Weekender Breaks Reviews 

18,602
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 112 reviews, reviewers overwhelmingly had a great overall experience with this company. Customers frequently praise the advisory team for being exceptionally patient, friendly, and truly dedicated to finding wonderful holiday packages and great deals. Many people genuinely appreciate the clear communication, helpful guidance, and smooth support received during the initial holiday planning and reservation stages. Some people were dissatisfied with unexpected extra fees, additional charges, and restricted availability when trying to secure their preferred travel dates. Consumers also reported very frustrating experiences involving sudden flight schedule changes, unhelpful customer service representatives, and significant difficulties obtaining proper refunds.

What people talk about most

Staff

Customers had strong satisfaction with staff, frequently highlighting helpful, patient, and professional... See more

Booking process

Consumers find booking process to be ambiguous, with some reviewers praising representatives for making the... See more

Holidays

Reviewers mention mixed feedback about holidays, with some customers praising helpful agents who went above... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with many reviewers praising helpful and professional... See more

Price

People report negative experiences with price, noting that what initially seemed like an affordable deal... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Searched for best options as our trip was for 3 people not 2. Good communication, and explained hotel locations and travel links well. Very happy with service provided by Rohan Ginotra. Really apprec... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Sparsh was extremely helpful in answering all my questions. He was very thorough when it came to explaining all the details of all we need to do. Very friendly 😊

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Had a lovely service from start to finish lav was helpful and gave us two extra nights for a good price, was friendly and polite would recommend using him for your group on voucher holiday. many tha... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

⭐⭐⭐⭐⭐ Fantastic service from Jatin! He was patient, knowledgeable, and went above and beyond to help us book our holiday. Nothing was too much trouble, and he took the time to explain all the options... See more

Company replied


Company details

  1. Travel Agency

Written by the company

From the romantic streets of Paris and Pisa to the Swiss Alps and Scottish Highlands, our dedicated team puts you at the heart of your vacation. We carry out in-depth research on every destination and hotel to ensure you get the dream escape you deserve. For example, you could be jetting out on your honeymoon, travelling to see family overseas or flying solo to experience a one-off European adventure. There are all-inclusive options too, for when you want more bang for your buck. Our multi centre trips allow you to discover many new destinations in one trip, and we take care of all connections between cities, whether by train or plane. When you want a memorable way to explore Europe or idyllic honeymoon islands, we do everything we can to ensure you’re well looked after from the moment you call or book online until you arrive safely back home with so many amazing new stories to tell. If you’ve already travelled with us, we look forward to reading your review and will respond as soon as possible. Thinking of booking your next vacation with Weekender Breaks? Browse our verified reviews and visit the website today.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

19K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 97% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(18,602)

95 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero stars, I would

If I could give zero stars, I would. Fell for the Groupon mystery trip scam and was sucked into fee after fee, but since it was for my sons 16th birthday, I took the chance. So after what was supposedly going to be 193.00 per person for everything, now an additional 270 to fly from my airport. And the hotel fees and multiple other fees. My trip is booked for August 3. Unfortunately my sitter canceled for my two smaller children, and I have nobody else u can depend on. I call this company and Groupon who claim they cannot help me essentially at all. Of course weekender breaks can only a)reschedule my trip (for more fees of course 🙄 or b) transfer to another persons name (for 160 (today that is but could be more another day). Do yourselves a favor and do not fall for this SCAM. I’m telling everyone I know about Groupon and this company’s complete lack of empathy because I now as a single mother have to either come up with even MORE money for something completely out of my hands, or miss the trip completely. And I cannot replace a present for my child’s 16th. What was once a memorable experience for my child’s and I has turned into an absolute nightmare. I’m so disappointed

3 August 2025
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Leslie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear how disappointed you are, especially as this trip was intended to celebrate your son's 16th birthday. We completely understand how unexpected childcare arrangements can impact your travel plans.

We have reviewed your booking and your enquiry requesting either a change of travel dates to a weekend or the transfer of your booking to another traveller due to your change in circumstances. We also confirm that we have already responded to you via our Support Desk.

As explained in our correspondence, your holiday was booked under a non-refundable rate. Whilst we are unable to offer a complimentary amendment, we are happy to obtain quotations for either changing your travel dates or transferring the booking to different passengers. Any such changes are subject to supplier availability, applicable amendment fees, and any fare or rate differences, which may result in the total cost being lower, the same, or higher than the original booking.

