Bohomoon Reviews 

1,504
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 343 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently mention that the jewellery is stunning, durable, highly versatile, and does not tarnish even when regularly worn in water. Shoppers also enthusiastically praise the customer service team for being prompt, exceptionally helpful, and always resolving order issues quickly. People often share that shopping here feels special because of the lovely packaging and reliable delivery. Though some reviewers noted challenges with item sizing and fit, finding that certain rings or necklaces did not match their expectations. A few people also mentioned occasional problems with product colors looking different in person or items fading unexpectedly.

What people talk about most

Product

Customers had positive experiences with the product, frequently praising the stunning designs, exceptional... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, frequently praising the stunning designs, durability, and... See more

Customer service

Customers consistently note positive experiences with customer service, often praising friendly staff who... See more

Order

Users describe positive interactions with order, highlighting the simple checkout process and fast delivery... See more

Value for money

Reviewers mention positive feedback about value for money, highlighting the affordable and reasonably priced... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Whilst the products look lovely I'm disappointed that there wasn't any honesty in the product description of the "pearl" ring. It's plastic. The second ring the gold colour looks cheap,.it's very oran... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I’ve bought many many things from Bohomoon and they are always absolutely beautiful. I had a small issue with a necklace recently - I sent a picture to the company’s WhatsApp. It was answered within... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I bought some items from Bohomoon and all I can say is that they are stunning! Unfortunately I had to send two rings back because even though I used the ring sizer they were too big, but Bohomoon did... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I purchased some items from Bohomoon after researching brands that were more hardy. I have not been disappointed with what I have received. There are so many beautiful pieces to choose from and after... See more

Company replied


Company details

  1. Costume Jewelry Shop

Written by the company

Your ultimate jewellery fix. We are committed to providing the best quality Stainless Steel products that our customers can count on to last!


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 88% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.4

All reviews

(1,504)

312 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Lovely good quality jewellery

I've had some really lovely good quality jewellery from this company. No problems with the ordering and really delighted with the item when it's arrived. Also very reasonably priced, especially when they had the sale on! Will definitely buy again.

1 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for your review. We are so glad you love your items!
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

Good quality and shine

Had a great experience far, not sure if it will tarnish over time but doesn't seem the type to. Chains/ pendants etc look sturdy

16 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for your review. We are so glad you love your items!
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love Bohomoon I've ordered…

I absolutely love Bohomoon I've ordered from them twice and am always super happy

1 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for your review. We are so glad you love our items!
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic

I bought a few items from Bohomoon when they had their sale and loved them all. They are all so gorgeous I don’t know what to get next. I did has a little problem with the fastening on one of the bangles but a replacement was quickly sent and customer service were fantastic

7 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for your review. We are so glad we could resolve your query.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service

The jewellery I ordered seemed nice and good quality. However, the sizing is really awkward meaning everything I ordered needed to be returned. It has been received by Bohomoon over a week ago and I still have not received confirmation or a refund. I have emailed customer service and had no response. The mobile number asks you to leave a voicemail which I have done and still no response. I guess it's fine, until it's not.

16 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We can see that we have been in touch to resolve this for you.

If there is anything else we can do for you, please let us know and email us back on customerservice@bohomoon.com. We really appreciate your feedback and hope that everything has now been resolved with you.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Shocking customer service

Shocking customer service! Never replied to any emails! Any other seller accepts return but this company not!! Stay far away!

12 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We can see that we have been in touch to resolve this for you.

If there is anything else we can do for you, please let us know and email us back on customerservice@bohomoon.com. We really appreciate your feedback and hope that everything has now been resolved with you.

Thank you.

