SP Vintage Wholesale Reviews 

394
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Very reliable people. No complaints!!! I can't wait to get my hands into another shirt from this website.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

One of the most reliable. I've ordered from SP Vintage Wholesale several times and I would say that it's one of the most consistent suppliers! In terms of Customer Service there is no issues as I a... See more

Rated 2 out of 5 stars

I ordered a Black Friday reseller box with “free Nike vintage items,” but the Nike pieces included were not vintage and had very low resale value. The rest of the box was similar — items that are ha... See more

Rated 5 out of 5 stars

Quality is always great! There was a slight issue once, but resolved immediately and professionaly. I’ve tried many different suppliers, highly recommend these guys!!

Company replied

Company details

  1. Clothing Wholesaler

Written by the company

En SP Vintage Wholesale nos especializamos en ofrecer ropa vintage de marca al por mayor, dirigida a todo tipo de minoristas. Contamos con años de experiencia en el sector y somos expertos en la selección de prendas de marcas reconocidas, lo que nos permite ofrecer lotes cuidadosamente seleccionados con una excelente relación calidad-precio. Además de nuestra oferta de ropa de marca, también tenemos opciones unbranded (sin marca) que pueden ser perfectas para aquellos minoristas que buscan una variedad aún mayor de productos a precios accesibles. Nos adaptamos a las necesidades de cada cliente, garantizando siempre que cada lote esté en condiciones óptimas y sea rentable para su negocio. Sabemos que cada minorista tiene sus propias necesidades, por lo que ofrecemos una atención personalizada para asegurarnos de que encuentres el lote adecuado para tu tienda, ya sea online o física. Ya seas un minorista pequeño o grande, tenemos lo que necesitas para hacer crecer tu inventario y atraer a tus clientes.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

394 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 75% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(394)

230 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I will buy again!!

Very reliable people. No complaints!!! I can't wait to get my hands into another shirt from this website.

12 September 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Thank you so much! 🙌

We’re really happy to hear that. Hope you find your next favorite piece with us very soon ❤️

SP VINTAGE WHOLESALE

Rated 5 out of 5 stars

Top quality

Top quality

1 May 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Thank you so much! 🙌 Really happy you liked the quality ❤️

SP VINTAGE WHOLESALE

Rated 1 out of 5 stars

⭐ **1/5

⭐ **1/5 – Very disappointing experience**

Unfortunately, my experience with SP Vintage Wholesale was very disappointing.

The quality and selection of the stock did not meet my expectations, and overall I did not feel that the products offered good value for money. The experience was far from what I expected from a professional vintage wholesale supplier.

I would not recommend this supplier based on my experience and I will not be ordering again.

13 April 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Hi,

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations.

As your review doesn’t include any details about the order or the products purchased, we’d really appreciate it if you could email us with your order number so we can review exactly what happened.

We take quality seriously and, if there has been an issue with an order, we’d rather look into the specific case and understand it properly.

SP VINTAGE WHOLESALE

Rated 1 out of 5 stars

I definitely do not recommend this…

I definitely do not recommend this wholesaler.

I ordered a 5 kg clothing bundle along with two free football shirts. I was disappointed as soon as the package arrived. The parcel was damaged and barely secured, even though the wholesaler knew it was being shipped internationally and should have been packed much more carefully.

The listing stated that 90% of the items would be in very good condition, with the remaining 10% possibly having defects. Unfortunately, my order was nothing like that. One item had holes, another had heavily yellowed underarms that could not be cleaned, another had holes, fabric pulls, and a cracked print. Another item had changed color from white to green and had permanent stains. In fact, almost every single item had stains or other defects. While I managed to remove some of the stains, many were permanent, making most of the clothes worth far less than what I paid for the bundle.

What disappointed me the most, however, was the customer service. I had to wait several days for a reply to my email and only received a response after contacting them on Instagram and asking them to check it. Their reply was that, as a reseller, it is my job to repair and restore the clothes, and that, in their opinion, this condition qualifies as “very good.” They did not offer any solution at all. I was not even expecting a full refund, but I did expect at least some goodwill, such as a discount on a future order or an attempt to resolve the issue. Instead, I received what I considered a dismissive and unprofessional response.

I buy from many different wholesalers, so I understand that finding the occasional flaw is normal. The real issue is that the condition of the items I received was completely different from what was advertised, and the customer service showed no willingness to resolve the problem.

I will definitely not order from this wholesaler again, and I cannot recommend them to anyone.

26 June 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Hello,

We have reviewed the information provided in this review and we have not been able to identify any order or customer case that matches the situation described.

The review does not include an order number, name or any other information that allows us to verify that this purchase was actually made with SP VINTAGE WHOLESALE.