Regarding the overall cost of the holiday, the Groupon voucher provides access to our Mystery Vacations promotion. Any optional upgrades, including alternative departure airports, are selected during the booking process, and the associated costs are clearly displayed before payment is confirmed.

We appreciate that this is not the outcome you were hoping for, and we remain committed to assisting you. Should you wish to proceed with either option, please reply to your existing support case or contact us at support@weekender-breaks.com from your registered email address, and we will be happy to continue assisting you.

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 1 out of 5 stars

They will take your money and provide…

They will take your money and provide literally nothing.

They will then stop responding to you.

They are thieves. Full stop.

26 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Bee,

We're sorry to read about your experience and understand how disappointing this must feel.

We take feedback like yours seriously and would appreciate the opportunity to investigate your concerns. As we're unable to identify your booking from your Trustpilot review, please contact us at support@weekender-breaks.com with your registered email address, phone number, or enquiry reference, and we'll look into your case as a priority.

We look forward to hearing from you and working towards a resolution.

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 1 out of 5 stars

Pretty unsatisfactory

The woman I spoke with was very nice, I'll say that first thing. But it was weird to find that my option for travel is at the end of October. When I purchased the Groupon for this mystery trip, I selected three travel dates in order of preference: two in August, and one in early September. Those weren't available (I guess???), and I was instead offered a trip for October 29 or 30. When I asked about my selection of travel dates, I was told that I could travel at the end of September, but not from my airport.

So, when you purchase this mystery tour, you should know that the dates you prefer to travel don't mean a thing. And you might be offered alternative airports for your departure. That's not something I want at all, and at this point, as I cannot get a refund once my travel deal is revealed, I'm basically trying to give the trip away.

3 July 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Robyn,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you found our travel consultant friendly and helpful, although we're sorry that the availability offered did not meet your expectations.

Our Mystery Holiday promotion is based on heavily discounted travel packages, and as outlined in the promotion terms, all travel dates, departure airports, flights, and accommodation are subject to availability at the time of booking. While customers are invited to provide preferred travel dates and departure airports, these are treated as preferences rather than guaranteed options.

Unfortunately, due to airline and hotel availability, particularly during busy travel periods such as August and early September, it is not always possible to secure customers' first-choice dates or departure airport. In these circumstances, our team will always endeavour to offer the closest available alternatives, giving customers the opportunity to decide whether they wish to proceed.

We understand this may not have been the outcome you were hoping for and appreciate that flexibility is not always possible for every traveller. However, our team aims to be transparent throughout the booking process, explaining all available options before any booking is confirmed.

Thank you again for your feedback, and we will continue working to ensure our promotions and booking process are communicated as clearly as possible.

Best regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 1 out of 5 stars

Avoid their Mystery Holidays

Bought a "Mystery Holiday" from Groupon for £258, and paid £80 extra because i wanted to fly from East Midlands instead of Luton.
Their T&C stated that you need to buy 2 wouchers, not 1, and that was that visible, that i didn't see it. I was ok, i will pay for 2nd woucher also.
They "offered" me a holiday in Spain, which cost £180. £100 for a hotel, where your view is block of flats with laundry put to dry at windows, and £80 for Ryanair flights. No transfers...

1 July 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Razvy,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your Mystery Holiday did not meet your expectations.

We appreciate that Mystery Holidays are not for everyone, and we're disappointed that you were unhappy with your experience.

For clarity, the booking conditions published on the Groupon offer explain that two vouchers are required for a two-person booking and that departures from non-London airports are subject to a supplement of £40 per person. These terms are provided before purchase so customers can make an informed decision.

As this is a Mystery Holiday, destinations and accommodation are allocated from the range included within the promotion, and packages are priced as a complete holiday rather than on the individual cost of flights or hotels. Unless specifically stated, airport transfers are not included.

We genuinely value all customer feedback and are sorry that your holiday did not match your expectations. If there are any outstanding concerns you would like us to review, please contact our Customer Relations team with your booking reference, and we'll be happy to look into them.

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Jatin made my booking really easy and…

Jatin made my booking really easy and straightforward, quick process with booking. Really friendly and very professional , would highly recommend using him to book.

23 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Claire,

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We're delighted to hear that Jatin made your booking experience easy, straightforward, and efficient. Providing friendly, professional service is something we take great pride in, and we're thrilled that Jatin was able to make the process smooth and enjoyable for you.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience. ✈️🌟

We look forward to helping you plan another fantastic getaway in the future!

