Coin Win Express: Hold The Spin Reviews 

224
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

My daughter in law ordered lobster Mac and cheese. The crust was burned and there was barely any lobster in it. When I mentioned it to the staff she brought back a thimble full of lobster. Really if... See more

Rated 5 out of 5 stars

I ordered shoes, unfortunately I got the size wrong but they were beautiful, exactly as advertised. They arrived on time. I had communication many times with the Merchant, each time very successful,... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Placed order through Wowcher and I'm still waiting. I've e mailed and they did respond saying it's lost in transit and they would send another but I'm still waiting! Update on order. Received a reply... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Bought a costume dress and shoes via Pigsback for my daughter. They both came in separate deliveries which was fine and quick enough considering the current situation. The dress was as described and p... See more

Company replied

Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

Coin Win Express: Hold The Spin is a train-themed online slot from Gamzix, featuring a distinctive 3-5-3 reel layout, 45 ways to win and medium-volatility gameplay. The game combines traditional fruit machine symbols with golden coins, locomotives and interactive bonus mechanics. Its signature Hold The Spin feature introduces respins where special Train symbols collect, double or boost Coin values. Players can also encounter the Heap of Gold feature and four fixed jackpot levels: Mini, Minor, Major and Grand. With a standard RTP of 96% and maximum win potential of 5,000x the stake, Coin Win Express: Hold The Spin offers Canadian slot enthusiasts a distinctive railway-inspired gaming experience, subject to local availability.


Contact info

3.4

Average

TrustScore 3.5 out of 5

224 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.4

All reviews

(224)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Ordered goods from Wowcher but didn't…

Ordered goods from Wowcher but didn't arrive got in contact with them and no problem sending out replacements not the first time I have purchased from them and wont be the last

30 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review we are always happy to help

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

The cover is excellent

The cover is excellent, problems with delivery due to Covid, item was going to be replaced but it turned up when emailing Blu Fish so let them know not to send another one.

29 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review we are always happy to help

Many Thanks

CS Team

Rated 4 out of 5 stars

A genuinely nice company.

Made an order with this company through Wowcher, the order never arrived on time so I contacted the company directly,they responded immediately offering to resend the order however the original turned up so not a problem. Seems a genuinely nice company who were happy to help.

28 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review we are always happy to help

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

Ordered some items from wowcher from…

Ordered some items from wowcher from Blufish and 1 did not arrive by the due date, i sent an email and they replied the same day offering a replacement or refund, i said i would like a replacement and they said it was no problem. The next day my item arrive so i contacted them again and i got a love email back saying no worries . Very good customer service highly recommended.

24 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review are team always do there best to try and help if there is a problem with
your order.

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

The best service I have received from…

The best service I have received from any site., even when there was a slight problem they replied straight away and resolved the problem there & then.. Have already bought again from this site.
Thanks a mill x

24 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Keira

Thank you for your review are team always do there best to try and help if there is a problem with your order.

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

The best service!

The best service I have found from any of the companies that advertise on Wowcher.
I am definitely more likely to buy a product when it’s advertised by Blufish.

9 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review our cs team are always happy to help.

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

Thought item hadnt been delivered. When I emailed they got back to me the same day and were sending a replacement out to me but we got it no problem in the end.
Great customer service

8 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review.

It's great to hear that we were able to help you with your order.

Many Thanks

CS Team

Rated 5 out of 5 stars

Exellent customer service

i had to report a faulty item and Myblufish responded instantly and have made it as easy as possible. Very impressed so far and hopefully the replacement will be suitable for use.

7 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey

Thank you for your review.

It's great to hear that we were able to help you with your order.

Many Thanks

CS Team

Rated 4 out of 5 stars

Thank you for the Excellent service

Excellent service in that emails were answered within hours. I ordered boots but sadly they never arrived so a replacement order was sent and arrived within a few days. The boots were to small but this was not a problem either because a larger size was ordered and I am currently waiting there arrival. The quality of the product wasn’t the best but you get what you pay for.

2 April 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Norma

Thank you for your review.

We are always happy to help if there are any issues with any order.

