Banner for CMSNL

CMSNL Reviews 8,647

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 51 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently highlight the availability of hard-to-find and genuine parts, often praising the quality and perfect fit for their vehicles. Many people are satisfied with the fast delivery times, often receiving their orders within a week, and appreciate the good communication regarding shipping updates. The ease of finding correct parts and the overall service are also consistently mentioned as positive aspects. However, some customers were dissatisfied with the customer service and response times. There are mentions of unanswered support tickets, ignored emails, and a lack of proper help or updates regarding orders. Some people also experienced issues with incorrect parts being sent, misleading product listings, and significant delays in delivery, with some orders not arriving even after several months.

What people talk about most

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. While some reviewers praise fast delivery,... See more

Product

Consumers find product experiences to be ambiguous. Many reviewers express satisfaction with finding... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery services. While some reviewers praised fast shipping, with... See more

Response time

Reviewers highlight negative aspects of response time. Many customers report ignored inquiries, unanswered... See more

Customer service

People report negative experiences with customer service, citing a distinct lack of customer care and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Love these people. Have placed several orders over the past few months for my 09 Kawasaki Versys 650. Local dealers (USA) have all stated parts are NLA, But CMSNL have come through every time with gen... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I am restoring a 1974 Honda CR125M and have purchased quite a few hard to find OEM items over the past year from CMSNL, and have always been pleased with parts availability and quality. Even though I... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My first order was footpeg rubbers and a hard to find fender trim part for a 1965 Yamaha YG1K. CMSNL not only had the parts, but the prices were great and shipping was super fast with constant updates... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Have been looking for a new seat cover for my 97 Yamaha VMAX XTC for a long time even though they've been discontinued for years but theses guys actually had one available!! Shipping was a little over... See more

Company replied


Company details

  1. Motorcycle Parts Store
  2. Motorcycle Equipment and Accessories Store

Written by the company

CMSNL specializes in motorcycle parts for Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, BMW, KTM, Ducati and more! Your go-to webshop for OEM and aftermarket parts for 52,000+ models since 1948. Ordering is easy with a staggering 4.6M+ products shown in comprehensive technical diagrams. We ship within 5 business days on average!


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

9K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 80% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

CMSNL: perfect spare part, excellent service!

I ordered a spare part for my scooter Aprilia Rally 50 AC on CMSNL and I was completely satisfied. The part was exactly what I was looking for, a perfect fit for my vehicle. Shipping was very fast and the package arrived well packed and undamaged. Satisfied on all fronts: I highly recommend CMSNL to anyone looking for reliable parts and top-notch service. I will definitely be back!

5 March 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear A.R.,

Thank you for your review! Great to hear the part for your Aprilia Rally 50 AC was exactly what you needed and that everything arrived quickly and well packed. We appreciate the recommendation and look forward to helping you again in the future.

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

unreal shipping time

they have taken a month to ship my order and it’s insanely hard to cancel an order as well.

4 March 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Hello Vince,

We tried to retrieve the order details through Trustpilot to check what might have happened with your order, but unfortunately we did not receive any information.

Our apologies for the negative experience. Please feel free to contact us with your order number so we can look into it and assist you further.

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

The website looks good But The…

The website looks good But The communication is so bad, I think this site is a scam and I feel like I have lost my money, It's been 4 weeks now and the parts have not been shipped No refund for the combined shipping. So disapointed

25 February 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Mr. Evans,

Thank you for your feedback. We are very sorry to read that you feel this way.

Please be assured that we are absolutely not a scam. We understand that waiting four weeks for your parts is frustrating, and we sincerely apologise for the delay.

Regarding the combined shipping: as previously mentioned by our customer support team, your orders are combined and the refund of the shipping difference will be processed after the parts have been dispatched.

We hope this clarifies the situation. Please feel free to contact us if you have any further questions.

Kind regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 5 out of 5 stars

The parts I have order were perfect

The parts I have order were perfect. The process has been nothing but smooth on there end. I look forward to future business.

15 February 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Thank you for your great review! We’re glad everything arrived as expected and that the whole process went smoothly. We appreciate you choosing CMSNL and look forward to assisting you again on your next project.

Best regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

The worst company I have ever had the…

The worst company I have ever had the misfortune to deal with. The customer support is non existent and they have a very serious problem with their payment system. I wasted many hours trying to order parts for several days. All to no avail. The company did nothing to help me. Sadly these dreadful online systems are a disaster once there is a problem. Computers are stupid.Expensive.......

