Banner for Fridays Health

Fridays Health Reviews 4,286

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 1,929 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the service, highlighting its speed and efficiency. Many appreciate the helpful and pleasant staff, noting their thoroughness and ability to answer questions. The customer service is often described as phenomenal, making users feel supported and confident. The user experience is also consistently positive, with people finding the online processes straightforward and easy to navigate. However, some people were dissatisfied with the product, mentioning issues with its effectiveness or unexpected side effects. A few other people also felt that customer service could be improved, citing slow responses, difficulties in communication, or problems with medication delivery and dosage explanations.

What people talk about most

Service

Consumers find service to be positive. Many reviewers praise the quick response to questions and concerns,... See more

Staff

Clients share positive opinions on staff, with many praising the helpfulness and knowledge of medical... See more

Customer service

Customers consistently note positive experiences with customer service. Many reviewers praise the helpfulness... See more

Product

People report ambiguous experiences with product. Many customers express dissatisfaction, citing issues such... See more

User experience

Users describe positive interactions with the user experience. Many customers find the app easy to use,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Fridays is a great company where you get a lot for the price…support groups, self paced resources, access to dietitians, access to fitness workouts, and lab work. Providers are readily available an... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Successful video consult and I liked the provider. She was patient and listened to me. I didn’t feel rushed.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I joined Fridays a little over two months ago and have a pretty good experience so far. Originally I would give 4 stars due to some mix-ups which took some time to resolve but the support had some lag... See more

Company replied


Company details

  1. Weight Loss Service
  2. Fitness and Nutrition Service
  3. Medical Clinic
  4. Medical Spa
  5. Online Prescription Medication Vendor

About Fridays Health

Written by the company


At Fridays Health, our mission is to transform personalized weight management and obesity medicine. As a premier telehealth provider specializing in GLP-1 medications, we guarantee a weight loss journey tailored to your needs.

Enjoy unlimited access to our team of dedicated medical experts and a fully bespoke care regimen, including well as support groups and coaching in mental health, nutrition and movement.

Your Fridays insurance concierge is able to submit prior authorizations for medications like Ozempic, Mounjaro, Zepbound and Wegovy as well as deliver compounded versions like Semaglutide and Tirzepatide directly to your door from our 503a and 503b certified pharmacy partners.

With round-the-clock support from our holistic care team and multiple weekly interactive sessions, Fridays Health delivers a comprehensive telemedicine service aimed at empowering your path to health and well-being. Get started!

Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Beware of the fine print! They’ll mess you over

Beware of the fine print. If you cancel your membership before your order for meds go through, they will still bill you the full amount. If you call and try to get a refund, they’ll remind you of the “terms” and tell you to get over it. Also, there will be no email or heads up that you’re about to get billed. No communication about whether you want another month or how you’re doing on the med. This company is always way over priced when you can now get it so many other places much cheaper that have kinder and more helpful customer service. I should have read the reviews and listened to my friend. This company has no conscience and no professionalism. Do not buy from them.

4 May 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Samantha,

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate you sharing this feedback. We understand how frustrating and disappointing it can feel when expectations around billing, communication, and cancellations are not met.

We also hear your concerns regarding timing of charges, refill communication, and the cancellation process. Transparency and clarity are very important to us, and we’re sorry if your experience felt unclear or lacking in support.

We take feedback like this seriously and will be reviewing your comments with our team to help improve our processes and patient communication moving forward.

If you’re open to it, please reach out to us at support@joinfridays.com so we can take a closer look at your account and assist you directly.

— Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Bad customer service

Bad customer service, slow shipping and it gets lost. Hard to get cancelled or a refund. I'd use another service if you can

4 May 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi McGee,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share this feedback. It’s concerning to hear about delays, shipping issues, and difficulty with cancellations or refunds, and we understand how frustrating that must have been.

This is not the experience we aim to provide, and we take concerns like yours seriously. We are reviewing feedback like this with our team to help improve both our shipping process and customer support responsiveness.

If you’re open to it, please reach out to us at support@joinfridays.com so we can take a closer look at your account and assist you directly.

— Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not recommend

Sign up is easy and they take payment prior to giving much information. Customer service and an explanation of the dosage is nearly non-existent. You have to submit your request for a refill each month despite being billed for the duration of your subscription on day 1. Their consultation and coaching section of the site looks helpful but it's also extremely difficult to use. I have yet to get any info from a "doctor" just a convoluted mix of texts and emails coming from chat bots. If I could give 0/5 I would.

