reach out!

Best regards,
Storebox Team

Rated 2 out of 5 stars

Good start but

The Storebox locations are excellent but the customer service (in Vienna) is mostly non-existent. The contract notice period for cancellation is punitive. It should be a maximum of 30 days and not binding to a 12 month period. I chased an overpayment for 5 months, and it still wasn't resolved after the Customer Success Manager insisted on having an IBAN for a bank account, and wouldn't use a BIC/SWIFT code to generate the refund. A shame

1 August 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Kristian, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were not satisfied.

We would like to clarify that we communicate the cancellation notice periods and binding durations transparently. Our binding durations are flexible and individually selectable. We make sure to highlight these points to avoid any misunderstandings.

Unfortunately, no email address was provided in the review and we did not receive a response to our follow-up request. We would appreciate it if you could contact us directly at service@yourstorebox.com so we can resolve your concern as quickly as possible.

Best regards,
Storebox Team

Rated 2 out of 5 stars

It took way too long to upgrade to a…

It took way too long to upgrade to a bigger unit. It took a month to get this completed, they ignored a couple of emails. Never could get a person from Store Box on the phone, I only got their answering service. Actual units and access are great, customer service stinks.

2 December 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Jim, thank you for sharing your experience. We’re truly sorry to hear about the delays and lack of responsiveness you encountered while upgrading to a larger unit. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how frustrating it must have been for you.

We're glad to hear you found the actual units and access satisfactory, but your concerns about customer service are taken very seriously. We will review our processes to ensure emails are addressed promptly and improve our phone service availability to avoid similar issues in the future.

If there's anything still unresolved or if you need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly at service@yourstorebox.com. Thank you for your feedback—it helps us improve!

Best regards,
Storebox Team

Rated 5 out of 5 stars

Storebox Essen

Storebox Essen Walter-Hohmann-strasse-1 is very simple and easy to use, app working perfectly and it's so much enjoyable be new user, i definitely recommendend this place, if you need fast some storage options !!

4 December 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Eric, thank you for your fantastic feedback! We're glad to hear that you had such a positive experience with us.

It's great to know that you found the process simple and enjoyable. We truly appreciate your recommendation and we're happy to have been able to meet your storage needs.

Best Regards,
Storebox Team

Rated 5 out of 5 stars

Simple!

It was so simple to reserve and pay online.

1 December 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Dear Robyn, thank you for your review!

We're glad to hear that the online reservation and payment process was simple and easy for you. We strive to make everything as convenient as possible.

Best regards,
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst service and experience I had with…

Worst service and experience I had with this company, had to open a new storage to be able to get in touch with customer service, it’s being 6 month and still can’t access my old place which was vandalized and no one help us to resolve this matter, just want to open my old space and remove my items, we have being robbed and can’t talk to someone that able to help us. More than 10 emails, more than 20 calls and still no one help us,
Want to pay for what I owe and close the cabin 210. PLEASE SOMEONE DO SOMETHING

7 November 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Giulio, thank you for your feedback. We deeply regret the situation you have experienced and sincerely apologize for the inconvenience caused. Please rest assured that we take this matter very seriously.

We are glad that we have already been in contact with you via email to address your concerns and work towards resolving the issue. Should you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

Waiting on refund. No response

I booked a storage but had to cancel because I wanted a different one. I still haven’t received a refund. I asked them but they don’t respond and it’s been almost a month since I canceled.

Edit: I literally responded with my booking number as requested and now they say they can’t find me. Also I already messaged via that email and haven’t gotten a reply in over a week

3 November 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Jonathan,
thank you for your feedback. Unfortunately, we were unable to locate any booking in our system based on the information provided in this review. Please reach out to us directly at service@yourstorebox.com with your contract number so we can resolve your issue as quickly as possible.

Best regards
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

We are strongly disappointed with…

We are strongly disappointed with StoreBox service and poor reaction of their call center to our critical issue.

A week ago we have booked the room at HofKamp in Wuppertal, and already prepaid it, but couldn’t reach it due to homeless lady who was laying next to our box and was screaming at us, asking to leave. On the top, she spoiled the electrokasten so there were no electricity there.

We called to your service, and they said that they the problem will be processed. But 1.5 hours left and NOTHING WAS SOLVED.

Due to this fact the whole delivery process was corrupted. We were looking for different storage place ad-hock (300kg of goods) and also were forced to pay additional costs to delivery service for extra waiting time.

4 days past and there us no reimbursement done yet. Still waiting for the reply from super slow customer service.

29 October 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Dear Zuri,

thank you for your feedback.
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced and are truly sorry for the negative situation you faced with our service. We take your feedback very seriously and understand how frustrating this must have been.