Rated 3 out of 5 stars

This was my first order with Bohomoon

This was my first order with Bohomoon, and the checkout process was simple and straightforward. I ordered two 'X' crosses clasp earrings, two T-bar necklaces, and a goodie bag necklace (three necklaces total). Delivery took a little while, but everything arrived safely and looked fine initially.
Once I tried them on, I found the necklaces to be quite short in length, so I ended up ordering the 10cm extender, which made them fit much better on my neck.
However, when I tried wearing the 'X' crosses clasp earrings, I found them quite difficult to put on. Almost immediately, my earlobes started throbbing. I tried to push through the discomfort, but it quickly became unbearable. As soon as I took them out, one of my lobes started to bleed. I’ve worn plenty of costume jewelry, gold, and silver over the years without ever having an issue like this. I'm not entirely sure what alloy or material these are made of, but this reaction has made me very hesitant to wear them again.

14 August 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We can see that we have been in touch in regard to this.

If you could email us back on customerservice@bohomoon.com, we can look into resolving your query. We really appreciate your feedback and hope that everything gets resolved for you.

Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Really nice looking jewellery but…

Previously left a 3* review because the colour of my tulip ring had faded some on part of the ring. The lovelies at bohomoon have very generously sent me a replacement and gifted me a gift card which I wasn’t expecting at all and is so very kind. Thank you bohomoon ☺️

19 February 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We offer a lifetime guarantee on our pieces just in case anything happens to your items, we are more than happy to resolve this for you.

Please get in touch with our Customer Service Team via customerservice@bohomoon.com if there is anything else we can do to make this right.

We really appreciate your feedback and look forward to resolving this with you.

Georgia

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking customer service.

Absolutely shocking customer service.

Ordered the £100 ultimate goodie box as a treat and was very excited to receive my order. Was extremely disappointed when received- was promised on the website the box would contain 20 items with an RRP of at least £450. The items that arrived were so basic, plain and boring with little variety - mainly plain chains and stud earrings.

Four of the items in the box were not listed on the website, and the ones that were only added to a total of just over £300 at full RRP without sale. I have a feeling they included stock they never even had on the website, probably deadstock ordered in from a supplier they decided not to sell.

I messaged customer service who informed me I wasn't eligible for a refund as the mystery boxes are non returnable. No where on the website is that stated. They took ages replying leaving me weeks in between responses and in the end stopped replying and finally agreed to refunding me but only after I stated the consumer rights act in an email and pointed out that their website has nothing to state I was not eligible to return my order.

They then did not acknowledge my return and I had to get on to Klarna once more with information about the tracking number of my return, I think they were probably hoping I'd binned the receipt as this was over 2 weeks after I sent the box back.

I will never shop here again, they clearly do not value customers spending large amounts of money and are getting rid of crappy items in their mystery boxes.

Will now be getting my tarnish free jewellery from AliExpress - the quality is actually better and customer service is great!

2 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We can see that we have been in touch, we have also accepted your return and processed this for you.

In regard to returns, as stated on our website, we take up to 14 working days to process returns. I have had a look for you and I can see that we processed your return within 6 working days.

In regard to responses, I can see you were emailed within four working days both times you emailed us. I apologise this is not in our usual two working day. We have faced some delays due to the amazing sale we have just had. We really appreciate your patience and we are so sorry about the delay.

If there is anything else we can do for you, please let us know and email us back on customerservice@bohomoon.com. We really appreciate your feedback and hope that everything has now been resolved with you.

Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

One of the best customer service I’ve…

One of the best customer service I’ve received. Sorted out my problem straight away and very helpful

12 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Lindsey,

Thank you for your review. We are so glad you love your items.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 1 out of 5 stars

I bought a variety of different rings…

I bought a variety of different rings from Bohomoon. When the jewellery arrived, the gold was a dark yellow in colour rather than gold and they looked cheap and not up to standard. I then returned some, and exchanged them for some different ones in the hope these ones would be more gold in colour and it was just an issue with the ones I had ordered. The return took over 2 weeks to be processed and for the other rings to be sent out, I then received the other ones for them to be the same dark yellow colour, and I have since returned them. It is not free returns, and they are still yet to process the second return and it has been well over a week. I would avoid this company if you want gold jewellery!

12 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. We really would like to get this resolved for you and we can see we have reached out to you already.

