Toker Supply ™ Reviews 

277
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Something must’ve changed since the last time I ordered from here. The website is poor. The product description was vague. I was sent something that didn’t match what I was looking for. I asked for a... See more

Rated 5 out of 5 stars

Item was delivered within just a few days and was packaged extremely well. Big fan of Rock Glass and only wish I could order actual replacement bowls from Rock Glass. I really wish you would change y... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I’m giving them 3 stars because when I order my MJ mini jig it came with a broken banger & they sent me a new (upgraded) banger no problem buuuutttt I soon found out they are selling the older model t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Prompt delivery Quality merchandise Comparatively low price. I received what i ordered, but what I was actually looking for was a 25mm bucket that would fit into my Terp Ready setup. Caveat Emptor... See more

Company details

  1. Tobacco Shop

Written by the company

Toker Supply online head shop offers discreet FREE shipping on all orders! Shop the lowest prices on bongs, dab rigs, glass pipes, vaporizers, dab nails and more!


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

277 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(277)

2 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Great. But small.

speedy discreet delivery and I liked the product. I couldn’t find any other honeycomb pipes so I got this one and it’s perfectly fine. I just wish it would’ve been bigger in circumference.

9 July 2021
Rated 1 out of 5 stars

Customer service is non existent

Customer service is not their fine suit. Never received package. Never buying from them again. I work for a dispensary, and I send my patients to other sites and stores for their accessory needs. Before I sent them to this site, never again.

9 July 2021
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello! That doesn't sound right all orders ship next day unless order on a weekend then they ship first thing Monday morning. Please email us support@tokersupply.com with your order number! Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

What product? Horrible customer service

Package was lost by mailman who “believes he dropped it off at my door when he scanned it and said it was at mailbox” so I’m out of a product and there’s “nothing” this company could do. Worse customer services I’ve encountered, not shopping with them again unfortunately.

2 July 2021
Rated 1 out of 5 stars

I ordered 24 days ago and it still has…

I ordered 24 days ago and it still has not shipped. I would give them 0 stars but that is not an option. Hopefully they will refund me.

16 June 2021
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello! That doesn't sound right all orders ship next day unless order on a weekend then they ship first thing Monday morning. Please email us support@tokersupply.com with your order number! Thank you!

Rated 2 out of 5 stars

Last year I received for my birthday a…

Last year I received for my birthday a banger with the two crystal balls that spin around when doing concentrates. I liked it so much I ordered one from your company.
Although they look exactly alike, the one from your company has a problem with the lid that came with the banger. It appears the lid does not match the size of the banger and thus does not work like the one I had received for my birthday last year.
This unit was never quality controlled before sending it out to a paying customer.

15 June 2021
Rated 2 out of 5 stars

Mixups Guaranteed

I received the wrong order and was not compensated.

3 June 2021
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello,

We apologize for the inconvenience and frustration caused by receiving the wrong order. Your satisfaction is important to us, and we want to address this issue promptly.

Please contact our support team at support@tokersupply.com with your order details, including the incorrect items received. Provide any relevant information and photographs that can help us understand the situation better. Our team will investigate the matter and work towards a resolution, which may involve sending you the correct items or providing compensation.

We appreciate your understanding and patience as we work to make things right for you. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience.

Best regards,
Toker Supply Support Team

Rated 1 out of 5 stars

My peice wasn't very sturdy

My peice wasn't very sturdy, it tipped over (ON THE CARPET) and the bubbler inside broke off, the downstairs broke and snapped my new bucket all at the same time. Glass was thick around the base but very thin throughout the rest of the peice. Disappointed that my 160 dollar peice broke within a week of having it.

3 June 2021
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello,

We're genuinely sorry to hear about the unfortunate incident with your piece, and we understand how disappointing it must be to experience breakage so soon after purchasing. Your satisfaction is important to us, and we want to help address this issue.

Please reach out to our support team at support@tokersupply.com with your order details and a clear description of the situation. Provide any relevant photographs of the damage, as they will assist in understanding the issue better. Our team will work with you to find a resolution, whether it's a replacement or another suitable solution.

We appreciate your understanding and patience as we aim to make things right for you. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience.

Best regards,
Toker Supply Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I didn’t receive my package and I still…

I didn’t receive my package and I still got the money taken out of my account.