5 February 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Adrian,

We’re very sorry to read about your experience. This is not the service we aim to provide.

We requested your contact details via Trustpilot to investigate the issue, but unfortunately we have not received a response yet. Without your information, we’re unable to look into what went wrong.

Please contact us directly at support@support.cmsnl.com with the details of your order attempt so we can prioritise this and help resolve the issue as quickly as possible.

We apologise again for the frustration caused and hope to make this right.

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely the worst customer service…

Absolutely the worst customer service ever. I paid for an order on 12/01/2025 and never received it and now I was told I have to wait for the items to return to them for a refund.
It has now been 70 days that you have had my payment and still no parts and no resolution. You can track the shipment that is being returned to you, meaning you know it is on the way but what if it is never returned to you, does this mean I will never receive a refund? Or will I have to continue waiting for you to get your reimbursement from FedEx? This is now beyond ridiculous and once again, EXTREMELY POOR CUSTOMER SERVICE! Give me my money back, you THIEVES!

2 February 2026
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Michael,

We’re truly sorry that this unfolded the way it did and that the resolution has taken longer than it should have. This is not the experience we aim to provide. Our team will follow up again to resolve this matter as quickly as possible. Thank you for your patience.

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 5 out of 5 stars

I have a Yam GTS1000 so body parts hard…

I have a Yam GTS1000 so body parts hard to find, CMSNL had the final part I needed for the restoration. A front swing arm pivot cover, have spent the last 2 years looking for one.
Very happy now price and delivery first class

28 December 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Hello Brian,

Thank you for your great review!

We’re happy we could help you find that hard-to-get part for your Yamaha GTS1000. Glad to hear you’re satisfied with the price and delivery. Enjoy your restored bike!

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 5 out of 5 stars

1974 Honda CR125M

I am restoring a 1974 Honda CR125M and have purchased quite a few hard to find OEM items over the past year from CMSNL, and have always been pleased with parts availability and quality. Even though I live in the U.S. every order I have placed arrives in a timely manner (probably because they go the extra mile and use Fedex - bravo CMNSL!!) and well packaged. This is a great company to do business with!!

5 December 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Michael,

Thank you for your wonderful review. It is great to hear that you have been happy with the parts and service while working on your 1974 Honda CR125M. We really appreciate your continued trust in us over the past year.

We are glad your orders reach you in the U.S. quickly and safely. Our team works hard to make sure parts are carefully packed and shipped so it means a lot to hear that this is noticed.

Thank you again for choosing CMSNL. We look forward to supporting the rest of your restoration.

Kind regards,
CMSNL.com – Parts for a Better Ride

Rated 5 out of 5 stars

They had what Ive been searching for years …

Have been looking for a new seat cover for my 97 Yamaha VMAX XTC for a long time even though they've been discontinued for years but theses guys actually had one available!! Shipping was a little over a week to get to the states. Highly recommended for hard to find parts. I’m using these guys from now on. Oh and you get a neat little aviator keychain guy.

20 November 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Shaun,

Thank you for your fantastic review! We’re really glad to be able to help you finally find the seat cover for your iconic Yamaha VMAX XTC. It’s always rewarding for us to help keep these bikes on the road.

Thank you for the recommendation and for choosing us for your hard-to-find parts. We look forward to helping you again!

Kind regards,
CMSNL.com – Parts for a Better Ride

Rated 5 out of 5 stars

My first order from CMSNL

My first order was footpeg rubbers and a hard to find fender trim part for a 1965 Yamaha YG1K. CMSNL not only had the parts, but the prices were great and shipping was super fast with constant updates. I will shop with them again and enthusiastically recommend them!

20 November 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Paul,

Thank you very much for your wonderful review! We’re delighted to hear that your first experience with CMSNL was such a positive one, and that you were able to find the rare parts you needed for your 1965 Yamaha YG1K.

It’s great to know that our pricing, fast shipping, and updates met your expectations. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you with future projects.