For that reason, we have requested that Trustpilot verify this review.

If you are genuinely a customer, please provide your order number so that we can identify the purchase and publicly clarify what happened.

We take both positive and negative reviews seriously, but they must correspond to real and verifiable experiences with our company.

SP VINTAGE WHOLESALE

Rated 1 out of 5 stars

This was the most waste of money…

This was the most waste of money purchase ever! None of the Y2K jeans i saw on the example video was in the box and i only got ugly and non profitable pants in the box. Some pants weren’t even worth €5 to sell. I don’t recommend it to anyone. You’re gonna waste your money and time!

15 June 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Hi,

We’re sorry to read your review, but we don’t think this reflects how the product actually works.

The videos shown are examples of the type of stock that can be included, not a guarantee that every box will contain the exact same pieces shown in a specific video. Vintage wholesale does not work like choosing individual items one by one; each box is prepared as a mixed selection within the product category.

We understand that some pieces may not match your personal taste, but saying that the whole box has no resale value is not accurate without properly assessing the stock, the market, the pricing strategy and the resale channel used. Many of these items can perform differently depending on how they are presented, priced and sold.

That said, if you believe there has been a real issue with the quality of the order, you can contact us with your order number and clear photos of the pieces so our team can review it properly.

SP Vintage Wholesale

Rated 1 out of 5 stars

TERRIBLE EXPERIENCE

TERRIBLE EXPERIENCE! DO NOT TRUST THEM!
I had ordered 2 reseller boxes of 7kg each + 5 free pieces (290€)
I was expecting to get 47 pieces minimum as each box contains 21-28 pieces according to their descriptions. First problem is that they didn't sent me the tracking number for the first 15 days and I only got it after sending multiple emails. The order arrived after one month and it had only 31 pieces... Some of them even had stains!! Sent them again multiple emails trying to maybe find a solution but didnt get a response at all..
A COMPLETE WASTE OF MONEY! A TOTAL SCAM!

27 May 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Hi,

We’re sorry to read your review, but we need to clarify that this is not how our reseller boxes work.

Our 7kg reseller boxes are sold by weight, not by a guaranteed fixed number of pieces. The number of items shown in the description is always an approximate range, because it depends on the type of garments included, their weight, fabric and category. A box with heavier pieces will naturally contain fewer units than a box with lighter garments.

The 5 free pieces are added during the preparation of the order, but this does not change the fact that the main product is based on kilograms, not on a fixed minimum number of units.

Regarding stains, we work with vintage wholesale stock. This means the garments are second-hand and may show normal signs of age or previous use, although we always try to keep the quality within the expected standard. If there is a real quality issue, it must be reviewed with clear photos and the order number so we can assess it properly.

We also want to be clear that calling this a “scam” is not accurate. You received the order, and the product was prepared according to the wholesale format purchased. If there was any issue with communication or with specific pieces, we are open to reviewing it properly through our customer service email.

SP Vintage Wholesale

Rated 1 out of 5 stars

Scamming you

The worst thing is that the company isn't sending my product. Wrote to them plenty of times and every time says to me that it will be prepared. But havent got it, a really scam company!

9 May 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

We are sorry to read this review, but we would like to clarify that your order has already been shipped and that our team has also been in contact with you by email regarding your case.

We understand that delays can be frustrating, especially when waiting for an order, but calling the company a scam is not accurate. We are a real business, we prepare and ship wholesale vintage clothing orders every day, and we always try to keep customers informed throughout the process.

If you have any further questions about your shipment, please continue the conversation with us by email so our team can help you directly with the tracking and delivery information.

Rated 5 out of 5 stars

excellent experience

It was an excellent experience.
They had exactly what I was looking for in terms of warehouse hand-picking, and their team was extremely helpful throughout the process. Communication was smooth, and the overall quality was outstanding.

29 April 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Thank you so much for your review and for trusting SP VINTAGE WHOLESALE.

We are really happy to know that your warehouse hand-picking experience was exactly what you were looking for. Our team always tries to make the process smooth, helpful and clear from start to finish, so it means a lot to read this.

We’re also glad that you were happy with the overall quality of the stock.

It was a pleasure having you with us, and we hope to see you again soon.

Rated 5 out of 5 stars

Quality is always great

Quality is always great! There was a slight issue once, but resolved immediately and professionaly. I’ve tried many different suppliers, highly recommend these guys!!

26 March 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

We always work for it Bryan,
Thanks and hope you come back soon

Rated 1 out of 5 stars

Horrible experience

Horrible experience, ordered grade A but got a box full of garbage,I would like to know what’s in the grade b c box? Used underwear with half of it missing???🤔

19 March 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Hi,

We’ve reviewed your message and, honestly, what you’re describing doesn’t match our product or standards at all.

