Oh Polly Reviews 51,572

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 1,760 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the products for their excellent quality, beautiful designs, and comfortable materials, often noting that items are true to size and flattering. The customer service is consistently highlighted as exceptional, with many people appreciating the helpful, professional, and responsive staff who go above and beyond to resolve issues. However, some people were dissatisfied with aspects of their order experience. A few customers reported issues with delivery times, while others mentioned receiving items with manufacturing defects or finding the sizing inconsistent with their expectations. There were also occasional concerns about communication from customer service regarding order problems.

What people talk about most

Product

Clients share positive opinions on product quality and style. Many reviewers praise the stunning collections,... See more

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, often praising the helpfulness, efficiency, and... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality. Many customers praise the stunning collections, styles,... See more

Staff

Reviewers mention positive feedback about staff. Customers consistently praise the team for being... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order. Many reviewers expressed disappointment with issues like lost... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Loved the dress, super beautiful, amazing stitching, and overall quality. Delivery did take almost a month; however, customer service was really nice and helpful with quick response times, too. Would... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Never have I ever received such amazing customer service. Kept me in the loop and up to date with my missing parcel I didn’t have to chase once! Big thanks to Elizabeth, Kasia, Lauren, Lowri & Georg... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had a great experience with Oh Polly’s customer service! A special thank you to Elle, who was incredibly kind, professional, and quick to help me resolve a small issue with my order. She noticed... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service! For every single request I made, the response was incredibly fast and efficient. They truly went above and beyond to make sure I was satisfied. The item is perfect, exactly... See more

Company replied


Company details

  1. Women's Clothing Store

Our promise to you

Written by the company

Help
You can contact our customer service team by emailing hello@ohpolly.com. Our friendly and hard-working agents are available 24/7 and will be happy to help you.
Delivery
We ship worldwide, offering a wide range of delivery services; from standard UK delivery, to express delivery, next day delivery and click & collect. A delivery estimate will be provided at checkout.

Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

52K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful customer service

Wonderful customer service. Every time I contact them they are friendly and happy to help. The few times I contacted them, they always resolve my issue and go above and beyond for customers. Thank you! :)

3 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Anna,

We appreciate you taking the time to share your positive experience. We are happy to hear that our team's friendly and helpful service resolved your issues effectively. It's great to know we exceeded your expectations. Thank you!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing 🤩 super service

Amazing 🤩 super service

3 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Sarah,

Thank you for the amazing review! We're so pleased to hear you had a great experience with us.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Your customer service is amazing

Your customer service is amazing! Super nice and efficient

4 April 2026
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Noemi,

We appreciate your feedback! We are so happy to hear you had an amazing experience with our efficient and nice customer service.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Genevieve Dress - Corset wire stayed bent

We had to return a dress due to a fault and I just want to say how amazing Customer Services have been through the whole process. I spoken to a few people and every single person was so helpful and I’m really impressed how it’s been resolved. The dress was the Genevieve and this dress is absolutely beautiful just a shame about the corset. We have ordered a few items now from oh Polly and never had any issues with any dresses before and our first time dealing with customer services everything went so smoothly and no stress. Staff was very pleasant on every email. Thank you all at Oh Polly.

4 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey,

We appreciate you taking the time to share your experience. We're happy to hear that our team provided amazing support and efficiently resolved the issue.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Great costumer service

Great costumer service, received quick and excellent service!

4 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Delin,

We are happy to hear that you received quick and excellent support! Thank you for taking the time to share your positive experience with us.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

10/10 recommend

10/10 recommend

27 March 2026
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Todireanu,

Thank you so much for the 10/10 recommendation! We really appreciate your support.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Taking Advantage Policies

I literally just ordered my items and accurately imported my address but once I clicked payment it disregarded my unit number. I’ve tried calling, virtual assistance, and basically if you don’t edit it within 15 mins or cancel within 15mins they’re basically taking ur money. So if it sends to the wrong address it’s my fault when I imported everything correctly, every time I order o line I always double check the address information. This is really disappointing given the amount of money one spends and that my graduation is in May don’t order from here if this is a major event for you.

2 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Monica,

Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience, especially with such an important event coming up.

We dispatch orders as quickly as possible, which is why we allow a 15 minute window for edits or cancellations. Extending this window would mean earlier cut-off times for next day and express delivery.

We can see you contacted us via WhatsApp, and our team was able to make a one-off exception to stop your order in the warehouse due to the circumstances. We also found that your unit number had been entered, but not explicitly labelled as “Unit,” so this was the only amendment made.

Your order has now been dispatched and is on track to arrive soon. We hope you have a lovely graduation, and thank you again for sharing your feedback.

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

I made orders for a top and a dress…

I made orders for a top and a dress they acc have amazing cloth i love some of their clothes feels nice in summer as well as could wear their long leave tops under a coat in winter and they genuinely have a good material to it. i really like how the clothes lay on and look for sales girls !

3 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Wiktoria,

We're happy you find our clothes amazing and versatile for all seasons! It's great to know you appreciate the material and fit. Thank you for your positive feedback!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

** Updated review after refunding original payment method, thanks oh Polly from a happy customer who will be returning!

I ordered a number of dresses from Oh Polly for my 30th birthday as I wanted a special dress. I went away for my birthday and my delivery was sent back 15 days after it was delivered as I had to ask a relative to send back for me once I realised I would miss the return date of 14 days. I missed this by ONE day and the item was returned in 15 days. I have now been given £483 onto a gift card when i selected for this to be sent back to the original payment method. I have sent the items back in perfect condition. I now have a huge amount on a gift card that i never asked for and absolutely no way to contact anyone to try and get this refunded onto the original method. This is a huge amount of money which quite frankly, nobody can afford to keep on a gift card and i returned the items in perfect condition and they are holding my money on a gift card, for missing out on ONE day! I do not understand how they are allowed to do this

2 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Amy,

Thank you for your review. We’re sorry to hear you were unhappy with your return experience!

