Innerflo Reviews 404

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 354 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers found the sign-up process and app setup to be very easy and straightforward, appreciating the user-friendly interface and clear explanations. Many people reported positive effects from using the product, such as improved sleep and relaxation, with some highlighting the quality of the sounds and music. However, some customers expressed dissatisfaction with the subscription and payment processes. Several people reported issues with unexpected charges or difficulties in managing their subscriptions, even after attempting to cancel or delete their accounts. There were also mentions of difficulties in unsubscribing and general concerns about the company's billing practices.

What people talk about most

User experience

Customers had ambiguous experiences with user experience. Many reviewers found the app easy to download, sign... See more

Subscription

People report negative experiences with subscription. Many customers express frustration over being charged... See more

Product

Consumers find the product to be ambiguous. Some reviewers praise the product, noting excellent quality... See more

Payment

Reviewers highlight negative aspects of payment. Many customers report charges they did not recognize or... See more

Application

Reviewers mention ambiguous feedback about the app. While some found it useful, efficient, and easy to set... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

As advertised my deep sleep rose from my typical 60 minutes or less to 1 hour 20 minutes. I also slept 6 hours which is more than typical. Mind you, this was all while I am still struggling with stayi... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The download and sign up process was super easy. But I did not like that every time I tried to purchase the original 1-month access, it kept offering me upgrades! I purchased the first upgrade, but it... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I paused my night meditation and got a message that my internet was not connected, not true, my internet was working. Now my screen is frozen and I cannot use my program. I am 83 years old and very... See more

Company replied



Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

404 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 83% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I have been charged for a subscription…

I have been charged for a subscription which I did NOT authorise!
This is dreadful and so difficult to get hold of the company to cancel.

Inner Flo have contacted me since and subscription cancelled………thank you

30 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Rhona,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your concerns regarding the charge and the difficulty you experienced with cancellation. Please note that we cannot charge a customer without them completing the checkout process and providing their payment information. Subscriptions are set to auto-renew at the end of each billing cycle, and all information regarding pricing, renewals, and cancellation conditions is clearly presented during checkout and in our Terms & Conditions, with additional guidance available in our Help Center: https://help.innerflo.me.

If a subscription is cancelled correctly before the renewal date, no further charges should occur. We would like to take a closer look at your account and situation to better understand what happened and assist you accordingly. Please contact support@innerflo.me so our team can help resolve this for you.

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Buying the program was very easy

Buying the program was very easy. Just a lot of decisions on type and duration of programs.

28 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Greg,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear you find InnerFlo interesting and hope you continue exploring the sessions. 😊

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Is very interesting

28 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Jorge,

Thank you for your feedback! We’re happy to hear that you’re enjoying InnerFlo. If you have any questions or need assistance, don’t hesitate to contact us. 😊

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

Late response

Late response

28 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Kyrgyz,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the response time did not meet your expectations. We always aim to reply as promptly as possible and appreciate your patience in this case. If you still need assistance or have any questions, please reach out to us at support@innerflo.me or visit our Help Center: https://help.innerflo.me. 🙏

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 1 out of 5 stars

Communication & cancellation is horrible

The product itself is fine. Not sure if I found much benefit from it but the communication & cancellation process is cumbersome. I was charged two different charges after trying to get it cancelled prior to the deadline & was only offered a 25% credit back. After arguing back & forth they agreed to 50% of the charges but regardless, it’s predatory behavior in that people cannot easily find the cancellation terms or procedures. Over $100 for a 3 month subscription is what I was charged & they wouldn't refund it in full the day it hit the bank?Don't bother even trying it.

26 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Keri,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding billing and the cancellation process. Subscription pricing, renewal terms, and cancellation conditions are clearly presented during checkout and in our Terms & Conditions, and additional guidance on managing or cancelling subscriptions is available in our Help Center: https://help.innerflo.me.