29 March 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Megan,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share this feedback. It’s clear that we did not meet your expectations around communication, dosing guidance, and overall ease of use, and we understand how frustrating that must have been.

We also hear your concerns regarding the refill process, clarity of information, and the experience within our care and coaching tools. We strive to make these steps as clear and supportive as possible, and it’s concerning to hear that this was not your experience.

We take feedback like this seriously and will be reviewing your comments with our team to improve both our communication and patient experience.

If you’re open to it, please reach out to us at support@joinfridays.com so we can take a closer look at your account and address your concerns directly.

— Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Direct Meds is better

Friday's Health will only ship one month of medication at a time. This is very disappointing. Here's why. The company my husband uses, Direct Meds, ships 3 months at a time. I am not understanding why Friday's refuses to do this. I would expect an exception for seeing as I travel and I do not return home for months at a time. Hint, semi-drivers, call Direct Meds. I paid one year in advance and their policies won't allow re-embursement after the first video appointment with a provider. I'm feeling like a hostage. Trying to meet with a provider on their platform? Good luck! Most of the time in consultation is spent trying to get the video and audio to work. Regretting my decision to use Friday's Health. Can't wait to join my husband on his weight-loss journey with Direct Meds.

3 May 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Adrianne,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with the shipment policy, technical issues during consultations, and concerns about flexibility given your travel needs. That’s not the experience we want for our patients.

We also understand how disappointing it can feel when expectations around treatment delivery and support are not met. We’d appreciate the opportunity to review your account and feedback more directly. Please contact us at support@joinfridays.com so our team can assist you and address your concerns.

-Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Honestly such a fraudulent scamming…

Honestly such a fraudulent scamming worthless company. I filled out their questions because they REQUIRE you to do that in order to see if your eligible and for viewing pricing and when it was all said & done I”submitted” my info and they charged me 696$ that refuse to refund me or cancel when I told them I never wanted in the first place. They said that no refund is possible no matter what. Even if I haven’t placed order for meds or don’t even want meds from them. So ridiculous

1 May 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Idallis,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel, especially if you did not intend to complete a purchase or proceed with treatment.

We take concerns like this seriously and want to ensure your account and charges are reviewed accurately. Please reach out to us at support@joinfridays.com with your details so our team can investigate what happened and assist you directly.

-Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Refusing refund for denied script

I signed up and was told I needed to meet with a provider. I did not ask to meet with one. She denied my request and said she would submit a refunds request but when I reached out to Fridays they are refusing a refund. Their site specifically says if you are denied treatment you get a full refund.

3 May 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Jill,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must feel to receive conflicting information about eligibility and refunds. That’s not the clarity or consistency we aim to provide.

We’d like the opportunity to review your account, the provider decision, and your refund request to ensure everything was handled correctly according to policy. Please email us at support@joinfridays.com with your details so our team can investigate and assist you directly.

-Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

It started out okay but didn't work out.

It started out okay, and the counseling went fine, but when I requested that my first shipment not be delivered while I was on vacation, I was told I could not do that because I had not given you a two-week notification. I argued that it was not possible since I had just placed my first order. So, while I was on vacation, my order was delivered, and I was not home to receive it. So far, nothing seems to be happening with any kind of appetite curb or weight loss, and perhaps it is because I was not home to receive it in time for it to be refrigerated. I have cancelled my subscription and plan to look at your competitors to see what they offer. I will not recommend Fridays to anyone.

9 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been, especially with the timing of your delivery and concerns about the medication’s effectiveness.

We also understand your disappointment regarding the inability to adjust your shipment timing in that situation. That’s not the experience we want for our patients.

If you’d like us to review your order, storage concerns, or cancellation in more detail, please reach out to us at support@joinfridays.com so our team can look into this and assist you directly.

-Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Fridays got my medication wrong, wont let me cancel or refund

Fridays got my medication wrong the first time and refused to refund me or send me the right medication. In that time it took 4 weeks to get it so i had to restart my level of Trizepitide. Then the one time purchase auto triggered for next month after i asked to cancel (and have proof from customer support emails). I reached out asking to cancel again and get refunded for the next month since i havent received the second round of medication and the sent me this: "After reviewing the system, we found that your request was not successfully submitted through the portal, which is why it was renewed.

After reviewing your account, I can see that a completed purchase was made for your subscription. Under our refund policy, services begin at the time of purchase. This is the point at which your medical care services officially begin, so unfortunately we're not able to issue a refund for the current billing period. When you completed checkout, you acknowledged and agreed to our Terms and Conditions, which outline that the subscription covers access to our medical program and licensed providers, not just medication.
We know this isn't the answer you were hoping for, and we're truly sorry for any disappointment."

