Pass The Property Reviews 

1,007
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 89 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently mention that the property locations are extremely central and convenient, while the friendly staff consistently provides exceptional communication and support throughout the entire booking process. Consumers also genuinely appreciate the spacious, fully equipped, and impeccably clean apartments that make group holidays exceptionally comfortable, pleasant, and relaxing. However, some reviewers were not happy with the facilities, noting specific recurring issues like poor cleanliness, mold growth, and general property maintenance problems. A few other people also felt that unexpected difficulties regarding parking arrangements and delayed check-in procedures noticeably impacted their overall stay.

What people talk about most

Location

Customers consistently note positive experiences with location, frequently describing accommodations as being... See more

Facilities

Reviewers mention mixed feedback about facilities, with many customers praising the spacious layouts,... See more

Quality

Consumers find quality to be ambiguous, with some reviewers praising the modern, clean spaces and comfortable... See more

Staff

Clients share positive opinions on staff, consistently praising their helpfulness, professionalism, and... See more

Service

Users describe positive interactions with service, highlighting that everything is taken care of with genuine... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Stayed in this property for 2 nights this past weekend - the location is perfect, very central, just a 2 min walk from the main high street, and a 10 min walk from Lincoln Cathedral. The flat it’s se... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The property is in Eastcote.We stayed here from 30th November - 13th December.The apartment was very neat and clean with fully equipped kitchen.We enjoyed our stay here and would highly recommend it... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant house, absolutely gorgeous and great service from pass the property on air b&b. We’ve stayed for a friends hen do with 10 women, it’s been very comfortable, clean and communication is great.... See more

Company replied


Company details

  1. Vacation Rental

Information provided by various external sources

Let us help you increase your rental yield using short term property letting. Full Listing Management Cleaning, Key Management, and Guest Communication.


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 68% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(1,007)

89 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

10/10 experience

10/10 experience

11 October 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much! We’re thrilled you had a 10/10 experience — we’d love to host you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Stayed in this property for 2 nights…

Stayed in this property for 2 nights this past weekend - the location is perfect, very central, just a 2 min walk from the main high street, and a 10 min walk from Lincoln Cathedral. The flat it’s self it’s very modern and well presented, the living room space is with plenty of room if there a big group of you!
Would happily stay here again!

10 October 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear you enjoyed your stay and found the location convenient and the flat comfortable and spacious. It’s great to know everything met your expectations — we’d be happy to host you again anytime!

Rated 5 out of 5 stars

Comfortable staying and kind support team

The apartment was in perfect condition and fully equipped with every kind of supply. It was clean, pleasantly scented, and located in an excellent area. The support team was very kind and fully met my expectations, especially in terms of the quickness of their responses. I highly recommend it to everyone!

8 October 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you enjoyed your stay and found the apartment clean, well-equipped, and ideally located. It’s great to know our support team met your expectations and provided prompt assistance. Your recommendation means a lot to us — we’d be delighted to welcome you back anytime!

Rated 5 out of 5 stars

I recently switched the management of…

I recently switched the management of my two Manchester properties to Pass The Property, and I couldn’t be happier with the results! After a frustrating experience with my previous management company, who left the properties in poor condition, Pass The Property stepped in and handled everything swiftly, professionally, and with real attention to detail.

Not only did they get both properties back on track, but my earnings have also increased by over 40% compared to what I was making before. What’s even better is that the cleaning fee is charged directly to guests, and there are no hidden fees — everything is transparent and straightforward.

Their communication has been fantastic from day one, and the entire process has been completely stress-free. The improvement in both service and performance has been remarkable, and I’m already preparing to onboard another property with them soon.

4 July 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re absolutely delighted to hear that you’ve had such a positive experience since joining Pass The Property. Our team takes great pride in delivering professional, transparent, and stress-free management — so it’s fantastic to know this has made a real difference for you and your properties.

We truly appreciate your trust in us and are thrilled to see your earnings and property performance improving. We look forward to continuing our partnership and helping you onboard your next property soon!

