Lennuabi Reviews 

172
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Started the claim, all going well, then had to download documents etc which I thought was strange at that juncture. Decided to claim direct as there were a few of us and asked for claim to be cancell... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

First handling the claim was great. Laiter in progress feedback of situation was not the best. I need contact customer support myself and ask about current information. In the end I get feedback and f... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Our flight was delayed about 10 hours, so we arrived to our destination in the evening and lost almost a day from our family vacation. I submitted request to Lennuabi. The form was rather lengthy, but... See more

Rated 5 out of 5 stars

You where so amazing, you took everything on your self i just needed to give my details to you and you got my compensation back for me, Thank you so much, everyone who had some problems with flying... See more

Company details

  1. Legal Services

Written by the company

Have you experienced a delayed, cancelled, or overbooked flight? Lennuabi is dedicated to helping you secure compensation under EC 261/2004 regulations for any flight disruptions, ensuring a straightforward and efficient process. Our mission is to empower travelers with knowledge of their air travel rights and hold airlines accountable to their legal responsibilities. IMPORTANT: A success fee is only applied once your case is successfully resolved and compensation has been received from the airline.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

172 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(172)

26 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I don't have any experience yet

I don't have any experience yet, it's my first time with you guys

27 September 2026
Unprompted review
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Hello Kaspars,

Thank you for giving Lennuabi a try! We’re happy to be part of your first claim experience and hope the process goes smoothly for you. If you have any questions along the way, we’re here to help!

Lennuabi Team

Rated 3 out of 5 stars

Started the claim the decided to claim direct.

Started the claim, all going well, then had to download documents etc which I thought was strange at that juncture. Decided to claim direct as there were a few of us and asked for claim to be cancelled but no one has closed the claim or messaged me back - Admin need to be more customer service orientated.

6 September 2026
Unprompted review
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Hello Elaine,

We’re sorry to hear that you had difficulties during the process and that your request to cancel the claim has not been addressed as expected.

We’d like to take a closer look at what happened and check the status of your cancellation request. Could you please share your Lennuabi claim ID with us, along with any additional information you think may be relevant? This will help us locate your case and review it properly.

Best wishes,
Lennuabi Team

Rated 1 out of 5 stars

5 months without any results

Filed the claim in September. Still no answer or resolution from Lennuabi, the support team does not respond to my several letters. Very disappointing, why should anyone waste their time and lose 50% of their claim size for a poitnless service?

5 March 2026
Unprompted review
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Rauno,

Thank you for sharing your experience. Claims can sometimes take longer depending on the airline’s response time and the documentation checks required, but that should never leave you feeling ignored. Your case deserves clear communication and proper follow-up.

Regarding the service fee, the remuneration is only applied once compensation is successfully secured from the airline, as it covers the legal and administrative work involved in pursuing the claim.

To move this forward quickly, please reply directly to the latest email you’ve received from our team so your claim administrator can personally review your file and provide a concrete update on the current stage of your claim.

Best wishes,
Lennuabi Team

Rated 5 out of 5 stars
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Hi Meelis,

Thank you so much for your kind words! We truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’re really glad we could help and that everything went smoothly for you. If you ever need assistance again in the future, we’ll be here to help.

Wishing you many pleasant and delay-free flights ahead!

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 1 out of 5 stars

I needed to ask updates several times

I needed to ask updates several times. All process took almost 4 month.

19 February 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Hi Ramil,

Thank you for sharing this - we understand how frustrating it can be to wait and still feel the need to chase for updates. That’s not the experience we want anyone to have, and we appreciate you being honest about it.

We’ve personally checked your case, and while we’re glad you ultimately received your compensation, the length of the process and the lack of proactive updates clearly caused unnecessary frustration. We take responsibility for that.

Your feedback has been shared with our team and is being actively reviewed so we can improve how we communicate during longer cases like this. Keeping clients informed should never require repeated follow-ups from your side.

Thank you for trusting Lennuabi with your claim. Your experience helps us do better, and we’re here whenever you need us again.

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 4 out of 5 stars

Good service but small things can be better.

First handling the claim was great. Laiter in progress feedback of situation was not the best. I need contact customer support myself and ask about current information. In the end I get feedback and finnaly also refund. For your cut of the refund I expet little bit better customer support.

6 February 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Hannes,

Thank you for sharing your honest feedback. We’re glad to hear that the initial handling of your claim went well and that you ultimately received your refund.