7 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi JD,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating and discouraging this situation must have been, especially with delays, medication concerns, and billing after a cancellation request.

This isn’t the experience we aim to provide, and we’d like the opportunity to take a closer look at what happened with your order, cancellation request, and subscription renewal. Please email us at support@joinfridays.com with your details so our team can review your case and assist you directly.

-Fridays Team

Rated 3 out of 5 stars

Service not consistent with value

Pricing and app availability is great, however the app platform is not very intuitive and 9 times out of 10 the chat/support does not have answers. You have to speak call support almost every time. Timing of appointments and reordering of prescription is not timed in synergy so you have to speak to someone pretty much any time you need to re order. The platform for video appointments with the health provider never works on the phone app out online, so the nurse or doctor need to call you or reschedule.

16 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Erika,

Thank you for your feedback, we really appreciate you sharing your experience.

I’m very sorry for the frustration with the app, support, and appointment process. That’s not the experience we want for you, and we understand how inconvenient this has been.

Your feedback is valuable, and we’re actively working to improve the platform and overall experience. If there’s anything we can do to help, please don’t hesitate to reach out. We’re here for you.

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunately this is the worst…

Unfortunately this is the worst experience I have I feel like throw my $400 to Trash. Please look elsewhere before you try them. Not just I have not seen any result the first month I’ve decided to give them another try for the second month maybe I would see result but I missed one week of injection and no supply arrived yet they have been bombarding me with spam that says we are following up on your order but nothing yet. Go somewhere else.
I’m adding this to respond to below message you replied with. When I first signed in the order arrived within 4 days. When the time came to refill it’s taking longer I submitted my answers on the 17th and ticket created on 21st after I followed up since then it more than one week no shipping yet.

26 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Lydia,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We understand how disappointing it can feel when you don’t see the results you were hoping for in the first month of treatment. Response to medication can vary from person to person, and it often takes more than one cycle under provider supervision to properly assess effectiveness. That said, we completely understand your frustration when expectations don’t align with your experience.

Regarding your missed week and the delay in receiving your next supply, refills do require clinical review and pharmacy processing before shipment. We understand how important continuity of care is, and we’re sorry for any disruption or confusion you experienced during this process.

We also apologize if our follow-up messages felt excessive or unhelpful. Our intention is to keep patients updated on order status, but we recognize that communication should feel supportive and clear, not overwhelming.

We would appreciate the opportunity to review your account in detail and help resolve the issues you’ve raised. Please contact us at support@joinfridays.com so we can assist you directly.

Best regards,
Fridays Support Team

Rated 5 out of 5 stars

This company has been wonderful!

This company has been wonderful!! Very quick to respond to questions and concerns. Medications sent promptly and on time. Product works effectively.

27 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Brandy,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re really happy to hear that you’ve had a great experience with our team, from quick responses to your questions, to timely medication delivery, and positive results with your treatment.

We truly appreciate you taking the time to share this, and we’re grateful to have you with us!

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 2 out of 5 stars

Look elsewhere and don't believe the hype

I've been with Fridays for 2 months, and it's nothing but problems with them when it comes to refills and customer service. I am on the Microdose Core tirz plan. I pay my dues every month, and submit refill requests to allow enough time for processing before I run out each month. I get reminders to submit the request, via text and email. Okay, thanks for the reminder! Well, guess what? If their system considers your request 'too early', you'll be denied. You ask customer service, "Why am I getting a notice to refill if it's too soon and you're going to deny it"? They say, "We recommend you disable automatic notifications". Okayyyyy...??? I give it a few days, I submit another request, and I'm getting notices that I missed appointments that were never made and told to reschedule. So I contact support, "What gives? I can't miss appointments I never made?"... They'll reply, "There are no scheduled appointments on your account. Your request will be reviewed and filled in a few days. Let us know if you have any issues". The next day, another "you missed your appointment" notice.

Fridays is THE WORST, and they provide NO support whatsoever. Looking for alternatives.

24 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Kasenia,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to provide such detailed feedback.

We understand how frustrating it is to receive conflicting notifications regarding refill timing and appointment status—especially when you’re trying to stay ahead of your treatment schedule. That is not the experience we want for our patients.

To clarify, refill requests do require a clinical review process, and in some cases, requests submitted too early may be held until they fall within the appropriate refill window. However, you should not be receiving confusing or contradictory messaging during this process, and we apologize for the lack of clarity and consistency you experienced.

