SlideTeam Reviews 

2,024
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

They automatically renewed my subscription thought I set the auto renewal to manual. When I asked for refund, they deducted 50%. They do not care about customer retain or believe that clients can come... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Pathetic refund service. It just lures you in, and makes you spend hours and multiple attempts to get a refund. Their online agent first didn't want to give any refund, trying to pushing me into stic... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love these folks. They got it in 1 TAKE !!!! Really beautiful stuff. Understood exactly what was needed and super professional. They said it turnaround would be 48 hours and I got it in l... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I received a rapid response from the Slide Design Team who created what was needed from a roughly drawn hand sketch. When I asked for a minor change, they responded rapidly with the desired change.... See more

Company replied

Company details

  1. Business Development Service

Written by the company

Download predesigned PowerPoint templates, PPT slides designs, PPT themes, PowerPoint slides templates, Slide PPT backgrounds, themes presentation, and PPT model for creating stunning business presentations.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(2,024)

26 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Super helpful and professional

Super helpful and professional! Highly recommend Slideteam! Shout out to Gagan for being amazing!

29 October 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Lindsay,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you had a great experience with SlideTeam and found our service helpful and professional. We’ll be sure to pass along your kind words to Gagan.

We truly appreciate your recommendation and look forward to assisting you again soon.

Thanks,
SlideTeam

Rated 4 out of 5 stars

UX needs work, but slides are pretty good

At first, thought there was only one slide per deck. However, later, with the help of support, I was able to find full presentations. The reason for four stars is the site is difficult to navigate. The UX is not great.

4 November 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Brian,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the product didn’t meet your expectations. It sounds like you may have been looking for our Complete PowerPoint Decks, which include full presentation templates rather than individual slides. You can explore them here: https://www.slideteam.net/complete-powerpoint-decks-presentations/all-powerpoint-complete-decks.html
.

We hope this helps you find exactly what you’re looking for. If you need further assistance, our support team will be happy to guide you to the right product.

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

The team is a fast response and hard…

The team is a fast response and hard working to get what I need

29 October 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Baher,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that our team was able to respond quickly and meet your needs. Providing efficient and reliable service is always our top priority. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

good experience

31 October 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Veeraj,

Thank you so much for your 5-star review! We’re delighted to hear you had a good experience with us. Your support means a lot, and we look forward to serving you again soon!

Thanks,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

they never resolve any issues and beat…

they never resolve any issues and beat around the bush

13 October 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Vikas,

We are really sorry to hear that you’ve had a frustrating experience with our support. That’s not the standard we strive for, and We understand how disappointing it must be to feel like your concerns weren’t properly addressed.

We take your feedback seriously, and I’d like to personally look into any unresolved issues you’ve had. If you’re willing to share more details, We will do our best to make sure you get a clear and timely resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We’re here to help and want to earn back your trust.

Best regards,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

Charged me for a month within an hour…

Charged me for a month within an hour of my starting a " free 7-day trial." Still trying to get my money back.

Do NOT trust these people!

11 October 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Customer,

We offer 7 days money back policy. We do not offer 7 day trail. Request you to please check the policy under our FAQ

Link: https://www.slideteam.net/pricing#faq

Thanks,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

Bad experience I immediately cancelled subscription …

I subscribed to download a presentation that said it contained 8 slides. When I downloaded it, there was only one slide.
I immediately cancelled my subscription

10 October 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and I'm truly sorry to hear about your experience.

It’s certainly not the experience we aim to provide. The presentation should have matched the description, and I understand how frustrating it must have been to receive only one slide after subscribing. We appreciate you bringing this to our attention, and we’re already looking into the issue to ensure it doesn’t happen again.

If you’re open to it, I’d be happy to make this right, whether that’s providing you with the full presentation or offering an alternative that meets your needs. You can contact us at support@slideteam.net or can chat with us on our website

Thank you again for trying our service, and we’re sorry to see you go under these circumstances.

Best regards,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

Horrible

Horrible. Tried to cancel my subscription but they won't let me. Tried to chat with them but they said they had to create a ticket for their team to review the cancellation, etc. Do NOT do business with these people.

9 October 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear User,

We're truly sorry to hear about your experience and the frustration it caused. This is not the experience we aim to deliver, and we understand how important it is to have a smooth and transparent cancellation process.

