DAYALANE Reviews 

309
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 279 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the beautiful furniture, noting that the items are exceptionally stylish, comfortable, sturdy, and look fantastic in their living spaces. People also enthusiastically point out the remarkably fast delivery times and the incredibly helpful customer service team that quickly resolves any unexpected issues. Some reviewers were not happy with assembly challenges, reporting missing hardware, incorrect screws, or structural parts that simply did not fit properly together during setup. A few consumers additionally experienced noticeably delayed shipments, missing components, or received products in heavily damaged condition that required frustrating replacements.

What people talk about most

Product

Clients share positive opinions on product quality, frequently praising the beautiful designs, comfortable... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, expressing appreciation for sturdy items featuring soft... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be positive, frequently highlighting exceptionally fast shipping times and... See more

Customer service

Customers had positive experiences with customer service, noting that support agents were responsive,... See more

Order

Reviewers mention mixed feedback about order experiences, with some customers praising the simple purchasing... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The chairs a gorgeous and perfect for my dinning room. They took a bit of time to get to me(I didn’t read the fine print in detail before purchasing).. and setting them up quite un pleasant, especial... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Finally we got our packages delivered. Assembly was easy except placement of H1 needs some work. Half the chairs wobbled which needed adjustments of gliders. Wondering how will they hold? Will look... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I love Dayalane! They have quality products - I have a dining table and 6 chairs as well as an entry way table. Their products are same or better quality than others at a much better price. What I wan... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Delivery was incredibly quick. Ordered on a Sunday afternoon and boxes were in my Midwest porch by Wednesday afternoon. Chairs were easy to put together. No hold alignment issues as noted in o... See more

Company replied


Company details

  1. Furniture Store
  2. also in
  3. Bar Restaurant Furniture Store
  4. Kitchen Furniture Store
  5. Living Room Furniture Store
  6. Outdoor Furniture Store
  7. Rustic Furniture Store

About DAYALANE

Written by the company

DAYALANE is dedicated to making modern furniture shopping simple and hassle-free. We focus on seating — especially modern dining chairs and sofas — and design them to be stylish, comfortable and ready for real life at home.

From research and design to testing and upgrades, every detail is considered so our pieces fit your home style and feel good to sit in. With fast delivery, easy assembly and responsive support, we want every purchase to feel smooth and worry-free.

Environmentally conscious materials and long-lasting designs help reduce waste and keep your home feeling good for years to come.

Shop Here:

Dining Chairs
Bar & Counter Stools
Sofas
Dining Table Set
Accent Chairs
Coffee Tables
All Sales & Deals

DAYALANE

Written by the company

Make Tasteful Lifestyle Accessible!
DAYALANE is dedicated to making buying furniture online a hassle-free experience. We believe that one day, people will be able to find the most suitable furniture for their homes without visiting an offline store or spending a lot of money, and this day will be brought about by us. Starting from the seat (which is most closely related to you), we have spent several years researching, designing, testing, and upgrading our products to ensure they fit your home style and are comfortable. We hope every shopping experience is one-time, with no resistance, no replacement, and no return, so you can be satisfied once, solve your tangle, and eliminate any cumbersomeness.
You can find us on:
www.dayalane.com

Our Shipping Promise

Free 24-hour shipping

Get free and fast shipping order confirmation

Contact info

Promotion box for DAYALANE

Fall Into a Warmer Home

Take advantage of limited-time pricing before the celebration ends.

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

309 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(309)

276 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service/ great quality

Amazing customer service. Fast delivery love my chairs exactly what I was hoping for

18 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled to hear that you loved our customer service, fast delivery, and the chairs. It means a lot to us that they turned out exactly as you hoped. We look forward to serving you again in the future. Enjoy your new chairs!

Rated 3 out of 5 stars

Costumer service 👎

Unfortunately, my experience with the customer service at this store was very disappointing.

2 June 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for your honest feedback – we are truly sorry to hear that your experience with our customer service was disappointing. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for any frustration caused.

We would like to personally look into your case and make things right. One of our customer support representatives will reach out to you again shortly to address your concerns. Please keep an eye on your email for our message.

Thank you for giving us the opportunity to improve. We truly appreciate your patience and understanding.

Rated 4 out of 5 stars

Dining table

We ordered dining table and unfortunately I believe due to delivery/shipping company, the table had minor scratches.
Dayalane customer service was extremely receptive and offered multiple options to resolve the situation.

1 June 2026
Unprompted review
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for your honest feedback!
We sincerely apologize that the dining table arrived with minor scratches, which we believe were caused during shipping. Please rest assured that we will follow up with our carrier to minimize such issues in the future.
At the same time, we truly appreciate your kind words about our customer service team. We are very glad that we were able to offer you multiple solutions and that you were understanding throughout the process.
Your review encourages us to keep improving. We will continue to work on better packaging and logistics so that every customer receives their furniture in perfect condition.
We look forward to serving you again in the future. Thank you for your support!