Regarding the appointment notifications you mentioned, we also understand how concerning it would be to receive alerts for appointments you did not schedule. We would like to review your account in detail to determine why those notifications were triggered and ensure your preferences and records are accurately reflected.

We also hear your concerns about customer support. While our team aims to provide timely and helpful responses, it’s clear we fell short in delivering a smooth and reassuring experience in your case.

We would appreciate the opportunity to investigate this further and make things right where possible. Please contact us at support@joinfridays.com so we can review your account directly and assist you.

Best regards,
Fridays Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Fridays has been very disappointing so…

Fridays has been very disappointing so far and I regret doing business with them. Medication shows up to my house very warm. Customer Service is terrible. They keep denying my refill request and I have to spend the next week going back-and-forth. It happened with both NAD+ last week & again this week with Tirz Compound. I’m not ordering it too early and I’ve paid for 12 months so there’s no reason why I should have to go through so much just to get the medication sent to me. Working with prior companies in the past the medication’s always come cold and Fridays doesn’t do a good job at making sure it stays cold. One small ice pack is not enough.
I feel like I’ve wasted so much time dealing with Fridays daily for 2 weeks.
Honestly, feels like somebody’s responding to emails just to say I understand how you’re feeling and I’ll escalate it to the next person and then you gotta wait like two days for a response for another email of I really understand and I’m so sorry. I need action not just multiple emails trying to appease me from somebody with no control to actually do anything.
Fridays is definitely not looking for repeat business. After my 12 months are up I am out. Definitely would not recommend.

23 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Christina,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share this feedback.

We understand how important it is for temperature-sensitive medications to arrive properly maintained. These products are shipped using insulated packaging with cold-chain materials intended to preserve stability during transit. However, we recognize that shipping conditions can vary, and if your medication arrived warmer than expected, that is something we take seriously and would like to review further.

We also hear your frustration regarding refill timing and communication. Refills do require clinical review and approval, even with a long-term plan in place, but delays and repeated back-and-forth are not the experience we aim to provide. We’re sorry for the inconvenience this caused and understand how disruptive that is when you’re managing ongoing treatment.

Your feedback about customer support responsiveness is also noted. We are actively working to improve both response times and the ability of our team to provide clearer, more decisive updates rather than repeated follow-ups.

We would appreciate the opportunity to look into your account in detail and address these issues directly. Please contact us at support@joinfridays.com so we can investigate what happened and work toward a resolution.

Best regards,
Friday's Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Buyer be very much aware… I signed up…

Buyer be very much aware… I signed up for three months and they don’t send it all at once. On month three I put it for the prescription to be sent and 14 days have gone by with it not being sent and no resolution. Customer service takes days to respond an will just say “we’re looking into it” and then you are stuck in a situation where you have to go off the med suddenly or pay to get it somewhere else. Worst experience ever. Service, customer service and the delivery time is unfathomably ridiculous and unprofessional.

23 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Andrea,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays in medication fulfillment and communication can be, especially when it impacts continuity of care.

We want to clarify that prescriptions are not dispensed in advance for multi-month periods and must be reviewed and processed each time by the prescribing provider and pharmacy. That said, we recognize that delays beyond expected timeframes are unacceptable, and we apologize for the frustration this caused you.

We also understand your concern regarding response times from our support team. While we do our best to respond promptly, we acknowledge that in some cases we have not met the standard you should expect, and we are actively working to improve this.

Most importantly, we’re sorry for the stress this situation created, particularly regarding timing and continuity of your medication. This is something we take seriously, and we would like the opportunity to review your specific case to understand what went wrong and ensure it is addressed properly.

Please contact us at support@joinfridays.com so we can assist you directly and work toward a resolution.

Best regards,
Friday's Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Company shipped the wrong medication…

Company shipped the wrong medication and refuses to replace it

22 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Monique, I’m sorry to hear that you received the wrong medication and for the frustration this has caused. That’s not the experience we want for our patients.

We take medication accuracy very seriously and would like to review your order right away to make this right. Please email us at patientsupport@joinfridays.com
so we can look into this personally and work toward a resolution.
-The Fridays Team

Rated 3 out of 5 stars

UX needs work

So far, I haven't had an issue with the medication. It's somewhat effective; the food noise has calmed a bit but I may have to up the dose. The UX in general though needs a lot of work. I constantly get texts saying it's time for me to refill, even when I just processed a refill and it's on auto. The endless barrage of notifications that pop up on the app that you can't click out of make it almost impossible to do anything and just really detracts from the whole experience. The constant different promotions they run also make me wonder if I'm getting the best price, since it never seems to be consistent.

