Louilyjewelry Reviews 

216
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 97 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the stunning designs and wonderful craftsmanship, noting that the jewelry looks remarkably sparkly, elegant, and of exceptionally high quality. Many people also appreciate the responsive customer support team and the lovely packaging that safely arrives with each online purchase. Some reviewers were not happy with the complicated return process and the high fees associated with sending items back internationally. A few other people also felt that certain products lacked long-term durability, mentioning specific issues like loose stones falling out shortly after wearing or unexpected sizing variations.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, sharing that the jewelry is gorgeous,... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, expressing great satisfaction with the beautiful rings,... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with many reviewers praising the team for being... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order experiences, as many customers praise the effortless online... See more

Return policy

Consumers find return policy to be extremely frustrating, citing high shipping costs to send items back to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I like the packaging options. If I was going to give as a gift there were different options. On the Needs spectrum: Tracking the package was unclear and when placing the order the projected delivery w... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I place an order on September 23rd. The ring arrived on October 6th with a beautiful box, a lovely gift bag, and a polishing cloth to help keep the ring clean. I am very pleased with my purchase and t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love my three stone radiant cut 5 carat ring with hidden halo! Size fits perfectly, came in a timely manner, looked exactly as presented on the site and even more sparkly than I ever co... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a 16 stone on January 21st. It arrived via courier February 2nd, with tracking updates every step of the way. The ring is gorgeous, just like ones thousands of dollars more. It came secu... See more

Company replied


Company details

  1. Jewelry Store
  2. also in
  3. Costume Jewelry Shop
  4. Jeweler

Written by the company

Discover women's perfect ring for engagement, wedding, promise, special gifts or daily wear. Affordable price. Distinctive design. 925 Sterling silver, Excellent stone, 100% handcrafted.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

216 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(216)

96 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

6ct Cushion with side stone

The ring is beautiful. It shine beautifully. Love the stone and the heart side stone. The design of ring is not my favorite. The side stone along the side is so small. I already lost three stone. I like either no side stone along the side or make the side stone more bigger and stronger. I wish the center sit higher so it can sit flushed with a straight wedding band. Other than that. It a great travel ring.

8 April 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed because this is supposed…

Disappointed because this is supposed to be an American company and now that my order has shipped I see that it is coming from China. Very deceptive

13 April 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us.

We sincerely apologize for any disappointment or misunderstanding caused. While our products are shipped from China, please rest assured that all of our items go through strict quality control, and we stand firmly behind their craftsmanship and quality.

In addition, we provide a warranty service for all our products. If you are not completely satisfied after receiving your order, we also offer a 30-day return and exchange policy to ensure your peace of mind.

Your trust is very important to us, and we are always here to support you. If you have any concerns once your package arrives, please don’t hesitate to reach out—we will do our best to make things right.

Warm regards,
Louily Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

The ring is beautiful

The ring is beautiful. Fits great and arrived fairly quickly.
I like the quality well enough that I have ordered another ring.

8 April 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful ring

Beautiful ring, great customer service

2 April 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

BEAUTIFUL

BEAUTIFUL! EXACT;U LIKE PICTURE! LOVELY PACKAGING!

9 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Good company and products

Beautiful ring and when I purchased the wrong size it was swapped out for the right one. Thank you for the great service

30 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Great experience! Easy to order, good quality, fast delivery!! Truly recommended

30 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love my Louily Jewelry

I absolutely love my Louily Jewelry! They're stunning pieces! My rings are gorgeous and I get compliments every time I use them.

30 January 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

The product is beautiful

The product is beautiful. I had decided to exchange my selected ring for a smaller stone and they were very kind and accommodating.

20 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service and I absolutely love their jewelry! I have multiple pieces at sparkle and shine and are gorgeous!
I had an issue with one ring and they made it right immediately. Sending me a new replacement.
I appreciate the way they do business!

1 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

They took my money

Do not give your money to this unethical company. I purchased a ring and according to the seller it was delivered and I never got it ! I asked for proof of delivery and sure enough it was taken by a random driver to a random location. I contacted the seller many times including images of my house and neighborhood (which looks nothing like the picture they sent me) They have refused to give me my money back and according to them "open an investigation" if the result of the investigation God knows how long it will take! they will refund 20% of my money.
They basically took my money and don't care if the delivery service THEY CHOSE makes a mistake.