We’re glad we were able to address your concerns via email and appreciate your patience and understanding. Please don’t hesitate to reach out to us with any further questions or issues. We are committed to improving our service and ensuring that such incidents do not happen again.

Best regards
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed with Storebox

Extremely disappointed with Storebox. I requested to terminate my contract, but they were uncooperative and unwilling to assist. Instead of addressing my concerns, they just keep sending notices without any real support. Poor customer service and lack of flexibility. Would not recommend!

31 October 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Hamed,
thank you very much for your feedback. We would like to assure you that your contract has already been successfully terminated, and we have previously informed you of this via email. Should you have any further questions or require additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly. We’re here to help.

Best regards
Storebox Team

Rated 5 out of 5 stars

Safe and accessible

Safe and accessible

21 November 2023
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Alyssa, thank you for the feedback! Happy to hear that you are satisfied with our service.
Best regards Storebox team

Rated 5 out of 5 stars

Perfect fast responsive.

I had to order new space because old space was too small so i had cancelled the small place and got the bigger place in 15 minutes . No extra charge. Perfect customer experience.

15 October 2023
Storebox logo

Reply from Storebox

Hi! Thanks for sharing your experience! It’s great to hear that you found the process of switching to a larger space quick and easy.
Best regards
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

Customer service does not respond to…

Customer service does not respond to anything. Ever. I have been sending requests and asking for support for over two weeks now and no one has replied back to me. I can't even pay my balance because I need their support and no one will respond to me. Now they send me some notice they are going to auction my stuff because I can't pay the amount because their website is giving me issues. This is ridiculous.

30 September 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Angela, thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused. We're glad that we were able to resolve your issue in the meantime. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us via email at any time.
Best regards
Storebox Team

Rated 5 out of 5 stars

It was a good way to store things…

It was a good way to store things temporarily. The company was friendly. But it was a little bit to expensive after the initial rate.

10 September 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Ulrike, thank you so much for your positive feedback! We're glad that you stored your items with us.
Best regards to Dresden
Storebox Team

Rated 5 out of 5 stars

I recently picked up my ikea order so I…

I recently picked up my ikea order so I decided to book a storage conpartment as well. Smooth booking process an location is next to my Apartment.

2 September 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello MikeMule, We are pleased to hear that both the IKEA pick-up and the booking of the compartment worked so easily.
Best regards Storebox team

Rated 4 out of 5 stars

Booking was relatively easy

Booking was relatively easy , great customer service, however would have been easier if I could have known beforehand how far away my container was from the entrance and would have been much easier if a trolley or something to transport the luggage were provided by the team

30 August 2024
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Rohin, thank you for the feedback. We are pleased to hear that you are happy with our service. When you book a compartment you can see a map of the Storebox on the website. The arrow marks the entrance and you can use it to estimate how far away the compartment is.
Best regards to Hof
Storebox Team

Rated 1 out of 5 stars

absolute nightmare

I have now been a client at storebox for one month. I have not had 3 consecutive days where I could access the storebox without customer support. I can therefore only access the storebox between 8 am -10 pm.

Over the past month there have been floodings, break ins and constant technical issues, which is why we can not access the storebox at all times. I was promised 24/7 access, which is what I am also paying for, but am only able to access the storebox between 8am-10pm. Twice, they were not able to let me in due to issues which has harmed my business financially.

The client support is awful, I emailed 3 weeks ago the person that I signed with to help me and have to this day not received a call or message back. I also tried calling him but no response. Additionally, I messaged client support last week, 5 days later still no response.
My business has really suffered as we are not able to fulfil orders on time. The past two weeks it was 34 degrees in Vienna and I had to wait for 15 Minutes each day in the heat until I was buzzed in as passcodes didn't work due to technical issues.

20 August 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Christina, thank you for your feedback. We regret that there are problems with general access at your location.

We have already placed an order to inspect and repair the building services. We are working hard to find a solution and apologise for the inconvenience.

If you would like to see another location, please let us know. Alternatively, you have the option of cancelling your compartment. Please send us an e-mail to service@yourstorebox.com if you wish to do so.

Best regards, your Storebox team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible IKEA pickup experience

This sounded good on paper but was a nightmare in reality for our IKEA pick up service. The access code emailed to me did not work. I tried calling the customer service number but no one picked up. Line just kept going dead. No
Idea what I am meant to do.

13 August 2024
Unprompted review
Storebox logo

Reply from Storebox

Hello Chris, thank you for your feedback. We are sorry that your IKEA collection did not work. Please contact IKEA directly to discuss the further collection process.
Best regards Storebox Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look