21 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Erin,

Thank you for your feedback. I’m glad to hear the medication is helping, even if just a bit so far.

I’m really sorry for the frustration with the app, especially the constant notifications, refill reminders, and pop-ups. I completely understand how disruptive that can be. I also appreciate you raising concerns about pricing consistency.

We’ll share this with our team to improve the experience. Please let me know if you’d like help reviewing your dose or plan.

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Lied and then lied more when I asked…

Lied and then lied more when I asked about the first situation. Took my money then did not provide service that was promised. Refused to engage for reasonable resolution. Promised they were doing internal review and didn’t even meet the deadlines they promised. Did not refund full amount - took a 50% charge even though the entire thing was due to their misleading statements, in writing; which I provided as proof. Major rip off.

25 March 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Cynthia,

Thank you for sharing your concerns, and I’m truly sorry for the frustration and disappointment you’ve experienced. I understand how upsetting it must feel to feel misinformed, not receive timely service, and not get clear resolution after multiple follow-ups. I sincerely apologize that we did not meet your expectations or provide the level of support you deserved.

I also want to confirm that your refund was issued yesterday. Please allow standard processing time for it to reflect depending on your financial institution.

We appreciate you bringing this to our attention, and I’m very sorry again for the experience you had with us.

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 2 out of 5 stars

It takes over a week to get my refill…

It takes over a week to get my refill request correct and I have been sent compound meds that I did not order that I have to dispose of. When speaking to customer service they always say they will escalate the issues but then it still takes alot of time to resolve and I am never told what the issue was.

1 April 2026
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Jill,

I’m really sorry to hear about your experience, that sounds incredibly frustrating, and I completely understand why you’d feel this way. Waiting over a week for a refill to be corrected, receiving medication you didn’t order, and not getting clear answers afterward is not acceptable, and I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.

You deserve timely resolutions and clear communication, and I’m sorry we fell short. Your feedback about delays and lack of transparency is important, and we will be sharing this with our team so we can improve both our processes and follow-through.

If you’d like to discuss this further or need immediate assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly at 484-715-9081 or via email at support@joinfridays.com.

Thank you for bringing this to our attention, we truly appreciate it and are committed to doing better.

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

beyond disappointed

I’ve been beyond disappointed in my experience with Fridays. I was over charged, medicine was not delivered timely, medicine was not effective, and records were all mixed up in the app.

21 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Lee,

Thank you for sharing your experience, and I’m truly sorry to hear about the multiple issues you’ve faced. I completely understand how frustrating and disappointing it must be to deal with overcharging, delayed delivery, lack of expected results, and incorrect or confusing records in the app. This is not the experience we aim to provide, and I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.

Your concerns are valid, and we will escalate this for a full review so the appropriate teams can investigate your billing, medication delivery, and account records to help identify what went wrong.

If you would like to speak with someone directly for immediate assistance, please contact us at 484-715-9081 or email support@joinfridays.com.

Thank you again for bringing this to our attention, and we’re very sorry for your experience.

Kind Regards,
Fridays Team

Rated 1 out of 5 stars

Meds don’t come on time, and no one can tell you anything. They just blame the pharmacy. My medication is already over a week late. I requested it over 2 weeks ago, and still hasn’t came.

Medication isn’t delivered on time and no one can help you. They just blame it on their pharmacy, I’m on my second month of Fridays. My second month of medication was due a week ago. I still don’t have it. And they keep telling me a different story every time. I’m also still on a starting dose and was supposed to increase my dose. I still haven’t received it. I’m trying so hard to work with them, but they truly haven’t been able to help me. Meds requested over 2 weeks ago, and still no answers.

18 April 2026
Unprompted review
Fridays Health logo

Reply from Fridays Health

Hi Joya,

Thank you for sharing your experience, and I’m truly sorry for the delays, inconsistent updates, and frustration this has caused you. I completely understand how concerning it is to be waiting on medication that was due, especially when you’re also expecting a dose adjustment and haven’t received clear answers. This is not the level of support we aim to provide, and I sincerely apologize for the inconvenience.

I also understand how difficult it is when you’re trying to follow up and receive different information each time. Your concerns are valid, and we will escalate this for a full review to help identify what went wrong with your shipment and dosing progression.

For immediate assistance, please contact us at 484-715-9081 or email support@joinfridays.com so the team can further assist you directly and prioritize your case.

Thank you again for your patience and for bringing this to our attention.

Kind Regards,
Fridays Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look