Kind regards,
CMSNL.com – Parts for a Better Ride

Rated 1 out of 5 stars

Not impressed, if there is a delivery problem it's the customer who has to sort it

I have purchased parts from CSMNL for years spending £000’s on parts that are very expensive but which I know I have no option but to purchase. The P&P is frankly extortionate as well.
On this occasion I ordered a part and was advised it would take five days to process the order prior to shipping. They would send the part via FedEx, oh dear, I knew what was going to happen.
I was advised the delivery day would be when I wouldn't be home. I tried to redirect the delivery via the FedEx site but of course the FedEx page 'isnt available at this time, try again later'. And this was how it remained for days, the page wasn't available. I contacted CSMNL to advise them of the problem. They responded saying they had postponed the delivery with FedEx and would rearrange it and also stated 'They will resend the parcel on 10th November'. It is now 17th and no sign of the part, the FedEx site still states 'the page isn't available at this time', that's nearly three weeks the parcel redirect page has been down, do FedEx actually try and fix their lousy website?
I have had to raise five separate support tickets with CSMNL because when they respond they close the ticket even if they haven't resolved the issue!
CSMNL now tell me if I want the part I need to travel to the FedEx depot that is 35 miles from my home. I'd have to use public transport to get there, according to Google that's a 1hr 38min journey each way plus the costs of the tickets. I paid an extortionate delivery charge for delivery to my home, not to a parcel depot 35 miles away!
I have now raised a dispute with PayPal to try and get a refund.
Question is why do CMSNL continue to use useless courier companies such as FedEx and DHL who couldn't care less, are impossible to contact and who's useless websites are always down?
CSMNL seem to think once they have shipped an order it is down to the customer to sort out their delivery problems for them.
I've learnt a lesson from this, eBay is a better option for parts, CSMNL have become greedy and are killing the goose that lays their golden eggs, the restorers of these bikes.

17 November 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Hi David,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about the inconvenience you’ve experienced with the delivery of your order.

To clarify the situation from our side: your order was placed on November 1st and shipped on the next business day. After the parcel was handed over to FedEx, we contacted them as soon as you informed us of the delivery issue, and we requested that the delivery be postponed. Unfortunately, any further adjustments to delivery dates or redirections must be handled by FedEx directly, and we were not able to influence their internal logistics or systems.

We understand how frustrating it is when a courier website does not function properly and when a parcel cannot be redirected as expected. We also understand that traveling to the FedEx depot is inconvenient.

As communicated, we have offered a refund of the shipping fee to compensate for the trouble caused.

We hope this clarifies the situation, and we remain available if you have any further questions or if there is anything else we can look into from our side.

Kind regards,
CMSNL Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Love the new website

Love the new website. So easy to find the correct parts.

6 November 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Mr. Rogers,

Thank you kindly for taking the time to leave such a positive review!
We really appreciate it and hope to welcome you back on our website soon.

Kind Regards,

CMSNL.com - Parts for a Better Ride

Rated 5 out of 5 stars

Great company

Love these people. Have placed several orders over the past few months for my 09 Kawasaki Versys 650. Local dealers (USA) have all stated parts are NLA, But CMSNL have come through every time with genuine parts. They also gone well out of their way to source “hard to find” items. Mostly I’ve received delivery to the states within a week unless the item was special order. I highly recommend!!! Also any questions I’ve placed with support tickets are answered in less than 24 hours.

22 October 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Hi Andy,

Thank you for your great review! We really appreciate you taking the time to share your experience. It’s great to hear that we could help you keep your Versys 650 on the road and find those hard-to-get parts.

Thanks again for your trust. Ride safe and we hope to see you back soon!

Regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

Really poor customer support

Really poor customer support and misleading listings for parts. Show parts listed in images that are not consistent with the physical product. You need to double check with support that you are getting what you see. I did this and found that I would have to buy other parts separately even though they are shown included in the listing. Very misleading and NOS parts are overpriced. Unfortunately, it is the only seller in Europe that sells old bike parts so you are limited in choice. Disappointed and not recommended. The two responses I got to my queries were short and blunt and didn't like me pushing for a proper response, cms can check this if they want to but I know parts and how to repair bikes but they don't like you asking questions before placing a very expensive order. Going to buy from Suzuki directly in Ireland instead. Mirella has no idea how to talk to people and just shuts you down.

3 October 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Daniel,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your recent experience.

After reviewing your communication with our customer support team, we can confirm that the information provided to you was correct — the parts shown in the diagram (numbers 17 and 18) are listed and sold separately. Our agent also supplied visual references and clarification to ensure you had accurate information before purchasing. We understand that diagrams can sometimes be confusing, and we appreciate your patience while our team worked to clarify this.