Warm Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 2 out of 5 stars

Booked a £129 Groupon or wowcher…

Booked a £129 Groupon or wowcher holiday only to find out that travel from non-london airports carried another £40 surcharge, but by the you learn that, it's too late for a refund.

They then ask for your date and put you on hold for 5 mins while they search for a cheap holiday for you..

We were awarded a £38 flight and then a £40 per night hotel.for 2 nights..The.most basic of hotels. It was OK, but they then wanted 7 euros for breakfast. No transfer

When we arrived our hotel was so far away.from.everything that we had a 40 minute walk from the bus stop at the end of the line. On our 40 minute walk,.there wasn't a shop, a bar, a restaurant en route

In the end we booked another hotel ourselves,.which cost another 62 euros.per night, but this one was in the centre,.with a pool,.a gym free breakfast a balcony.and a 5 mins walk from life.

If you are wanting a short break away for a cheap price, my advice is book it .yourself . Don't use this company

Our £129 holiday cost £169 each...if we had booked.it ourselves it would have cost us £80 each

14 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that aspects of your Mystery Holiday did not meet your expectations, particularly the location of the hotel and the additional costs you incurred during your trip.

Our Mystery Holiday packages are designed to offer great value through a surprise destination and accommodation experience. As outlined in the deal terms, supplements may apply for departures from certain regional airports, and optional extras such as breakfast and transfers are not included unless specifically stated in the booking details. However, we appreciate that this may not have represented the value you were hoping to receive from your holiday.

We are pleased to hear that your flights, accommodation, and travel arrangements were provided as booked, although we regret that the location of the hotel did not suit your preferences and affected your overall enjoyment of the trip.

We value all customer feedback, as it helps us review and improve our products and services. Thank you again for sharing your experience, and we hope you were still able to enjoy some aspects of your time away.

Best regards,
Team Weekender Breaks

Rated 4 out of 5 stars

Quick and simple

Bought vouchers off Groupon, and was called by Jatin within 72 hours to go through the booking confirmation. Overall a smooth and easy process, and a good experience.

17 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Clare,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're delighted to hear that Jatin was able to assist you promptly and that you found the booking process smooth and straightforward. Providing a hassle-free experience is always our goal, and it's wonderful to know we met your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to helping you create more great travel memories in the future.

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Jatin was fantastic

Jatin was fantastic. He went above and beyond to make sure we booked a fantastic holiday.

15 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Jody,

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We're thrilled to hear that Jatin provided such exceptional service and went above and beyond to help you book a fantastic holiday. Delivering outstanding customer experiences is always our goal, and it's wonderful to know that Jatin made such a positive impression.

We truly appreciate your kind words and your trust in us. We hope you have an amazing holiday and look forward to assisting you with your future travel plans! ✈️🌴

Warm Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 1 out of 5 stars

Do NOT use this company.

I booked a $199 mystery trip through their website. When it came time to actually book, the dates clashed with my husband's work schedule, so we worked with a representative to reschedule. They assured us they could, and we spoke back and forth. But they never fixed it, and in February 2026, they stopped communicating completely and wouldn't respond to emails. I finally heard back from them when I reached back out in June, and was told that since the original trip was planned for 2025, and it was now 2026, they wouldn't refund or reschedule. I tried to explain that we've been trying to fix it since 2025, and have communications through early 2026, but no luck. Now I'm out $200. Just book the deals yourself through a reputable site like Pomelo or something, and don't waste your time with this.

Update: I received an offer to rebook after posting this review, but was told I'd need to pay an additional $270 to do so. I've requested a refund instead, and as of now, have not received one.

Update 2: Despite the response to this review from the company to the contrary, I have emails from them going back to November of 2025. They stopped responding in February of 2026 and didn't answer any communication until June of 2026, at which point they told me my trip had been booked the year before. Yes, because I was trying to get in touch with them for months. Again, they have told me that my $199 is nonrefundable, and if I do want to use that toward a trip, I'll have to come up with almost another $300 to go.

Completely awful customer service, and a waste of money.

13 November 2025
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Mimi,

We are sorry to learn that you remain dissatisfied with your experience.

We understand that your travel plans changed due to your husband's work commitments and appreciate that this was a frustrating situation. However, we would like to clarify that your holiday was booked under a non-refundable policy.

Despite the booking terms, our team worked with you over an extended period to explore alternative travel dates and destinations. We requested your preferred travel periods, investigated various options with our suppliers, and subsequently provided revised travel arrangements together with the applicable amendment costs.