We do not handle or sell items like used underwear under any circumstances — it’s simply not part of our stock or sorting process. Every lot we prepare follows strict criteria, especially in Grade A.

Because of this, it’s very likely that this order is not from us or there has been some kind of confusion.

If you believe this is related to an order from SP VINTAGE WHOLESALE, please send us your order number and photos to spvintagewholesale@gmail.com
so we can verify it and help you properly.

Best regards,
SP VINTAGE WHOLESALE

Rated 1 out of 5 stars

Scammed, Nike & Ralph Lauren bundle

I bought a Nike & Ralph Lauren bundle. The description said it was 50% Nike & 50% Ralph Lauren, but it was 80% Nike, which didn't match the weight at all.

They don't respond to emails, and customer service is terrible. I was asked to send photos of the package, and I did, but again, no response. I was completely ignored.

I will never order from here again. What terrible service!

18 November 2025
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

You are lying. When I asked you for videos and photos and to return the package, you said that you had sold lots of things and you weren't able to show everything nor to return it. You only want more pieces for free.

Rated 3 out of 5 stars

I ordered a Mountain Garments box

I ordered a Mountain Garments box. All the products were in very good condition, clean and washed. However, I found the price to be too high. On the pichtures they show the northface, hagloff, etc as brands but all I received was columbia, fila, mammut, etc. Garments with very little value to resell. I was able to sell 2 out of the 10 items with a reasonable profit. I couldn’t sell the rest, not even below the purchase price. In the end, there was no profit. Maybe it works out better if you buy larger quantities, but for a small reseller it is not recommended.

I also ordered it with a free gift garment. I received a 10€ discount coupon that I won’t use because ordering is just to expensive. The marketing is very misleading.

The shipping also took 18 days after I placed the order, which is not ideal if you need stock quickly.

I would rate it 6/10.

18 January 2026
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Thank you for taking the time to share such detailed feedback.
We truly appreciate it, even when the experience hasn’t fully met expectations.

We’re glad to hear that the garments arrived clean and in very good condition, as quality control and preparation are aspects we take very seriously.

Regarding the brand mix, our Mountain Garments boxes are always described as a selection-based mix, which can include different outdoor brands depending on availability and stock balance at the time of preparation. While brands like The North Face or Haglöfs can be included, they are not guaranteed in every box, especially in smaller quantities.

We understand your point about resale value and that, in your case, the box did not generate the margin you expected. Profitability can indeed vary depending on the reseller’s market, pricing strategy and order size, and we acknowledge that this product may not be the best fit for every business model.

Concerning shipping times, during high-volume periods preparation and dispatch can take longer, something that is explained in our shipping information. That said, we take your feedback seriously and continue working to improve timelines where possible.

We appreciate your honesty and wish you the best with your resale projects. Feedback like yours helps us refine both our communication and our product offerings.

Rated 2 out of 5 stars

Disappointing resell value

I ordered a Black Friday reseller box with “free Nike vintage items,” but the Nike pieces included were not vintage and had very low resale value. The rest of the box was similar — items that are hard to resell for anything meaningful on platforms like Vinted. After costs, I barely broke even.

Delivery to Ireland also took over a month. Overall, disappointing value and misleading advertising around the vintage items.

16 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

It was obvious

It was obvious, but I got tricked. I ordered a Burberry Nike pack during Black Friday, and obviously I hardly have any Burberry items, and the bonus pieces are unsellable...

9 December 2025
Unprompted review
SP Vintage Wholesale logo

Reply from SP Vintage Wholesale

Lamento que tu experiencia no haya sido la esperada. En el pack que compraste se incluyen 2,5 kg de Nike y 2,5 kg de Burberry, tal y como se explica en la descripción del producto, y revisamos cada lote para asegurarnos de que esa distribución se cumpla correctamente.

Respecto a las bonus pieces, son prendas añadidas de forma totalmente gratuita y todas ellas son vendibles, precisamente para aportar un extra de margen. Entiendo que no siempre encajan con el gusto o las necesidades de cada cliente, pero no forman parte del contenido principal del pack ni afectan al valor real del pedido.

Si quieres que revisemos tu lote en detalle, puedes escribirnos por privado y lo vemos contigo. Estamos aquí para ayudarte.

Rated 5 out of 5 stars

One of the most reliable.

One of the most reliable.
I've ordered from SP Vintage Wholesale several times and I would say that it's one of the most consistent suppliers!
In terms of Customer Service there is no issues as I always got answers when needed and every time there was any problems they always compensate.
Keep up!

18 November 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look