N26 Reviews 

43,219
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Probably one of the best banking apps ever. I was able to open a new bank account in less than 10 minutes. The UI is intuitive, card settings can be fine-tuned at any moment (which can be useful for t... See more

Rated 4 out of 5 stars

In general, the app is very good and user-friendly. I would only suggest adding a quick tab or shortcut to make it easier to change the “Linked to account” option. If you use a shared account, it can... See more

Rated 5 out of 5 stars

This is the future of banking. I was with a "regular" bank for about 40 years paying fees for everything they could possibly think of plus quarterly maintenance fees (whatever they were for). N26 do... See more

Rated 4 out of 5 stars

App is great, the spaces make budgeting a breeze. Other services like loans and CC would be fantastic as well. Hopefully they will be one of the first to implement the Digital euro so I can drop Ameri... See more

Company details

  1. Bank

Written by the company

N26 exists to make your life easier. Stay on top of your finances and make the most of your money with real-time banking and innovative features—all with just a few taps on your smartphone. Open your bank account in less than 8 minutes! Easy, secure, 100% mobile.


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

43K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(43,219)

6,218 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

No Solution After Nearly Two Weeks

My experience with N26 has been very frustrating.

I tried to open an account on 18 August 2026. During the process, I experienced a problem with the identity verification in the app. I was informed that the verification would be completed through a video call.

Since then, I have been unable to complete the account opening process. The photo verification in the app continues to show an error, and I have also been unable to complete the verification by video.

Today is 31 August 2026, and since 18 August I have been waiting for a solution. Despite waiting and contacting customer support, I have not received effective assistance that resolves the issue.

Based on my personal experience, I cannot recommend N26 at this time. An essential process such as identity verification should have a reliable alternative and customer support that can resolve problems within a reasonable timeframe.

I hope N26 reviews this situation and takes action to improve both the verification process and customer support. This review reflects my personal experience based on what happened between 18 and 31 August 2026.

18 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Guilherme,

Thanks for your interest in joining us.

Our support specialists will check the hold up with your sign-up and get back to you over email. We're sorry for the slow start.

Best.
N26 Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all cost

The paid customers suppose to have telephone support but the phone number in the app is not working.

EDIT AFTER N26 RESPONSE:
No, Premium customers in Greece and probably other countries cannot reach you through the phone in the app. The phone number is not working and the provider says that the phone number is not registered to any user.

1 April 2026
N26 logo

Reply from N26

Hey Fotios,

Thank you for sharing your feedback with us.

We are truly sorry to hear that you had trouble reaching our phone support.

Premium customers can call us daily between 7:00 and 23:00, including weekends and holidays. To ensure your call connects successfully, please make sure you are calling directly through the app from your paired device using your registered phone number.

If you are experiencing technical issues with the phone line, please reach out to us via the in-app live chat. Our team will be happy to look into this issue immediately and assist you with anything else you need.

Best regards,
Bella — N26 Support Team

Rated 1 out of 5 stars

avoid this scam company

avoid this scam company, I do not used their application, tried to close account but they want to get 150euro. I do not have any card or something. Better avoid it, another companies like revolut or wise never do those scam.

4 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Aleksandrs,

Thanks for sharing your feedback!

When you open an N26 account, you select your membership, and it becomes active as soon as you complete verification.

For Premium memberships, the first fee is charged 14 days after verification. If you don't use the account or add funds, these charges can lead to a negative balance and later result in the closure of your account.

With the details provided, we can confirm that we sent more information about your account to your email on June 30th.

If you would like further information, you can request your bank statements and other documents by following the instructions on this page:
https://support.n26.com/en-eu/account-and-personal-details/personal-information-and-data/webform-gdpr-requests-former-customers

Best regards,
Bella — N26 Support Team

Rated 5 out of 5 stars

N26 Banking and App

N26 app is very simple to use and its accepted in most places. I still think the old N26 app is much better and user friendly than the new one. Old N26 app has more feature also.

30 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Arun,

We appreciate your feedback on the N26 app's usability and acceptance.
We understand your preference for the previous version and its features. We are constantly working to improve our app and value your insights.

Best, Peter N26 Support

Rated 1 out of 5 stars

Really bad support.