Rated 4 out of 5 stars

Updated review to thank the company for responding so quickly

I am amending my review for Dayalane. Well, it was frustrating that there is not a live person to talk to, they went above and beyond to rectify my situation. I did not get proper tools to put the chair together, which made the chair useless. But they were very quick and making sure I received a new chair.

31 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

We are very sorry for your experience. This was a presale item with a May 30 ship date, but we understand the long wait and incomplete order were frustrating. We have issued a refund for the delay. For the missing parts, they will arrive in mid‑June and we will ship them to you immediately at no cost. we apologize for any delay in getting back to you. Please contact us if you need further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Never received my items

Never received my items

9 March 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

We are truly sorry to hear that you never received your items.

After reviewing the tracking details, the carrier marked your order as delivered to the address on file. However, we understand your frustration – sometimes packages go missing despite being marked delivered.

To resolve this for you, we would like to reship a brand new replacement at no cost, and this time we will send it with signature required upon delivery to ensure it reaches you safely.

Please contact our support team directly at [support email address] to confirm your acceptance and provide any updated delivery instructions. We want to make this right for you.

Thank you for your patience.

Rated 5 out of 5 stars

Quick and best customer service

Quick and best customer service. The delivery partner missed my item but DAYALANE helped and escalated it and fulfil the order anyhow. Definitely recommend them 10/10

27 May 2026
Unprompted review
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the 10/10 review! We are thrilled our team could resolve the delivery issue for you. Your recommendation means the world to us, and we look forward to helping you again!

Rated 2 out of 5 stars

I have been trying to get help with returning items.

I have been trying to get help with returning items and getting a refund. When I came customer service they say they will email support@DAYALANE and I have already done that. I’ve gone back and forth with emails for a week. Every time they reply they are not addressing the issue. When I asked to speak to a supervisor, I was told that everyone in any support/customer service is only reachable by email. Emails are only replied to late at night during non business hours and then I have to wait until the next night for replies from which the replies appear that they are not reading my email to them. There has been a very frustrating experience.

26 May 2026
Unprompted review
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

I sincerely apologize for the frustration you’ve experienced. Your feedback regarding our communication process has been heard, and I am taking immediate action to resolve this.

I have personally escalated your case to our leadership team. To ensure we fix this right now, please reply with your Order Number. I will oversee the process myself to ensure you receive a clear, definitive resolution within the next 24 hours.

Thank you for your patience while we make this right.

Rated 5 out of 5 stars

LIVIAS MODULAR SOFA

Great product and great customer service. Very responsive

17 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Hi Adam, we are so sorry that your sofa arrived unlevel and that our communication has fallen short. We know how frustrating it is to wait for a response when something isn't right with your furniture. We want to make this right immediately. Please check your email for an update. Thank you for your patience with us.

Rated 5 out of 5 stars
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the wonderful review! We are absolutely thrilled to hear that you love your new dining set. At Dayalane, we always strive to ensure our pieces bring joy to your home, and we're so glad our team could quickly sort out that replacement for you. Enjoy your beautiful new dining space, and please let us know if you ever need anything else!

Rated 5 out of 5 stars

We love the dining room set and…

We love the dining room set and fantastic customer service! Sent a replacement when something didn’t perform as expected.

25 May 2026
Unprompted review
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the wonderful review! We are absolutely thrilled to hear that you love your new dining set. At Dayalane, we always strive to ensure our pieces bring joy to your home, and we're so glad our team could quickly sort out that replacement for you. Enjoy your beautiful new dining space, and please let us know if you ever need anything else!

Rated 5 out of 5 stars

The convenience of buy now and pay…

The convenience of buy now and pay later option.

Delivery timing. I have yet to put the chairs together so I cannot give a rating on the quality of the product today.

18 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for the review! We're glad our flexible payment options helped you shop with ease. We appreciate your patience with the delivery and hope you love the chairs once they are assembled. Feel free to update us on the quality whenever you're ready!

Rated 5 out of 5 stars

Great products and service.

Great products and service.
You can TOTALLY TRUST this company.
My family has been buying from them for years and ALWAYS checks out their products FIRST when wanting to purchase something.
I highly recommend them.

1 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Wow, thank you for such a wonderful review and for your years of loyalty! We are incredibly grateful for your trust and your high recommendation. Providing great products and service is always our top priority, and we’re thrilled to hear we’ve hit the mark for your family

Rated 1 out of 5 stars

I am extremely disappointed with my…

I am extremely disappointed with my experience with Dayalane. The table I received arrived with very poor quality and incomplete printing/finishing, which was not noticeable until after I had already hired and paid an installer for the setup.