17 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Customer ,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience this situation has caused.

We shipped your order to the address you provided, and after receiving the photos of your address, we contacted the delivery company on March 14 to initiate an investigation. This process usually takes 5–7 days. During this time, we offered to resend your package using an alternative shipping method, but unfortunately, we were not able to reach an agreement.

In the meantime, we can provide a partial refund of 20%. Once the investigation confirms that the package was indeed lost, we will prioritize issuing a full refund to you.

Please let us know if this solution is acceptable. We truly appreciate your patience and understanding while we work to resolve this matter.

Best regards,
Louily Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I was very happy when I placed this…

I was very happy when I placed this order but it was a nightmare trying to to get it as the delivery people where unreliable and hopeless
They don’t speak English and I didn’t get my parcel till two weeks later
I don’t know if I will buy from them again as I don’t want to go the the same thing
Very unreliable

22 February 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Maria,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been, especially since this was meant to be a special birthday gift.

According to the tracking information, your order was successfully delivered on March 7. We sincerely apologize for the delay during transit and any inconvenience caused by the local carrier, which unfortunately is beyond our direct control. However, we fully understand how this impacted your experience.

We’re glad we were able to stay in communication with you throughout the process and provide a compensation gift card, which you kindly accepted. Your feedback regarding the delivery service has been noted, and we will continue working with our logistics partners to improve reliability.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate your support and hope to serve you better in the future.

Best regards,
Louily Jewelry Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Beware

Beware!
I was unaware of the USD pricing until after sale was finalized. When I received my ring it was too big. Loulily wanted me to ship it back at my cost and then they would refund me. The cost to ship from Canada to china was more than the cost of the ring. I’m very unsatisfied and will choose Amazon over Loulily any day!

6 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were not satisfied with your shopping experience.

The prices on our website are displayed and settled in USD, which is shown during the checkout process.

If the item you received does not meet your expectations, you are always welcome to contact our customer service team and we will gladly assist you with a return or exchange.

For returns, customers can choose their local post office or a more economical shipping service to help reduce the return cost.

To better understand the situation and assist you further, could you please provide your order number so we can verify the details? Once we receive your order information, we will review the case and provide a suitable solution as soon as possible.

Thank you for your understanding and we look forward to assisting you.

Louily Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

So stupidly happy with my purchase!

So stupidly happy with my purchase!! These rings are gorgeous, you’d think they were worth thousands of dollars. More than happy to wear these out everywhere while my original wedding set sits at home in the safe. Will definitely be back to buy more “pretties”

5 March 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Perfect gift for Valentine’s Day

Ordered ring for Valentines Day which I was unsure if it would arrive on time. To my surprise, ring was delivered within a week of placing order and prior to Valentine’s Day. Wife loves it. This is the 3rd piece of jewelry I have purchased and she has loved them all. Will definitely continue to order jewelry for special occasions and holidays.

30 January 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great service,very well made ring

I absolutely love my three stone radiant cut 5 carat ring with hidden halo! Size fits perfectly, came in a timely manner, looked exactly as presented on the site and even more sparkly than I ever could have imagined! Service was exceptional! I have received so many compliments on it! My first time ordering online from across the pond and it was so wonderful I have ordered two more rings!

17 February 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are thrilled to hear that you enjoyed the beautiful rings with us!
It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back again soon!
Sincerely,
Louily Jewelry Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

NO customer service - Returns to China - RATE ZERO

I would give a zero if I could. Buyer beware this is one step up from fraud. If you need any help whatsoever forget it! There is no customer service working number. I’ve called all the ones I’ve found and it never goes to a person it hangs up on you after one ring. There is no response via there internal system. The customer service of this business is non existent and is one of the most frustrating companies I’ve ever worked with. Don’t take my word just poke around before you buy and see if you get any reply from any attempt. I think they write their own customer service reviews and lie through their bott generated fake customers about how great they are. They are CHINESE company that is not based in US your return goes back to China and will cost more than the ring was worth. They shipped from warehouse in us but if you want to return it’s to China. Buyer Beware!!!