We appreciate your comments regarding the communication during the later stages of the process. You’re absolutely right — clearer and more proactive updates are important, especially considering the service fee, and this is something we continue to work on improving.

Thank you for your trust and for helping us improve our service. Wishing you smooth and pleasant travels ahead!

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 5 out of 5 stars

Was worth it

It took a while, but it was worth it. I was kept in the loop, and emails were answered quickly. Thanks for the help!

4 February 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Enn,

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear that, despite the longer process, you felt well informed and supported throughout, and that everything worked out in the end.

We truly appreciate your trust and kind words. Wishing you smooth and pleasant travels ahead!

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 3 out of 5 stars

I like that I got the compensation.

I like that I got the compensation.
I did not like that there was no contact after the offer to receive the quick payment of 1/4 compensation, and the payment was made only after my reminder and questions.

31 January 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Aarne,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re glad to hear that you ultimately received your compensation and appreciate you taking the time to highlight both the positive and the areas where we can improve.

We sincerely apologize for the lack of communication following the offer of the quick payment and for the delay that required you to send reminders. We understand how important clear and timely updates are, especially when choosing the Faster Payout option, which allows clients to receive a portion of their compensation sooner in exchange for a lower total payout.

Your comments are valuable to us and help us improve our communication processes so similar situations can be avoided in the future. We’re sorry for the inconvenience this caused and truly appreciate your patience.

Thank you for your trust in our service, and we wish you smooth and pleasant travels ahead.

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 5 out of 5 stars

Thanks

What a happiness to get compensated unexpectedly.

5 January 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Sunil,

Thank you for your kind words! We’re really happy to hear that receiving the compensation was a pleasant surprise for you.

That’s exactly why we do what we do - to turn a frustrating travel experience into something positive in the end.

Safe travels, and thank you for trusting Lennuabi!

Lennuabi Team

Rated 4 out of 5 stars

all good

Took time, but got the compensation with minimal effort.

9 January 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Anna,

Thank you for your feedback! We appreciate your patience and are glad to hear that you received your compensation with minimal effort. While the process can sometimes take time due to airline procedures, we’re happy the outcome met your expectations.

Wishing you smooth travels ahead,
Lennuabi Team

Rated 1 out of 5 stars

The refund process was very long and unclear

The refund process was very long and confusing. It was unclear how much they charged for their own fees and legal costs. After waiting over a year, I said I would stop using their service because they had not received a refund from the airline, then a few days later I was told they had received the money and would transfer it to me. I think they received the money from the airline much earlier and did not transfer it to me sooner, and maybe they hoped that I had forgotten about this claim and they would not have to transfer it to me.

10 January 2026
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Rain,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the frustration and confusion caused by the long and unclear refund process. We fully understand how concerning it feels to wait over a year without clear information.

Lennuabi operates on a no-win, no-fee basis, and once compensation is successfully recovered, our service fee and any applicable legal costs are deducted before the payout is transferred. We regret if this breakdown was not communicated clearly enough in your case, and we understand how this lack of transparency contributed to your dissatisfaction.

We would like to assure you that Lennuabi does not intentionally delay or withhold client funds. In some cases, internal confirmation, legal finalization, or payment processing steps may cause delays between receiving funds from the airline and transferring them to the client. That said, we fully acknowledge that this should always be accompanied by timely and clear communication, which was clearly lacking in your experience.

Thank you for your patience and for raising these concerns. Your feedback is important to us and helps highlight areas where we must improve communication and clarity for our clients.

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 2 out of 5 stars

You give up all your rights and get less money back. Easier to apply yourself directly through airlines

Took me 6 months and endless amount of emails, asking them, when will they give any feedback. They did answer my emails when I asked something, but they never inform us about the progress.
I did receive the money at last, but from the 2400 eur eligible, we got 1400 eur. So I think it is not worth it.

30 December 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Liia,

Thank you for sharing your experience and for your honest feedback.

Regarding the amount received, Lennuabi operates on a no-win, no-fee basis, which means our service fee and any applicable legal costs are deducted from the compensation only after a successful outcome. This is why the final amount paid out can be lower than the total compensation awarded by the airline. We aim to be transparent about these terms, and we regret if this was not as clear as it should have been in your case.

We appreciate you acknowledging that you ultimately received the compensation, and we truly value your feedback as it helps us improve communication and transparency for our clients.

Thank you for your patience, and we wish you smoother travels ahead.

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 1 out of 5 stars

I had a very concerning experience with…

I had a very concerning experience with this claims company.