Our support team sometimes needs to create a ticket to ensure that account-specific actions like cancellations are handled securely and accurately. We’d love the chance to make things right. Please reach out to us directly at support@slideteam.net with your ticket number or the email linked to your account, and we’ll prioritize your request.

Thank you for your feedback it helps us do better.

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

always can find stuff...

30 September 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Thank you so much, Cynthia! We’re thrilled to hear you can always find what you’re looking for with us. Your support means a lot, we look forward to helping you discover even more great stuff next time!

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Very experiience customer service

Wow!!! The experience was top notch, i really got a prompt response and within minutes i was attended and my work done.

7 October 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Dera,

Thank you so much for your amazing feedback! We’re thrilled to hear that you had such a smooth and prompt experience with our customer service team. Your satisfaction means everything to us, we truly appreciate your trust and look forward to serving you again!

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Exceptional Design Team: Fast, Responsive, and Attentive!

I had an exceptional experience working with Gagan and the rest of the design team. They collaborated with me promptly to create a highly professional slide. Their responsiveness was impressive, and their active listening skills were outstanding, allowing them to adapt seamlessly to my needs. I highly recommend their services for anyone seeking top-notch design work! 🌟

19 September 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Gia,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience working with Gagan and our design team. Your kind words about our responsiveness, collaboration, and attention to detail mean a lot to us. We always strive to truly understand our clients’ needs and deliver designs that exceed expectations. It was a pleasure working with you, and we look forward to supporting your future projects!

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Time saver

Very easy to use, and the AI suggestions made this last-minute PP a wonderful experience.

11 September 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Customer,

Thank you for the wonderful review! We’re thrilled to hear the tool saved time and that the AI suggestions helped turn a last‑minute PowerPoint into a smooth, stress‑free experience. If anything else would make building decks even faster or easier, your feedback helps us keep improving. We look forward to helping on the next presentation!

Thanks,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

Beware before choosing slideteam

I was charged when I took this, I was told that the first 7 days are a free trial

8 September 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Satish,

We offer 7 days money back option. We think you must have misread our 7 days money back option as 7 days free trail.

Link: https://www.slideteam.net/pricing#faq

Request you to please check our FAQ from the above link.

If you email our support team at support@slideteam.net or chat with the support team via our chat support regarding this. They will surely help you.

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Great chat customer service from Sofia

Great chat customer service from Sofia, she made the updates easy and efficient!

11 September 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Tomas,

Thanks so much for this wonderful 5-star review!

We're thrilled to hear that Sofia provided you with such great service. We think she's pretty amazing too, and we'll make sure to pass your compliments directly to her, feedback like this truly makes our day.

It's great to know she made the update process easy and efficient for you. We hope to assist you again in the future!

Thanks,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

Can’t find what i paid for

Can’t find what i paid for for

9 September 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Perry,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the frustration this has caused. Helping you find what you've paid for is our top priority.

Our support team has already reached out to you via email to request some specific information.

Could you please check your email and reply to our message? We are standing by and ready to help you resolve this.

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Good work by the team

2 September 2025
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Deepak,

Thank you for the kind words! We’re thrilled to hear our team hit the mark.

Your feedback motivates us to keep raising the bar. If there’s anything we can improve or help you with next, please let us know, we’re here for you.

Thanks,
SlideTeam

Rated 1 out of 5 stars

The software auto renew money grab

Within a very short time of a charge processing, on the very same day, I informed SlideTeam that I no longer use their product. As with many companies auto renew is not a choice it is a default when you sign-up. That is the case too with SlideTeam. If you do not cancel at the time you sign-up or before the next annual billing then it is your problem. They resist refunding the charges and offer an accommodation, 1/2 the cost and some other software even if you communicate you no longer use their product and want to cancel the charges. They hide behind their policies, let their rules get in the way of good common sense and give no consideration to the individual characteristics of each situation. They would rather have the money, and not consider the fact that on the very same day I requested the refund. Even though I did not download anything or even access anything they feel justified in taking this approach. The last point I will make is they even gave me “a take it or leave it” requirement to respond to their offer within 24 hours. It is safe to say, I left it and will never use them or any other affiliated software products. If anyone should ever ask me about them, I will never endorse a company like them. But I am not through with the yet. I will be taking other steps to include legal to seek the appropriate remedy.

24 August 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Darryl,

We’re truly sorry for the frustration this caused, and we appreciate you taking the time to share such detailed feedback. We never want policies to feel inflexible or to overshadow common sense—especially when you reached out the same day and did not use the service.