Please get in touch with our Customer Service Team via customerservice@bohomoon.com at your earliest convenience and we can resolve this for you.

Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Costume jewellery

Lovely pieces to buy and very good prices especially at sale promotions x.

7 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Louise,

Thank you for your review. We are so glad you love your items.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love the jewellery from…

I absolutely love the jewellery from BOHOMOON! It’s everything it says it is and more. The packaging is lovely the delivery is good. I definitely recommend them 100%

11 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Susanna,

Thank you for your review. We are so glad you love your items.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 1 out of 5 stars

AWFUL

AWFUL. Do not buy from them. I received a faulty ring with stones missing. No reply to my emails very unprofessional.

11 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Annabel,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us.

We can see we have resolved this query, however we have not received a response back to our last email. Please get in touch with our Customer Service Team via customerservice@bohomoon.com if you need any further support and we will be more than happy to help you.

Thank you.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful

Beautiful, well made, good quality pieces of jewellery. Their Customer Service Is truly wonderful and the tracking of your order could not be better. A fantastic 5* company.

7 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Judith,

Thank you for your review. We are so glad you love your items.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

From the moment I opened my items

From the moment I opened my items, I really felt special and wearing my rings makes me feel trendy and younger. The quality is excellent and they look very expensive and on trend. Thank you Bohomoon

1 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Jayne,

Thank you for your review. We are so glad you love your items.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Experience with Bohomoon

Besides having such a rich selection of jewellery, Bohomoon also has splendid customer service.

I'd bought 2 opal rings but with wrong measurements. That package included a cute velvet jewellery-pouch and a ring sizer.

Even though their policy is more for refunds than exchanges, they exchanged the rings with one correct size and a pretty coin anklet.

Also, their speed of delivery under-pressure was commendable.
I'll be buying more once I'm notified that the ring I want is available in my size.

27 August 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Ade,

Thank you for your review. We are so glad you love your items and we managed to resolve this query for you.
We really appreciate your lovely feedback.

Thanks again for your support, it means a lot to us.

Georgia

Rated 1 out of 5 stars

I purchased 2 items after watching…

I purchased 2 items after watching advert on Facebook/Instagram and was really disappointed with the colour of the necklaces, they were very brassy looking, nothing like the advert
Bohomoon did contact me and said an assistant would be in touch, but after 2 chasing emails to them I have heard nothing.
I site i will not be purchasing from again

6 August 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Jane,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us.

We can see we have resolved this query, however we have not received a response back to our last email. Please get in touch with our Customer Service Team via customerservice@bohomoon.com if you need any further support and we will be more than happy to help you.

Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Unreal service

Originally left a 1 star review due to issues with their returns policy and not being able to return properly from Australia to the UK. However, have changed to a 5 star due to unbelievable customer service. They have gone above and beyond to rectify an issue. Really appreciate this and will definitely now buy from here again.

1 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Shannon,

Thank you so much for your amended review, we really appreciate this.

We can see there was miscommunication on our side from a new bot we are trialing that had not been programmed to understand international queries.
I am so sorry about this.

I can see I have been in touch and we have resolved this query. If there is anything else I can help you with, please let me know.

We really appreciate your support and can't wait for your next order with us.

Georgia

Rated 2 out of 5 stars

Very poor customer service / quality of product

Very poor customer service, I bought a ring which I’ve wore just once and it’s tarnished ( gone a dull grey colour) I sent 2 photos and they said it’s “scratched “ which it clearly isn’t, when I asked for a refund they said this wasn’t possible and I could have a credit note or the ring replaced

5 September 2026
Unprompted review
Bohomoon logo

Reply from Bohomoon

Hello Lisa,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear that you are unhappy with your experience with us. I have had a look and I can see we have offered to send a replacement, however if you would prefer a refund, we can process this for you.

Please get in touch with our Customer Service Team via customerservice@bohomoon.com if there is anything else we can do to make this right.

We really appreciate your feedback.

Georgia

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look