Unfortunately, no amended booking was confirmed, and once the original travel dates had passed, the reservation became a no-show under the supplier's terms. As a result, no refund was available from the travel providers.

Following your recent review, we also explored the possibility of rebooking your holiday. The additional amount quoted reflected the difference in current travel costs and supplier amendment fees rather than a penalty imposed by Weekender Breaks.

While we appreciate that this outcome is disappointing, we respectfully disagree with the suggestion that no assistance was provided. Our records show that our team remained engaged, investigated alternative options, and made reasonable efforts to help within the limitations of the booking terms and supplier policies.

Kind regards,
Team Weekender Breaks

Rated 5 out of 5 stars

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐
Fantastic service from Jatin! He was patient, knowledgeable, and went above and beyond to help us book our holiday. Nothing was too much trouble, and he took the time to explain all the options clearly. His friendly and professional approach made the experience enjoyable from start to finish. Highly recommend!

11 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Lucy,

Thank you for your fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ 😊

It’s wonderful to hear that Jatin provided such excellent service throughout your booking experience ✨ We’re pleased that his patience, knowledge, and dedication helped make the process smooth and enjoyable from start to finish.

We’re especially glad that he took the time to explain all the options clearly and went above and beyond to assist you.

Thank you for your recommendation and kind words. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future! 🌍✈️

Best Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Price is Amazing

Price was very friendly and professional. Amazing customer service . Explained everything so helpful

6 June 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Katrina,

Thank you for your wonderful review! 😊

It’s great to hear that Price was friendly, professional, and provided amazing customer service ✨ We’re pleased that everything was explained clearly and that you found the assistance so helpful.

We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future! 🌍✈️

Best regards,
Team Weekender Breaks

Rated 1 out of 5 stars

Booked a Groupon trip

Edit 6-2-2026- they contacted me to see if I wanted to stay in Orlando. No, I do not want to stay in Orlando where there is not a beach. As I am not familiar with Florida, I didn’t realize how long the drive was from Orlando to Daytona. Nonetheless, after you arrive at the airport you then shouldn’t have to drive more than and hour away to the destination.

Booked a Groupon trip. Have to travel 5 hours just to fly without an up charge and once I get to my destination, I have to use public transportation to arrive at the “beach” destination. There is nowhere in the fine print are communicated with me of the Phone that once I arrived in Florida, I would need to drive over an hour to the hotel. Highly disappointed

20 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Natashia,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are disappointed with your holiday arrangements, and we sincerely apologize for any frustration this situation may have caused.

We would like to clarify that the information regarding airport supplements is outlined in our Terms and Conditions. As part of the booking process, certain departure airports may require an additional supplement. As you did not wish to pay the airport supplement, we provided you with alternative flight options, and you confirmed that you were happy to travel from Nashville Airport.
Based on your confirmation, we proceeded with the booking.

Regarding the hotel location, we also advised you of the arrival airport and accommodation details before the booking was confirmed. The holiday was booked with flights into Orlando and accommodation in Daytona Beach, which is the destination included within your package. These details were provided and confirmed by you prior to the booking being finalized.

We understand that the distance between the airport and hotel may not have been what you expected, and we sincerely regret any inconvenience this may have caused. We also contacted you to discuss alternative hotel options and explore ways in which we could assist further; however, you advised that you were not interested in the alternatives available.

While we appreciate your concerns, we believe that the travel arrangements provided were in line with the details discussed and confirmed during the booking process. We always strive to be as transparent as possible and to help our customers make informed decisions before confirming their holidays.

Thank you again for sharing your feedback. We truly value it and hope that despite this disappointment, you will still have a wonderful and enjoyable holiday.

Kind Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE !!! THIS IS NOT WHAT YOU THINK

THIS IS A COMPLETE WASTE OF YOUR MONEY AND TIME
I booked a “Weekender Vacation” package through Groupon expecting a relaxing 3-day getaway, but the actual experience has been extremely misleading and frustrating.

The package is marketed as a multi-day trip (around 3 days / 57 hours), but what they don’t clearly communicate is how the flight times drastically reduce your usable vacation time.

For my trip:

* My departure flight is at 8:45 PM, arriving in Miami at 10:47 PM. By the time I get to the hotel, it will be close to midnight — meaning the entire first day is essentially lost.
* My return flight is at 8:30 AM, which requires leaving the hotel around 5:00 AM to get through TSA and boarding. This completely eliminates the last day.