Refunds are processed according to our policy and reviewed on a case-by-case basis. We would like to take another look at your situation to better understand what happened and ensure everything was handled correctly. Please contact us at support@innerflo.me so our team can assist you further.

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Great

Great! Up to nos, I have no experienced anything

27 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Silvina,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear things are going well so far, and we hope InnerFlo continues to meet your expectations as you use it. 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service with quick and…

Great customer service with quick and fast solutions keep up the great service love it

22 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Lenzino,

Thank you for your kind feedback! We’re happy to hear you had a positive experience with our customer service. If you have any questions or need assistance in the future, feel free to reach out anytime! 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

Easy to purchase

26 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Irene,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you found the purchase process easy and straightforward. 😊

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

Calmness that I got after listening to…

Calmness that I got after listening to the audio

25 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello there,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that InnerFlo helped you feel a sense of calmness after listening to the audio. 🩵

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

very easy to use

25 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Sharon,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you find InnerFlo very easy to use. We hope you continue enjoying your audio sessions! 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

It did help me relax

25 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Charlotte,

We appreciate your feedback! If you have any questions or need support, we’re always here to help. 🙌

Best regards,
RatePunk Team

Rated 4 out of 5 stars

So far so good on the sign up will wait…

So far so good on the sign up will wait until bedtime to listen to program and see if it helps me sleep. It is the middle of the afternoon right now, but it is peaceful sleep.

25 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Richard,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear your sign-up experience went smoothly, and we hope your first bedtime session helps you enjoy a peaceful and restorative sleep. We look forward to hearing how it works for you! 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

As Advertised Deep Sleep Increase

As advertised my deep sleep rose from my typical 60 minutes or less to 1 hour 20 minutes. I also slept 6 hours which is more than typical. Mind you, this was all while I am still struggling with staying asleep due to a recently torn rotator cuff and just recovering from another bout of COVID!

24 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Peter,

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear that InnerFlo has helped increase both your deep sleep and overall rest, even while recovering from injury and illness. It’s wonderful to know our personalized audio sessions are making a positive difference for you. 🙏

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

GREAT!!

GREAT!!! DOING, REAL GREAT!! TY :) 😍

25 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Sarah,

Thank you for sharing your feedback! We’re happy to hear that! We hope you enjoy your personalized audio sessions! 🩵

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Simple sign up

Simple sign up

24 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Sharon,

Thank you for your feedback! We're really glad to hear everything went smoothly. 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

it is easy to buy

24 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Jose,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you found purchasing InnerFlo easy and straightforward. We hope you enjoy exploring your personalized audio sessions. 💙

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Ease of purchase

Fairly easy to purchase product

24 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello there,

Thank you for your feedback! We're really glad to hear everything went smoothly. 🙌

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

just ready to try anything

just ready to try anything. It was a bit confusing on what I bought but I will give it a try.

23 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Judie,

Thank you for sharing your feedback! We understand that starting something new can feel a bit confusing, but we’re confident you’ll enjoy exploring your personalized InnerFlo plan. Give it a try, and we hope it brings the relaxation and focus you’re looking for. 😊

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 4 out of 5 stars

I need a trasator to Spanish

I'm sorry, bot i don't speack english. Please translate all text

23 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello David,

Thank you for your feedback! You can change the language both on the website and inside the app settings. Spanish is available (LATAM Spanish). If you need help finding or switching the language, feel free to let us know. 🙏

Best regards,
InnerFlo Team

Rated 5 out of 5 stars

Sleep at last

Hit the back button which caused an extra charge but that was refunded within an hour of me emailing customer service. Following the plan and so far in the last 4 days I have slept better than I have slept in the last 20 years.

21 March 2026
Unprompted review
Innerflo logo

Reply from Innerflo

Hello Claire,

Thank you for sharing your feedback! We’re so glad our team was able to resolve the charge quickly and that you’re already seeing improvements in your sleep. It’s wonderful to hear that following your personalized plan is making such a positive difference. 💙

Best regards,
InnerFlo Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look