Really bad support.
They wrote: To Long to Read...
On Italian Law for opening a bank account

30 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey there. We are sorry to hear about this.

Please feel free to file a formal complaint and the relevant department would be glad to check this further for you. You can find the steps you need to follow here: https://support.n26.com/en-eu/account-and-personal-details/miscellaneous/how-to-file-a-complaint

Best Regards,

Leon - Your N26 Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Travelled to Thailand recently and…

Travelled to Thailand recently and needed cash, the exchange rate at the ATM was very good. I have used the card for all kinds of purchases and was accepted everywhere.

18 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Andre.

Thank you for sharing your positive experience! We're delighted to hear that your card was so useful during your trip to Thailand and that you found the exchange rates favorable.

Best, Peter - N26 Support

Rated 1 out of 5 stars

I’m truly living a nightmare with N26

I’m truly living a nightmare with N26. I moved to France to pursue a master’s degree and needed to open a French bank account to receive my scholarship. I created an N26 account and transferred all my savings. For convenience, I tried to transfer part of the amount to my Revolut account in my home country, since I already have the physical card and would like to use it until I receive my N26 physical card. The transfer was denied, and my account was frozen—along with all my money—for review. They estimate that the review could take up to 3 business days or longer. Since it’s Friday now, I’ll likely be without money until Wednesday. I’m alone in a new country without a penny to my name; I don’t know how I’m going to eat or use public transportation. How can a bank just take all your money and leave you completely stranded? I don't know what I'm going to do, but please don't make the same mistake I did by trying to use N26 as your primary bank.

28 August 2026
N26 logo

Reply from N26

Hey there. We know it's hard to have your account blocked, and please know these decisions are only made after careful consideration.

In accordance with European banking regulations, N26 must carry out regular routine compliance checks on user accounts. As a regulated institution, we are obliged to do this to ensure our user accounts are kept safe and secure.


Sometimes, in order to meet those requirements we may need to freeze an account or a specific transaction. We'll never hold funds indefinitely and we'll also keep you as informed as possible whilst also adhering to our regulatory obligations.

Please check the following link for more details: https://support.n26.com/en-es/account-and-personal-details/miscellaneous/limited-access-account-blocked-closed-contact-n26

Thanks for your understanding.
​
Best Regards, Leon - Your N26 Support Team

Rated 5 out of 5 stars

I am with N26 last 8 years

I am with N26 last 8 years. Best card!!!

28 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Alex,

We're so happy to hear you've had such a positive experience with us for eight years! Thank you for your kind words.

Best, Peter - N26 Support

Rated 5 out of 5 stars

The employee immediately recognized the…

The employee immediately recognized the problem and helped me. Absolutely superb, professional service, which is unfortunately very rare these days. You can be proud to have such an employee.

28 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Gregor, Thank you for your fantastic review and the five stars! We're so pleased to hear about the excellent and professional service you received. It's wonderful to know that our team could quickly resolve your issue. We truly appreciate your kind words.

Best, Peter.- N26 Support

Rated 5 out of 5 stars

Great Bank

Great Bank, easy App, have hade N26 for over 6 year never any problem and most of all they stop scaming the account when someone tried 6 time to take money that was a gold star to N26.

12 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Metal plan Insurance plan is a SCAM !!

Metal Plan insurance is an absolute scam ! I had a recent incident happened in London, i have burchased the camera and while being in the london city center - i have been robbed and the camera was stolen from me . Purchase has been made using N26 card, Police report filed on time, claim opened , all the evidences, documents provided , all the detailed explanations telling what happened minute by minute. After all their partner Allianz has refused the case for 'inconsistency' . I have never been explained in detailed , what was the reason of that refusal . I am now in the process of appeal and if there is no luck with that - i am going to report this issue to the Comisionado para la Defensa del Asegurado, and/or to the Servicio de Reclamaciones of the Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones (DGSFP) . I don't understand the point of selling metal plans for additional benefits when they don't cover you when you expect to be safe with them ! Absolutely disapointed , and considering closing an account after that incident !

10 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Manuel,

Thank you for reaching out. We completely understand your frustration, and we're so sorry to hear about the theft of your camera and the subsequent rejection of your claim.