We’re sorry to hear that you found our responses brief. Our goal is always to provide clear, factual information to help our customers make confident purchasing decisions, and we will take your comments on board to further improve the clarity of our communication.

We value your passion for motorcycle restoration and are sorry that this experience did not meet your expectations. Thank you again for your feedback.

Kind regards,
CMSNL.com – Parts for a Better Ride

Rated 1 out of 5 stars

Poor communication

Poor communication. I’ve dealt with this company for a long time but in recent years it’s not being very good. The communication is poor and when a problem occurs the staff seem disinterested in resolving problems or find it hard to understand a basic error. The last member of staff I dealt with was at best poor at their job and maybe shouldn’t be in a job dealing with the public.

3 October 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Mr. Hamer,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your recent experience.

After reviewing your order history and recent contact with our customer support team, we can confirm that one of the items in your order was unexpectedly out of stock. As soon as your remaining items were dispatched and the order marked as completed in our system, we immediately issued a refund for the unavailable part. This is standard procedure, as our payment and refund processes can only be finalized once an order is fully processed.

Our records show that our team communicated this to you promptly and handled the matter according to our standard service process. We regret that this has still left you dissatisfied, as we always strive to offer clear communication and fast resolution when issues occur.

We appreciate your long-standing relationship with us and hope to continue serving you in the future.

Kind regards,
CMSNL.com - Parts for a Better Ride

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed – package never arrived

I ordered my package three months ago, and it still hasn’t arrived. I’ve tried contacting customer service several times but received no proper help or updates. This experience has been very frustrating and disappointing. I will not be ordering from this company again.

18 July 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Lucio,

We’re very sorry to hear about your experience. This is certainly not our normal delivery time. The part you ordered had to be requested from one of our suppliers, and unfortunately, the delivery has taken much longer than expected. Our sincere apologies for the delay and the inconvenience this has caused. We will follow up with you directly via email.

Kind regards,
CMSNL - Parts for a better ride

Rated 1 out of 5 stars

Getting logged in and changing password

Make it easy for me to get logged in and buy parts for my 1979 CM400A HONDAMATIC heal toe shifter pedal a change relay it would be nice to be able to speak with a human being that can get me hooked up in New Hampshire , USA text me my name is Michael Burke

12 August 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Hi Michael,

We’re sorry to hear you’ve had trouble logging in. Our new website is now live after our old one was long overdue for replacement, and we’re still working on restoring and improving features, so we appreciate your patience.

Regarding your concern about speaking with a real person — our customer support team is always happy to help. You can contact them via our website or by phone. While we don’t currently offer text messaging as part of our support system, you can also email us directly at support@support.cmsnl.com and your message will go straight to our team.

We’ll be glad to assist you with finding the parts you need for your 1979 CM400A Hondamatic.

Kind regards,
CMSNL.com – Parts For A Better Ride

Rated 1 out of 5 stars

VERY BAD SUPPORT

I placed 3 orders with them for a total of over €1,500. In one case, I requested a return for a €178 product, but they never told me how much I would be refunded. In another case, they sent me the wrong product (€400), and after I asked for clarification, they simply disappeared. It’s now been 11 days and I’ve opened 3 support tickets, but I haven’t received any response.

1 August 2025
Unprompted review
CMSNL logo

Reply from CMSNL

Dear Mr. Locatelli,

We sincerely apologize for the delay in responding to your support requests.

Due to a high volume of customer inquiries and a reduced number of team members available during the holiday season, our response times have unfortunately been longer than usual. We understand how frustrating this experience must have been for you.

We want to assure you that we have received the returned product in our warehouse, and your refund has now been processed.

Kind regards,
CMSNL.com – Parts For A Better Ride

Rated 1 out of 5 stars

If zero stars was an option my rating…

If zero stars was an option my rating for this company would be a ZERO. This is bar none and without a doubt the worst motorcycle parts supplier I have ever tried to do business with. Is this even a company or is it just a fraud website? Problems started from the beginning when I was trying to order their website glitched and I double ordered the same parts by accident. I picked a fine time to do that with a rip off company that not only doesn't send the parts you TRY to order but they would not refund me for the mistaken order either. I had to file dispute claims to try to claw my hard-earned money back. Beware of this business if it even is a business. I wouldn't know - I never received any parts (or refunds) from them and will avoid them like the plague from now on. Very frustrating experience and disappointed also that I didn't receive the parts I was hoping for my Vintage Honda CB400F.

14 March 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look