After installation, I discovered the defects and immediately contacted customer service. While they agreed to send a replacement table, I was then forced to hire and pay an installer a second time just to install the replacement.

This situation caused unnecessary stress, delays, and additional expenses that should not have been my responsibility. For the price paid, I expected significantly better quality control and customer support. Unfortunately, this experience has been very frustrating and disappointing.

14 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sincerely sorry to hear about the frustration, stress, and unexpected expenses this situation has caused you.

At Dayalane, we pride ourselves on delivering both high-quality furniture and excellent service, and it is incredibly disappointing to hear that we fell short in this instance. While I am glad our team was able to arrange a replacement for the defective table, I completely understand your frustration regarding the duplicate installation costs. We recognize that your time and budget are valuable, and this is certainly not the seamless experience we want our customers to have.

We want to make this right. Please reach out to our customer service team directly at support@dayalane.com and reference your order number. We would like to look into your case further and discuss how we can help offset the additional financial burden this caused.

Thank you for your patience as we work to resolve this for you. Your feedback regarding our quality control and support process has been shared with our management team to ensure we improve moving forward.

Rated 5 out of 5 stars

Product was as described and high…

Product was as described and high quality. Asembly was easy. Delivery was fast and well packaged . Customer service was excellent

14 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the fantastic review!

We are thrilled to hear that you are happy with the product's quality and that the assembly was a breeze. We also appreciate you mentioning our fast delivery and customer service team—we always aim to provide a seamless experience from checkout to your doorstep.a

Rated 5 out of 5 stars

Just buy it !

Quick delivery and packaging excellent! We love the sofa and you couldn’t beat the price.

19 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the fantastic review! We are absolutely thrilled to hear that your new sofa arrived quickly, perfectly packaged, and that you're loving both the quality and the price. Bringing beautiful, high-quality pieces into your home without breaking the bank is exactly what we strive for. Enjoy your beautiful new space!

Rated 5 out of 5 stars

Very nice entryway table

Very nice entryway table very well built and looks great. You wouldn’t be disappointed. Excellent customer service.

12 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for taking the time to share your experience! We are absolutely delighted to hear that you love your new entryway table and that its quality met your expectations. Creating well-built, beautiful furniture and pairing it with excellent customer service is exactly what we aim for. Your recommendation means the world to us—enjoy your beautiful new spac

Rated 4 out of 5 stars

A great chairs but I’d probably pay someone else to set them up next time

The chairs a gorgeous and perfect for my dinning room. They took a bit of time to get to me(I didn’t read the fine print in detail before purchasing).. and setting them up quite un pleasant, especially on my fingers. Everything else including the customer service was amazing and helpful.

7 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for sharing your experience with us! We're so glad you love the look of your new chairs and had a great experience with our support team. We sincerely apologize that the assembly was a bit of a pain and appreciate your feedback so we can work on improving the setup process. Thanks again for your support!

Rated 3 out of 5 stars

Updated : Only received the glass top to the…

UPDATED review : Only received the glass top to the cofffee table. Reached out to customer service and at first it took awhile to respond - i left a negative review and then i got quick responses from support. They worked with me and sent another pair of legs. The item is sturdy- but the legs are cheaper feeling / looking than expected for price. They did provide a small $30 discount for the troubles. I personally don’t think i will purchase again due to quality of the legs but it is a beautiful table and built well besides the cheap plywood they cover in vinyl for the legs. It’s was already starting to warp when i opened the box. I would tell my friends to purchase if you want the look of upscale furniture but ok with IKEA quality.

17 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Hello Haylee,

We are incredibly sorry for the frustration and disappointment this has caused. Our records show that your order was split into two packages, which is why you only received the glass top initially. It looks like the second package encountered a major shipping delay or went missing in transit.

We apologize that our initial response didn't reach you sooner. Your experience is very important to us, and we want to make this right immediately. We have just sent an email to you directly to arrange a full refund or a fast-tracked replacement—whichever you prefer.

Please check your inbox (and spam folder, just in case) so we can resolve this for you right away.

Rated 5 out of 5 stars

I really like the dining chairs I…

I really like the dining chairs I purchased. I need to order two more when my budget permits to add to my dining area.

18 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you for the wonderful feedback! We're so glad you love the chairs. Whenever you're ready to add those next two to your dining area, we'll be happy to help you out. Enjoy your beautiful space!

Rated 5 out of 5 stars

Amazing Purchase

Great shipping! Quality of the bench exceeded my expectations. It has a rich feel. Easy to assemble. A purchase I do not regret.

17 May 2026
DAYALANE logo

Reply from DAYALANE

Thank you so much for the wonderful review!

We are thrilled to hear that the bench exceeded your expectations and that you're enjoying its rich feel and quality craftsmanship. We know how important a smooth delivery and easy setup are, so it’s fantastic to know the shipping and assembly went perfectly for you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look