So while they technically claim “57 hours,” the reality is closer to 1.5–2 usable days, not a true 3-day vacation.

What makes this even more frustrating is that I reached out **immediately after receiving my itinerary** to request a change. I also called to speak with someone directly and was told to follow up via email—only to have the same representative respond and deny the request without offering any real solution. I was essentially given the runaround with no effort to resolve the issue.

The response I received stated that flight schedules are based on “limited availability” and could not be changed. No alternatives, adjustments, or compensation were offered.

This feels misleading because most people booking a vacation package expect to actually enjoy full days at their destination—not arrive late at night and leave before sunrise.

Additionally, important details like baggage are not included (Frontier only allows a small personal item unless you pay extra), which adds to the overall cost and frustration.

This experience has been a huge waste of both time and money.

I strongly recommend that anyone considering this package: JUST DO NOT !!

* Be aware that you may lose most of your first and last day
* Factor in additional costs like baggage fees

Overall, this did not match the expectations set by the advertising, and I would NOT EVER book this type of “mystery” vacation package again.

27 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Dani,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to learn that your experience has not met your expectations.

We understand your concerns regarding the flight timings and the amount of time available at your destination. However, we would like to clarify that, prior to confirming your booking, you were advised that flight schedules are subject to availability and that departure and arrival times could fall anywhere within the operating window of approximately 6:00 AM to 11:00 PM. Following this explanation, you confirmed that you wished to proceed with the booking.

As outlined in the offer terms and conditions, specific flight times cannot be guaranteed in advance and are assigned based on airline availability at the time of booking. We appreciate that the allocated flight schedule may not have aligned with your preferred travel plans.

Despite the booking being confirmed in accordance with the agreed terms, we sought to assist you as a gesture of goodwill by offering an upgrade to your hotel accommodation. However, we understand that you chose not to proceed with the alternative option presented.

We also regret that you were dissatisfied with the outcome of your request following receipt of your itinerary. While we were unable to amend the flights due to supplier and airline restrictions, this was not intended to diminish your concerns, and we apologize if our response left you feeling unsupported.

We value all customer feedback and will ensure your comments are reviewed internally as we continually seek to improve our customers' experiences.

Thank you again for bringing your concerns to our attention, and we wish you all the best in your future travels.

Kind Regards,
Team MV

Rated 3 out of 5 stars

Hotel Disaster via Weekender Breaks Resolved

My issue with this have been updated and resolved as as goodwill gesture on their end. I'm going to raise my 1 star rating to a 3. A full refund for the hotel would have been a better resolution and would have resulted in a higher rating. Thank you Mehak for assisting me through this long 1 month process. Other than my hotel experience the flight experience was as expected, nothing to complain about there. The trip was fun, although it may be some time before I consider booking again.

I booked a mystery vacation through Weekender Breaks and was very excited, but unfortunately my experience was greatly shortened after arriving at my hotel room.

The hotel itself was beautiful, the city was amazing, and the staff was very kind and friendly. However, the quality and cleanliness of my room was far below any standard that should have been acceptable for booking.

Based on what I saw, I honestly have no idea when the room was last properly cleaned. There appeared to be bodily fluid stains on the chair, old coffee stains left inside the coffee cup, visible water damage with paint chipping and hanging from the ceiling, and even a boarding pass from March 2025 left behind in the room. My stay took place at the end of April 2026.

I reached out at the beginning of May to try resolving this matter privately, and it has now been over 17 days with no meaningful resolution.

I am more than willing to edit or update this review if this matter is properly resolved.

27 April 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Sean,

Thank you for taking the time to update your review and for acknowledging Mehak's efforts throughout this process.

We sincerely regret that the condition of your hotel room fell short of both your expectations and our own standards. The issues you encountered were clearly unacceptable, and we fully understand the disappointment and frustration this caused during your holiday.

We appreciate the opportunity to work with you toward a resolution and are pleased that we were able to reach an outcome. For clarity, the resolution included a full refund of the hotel portion of your booking, together with an additional goodwill gesture of USD 50 from Weekender Breaks, resulting in total compensation of USD 150.

We also appreciate your patience during the investigation process. While we understand that the timeframe may have felt lengthy, accommodation-related complaints are typically investigated by our suppliers in accordance with their Service Level Agreement (SLA), which can take up to 28 days to complete. We remained in regular contact throughout this period and worked diligently to obtain a fair resolution as quickly as possible.