Rated 5 out of 5 stars

Great experience with the services…

Great experience with the services provided. High quality department and fast and helpful communication.

7 October 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear you had a great experience and that our team’s communication and service met your expectations. We truly appreciate your feedback and look forward to continuing to provide the same high-quality support in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Check small print and all review!!

Having contacted Booking.com with my concerns about the standard of the properties in Bath that we booked with this company I am rating them as poor. Although one member of staff Aileen has been consistently helpful throughout my concerns. We were three ladies in our 80th year who annually meet for a break around the country. We have never in 13 years had such an awful experience. The Abbey Gate accommodation had been occupied and not cleaned. It was in a totally unacceptable state. It needed a deep clean and was misrepresented by the photos on line.i had paid a £300 deposit for breakages or soiled tea towels!According to my discussion with the owner of the cafe through which you enter the flat I’m certainly not the first to find it unacceptable. As I complained to the company we were then No 12 Lorne Rd which appeared to be in a student area which was deplorable. We had folk knocking on the door in the night. Quite alarming! The shower was in the bath and, I think, that the screen needed attention as the floor flooded badly if you showered. I had deliberately booked accommodation with a separate shower as getting into a bath can be a safety issue for elderly ladies especially as one of us had a hip replacement. We could not get the television to connect to the internet so unable to watch anything. Therefore, we came in and went to bed once the heating worked. The first night was freezing. We left early on our third day, happy to get out of the area. We were not in a financial position to move out into a hotel and so had to put up with it. The company have offered £37.50 in compensation which I have declined as unacceptable. Be careful to read all small print when booking with this company and I hope your experiences are better than ours.

29 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you for sharing your feedback, and we’re truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We completely understand your concerns. You had initially mentioned that you would not be staying and requested a full refund. We advised that you could cancel and receive a refund for the remaining nights; however, as you decided to continue your stay, a full refund was not possible.

That said, we did provide a compensation amount as a gesture of goodwill, as we always strive to handle all guest matters fairly and with understanding.

We truly appreciate your feedback, as it helps us continue improving our service, and we’re sorry again for any inconvenience caused.

Rated 5 out of 5 stars

The accommodation was fantastic and the…

The accommodation was fantastic and the hosts had great communication throughout. Would recommend!!

9 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your kind words! We’re really glad you enjoyed your stay and appreciated our communication. It was a pleasure hosting you, and we’d be happy to welcome you back anytime!

Rated 5 out of 5 stars

Great company

Great company, very communicative and helpful with everything and every one of my needs were met! Would definitely recommend.

1 October 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you had a great experience and that we could meet all your needs. It was a pleasure hosting you, and we’d be happy to welcome you again anytime!

Rated 5 out of 5 stars

Lovely place to stay

Lovely place to stay, all clean find it as on description and on pictures. Close to my work and love to stay here again.
Would recommend it to all in big group stay for work or others

29 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your lovely review! We’re really glad you found everything clean and as described, and that the location was convenient for your work. It was a pleasure hosting you, and we’d be delighted to welcome you back anytime — whether for work or leisure!

Rated 1 out of 5 stars

Back in March I wrote some scathing…

Back in March I wrote some scathing reviews, needless to say Pass The Property tried and failed to have them removed. All of a sudden, PTP start to gain a huge amount of reviews, look at how this company uses Trustpilot link. In February they received zero reviews, by the end of May they 72 which I found odd as when I was in business with them, out of 10 bookings, they could only get 1 review for my business which was suppose to be a hands off approach as they would manage everything.

When I looked at some of the reviews, there are people saying how great PTP were for their business, yet when I researched the names in Company House, they didn't exist, maybe PTP can explain that one.

30 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you for taking the time to leave your comments. While we respect everyone’s right to share feedback, some of the claims made here are factually incorrect and based on misunderstandings.

Firstly, Trustpilot independently verifies reviews. We cannot simply “add” or “remove” them, and our growth in feedback since February reflects the natural increase in the number of clients actively engaging with our services. Reviews come from genuine clients, not Companies House registrations — as many of our customers are individual landlords or private investors who would not appear on the Companies House database.