The insurance benefit included with your N26 Metal account is provided and managed directly by our partner, Allianz. All claim decisions—including rejections—are made exclusively by Allianz based on their specific terms and conditions.

What you can do next:

Appeal with Allianz: If you believe the decision was made in error, we encourage you to reach out directly to Allianz to request a re-evaluation.

Contact N26 Complaints: If you feel the claim process or overall service was handled unfairly, you can also submit a formal complaint to our N26 Complaints Team.

You can review the full insurance terms and conditions directly here:
https://n26.com/en-es/legal-documents/n26-bank-spain-branch/metal-es-iban

Best regards,
Peter - N26 Support Team.

Rated 2 out of 5 stars

Investments are not available

Investments are not available to Russian citizens even if they have a German residency. You ground it on Sanctions against Russia. This is not true. Sanctions have exclusion for residents of Germany.
Art. 5f Regulation (EU) 833/2014

27 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey there. Thank you for your review.

Access to N26 Stocks and ETFs is determined by security factors, meaning some customers may not be eligible. However, eligibility can change over time based on criteria, and previously ineligible customers may become eligible. If so, N26 Stocks and ETFs will show in the finance section of the app.

Thanks for your understanding.

Best Regards,

Leon - Your N26 Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Didn't work for me in Spain. Slow and ineffective customer service.

I opened an account with them hoping I wouldn't need to go to a real bank. I'm in Spain and I was told that it would work well. I couldn't withdraw cash at ANY ATM. I tried more than 20 ATMs at different banks and it never worked. I had to call customer support twice and after 30 minutes each time my issue was not resolved. I would not recommend this bank if you're trying to do absolutely anything with your money in real life since there were so many glitches and it was so difficult to get through to them. I will probably be switching banks so as to avoid this nightmare.

27 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Eitan,

We're sorry to hear about the difficulties you experienced trying to withdraw cash in Spain and the frustration with our customer support.

We understand how important it is to have reliable access to your money, especially when traveling. We regret that your issue was not resolved promptly and that you are considering switching banks. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement.

Best, Peter - N26 Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Reliable Bank app

Reliable Bank app. It is safe to use Mastercard N26 card on Internet, as a app confirmation is required and useful. Everytime you use the card you will receive a notification.

27 August 2026
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

After just under four months

After just under four months, N26 and MasterCard are refusing to refund the money that was debited from my account. Although there is evidence that I never actually received the money, both institutions are refusing to refund it to me. N26 tells me I should contact the police.
A solicitor I have consulted reserves the right to initiate an investigation into suspected money laundering.

Update (23 September 26):
N26 has since reviewed my case again and resolved it satisfactorily. After N26 contacted the Commercial Bank of Ethiopia directly, it was confirmed that the debited transaction was the result of a booking error.

I have been fully reimbursed for the amount wrongly debited. The overdraft and interest charges incurred have also been settled.

I still found the communication at the start of the case unsatisfactory, as I was initially referred to the police on several occasions. However, I would like to highlight positively that N26 eventually reopened the case in full, carried out its own investigations and found a definitive solution.

The matter is therefore satisfactorily resolved as far as I am concerned.

6 May 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hey Thomas,

Thank you for sharing your feedback. We understand how frustrating it is to deal with a transaction dispute, and we appreciate the opportunity to clarify our process.

Account security is our priority, and all chargeback claims are thoroughly investigated by our specialized team in strict accordance with standard Mastercard Chargeback rules.

When a claim is declined, it means the transaction does not meet the mandatory criteria set by these regulatory guidelines based on the details of how it was processed.

Our team sent the outcome of your claim directly to you on June 19th. As your formal complaint is currently being reviewed by our Complaints team, you will receive a comprehensive update directly via email as soon as possible.

Best regards,
Bella - N26 Support Team

Rated 1 out of 5 stars

ZERO respect for GDPR law and terrible customer support

One day, I open the app, and they ask me to verify my identity. For privacy reasons, I do not consent to automated biometric checks, so I followed their procedure for that case. The process has 8 steps, which I followed. BUT, at the end, the process loops back to the biometric auth.