I submitted my EU261 compensation claim over a year ago. For many months, I received no updates at all about the status of the claim, despite contacting them several times.

When I eventually asked to cancel the claim and move it to another company, I was told this was no longer possible because the airline had allegedly made a partial payment to them. No details or proof of this payment were provided at the time.

After several more months of silence, I contacted them again. Only then did I finally receive a response and a payment. However, instead of the €1,200 total (€600 per passenger) we were entitled to for a flight over 3,500 km, they paid only €360 in total.

To justify this amount, they quoted the EU article, re-writing the original wording using their own explanation to deceive us and make it look like we did not qualify for €600 per passenger because the delay “does not exceed 4h”. (There is no mention of 4h in the regulation.) This answer directly contradicts Regulation (EC) No 261/2004, which sets compensation at €600 per passenger for long-haul flights once compensation is due. No clear explanation or lawful basis for reducing the amount was ever provided.

Overall, the lack of communication, the refusal to cancel the claim, and the unclear and seemingly incorrect explanation for the reduced payout make it very difficult to trust this service. I would not use them again.

Edit:
In their trustpilot answer they are asking me to reply to their last email to get a detailed explanation. In reality I have already sent them two emails and they haven’t responded. So once again, confusing and non-transparent response. In their trustpilot review they say that there are several factors that could influence a lower payout anyway, so far the only answer I received goes against the Regulation (EC) No 261/2004.
The fees for their contract have nothing to do with the final amount I received. It doesn’t explain how I got from 1200 to 360 euro.
I am also asking for all the communication they exchanged with the airline as part of my GDPR rights, no answer there either.

30 December 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Giuseppina,

We’re sorry for the frustration you experienced and understand your concerns. Delays in communication are never our intention, and we apologize for the inconvenience caused.

Regarding the compensation amount, payouts under EU Regulation 261/2004 depend on several legal factors, and in some situations the legally approved amount may be lower than the maximum €600 per passenger. Our fees are applied only after compensation is successfully obtained and are outlined in the agreement.

We would like to review your case again and clearly explain how the final amount was calculated. Please contact your claim administrator (by replying to the latest email you have received from them) so we can provide a transparent breakdown.

Kind regards,
Lennuabi Team

Rated 4 out of 5 stars

A good experience

Easy to fill in the claim and overall a good experience - at some point the communication or updating of the process could have been quicker (at the same time I assume the amount of clients can be quite big). Would use their help again although the fee is quite substantial.

8 December 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Evelyn,

Thank you for your honest feedback. We’re glad to hear you had a good overall experience and found the claim process easy. We also appreciate your understanding regarding communication delays and your note about the fee - your comments help us improve our service.

Thank you for your trust, and we’d be happy to assist you again if needed.

Best regards,
Lennuabi Team

Rated 5 out of 5 stars

Everything went smooth and…

Everything went smooth and fine,operated perfectly and with high knowledge and fast response.

8 December 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Aleksei,

Thank you for your great feedback! We're thrilled to hear that everything went smoothly and that you felt well-supported throughout the process. Your satisfaction means a lot to us.

Wishing you trouble-free travels ahead!

Warm regards,
Lennuabi Team

Rated 4 out of 5 stars

Great service

Thank you for helping me to get compensation for delayed flight

8 December 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Ksenia,

Thank you for your kind words! We’re glad to hear that we could help you receive compensation for your delayed flight.

Wishing you smoother travels in the future!

Warm regards,
Lennuabi Team

Rated 2 out of 5 stars

Slow process.

7 November 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Thank you for your feedback. Some cases do take time, but we’re always working to speed up the process.

Rated 5 out of 5 stars
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Emil,

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear that the application process was quick, the communication met your expectations, and you received your refund smoothly. Your feedback means a lot to us.

Wishing you smooth and pleasant travels ahead!

Best regards,
Skycop Team

Rated 5 out of 5 stars

Trust

Well,it took time,but eventually got the job done. Thank you!

1 November 2025
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Dear Reemet,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear that your compensation was successfully processed and appreciate your patience throughout the process. Your trust in our service means a lot to us.

Wishing you smooth and pleasant travels ahead!

Best regards,
Skycop Team

Rated 4 out of 5 stars
Lennuabi logo

Reply from Lennuabi

Thank you for your kind words and understanding! Some cases can indeed take time, and we truly appreciate your patience. We’re glad your claim was successfully resolved and wish you smooth travels ahead!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look