Secondly, the suggestion that we only generated “1 review out of 10 bookings” for your business highlights a misunderstanding of how guest review systems work. Reviews are entirely voluntary, and no company can guarantee that every guest will leave one. What we can do, and what we continue to do successfully, is provide the service and support that encourages clients to recommend us, as demonstrated by the many verified reviews now visible.

We’re proud that our current clients are happy to share their positive experiences publicly, and while we appreciate that you no longer work with us, we wish you the best with your future ventures.

Rated 1 out of 5 stars

Avoid!!

Avoid!!! this property ( boutique
2 bed flat in Camden ) at all costs! Managed by Pass The Property Ltd
it is completely unsafe and unfit for children because The entrance is under active construction with scaffolding ( we sent pictures to booking and the company) — never mentioned on Booking.co They also demanded an extra £300 deposit, which was unclear — we thought it was included in the booking. We tried to cancel one hour after booking, and they refused. Upon arrival we saw the scaffolding and construction. We could not stay, and the host refused a refund. This is unacceptable and deceptive — Booking.com should remove this listing immediately!

Nor booking or the Pass the property Ltd. took any responsibility, the answer was its the building and not the property ( though the scaffolding was on top the front door).

After reading your reply,
Mentioning you are very sorry that the information about the scaffolding was not clear (was never even mentioned).
And still you took our money, didn’t agree to cancel and didn’t return our deposit though you have camera in the property and we didn’t entered.
So I don’t see about what exactly are you sorry about.
Pay us the money back, it is that simple.

25 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

We’re very sorry to hear that you were disappointed and appreciate you taking the time to share your feedback.

The scaffolding mentioned is part of external building maintenance being carried out by the building management, not within the apartment itself. Unfortunately, this work is outside our direct control, but the property remains safe and accessible. We always aim to update listings promptly when external works occur, and we regret if this was not made clear at the time of your booking.

Regarding the security deposit, this is a standard, fully refundable hold — clearly stated in our booking terms and requested by our property management policy to ensure guest and property protection.

We understand your frustration and are sorry this stay did not meet your expectations. We’ve shared your comments with the building management to ensure clearer communication for future guests.

Rated 5 out of 5 stars

Been using pass the property over a…

Been using pass the property over a numerous of years for my rental property and their service has always been on point, will definitely recommend using them!

20 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your continued trust and kind words! We’re delighted to hear that you’ve been happy with our service over the years. It’s always a pleasure working with you, and we truly appreciate your recommendation!

Rated 5 out of 5 stars

I only have to say I’ve had a great…

I only have to say I’ve had a great experience with past the property. From the very beginning they were very accommodating when I needed to adjust my dates. And very willing to arrange an early check-in when I inquired about it. Extremely fast responses from very friendly employees.

14 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

I’ve had a great experience with Pass the Property. From the very beginning, they were very accommodating when I needed to adjust my dates and were happy to arrange an early check-in when I asked. Their responses were extremely fast, and every interaction was with friendly, helpful staff.

Rated 5 out of 5 stars

great place

14 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you for your review! We’re glad you enjoyed your stay and would love to host you again in the future

Rated 5 out of 5 stars

Amazing place and service

14 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you for your kind words! We’re so pleased to hear you enjoyed both the place and our service. We’d be delighted to welcome you back anytime!

Rated 5 out of 5 stars

The best experience ever

From the moment we arrived at this wonderful property, it was clear we were going to enjoy all it had to offer
In a beautiful location, the property exudes luxury in every room.
The bedrooms were all spacious and had plenty of storage, and super bedding.
Every room had ample sockets
The garden was a great size and had a lovely seating area.
Lots of storage in the kitchen and an added bonus of a games area attached to it.
With an XBox too there was plenty for us all, at varying ages, to do.
The pool and sauna were just the most wonderful touch.
Loved it that much, I cried when I left 🤣
Absolutely would not hesitate to return.