To clarify, auto‑renew is noted at sign-up and in renewal reminders, but we understand that doesn’t change how this felt. Our intent with the partial refund and alternative offer was to help, not to pressure, and the 24‑hour window clearly missed the mark. We apologize for that experience.

Here’s what we’ll do now:
- Reopen and escalate your case for a fresh review given the same‑day request and no usage.
- Confirm your account is canceled and ensure no future renewals are processed.
- Provide a clear, timely update (typically within two business day).

We respect your right to pursue other avenues, but our goal is to resolve this directly and fairly. Thank you for the opportunity to make this right.

SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Very professional and they pay attention to details during discussion time and are on time in submitting draft work for approval

Timely with response with great customer experience. This is my second working with the team and they are amazing.

4 September 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Marigold,

Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you found our team to be professional, detail-oriented, and timely in our deliverables and communications.

Providing an exceptional customer experience is our top priority, and we are so pleased that we have been able to meet your expectations now on two separate occasions.

We value your trust and look forward to the opportunity to assist you again in the future.

Thanks,
Slideteam

Rated 1 out of 5 stars

The company is decptive about it's…

The company is decptive about it's "sign up for free", evidently including a lot of unexpected fine print that I didn't see. I barely used the site, less than 1 hour, under the "seven day free trial," I downloaded 1 template that was no better than what you can get for free on Microsoft CoPilot, and then they made it extremely difficult to get a refund and cancel the subscription. After numerous complaints, and threats of legal action, they offered a 50% refund. More emails. They upped the refund by $20. More emails. I flagged the service on my credit card processor, which I guess they figured out, and maybe they also figured out I was going to contact the FTC and file a complaint (still planning to do that) and then a full week after my cancellation notice they finally refunded my full amount. This drag-out-the-refund policy is evidently part of their business model. This company's actions in this case were entirely consistent with an unethical firm, in my opinion.

Edit to add (9/8/25): I hope readers can judge the response from below. The "Free Trial" is in yellow and in a large banner at the top of the website. The fine print then allows the firm the legal cover to charge you. What use is a free trial if you can't use the software as advertised for free? I have since reported this incident to the FTC. Do a Google search or ChatGPT on SlideTeam and see the results. The results state that my experience is not uncommon. It appears that deceptive advertising followed by an extended process to get any refund is part of their business model. Users beware.

26 August 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Fryan,

We’re sorry for the frustration you experienced. Our money‑back policy isn’t hidden in fine print, it’s clearly stated in our FAQ. While your account generated a full PPT using our AI PPT Maker (which makes it ineligible for a refund under that policy), we have still issued a **full refund** as a goodwill exception.

We take feedback like this seriously and want to clarify a few points:

- Transparency: The trial terms and refund policy are clearly outlined in our **FAQ** and presented in the purchase flow so you can review them before committing. We’ll continue refining the wording so it’s even clearer.
- Free sign-up and trial: “Sign up for free” lets you create an account and explore. Creating and downloading a complete presentation with the AI PPT Maker constitutes full use of the service under our policy, regardless of time spent.
- Eligibility: Our system logs show a full PPT was created and downloaded from your account, which is why it did not qualify for a refund per the policy.
- Resolution: Despite ineligibility, we authorized and processed a **full refund** as a one-time courtesy. Depending on your bank, it may take a few business days to reflect on your statement.
- Cancellation: Your subscription has been cancelled, and there will be no further charges.

We never intend to make cancellations or refunds difficult, and we’re reviewing our internal processes to reduce back-and-forth and speed up resolutions. If you’d like us to walk through the policy, share screenshots of where it appears, or confirm refund details, please contact our support team and we’ll assist right away.

Thanks,
SlideTeam

Rated 5 out of 5 stars

Top marks for the Slide Design Team

I received a rapid response from the Slide Design Team who created what was needed from a roughly drawn hand sketch. When I asked for a minor change, they responded rapidly with the desired change.

This is the first time I've used this component of my subscription - delighted with the help received.

27 August 2025
Unprompted review
SlideTeam logo

Reply from SlideTeam

Dear Rachel,

Thank you so much for the kind words and the 5-star shout‑out to the Slide Design Team, delighted the rapid turnaround from a hand sketch to final slides hit the mark and that the minor revision was handled quickly. It’s wonderful to hear this first experience with this part of the subscription felt smooth and helpful.

Thanks,
SlideTeam

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look