Many Thanks

CS Team

Rated 1 out of 5 stars

So not only do these joke of a business…

So not only do these joke of a business deny receiving emails chasing your order that you haven't received, they then ask you to send a
further email and reply saying they must have lost your order and have sent a replacement...nope they haven't...and guess what...yep..they wont answer your emails again.....lost money, no goods arrived...no replacement. This company are thieves...whatever you do never use them
..you will lose your money.

.

12 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Rick

We are sorry to hear that you have not had your initial order or the replacement order that was set up for you.

Our CS Team have looked into this matter and have sent you any e-mail going in to more detail about why you have not had your order's and explain what we can do to get this matter sorted out

This e-mail was sent today 13/03/2020 to you @btinternet.com e-mail address

Just for your records sometimes our e-mail's do go into a spam or junk folder so if the e-mail is not in your inbox we would advise to have a look in there as it my well be in there

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey

Thank you for getting back to our CS Team e-mail as per the request in your e-mail as you have not had your order we have request a full refund for you from wowcher

We have sent you any e-mail back to your @btinternet.com explain this in more detail

Just for your records sometimes our e-mail's do go into a spam or junk folder so if the e-mail is not in your inbox we would advise to have a look in there as it my well be in there

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Wowcher order. Quick delivery.

Ordered Wowcher tracksuit on 29/02 and delivered today so very quick delivery. Size Medium - ordered a 10. Size ok if a bit tight on bottom. No way would this be worth £50 and a push at £15. Material quite thin but nice on.

5 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Emma

Thank you for your review it's great to hear that your item was delivered to you quickly

You have raised a few points in this review that will be fed back to our buying team

If you need any help with any order from us just get in touch with our CS Team there e-mail address is support@myblufish.com and then are open 9.00 to 17.00 Monday to Friday and any e-mails sent after this time will be answered the following day

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Issue with order but excellent customer care response

Order arrived on time but incorrect size arrived. However, the customer service team replied to my email almost immediately and resent the order. Hoping all will be fine once it arrives but excellent response so far.

5 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Pryan

Thank you for your review and we are sorry to hear that you had the incorrect size for you order.

Our CS Team reply to all e-mail that are sent to them at suppoert@myblufish.com as fast as then can as if there is a problem with any order than are always help to get it sorted out for you

If there are any problem with the new order that has been sent just get right back in touch with our CS Team as then are always happy to help

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Wowcher bag still not arrived

Ordered my bag on January 31st, first bag did not arrive and no communication from the company. Messaged them and my bag has been lost in transit and a new one will be dispatched. My 12 working days expired today and again no bag and no communication from the company. I have asked for a refund and am thinking this is some kind of scam. Disappointed that Wowcher would endorse this company

4 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Natalie Phillips

Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not had your order from us or the replacement order that was set up for you on the 17/02/2020.

Our CS Team have looked and can see that a full refund was request for you this morning at 10.30 am (O4/03/2020) from wowcher for this missing order.

Many Thanks

CS Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful company do not use

Awful company do not use. I'm sure its a scam.Wish i had read all the reviews.
Ordered through wowcher and the item never arrived. Emailed Blufish and they couldn't find my order. I sent all the confirmations through from Wowcher and they managed to find it. Said they would send a replacement but it would be another 12 days. I have been waiting since the 7th Feb for this order. Save your money and order through a different company.

4 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Lousiea 18

We are sorry to hear that you have not had your replacement order that was set up by us.

Have you got back in touch with our CS Team to tell them this as then would be more that happy to help you get this matter sorted out.

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Also waiting for a delivery!

I am also waiting for a delivery to arrived which was expected on or before 17th February. I too have sent a couple of emails now.
Unfortunately after reading reviews many customers are also experiencing the same issues. I will not be ordering from your company again.
I am not even seeking a refund. I am seeking the 2 products that I ordered on 3rd February.
Can you please advise me by my email when I will be receiving the products and where they are?
It’s disappointing to see your company responding to 1* review and not customer emails.

