perfect
bestelling geplaatst , keurig mail gehad met papieren ...
deze uitgeprint en opgestuurd en kort daarna mijn bestelling incl iPad2 in huis via DPD
mijn vraag per mail werd binnen 20min beantwoord dus dat was meer dan prima !
kortom erg tevreden








