Dezorgbalie Reviews 12

TrustScore 2 out of 5

2.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

12 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

Replied to 28% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

0 sterren voor dit akelige bedrijf.

10 June 2025
Unprompted review
Dezorgbalie logo

Reply from Dezorgbalie

Dag Chanice. Ik waardeer alle vormen van feedback, tenminste als we er iets mee kunnen. Kennelijk heb je negatieve ervaringen als klant, als medewerker of anderszins. Ik nodig je uit een klacht in te dienen. Dan kunnen we het uitzoeken.
George van Lieshout

Rated 1 out of 5 stars

Zeer teleurstellende ervaring

Zeer teleurstellende ervaring,

Onze ervaring met deze zorginstellingen is zeer zorgwekkend. De hulp komt regelmatig niet opdagen, maar de uren worden wel doorgegeven alsof er zorg is geleverd. Daarnaast wordt er onterecht doorgegeven dat de deur niet werd geopend of dat de cliënt de hulp zou hebben weggestuurd, terwijl dit niet klopt.

De planner lijkt deze verhalen zonder onderzoek te geloven. Het ernstigste is dat de betreffende oudere cliënt al vier weken geen hulp heeft ontvangen, terwijl er wel uren worden geregistreerd.

Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ook onverantwoord tegenover kwetsbare ouderen. Ik hoop dat deze organisatie dit serieus onderzoekt en zorgt voor eerlijke communicatie en daadwerkelijke zorgverlening .

Dochter Christel van der Heijden names mevr, J. van Campen.

28 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Het is/ was vreselijk

Het is/ was vreselijk, ZO ongeorganiseerd, meerdere keren zonder hulp gezeten terwijl het niet gemeld was, en ik erop zat te wachten, excuses gaan hen makkelijk over de lippen, dat snap ik , als je dat gewend bent om te doen!
Ik ben naar een ander bedrijf over gegaan, ik heb erg grote weerzin met het beleid van dit ( bedrijf, ik zou het echt niemand aanraden, het was een erg frustrerende tijd, zonde van mensen hun oude dag , om daar mee van doen te hebben, MENSEN BEGIN ER NIET AAN!!!!

9 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas…

Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas zeer teleurstellend. Er heerste veel onduidelijkheid en onprofessioneel gedrag binnen de organisatie. Zo werd er achteraf gesuggereerd dat er gefraudeerd zou zijn met gewerkte uren bij cliënten. Deze beschuldiging was ongegrond en gebaseerd op situaties waarin cliënten – veelal ernstig dement – simpelweg waren vergeten om af te tekenen. Als zorgverlener sta je dan voor een dilemma: je werk is geleverd, maar de administratie ontbreekt. Ik heb dit toen zelf rechtgezet, en daar werd vervolgens op een zeer dubieuze manier op teruggekomen.

Wat het extra lastig maakte, was het gedrag van de eigenaar. In eerste instantie komt hij vriendelijk en joviaal over, maar achter de schermen blijkt hij een totaal ander persoon te zijn. Er was ook een nieuwe planner aangenomen, om alles beter te laten lopen, maar wat was dat een drama. Iedereen verplicht een extra blok van 2 uur werken, idioot.

Mijn advies aan anderen die overwegen hier te gaan werken: wees voorzichtig en overweeg andere opties. Er zijn genoeg zorgorganisaties waar integriteit en respect voor medewerkers wél hoog in het vaandel staan.

17 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Wat een ervaring

Wat een ervaring.. Dit bedrijf denkt alleen aan zichzelf en drukt altijd zijn eigen zin door qua planning, zonder ook maar een seconde rekening te houden met het personeel. Absoluut geen begrip of flexibiliteit, terwijl ze wel verwacht dat iedereen maar zonder tegenspraak volgt wat hij wil. Echt een frustrerende manier van werken, totaal niet professioneel. Als je een plek zoekt waar wél normaal met mensen wordt omgegaan, zou ik hier heel ver vandaan blijven.

1 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

En waardeloos bedrijf

En waardeloos bedrijf
Gaan Respect loos om met het personeel
George van Lieshout zit er maar alleen op zijn eigen zakken te vullen
Laat het personeel gewoon stikken

10 March 2025
Unprompted review
Dezorgbalie logo

Reply from Dezorgbalie

Dag Marion.
Op de eerste plaats hartelijk dank voor je reactie. Ik vind het heel belangrijk dat jij je vrijheid van meningsuiting hebt. Jouw mening vind ik belangrijk en met wat jij zegt, daar kan ik echt iets.
Niet veel mensen weten dat, maar jij hebt het goed gezien. Ik vul mijn zakken elke dag. Sterker nog ik laat mijn broeken in Portugal maken.
Met hele grote zakken erin. Die raken nooit vol!!! Echt super.
Nou Marion nogmaals dank. en tot schrijfs.

Groetjes George

Rated 1 out of 5 stars

Akelig bedrijf

Akelig bedrijf, ga hier niet werken.

5 November 2024
Unprompted review
Dezorgbalie logo

Reply from Dezorgbalie

Ha Anna. Nog lekker druk bezig? Dank voor je reactie. Jouw constructieve bijdragen worden zeer gewaardeerd. Als je nog wat verbeterpuntjes voor ons hebt, dan hoor ik het graag. Pas goed op jezelf.

Rated 2 out of 5 stars

Werk was opzich wel ok

Werk was opzich wel ok, leuke klanten, maar vanuit kantoor verschrikkelijke communicatie. Ook alle verplichte "vergaderingen" wat niet meer was dan een schoolklasje dat bijeen kwam, nee daar zitten we op te wachten, om savonds nog eens van die idiote opdrachtjes te maken of ons verplicht voor te stellen aan iedereen. Ben blij dat ik er weg ben.

15 December 2023
Unprompted review
Dezorgbalie logo

Reply from Dezorgbalie

Er werkt geen Shelly bij de Zorgbalie. Maar, het kan zijn dat het een alias is. De teambesprekingen waar het in deze review over gaat, zijn door collega's zeer gewaardeerde bijeenkomsten. Overigens is niemand verplicht deze bijeenkomsten te bezoeken. Het ga je goed Shelly.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look