EDIT:
Whilst I appreciate your speedy response to my email and current review I do not appreciate being told that today at 11:08 was the first time I brought it to your attention.
I am more than happy to email your CS with my sent receipts emailed to you on
29 February 2020 at 19:58
2 March 2020 at 18:23

Thank you!

EDIT No.2 - 20th March 2020.

I have been told my replacement order will be here within 12 business days from 3rd March.
Once again I am not surprised to find that half of my order is still missing.
Can someone please respond to my email ASAP regarding the missing product once again!
This is unacceptable service!! Extremely disappointed once again.

3 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Missy A

Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not had your order from us.

We are sorry that you have not had a reply to number of e-mails that you have sent us we take customer service extremely seriously and our cs team have found your e-mail from your @hotmail.co.uk which was sent to them at 11.08 am today Tuesday 03/03/2020 however this was the first time that you had e-mailed our cs team and brought this matter to our to our attention

Our CS Team have sent any e-mail back to you going in to more detail about how we can sort this matter out this e-mail was sent today Tuesday 03/03/202 to your @hotmail.co.uk and was sent at 12.06pm

Our CS Team are looking forward to hear back from you.

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you for your edit review

Our CS Team have said that you got back to them today Tuesday 03/03/2020 at 12.09.pm asking for a replacement order to be set up for the missing order's

Our CS Team has got back you today Tuesday 03/03/202 at 12.13pm explain that we have know set up a replacement order and explain the replacement order time frame in more detail

As for the e-mail you have said you have sent us on Saturday the 29 February 2020 at 19:58 and Monday the 2 March 2020 at 18:23 both of these were sent outside of our normal office hours Monday to Friday 9.00am to 17.00pm and there for would have been replayed to the next working day.

There is no need for you to get back in touch with our CS Team as this matter has know been resolved with the stetting up of replacement order's for you today Tuesday 03/03/202 at 12.13pm .

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey

Thank you for your edited review

We are sorry to hear that you have not had your replacement order from us that was set up for you.

You sent our CS Team any e-mail about this at 09.01am today the 20/03/2020

Our CS Team have looked into this and have e-mailed you back today the 20/03/2020 at 09.17am with a full updated about what has happend to your replacment order and what we can do to help you

This e-mail was sent to your @hotmail.co.uk e-mail address.

Rated 1 out of 5 stars

Well well

Well well! it appears that I’m not the only customer who placed an order with blufish via wowcher!
Blufish, I placed an order with yourselves in January for 2 fleece hoody cardigans, 1 black and 1 navy, both size 20 via wowcher, expected the delivery around 17th/18th of Feb 2012, my delivery didn’t arrive.
I have sent you 2 emails regarding this matter and I have also reported it to wowcher.
If you have emails that go to your junk/spam folder then it’s your duty as a merchant to check that folder daily!
These are the order nos’ 32934587 black
32934742 blue, both items size 20.
I am now going to report this matter to the Consumer Board as it’s now very clear that your company is scamming people out of their money.
With the amount of customers complaining of the same issue, I’m sure that the consumer board will be treating this matter seriously.

3 March 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Dear Ms C Whitehead

Thank you for your re-view and we are sorry to hear that you have not had your order from us.

We have found your missing order from the information that you have give us and our cs team have sent any e-mail to the @gmail.com e-mail address that was linked to the order going in to more details about what we can do to help you this e-mail was sent at 11.47am today Tuesday 03/03/2020

About the matter of the tow e-mail's that you have mentioned that you have sent to us about this missing order our cs team have used the @gmail.com e-mail address from the order's to look for these e-mails and we have not been able to find them this includes looking thought our junk/spam folder which are monitored closely by the cs team

Our CS Team look forward to hear back from you so that we can get this matter sorted out

Just for your records our CS Team are open Monday to Friday 9.00am till 17.00pm and any e-mails sent outside of these times are answered the next working day .

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey

Thank you for your e-mail back to our cs team today Tuesday 03/03/2020 at 12.58pm were following our e-mail to you request that we set up replacement order for your missing item's

Our CS Team has got back you today Tuesday 03/03/202 at 13.05pm explaining that we have know set up a replacement order and explain the replacement order time frame in more detail.