3 June 2021
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello! That doesn't sound right all orders ship next day unless order on a weekend then they ship first thing Monday morning. Please email us support@tokersupply.com with your order number! Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Toker Supply seems to be a very good…

Toker Supply seems to be a very good company. In the last several weeks I have purchased several different high quality products from them. There products are high quality, the website is well organized and easy to navigate, the shipping is free and quick, generally hard to say when items are sent through USPS but they seem to make it work with getting packages out the door quickly. One of the items I purchased was a combo set and it was missing two small items, I contacted them and they responded by notifying me that they sent the missing pieces within 1 day. Doesn’t get much better!

1 June 2021
Rated 3 out of 5 stars

False advertising (kinda)

I’m giving them 3 stars because when I order my MJ mini jig it came with a broken banger & they sent me a new (upgraded) banger no problem buuuutttt I soon found out they are selling the older model that the original company no longer makes for more money then the new updated version I was a little upset... I paid $60 on MJarsenal’s website(the original company) & my husband paid $75 on tokers supply. I just feel like that’s false advertisement & they’re getting over on people. They need to list that it’s the old model & they should definitely lower the price.

14 May 2021
Unprompted review
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™


Hello,

Thank you for sharing your feedback, and we apologize for any confusion or frustration caused by the pricing discrepancy and product description.

Your input is valuable to us, and we take your concerns seriously. To address this issue, we recommend reaching out to our support team at support@tokersupply.com with your order details and a clear description of the situation. Our team will investigate the matter and work towards a resolution, whether it involves adjusting the price, clarifying the product description, or finding another suitable solution.

We appreciate your understanding and patience as we work to address and resolve your concerns. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience.

Best regards,
Toker Supply Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Don't do it

So first off, that arrive by date... Throw that out the window because it'll be weeks before you get anything. Then once you actually receive a product, likely won't be the one you ordered because they never actually had that in stock. Next their customer service will play you, saying it isn't their fault must be USPS or even your's. After 24 days (just happens to be the same time you can finally cancel the order) they'll ship out something. When you reply and ask for the free exchange (they supposedly offer) for the product you actually ordered they'll charge you shipping and restocking fees.... CHARGE YOU, AGAIN, FOR THEIR MISTAKE. Just let that sink in. There's a total of 66 good reviews because they block the bad ones. I know I submitted one. If you're like me and have already made the mistake of dealing with this "company", your best bet is to simply refuse delivery... When it finally does show up.

Edit: They just replied, over 2 years later, with this mundane/unsincere apology that I'm guessing was copied and pasted to many many others

9 May 2021
Unprompted review
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™


I'm sorry to hear about the challenges and frustrations you've faced with your order and the customer service experience. That is certainly not the level of service we aim to provide, and I apologize for any inconvenience.

Your feedback is important to us, and I encourage you to reach out to our support team at support@tokersupply.com with your order details and a detailed description of the issues you've encountered. Our team will investigate the matter and work towards a resolution, whether it involves addressing the product discrepancies or providing a suitable solution.

We appreciate your patience and understanding, and we are committed to addressing and resolving your concerns. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience.

Best regards,
Toker Supply Support Team

Rated 1 out of 5 stars
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™


I'm sorry to hear that the product description did not meet your expectations. We strive to provide accurate and detailed information about our products, and it's disappointing when there are discrepancies.

To better assist you and address your concerns, please reach out to our support team at support@tokersupply.com. Provide them with your order details and a clear explanation of the inaccuracies in the product description. They will investigate the issue and work towards finding a resolution, whether it involves a replacement, refund, or another suitable solution.

We appreciate your feedback and thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused and are committed to ensuring your satisfaction.

Best regards,
Toker Supply Support Team

Rated 3 out of 5 stars

I love the things I did get

I love the things I did get. But I'm super bummed I didn't get stickers or paper in with my mystery box. I purchased 2 mystery boxes and norther of them had stickers or paper or anything.

3 May 2021
Rated 1 out of 5 stars

Customer service

Poor service they created a shipping label a week ago and still have not sent out my product that I ordered , save your money and buy elsewhere.

28 April 2021
Unprompted review
Toker Supply ™ logo

Reply from Toker Supply ™

Hello! That doesn't sound right all orders ship next day unless order on a weekend then they ship first thing Monday morning. Please email us support@tokersupply.com with your order number! Thank you!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look