20 February 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and any frustration this situation has caused.

After receiving your email, we responded within 24 hours and have already provided you with the latest proposed solution. We kindly ask you to please check your email inbox (including the spam/junk folder) for our reply. We are always willing to communicate and resolve any concerns promptly.

Regarding the reviews on our website, all customer reviews are authentic and submitted by real customers. We do not use bots or any system to manipulate or refresh reviews. We value transparency and genuine feedback from our customers.

We sincerely apologize again if your experience did not meet your expectations, and we remain committed to assisting you further. Please feel free to contact us directly so we can help resolve this matter.

Best regards,
Louily Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

The earrings are stunning

The earrings are stunning. Well made with much sparkle. My only issue…I was specifically looking for Montana Blue stones which Louily said these were. They are not. They are London Blues. Very different in color and as I already have a pair of London Blues, I will be gifting them to my daughter in law. I chose not to send them back because they came from China and I assumed the return process would be tough.

16 January 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear customer,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review. We’re truly happy to hear that you find the earrings stunning and well made with beautiful sparkle — that really means a lot to us.

At the same time, we are sincerely sorry for the confusion regarding the stone color. Montana Blue and London Blue do have noticeable differences in tone, and we completely understand your disappointment, especially since you were specifically looking for Montana Blue. If there was any misunderstanding in our communication, we truly apologize.

We also appreciate your honesty about the return concern. While our products are crafted in China, we always do our best to assist with returns or solutions if there is a color discrepancy or error on our side. Please know that you are always welcome to contact us directly — we are here to help and make things right whenever possible.

That said, we think it’s very sweet that you’re gifting them to your daughter-in-law — we hope she absolutely loves the sparkle as much as you did ✨

If you would like, please feel free to reach out to us privately. We would be more than happy to see if we can offer a special solution for you regarding Montana Blue in the future.

Thank you again for your support and understanding.

Louily Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Money Pit: Consumer Experience = 0

I have made 2 purchases with this retailer. Both times the items have been lovely upon arrival however the longevity/durability is very poor. For what you pay stones either fall out easily or the "electroplating" wears to a dull gray/black-ish color regardless of if you got a silver or "gold" set.

Customer service is not super helpful and you, the consumer, will be required to pay more to either send back your set "covered by their lifetime warranty" or offered minimal credits towards another purchase for, likely, another faulty set. I had to pay $20 the first time when stones from my eternity band fell out within 4 months of my purchase. My new band had the stones fall out again less than a month after receiving. I didn't bother asking for a replacement. Both ring sets I purchased in my first order also discolored drastically in less than a year of having them though I was mindful on wearing them in prolonged water exposure.

My most recent purchase has had a "gold" set discolored within 1 month of my purchase. Mind you, having the initial experience with the first two sets, I was super mindful of reducing really any water exposure, not wearing when I apply any lotions or hair products, etc to help prolong the life but somehow I got even LESS quality this time.

Customer Service wants me to pay to send the set back so they can "fix" it and wait another 3-4 weeks to get it back or pay $60 for shipping a new set.....completely unacceptable .... I have wasted too much money unnecessarily on these products. If I would have known, I would have purchased cheaper products that I KNOW will last me a month and save 75% of my current expense and the headache.

11 February 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Customer,

Thank you very much for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issues you have experienced with the durability and quality of your items.

To help us resolve this matter as quickly and efficiently as possible, could you please provide your email and order number? Once we have this information, we will review your case and offer the best possible solution.

We truly appreciate your patience and understanding.

Best regards,
Louily Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

I need to return one of my purchases

I need to return one of my purchases. I ordered wrong size
I have reordered and received new one. It has been very difficult to figure out return
Please reply rzU2zCCQVtdqueJRs
CDuUengR. I think this was I’d #

24 January 2026
Unprompted review
Louilyjewelry logo

Reply from Louilyjewelry

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re sorry to hear about the inconvenience.

To help you with the return, could you please kindly provide us with the order number you would like to return and the email address used to place the order? Once we have this information, we will assist you with the return process as soon as possible.

Thank you very much for your patience and understanding. We look forward to your reply.

Best regards,
Louily Jewelry Customer Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look