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Placed order through Wowcher and I'm…

Placed order through Wowcher and I'm still waiting. I've e mailed and they did respond saying it's lost in transit and they would send another but I'm still waiting! Update on order. Received a reply and refund straight away and had great correspondence from them so now going to give them 4 stars.

24 February 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey Lisa

Thank you for your review we are sorry to hear that you did not get to your order from us.

You first brought this matter to our attention On 10/02/20 at 18.31 pm as our CS Team was closed at that time (There opening hours are 9.00 am to 17.00 pm) you were emailed back on the 11/02/20 at 09.05 am saying that then had looked into this and that your order had been lost in transit and giving you the option of a replacement order being sent out

You got back to our CS Team on the 11/02/2022 at 10.28 am saying you were happy for them to send out a replacement to you.

Our CS Team then got back back to you on the 11/02/2022 at 10.49 am saying then had set up a replacement order for you and that it would be with you on our before the 27/02/2020

You have then sent us other e-mail on the 24/02/2020 at 20.22 saying that you have not had your replacement order from us

Our CS Team have e-mailed back this morning the 25/02/2020 at 10.22 am explain that your item has been shipped and that you will receive it by the agreed replacement date of the 27/02/2020 and then have also explained to you what else we can do to help you

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I placed my order through Wowcher on…

I placed my order through Wowcher on 28th Jan 2020. I was supposed to receive my order on or before 11th February, but as I didn't receive it I emailed Wowcher, they told me to contact Blu Fish direct. I didn't get a response, so I put in a claim with PayPal 3 days ago and Blu Fish have still not contacted me after I sent several emails. I will not be buying from them ever... Stay well clear. Only gave 1 star as you can't give zero star.

15 February 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey.

Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not had your order from us

Our CS Team work Monday to Friday 9.00 to 17.00 and all e-mails sent during this time are responded to and any sent outside of this time are responded to the next working day.

Our CS have looked and can find no e-mails from your self about this matter they kindly ask that you get in touch with them on there e-mail support@myblufish.com.

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey

Thank you for your e-mail today 17/02/2020 at 13.46 am were you said that you have know received your order from us but it was 6 day's later

We are sorry that your order was late and we will look into why this happened

Although you have know had your order from us in your e-mail you said that you were unhappy with the item that had been sent to you.

Because of this or cs team have got back to you today 17/02/2020 at 14.02. am on your gmail.com e-mail saying that we have request a full refund for you from wowcher for this order.

We hope that this sort's the matter out and if you have any more problems then just get back in touch with us on our e-mail support@myblufish.com

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Bought blazer through wowcher..expected…

Bought blazer through wowcher..expected delivery 14th February..received nothing and no communication. Now I cant even trace it. I'm disgusted and will not recommend

15 February 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Hey.

Thank you for your review and we are sorry to hear that you have not had your order from us

From what you have said in the review your order maybe one of these order's.

However you this is the first time you have brought this matter to our attention by given us this review we would kindly ask that you get in contact with our customer service team so they can fully look into this and explain to you all the ways we can help you there e-mail address is support@myblufish.com and then are open 9.00 to 17.00 Monday to Friday.

Regards
MYBLUFISH Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Still waiting on the refund!

8 February 2020
Unprompted review
Coin Win Express: Hold The Spin logo

Reply from Coin Win Express: Hold The Spin

Thank you for taking the time to provide us with your feedback.

We can see from our records that you have been in contact with our customer service team about this matter on a few occasions and that a refund was requested for you on the 20/01/2020 from the deal site Living Social with whom you made the order thought

As we explained in our e-mail back to you on the 20/01/2020 for this order you did not make direct payment to ourselves as this order was made though the deal site Living Social and as such direct payment was made to them because of this we hear at myblufish.com hold no funds from yourself so therefor we can not refund you directly when it comes to refunds in this case all we can do is requesting the refund from Living Social as then are the ones who took payment and are hold the funds from you.

As we have stated above a refund was requested for your order has been and sent across too Living Social on the 20/01/2020 and if you have not had it yet we strongly advise you take this matter up with Living Social.

Many Thanks

CS Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look