4 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much for your amazing feedback! We’re thrilled to hear you enjoyed the property, from the spacious bedrooms and games area to the pool and sauna. We’d be absolutely delighted to welcome you back anytime!

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely fantastic

Absolutely fantastic

4 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

Thank you so much! We’re delighted you had such a fantastic stay and would love to host you again soon.

Rated 1 out of 5 stars

Dont go

First we had to pick up the keys from a place near the train station. Then we headed to the apartment and, to our surprise, it hadn’t even been cleaned. If someone hands us the keys to the apartment, it should already be ready. Anyway, we left and informed the owner that the cleaning hadn’t been done, so we were going out. We stayed in the apartment for 3 minutes. Two hours later, the cleaning team sent photos to the owner claiming we had damaged a bed in a room that we hadn’t even used. LIES — when we arrived, that room already had the sheets all messed up and the bathroom was disgusting. We’ve been arguing about this until today and the only ‘evidence’ they had was a photo taken by the cleaning team. The owner offered no support whatsoever to solve the issue at the time. They left just one roll of toilet paper in each room for two people for three nights… surreal!! Not to mention the rest, which I can’t even recall now. Awful!! Never again.

18 July 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

We are sorry to hear about your experience and regret that your stay did not meet expectations. We would like to clarify that it was determined you checked in very early at 11:30 am without prior notice, while our standard check-in time is 3:00 pm. You were asked to return the keys so that our housekeeping team could proceed with the cleaning. When the cleaners arrived, they reported that a bed was broken, which appears to have occurred when you entered the property before it was ready. We understand there was frustration around cleanliness and supplies, and we will continue to review this matter with our team to ensure standards are maintained and communication is clearer moving forward. Thank you for your feedback

Rated 1 out of 5 stars

Awful experience with this company

Awful experience with this company, the pictures online make it look lovely but it was run down and dirty with an old mouldy smell. Everything’s been done really cheaply. Their logo of “hassle-free luxury property management” is a joke, it’s so far from that it’s unbelievable they are advertising themselves as such. The house was more like tired student accommodation. We even had to go to the shops to buy a frying pan as the only one there was a very small, old crappy one that you might take camping at best. The oven barely worked it was so old and cheap, it was hard to cook a meal for us all. There were cigarette buts all over the garden and old blood stains on the linen. The floors were sticky throughout and the carpets were old and smelly. It was just so upsetting to be there with my kids. We had to wash everything that came out the cupboards as it was covered in dried stuck on food. Even the smart features on the tele didn’t work. To top off the disappointment, we left behind a new Carhartt t-shirt drying on the banister in the rush to get out with 5 kids and on reporting this to the company I was told they were not obliged to handle any items left in the property! After a painful 48 hrs of back and forths I finally heard that their cleaning team apparently didn’t find anything. In other words have stolen my item. I’m just so shocked at how this company operates, they do not look after their customers, I have never stayed anywhere that doesn’t handle lost property. Will never book again with this awful company, totally below par all round!

26 August 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

We are sorry to hear that your experience did not meet expectations. Cleanliness and guest comfort are priorities for us, and we regret that you felt the property fell short. Our housekeeping and maintenance teams have reviewed your comments to ensure standards are upheld.

We would also like to clarify that no issues were reported during your stay. After check-out, you contacted us regarding a left item; however, our cleaner did not find anything at the property. Our team follows a clear process for handling and reporting lost property, and in this case, nothing was recovered.

While we regret that your experience did not align with your expectations, we remain committed to providing a positive stay for all our guests

Rated 1 out of 5 stars

Never using them again... waste of time

Cancelled my booking for 23rd cos it was for my 22nd birthday

11 September 2025
Unprompted review
Pass The Property logo

Reply from Pass The Property

We’re sorry to hear of your disappointment regarding the cancellation. As this was a local booking and the reservation indicated it was intended for a birthday celebration, we regret that we could not proceed, as parties are not permitted in our properties. We did, however, authorize a full refund. We understand the importance of special occasions and apologize for any inconvenience caused.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look