Your order was delivered on 11 March, so the 14 day refund period ended on 25 March. As your return was registered on 26 March, this was unfortunately one day outside of that timeframe.

Under UK consumer law, customers are entitled to return items for a refund within 14 days of delivery. We also offer exchanges within 14 days and store credit within 30 days of delivery for added flexibility.

As a gesture of goodwill, we’ve deactivated the gift card and arranged for your refund to be returned to your original payment method.

Thanks again for taking the time to share your feedback.

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

They gave me a helpful date to know…

They gave me a helpful date to know when the dress is back in stock!

2 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Sydney,

We're happy to hear that we could provide you with helpful information about the dress's availability. Thank you for your positive feedback!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

very quick reply and very helpful

very quick reply and very helpful

1 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Aaliyah,

We're happy to hear that we provided helpful and quick assistance. Thank you for your positive feedback; it means a lot to us.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Ordering multiple sizes for Grad

I have my graduation in May and I chose to go with Oh Polly since I’ve always wanted to try their dresses, specially for this special occasion. I have been panicking because I have to leave my state for my graduation and I had to order as many dresses as possible at the time I had to order. When I found my favorite one from one of my Oh Polly’s order I tried to return the other ones but I could only get one option for my return, that’s when I contacted the Oh Polly’s customer service team and Eleanor (Elle) helped me tremendously. I’m so happy with my experience now and I feel truly fulfilled. Thank you Elle and I can’t wait to feel and look so Oh Polly in May!

1 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Manda,

We're so glad you enjoyed your experience and found a dress for your graduation! We appreciate you sharing how helpful our customer service was in resolving your return options. Thank you for your positive feedback; we hope you feel amazing in your dress!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Ezgi,

We appreciate you pointing out our team's dedication to providing great support. Thank you for your kind words!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Great products!

The product was great overall, however one item which was listed as XS/S was difficult to get into since my size is S. However, it was quite comfortable, as were the rest of the products. The quality is amazing, as always, and the dress and bodysuits look amazing. Love shopping from Oh Polly!

1 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Ju,

We're happy to hear that you loved the quality and designs! We appreciate your feedback regarding the XS/S item and its sizing. We'll consider this as we improve our size guides. Thanks for shopping with us!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Oh Polly has Good quality and very …

Oh polly has Good quality and very good customer service ☺️

1 April 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Marilena,

We appreciate your positive feedback! We're happy you found our quality and customer service to be very good. Thank you for taking the time to share.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

Good experience

Good experience like always very beautiful dresses

1 April 2025
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Rahma,

We're happy you had a good experience and found beautiful dresses. Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

So happy witb dress looks amzimh

16 November 2025
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Keeva,

We're so happy to hear that you think the dress looks amazing! Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

No order, delayed refund!

I got in touch with Oh Polly after Evri left my parcel on a DOORSTEP and the wrong doorstep at that. Firstly, they asked me to fill out a non receipt of goods form - that’s fine. What’s bizarre is that they wouldn’t accept an e-signature. Extremely strange as even legal documents can be signed via e-signature these days and courts have no issue with this. In my opinion, they just want to make it as difficult as possible for the customer to get their refund. I filled out the form, and responded to Evri when they reached out for more information (on Friday), and 5 days later, Oh Polly are asking me to respond to Evri… even though I already have! I wouldn’t be so frustrated if I didn’t need the refund so badly so I can place another order before my holiday next week. In addition to this, the last order I placed with Oh Polly before this, they ended up refunding me for one of the items as they never even had it in stock! For a brand that has been up and running for years now, they really are pretty incompetent and a lot of their policies (re wet signatures) are extremely outdated and unnecessary.

25 March 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hello Shubna,

Thank you for taking the time to leave your review. I’m really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

I can see you had already responded to Evri, and I appreciate you doing this so promptly. I also understand your concerns regarding the claims process, while the requirement for a hand-signed form is a contractual obligation set by Evri, we do recognise this may feel outdated and have passed your feedback on to them directly.

From our side, the parcel was marked as delivered within the correct geolocation of the address provided at checkout. If you’re not going to be in to receive your parcel, we would recommend updating your delivery preferences or selecting a parcel shop, as otherwise parcels may be left in a safe place such as a doorstep.

I’m really sorry again for the inconvenience caused and hope we can provide a smoother experience for you in the future.

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

They where so helpful and kind!!

They where so helpful and kind!!

30 March 2026
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Ida,

We're so glad that you found our team helpful and kind! We appreciate your positive feedback very much.

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

Rated 5 out of 5 stars

I had a great experience with Oh Polly

I had a great experience with Oh Polly! The website is easy to use, delivery was fast, and the products are high quality. Keep it up!

31 March 2026
Unprompted review
Oh Polly logo

Reply from Oh Polly

Hey Nora,

We're happy you had a great experience! It's wonderful to hear that you found our website easy to use and were pleased with the fast delivery and product quality. Thanks for the positive feedback!

We look forward to serving you again in the future. Take care and enjoy the rest of your day!

Thanks,
Oh Polly Customer Care Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look