So I contact support using the chat. The chat bot asks me to send a mail to the support, and give me the email address. Ok, fine, I send a detailed mail. The response, titled "N26 – The first bank you'll love", is:
"Regarding your request, in order to help you with this kindly contact us via your registered E-mail address or our visitor chat channel, to open a visitor chat kindly open this link [link to chat] and scroll down until you see "Open a visitor chat"."

Which is the thing I had done do begin with, but OK, I'll do that.

Then I talk to a LLM, describe my problem and the LLM asks me to send a mail to the support team. I say, I did that, and I want to talk to a human being. The LLM asks me if I'm sure, I say yes, then asks me if i'm REALLY sure, and I say yes. So I talked to someone on the chat, who asked me a lot of questions, and seemed ready to initiate a video based ID check and end up by disconnecting me and locking me out of my account. Login in again requires biometric auth, which was the exact point of my support request.

Ok... so I open a new chat in the visitor chat channel, and get the LLM chatbot who ask me again if I'm really, really, really sure that I want to talk to a human. As I'm pretty sure I do, I proceed to talk to someone, who basically explains me the process to follow, and then I explain that their process doesn't work.

Here is how the chat ended:
"You:
Can I talk to someone on the phone? I contacted chatbot, which sent me to support email, which sent me to chatbot which sent me to support email then I asked to talk to a human being, which disconnected me, so i lost the chat history so i opened another chat, asked chatbot to talk to human being (twice), and now i 'm in a chat again, i just can not take it any more, i want a real human being
is that so hard to understand that i want to actually talk to a human being?
11:12
Specialist:
Phone call is not available unfortunately, and this process could be done via chat only, just ask for human 3 times.
I hope that assisted you with your concern.
11:12
You:
you have not assited me with my concern, no
11:13
Specialist:
I am sorry for the inconvenience.
I wish you a great day ahead. Take care, stay healthy, and goodbye!
11:13
System:
The conversation has ended."

I really do love my bank.

So can a real person from N26, able and willing to help, contact me?

Note for Bella (who replied publicly):

1. I know about the "Try Another Way" process, this is the exact process I went through, and that is bugged on your side. I sent a detailed bug report, and got stuck in the LLM Chat / Support email loop from hell.
You asked me for my personal details, which I provided, and I even provided you with the reference of the exact email (bug report) I sent to support. Have you seen it? Because you just gave me back what I gave you as if you did not.

2. "However, using biometrics is completely optional." Ok, then if it is optional, why are you forcing me to do it. Review your app: there is not a single way to opt-out, not even one. Supposedly, it's optional, but if you contact support by mail or by chat you get redirected to the app, and the verification process does not allow for an alternative. Just go to your own app, and open a new account without biometrics, or use a test account, have an admin lock it down, and try to do it without biometrics. I won't hold my breath. (do it outside of Germany where, thanks God, they have a law that forbids biometrics, so you had to comply)

3. Bella: I appreciate that, at last, someone read my message and did not reply me with "Go to the chatbot", but N26 has all my contact info, is it so hard to have someone review my account, our exchanges, and contact me for real, by mail or by phone?

24 August 2026
Unprompted review
N26 logo

Reply from N26

Hi there,

Thanks for sharing your feedback. We’re sorry to hear you've been stuck in a loop trying to pair your device!

We currently offer a pairing option with Keyless, which uses Zero-Knowledge Biometrics. This means our system uses your face scan just for a split second to generate a secure code, and then immediately deletes the image without saving or storing your actual biometric data anywhere.

However, using biometrics is completely optional. If you prefer not to grant biometric consent, here is how to skip it:
On the Keyless scan screen, tap the X icon to exit, then select "Try Another Way".

Follow the on-screen steps to verify your identity using an alternative method.

Note: If your verification had to be reset in this process, you will be guided through a quick re-verification process, just like you did when you first opened your account.

For more details, feel free to check out our pages:

Privacy Policy: https://docs.n26.com/legal/06+EU/03+Privacy%20Policy/en/01privacy-policy-en.pdf

Keyless Authentication: https://support.n26.com/en-eu/security/account-protection/keyless-authentication

Alternative Pairing Method: https://support.n26.com/en-eu/security/account-protection/how-to-connect-or-disconnect-my-smartphone-to-my-account

Best Regards,
Bella - N26 Support Team.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look