While we understand that the experience impacted your overall enjoyment of the trip, we are grateful to hear that you enjoyed the destination and that your flight arrangements met expectations. We also appreciate your recognition of Mehak's dedication and professionalism in assisting you throughout the process.

Your feedback has been shared internally and with our suppliers, as maintaining high accommodation standards is extremely important to us. Thank you again for updating your review, and we hope we may have the opportunity to welcome you on another trip in the future.

Kind regards,
Team Weekender Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Mini break through Groupon

Pankaj was so helpful and accommodating. I cannot recommend him enough.

18 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Frances,

Thank you for your lovely review! 😊

We’re delighted to hear that Pankaj was so helpful and accommodating while assisting with your mini break booking ✨

We truly appreciate your recommendation and kind words. We look forward to assisting you again in the future! 🌍✈️

Best Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Amit was very helpful and found us the…

Amit was very helpful and found us the break that suited us. He was very clear regarding flights and hotel options.
We would definitely recommend him
Thank you

8 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Julie,

Thank you so much for your wonderful feedback.

We’re delighted to hear that Amit was able to help you find the perfect break and clearly explain all the flight and hotel options for your trip ✈️🏨

Providing helpful, transparent, and personalised service is something we truly value, so it’s fantastic to know Amit made your booking experience such a positive one. Your recommendation means a great deal to us! 💙

We’ll be sure to pass along your kind words to Amit, and we hope you have an amazing getaway! 🌍✨

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Sparsh was very professional

Sparsh was very professional, patient and wanted to help me find the best option.

7 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Salisbury,

Thank you so much for your kind words! 😊

We’re delighted to hear that Sparsh was professional, patient, and able to help you find the best option for your trip ✈️🌍 Your feedback truly means a lot to us.

We’ll be sure to share your appreciation with Sparsh. Thank you for choosing Weekender Breaks.

Kind Regards,
Team Weekender Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Sparsh made everything easy

6 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Lewis,

We’re thrilled to hear that Sparsh made everything easy for you and helped make your experience a smooth and enjoyable one. Your kind words truly mean a lot to us! 🌍✈️

We hope to assist you again with another amazing getaway in the future! 💙

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 5 out of 5 stars

Very seamless interaction and very…

Very seamless interaction and very friendly

6 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Sharon,

We’re delighted to hear that you had a seamless experience and found our team friendly throughout your journey. Your feedback truly means a lot to us and motivates us to continue providing memorable holiday experiences. 🌍✈️

We look forward to helping you plan another amazing getaway soon! 💙

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

Rated 1 out of 5 stars

I had a very disappointing experience…



I had a very disappointing experience with the “Weekend or Break Groupon Mystery Holiday Voucher.” I purchased my voucher on April 22, and as of May 5, I still do not have a confirmed booking.

It has been well over 72 hours, and despite multiple phone calls and follow-ups, nothing has been finalized. I’ve spoken with several representatives, including a manager named Dave, who repeatedly said he would call me back—but never did.

I was also told that the dates I requested were unavailable, yet no real alternatives or solutions were offered. The lack of communication, follow-through, and basic customer service has made this process extremely frustrating.

At this point, the experience feels unreliable and poorly managed. I would not recommend using this service to plan a trip. If this is not resolved soon, I will be filing a complaint with the Better Business Bureau.

5 May 2026
Unprompted review
Weekender Breaks logo

Reply from Weekender Breaks

Dear Tayana,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry to hear about your recent experience.

Firstly, we’d like to sincerely thank you for being a returning customer. We can see that you previously travelled to Lisbon, Portugal from February 16th to the 23rd using our Mystery Holiday Voucher, and we genuinely appreciate your continued trust in us. It’s especially disappointing to learn that this experience has not met the same standard.

We would like to sincerely apologise for the delay in confirming your booking and for the lack of follow-up communication, including the missed callback. We completely understand how frustrating this must have been, and this is certainly not the level of service we aim to provide.

At present, we are experiencing an unusually high volume of enquiries due to ongoing disruptions in the travel sector, which has unfortunately impacted our response times. However, we fully recognise that this should not have affected your experience to this extent.

In regard to your requested travel dates, while all bookings are subject to availability as outlined in the deal terms, we agree that clearer communication and suitable alternatives should have been provided.

We would truly appreciate the opportunity to make this right for you. Please kindly respond to your booking confirmation email or share your reference number with us, and we will prioritise your case for immediate review and resolution.

Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,
Team Weekender-Breaks

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look