While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 28% of negative reviews
Typically replies within 1 week
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Zeer teleurstellende ervaring
Zeer teleurstellende ervaring,
Onze ervaring met deze zorginstellingen is zeer zorgwekkend. De hulp komt regelmatig niet opdagen, maar de uren worden wel doorgegeven alsof er zorg is geleverd. Daarnaast wordt er onterecht doorgegeven dat de deur niet werd geopend of dat de cliënt de hulp zou hebben weggestuurd, terwijl dit niet klopt.
De planner lijkt deze verhalen zonder onderzoek te geloven. Het ernstigste is dat de betreffende oudere cliënt al vier weken geen hulp heeft ontvangen, terwijl er wel uren worden geregistreerd.
Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ook onverantwoord tegenover kwetsbare ouderen. Ik hoop dat deze organisatie dit serieus onderzoekt en zorgt voor eerlijke communicatie en daadwerkelijke zorgverlening .
Dochter Christel van der Heijden names mevr, J. van Campen.
Ik kan er een boekwerk over schrijven
Ik kan er een boekwerk over schrijven, weer geen hulp, schandalig. Ik ga overstappen naar ZorgSaam. Wat een flut bedrijf.
Het is/ was vreselijk
Het is/ was vreselijk, ZO ongeorganiseerd, meerdere keren zonder hulp gezeten terwijl het niet gemeld was, en ik erop zat te wachten, excuses gaan hen makkelijk over de lippen, dat snap ik , als je dat gewend bent om te doen!
Ik ben naar een ander bedrijf over gegaan, ik heb erg grote weerzin met het beleid van dit ( bedrijf, ik zou het echt niemand aanraden, het was een erg frustrerende tijd, zonde van mensen hun oude dag , om daar mee van doen te hebben, MENSEN BEGIN ER NIET AAN!!!!
Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas…
Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas zeer teleurstellend. Er heerste veel onduidelijkheid en onprofessioneel gedrag binnen de organisatie. Zo werd er achteraf gesuggereerd dat er gefraudeerd zou zijn met gewerkte uren bij cliënten. Deze beschuldiging was ongegrond en gebaseerd op situaties waarin cliënten – veelal ernstig dement – simpelweg waren vergeten om af te tekenen. Als zorgverlener sta je dan voor een dilemma: je werk is geleverd, maar de administratie ontbreekt. Ik heb dit toen zelf rechtgezet, en daar werd vervolgens op een zeer dubieuze manier op teruggekomen.
Wat het extra lastig maakte, was het gedrag van de eigenaar. In eerste instantie komt hij vriendelijk en joviaal over, maar achter de schermen blijkt hij een totaal ander persoon te zijn. Er was ook een nieuwe planner aangenomen, om alles beter te laten lopen, maar wat was dat een drama. Iedereen verplicht een extra blok van 2 uur werken, idioot.
Mijn advies aan anderen die overwegen hier te gaan werken: wees voorzichtig en overweeg andere opties. Er zijn genoeg zorgorganisaties waar integriteit en respect voor medewerkers wél hoog in het vaandel staan.
Wat een ervaring
Wat een ervaring.. Dit bedrijf denkt alleen aan zichzelf en drukt altijd zijn eigen zin door qua planning, zonder ook maar een seconde rekening te houden met het personeel. Absoluut geen begrip of flexibiliteit, terwijl ze wel verwacht dat iedereen maar zonder tegenspraak volgt wat hij wil. Echt een frustrerende manier van werken, totaal niet professioneel. Als je een plek zoekt waar wél normaal met mensen wordt omgegaan, zou ik hier heel ver vandaan blijven.
En waardeloos bedrijf
En waardeloos bedrijf
Gaan Respect loos om met het personeel
George van Lieshout zit er maar alleen op zijn eigen zakken te vullen
Laat het personeel gewoon stikken

Reply from Dezorgbalie

Reply from Dezorgbalie
Werk was opzich wel ok
Werk was opzich wel ok, leuke klanten, maar vanuit kantoor verschrikkelijke communicatie. Ook alle verplichte "vergaderingen" wat niet meer was dan een schoolklasje dat bijeen kwam, nee daar zitten we op te wachten, om savonds nog eens van die idiote opdrachtjes te maken of ons verplicht voor te stellen aan iedereen. Ben blij dat ik er weg ben.

Reply from Dezorgbalie
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







