BlackVue Reviews 

150
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 33 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Consumers frequently complain about severe connectivity problems and buggy mobile applications that make accessing device settings extremely difficult. People also feel that these dash cameras are heavily overpriced, especially considering the frequent hardware failures and subscription requirements. However, some customers also noted that the core hardware quality and cloud connectivity features can actually be great once properly configured. Reviewers mentioned that the video footage is crystal clear and the system provides reliable recordings when everything works correctly. Some users find the setup process manageable if you have enough patience and technical knowledge to handle the initial configuration steps.

What people talk about most

Product

Customers consistently note negative experiences with product, pointing out that expensive camera units... See more

Price

Clients share negative opinions on price, expressing widespread dissatisfaction over expensive hardware costs... See more

Quality

People report negative experiences with quality, expressing deep frustration over unreliable hardware and... See more

Application

Reviewers highlight negative aspects of application performance, noting that downloads take forever and... See more

User experience

Users describe negative interactions with user experience, reporting that downloads take several attempts and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

It is like being in the car with a parrot, the camera won’t stop talking, on repeat says, ‘black vue for safe driving’, ‘starting normal recording’ and ‘wi-fi unavailable’ - of course it’s unavailable... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Worthless cameras. Impossible to use after updating applikation. Bad security, slow connection and bad quality. There are houndreds of better companys that produces good dashcams and easy apps. Don’t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Spent 100s on Camera, power battery and wifi module. Battery faulty, wont refund, Camera needed firmware update, wifi module wont connect. Support service utterly abysmal. Purchased a Nextbase for m... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Camera is useless Spent 500quid on a dr900 because it was the superior for night time recording quality. I work nights so need something thats better then standard Keeps restarting blackvue ai... See more

Company replied


1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

150 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 93% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(150)

36 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed – Slow, Glitchy, Overpriced, and Poor Night Performance

Could give zero if I could.
I have the full BlackVue setup, including the battery pack and SIM card, but the experience has been extremely disappointing. The camera and app are slow to respond, glitch frequently, and often fail to operate as expected. Night recording is basically useless if the car is parked on a dark street with no lights, which defeats the purpose of having a dashcam. For the price, I expected much better performance, reliability, and true 24/7 recording capability. I cannot recommend this dashcam in its current state.

19 March 2026
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulty reaching our support team — this is not the experience we want for our customers.

Our support team is available through the following channels:
Email/Ticket: cs@pittasoft.com
Phone (US): 1-844-694-4469 (Mon-Fri, business hours)

If you've already submitted a ticket, please reply to this review with your ticket number and we will follow up directly. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Don't bother with the expensive waste of money.

Got an expensive blackvue front and back cam which cost a packet. I've had it professionally installed and yet I've still had glitches. The camera interferes with the radio even after adding( i think they are called suppressors) by installers. On top of that over the last year had issues accessing the camera in general and now it says I am not connected to WIFI on the app. Which wont open apparently the same as everyone else it seems.

16 February 2026
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear your experience didn't meet expectations.
If you're still experiencing issues or would like to discuss your situation further, please don't hesitate to reach out to us at cs@pittasoft.com. We'd be happy to help.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service. Gareth W is the worst; he knows nothing about the product.

The batteries are a fire hazard. They are made in China, and when they swell, they can catch fire, especially during the summer.

3 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I should have checked Trustpilot…

I should have checked Trustpilot reviews before buying a $600 dash cam. A month later, I try and change the settings on the dash cam using the BlackVue app, and the app tells me this device has been blacklisted. I had purchased it new from Best Buy, and the device is outside of its return window. BlackVue support basically said that the device was previously reported stolen and that I need to contact Best Buy. When I called Best Buy, they were clueless as to what I'm asking of them. They said they only sell new products and that I should contact the manufacturer for support. BlackVue does not stand behind its products, and does not take accountability. Good luck to them, because with this type of customer treatment, they won't go far.

7 January 2026
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the experience you've had with our app.
We acknowledge that recent app updates have introduced usability issues for some users, and we understand how frustrating this is — especially when you rely on the footage when it matters most. Your feedback has been shared directly with our development team and is actively being reviewed.
If you're still experiencing issues, please reach out to us at cs@pittasoft.com with your device model and app version. We'll do our best to assist you.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Camera worked for 2yrs then suddenly…

Camera worked for 2yrs then suddenly stopped and started turning on and off waste of money!
Avoid this product at all costs!

20 December 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear that your BlackVue device has not performed as expected, and we understand how disappointing this must be.
We'd like to look into your situation further. Please contact us at cs@pittasoft.com with your device model and serial number, and our support team will review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

One of the worst products I have ever…

One of the worst products I have ever bought, failure after failure unit after unit, lousy customer service and issues with the installer who at first refused to remove it and refund my money a £1K waste of money avoid at all costs, you have been warned!!!

27 November 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear about the issues you've experienced and understand your frustration with the repair cost.

Warranty and out-of-warranty repair decisions are made on a case-by-case basis, and we'd like to ensure your situation was handled correctly. Please contact us at cs@pittasoft.com with your serial number and original purchase details so we can review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Well avoid this company like the plague…

Well avoid this company like the plague they are nasty and think they are above the law I've had several dash cams from this company and have had issues with them most of them have been rectified however there was an issue that happened the other day with my 970x LTE plus where the cell service just stop working I followed all the online instructions to try and get it working again to know avail. I then email their customer support waited a few days got no response so drafted up a legal letter basically telling their under the consumer guarantees act they are under obligation to fix it blah blah they then came back and told me they want it sent back and they would refund me in full I was not happy with this as I just been a fortune having the car hardwired and all their cabling run and got the camera for a good price having to do this would put me at a huge disadvantage and cost me money having to change everything over they claim the camera was discontinued and they could not replace it I then asked about refurbished ones and they claimed that they were old and would probably not be up to my standard so the only way forward was a refund. Reluctantly under duress I accepted this refund got everything packed up told them it would be sent and then I thought I would check the camera one more time to make shore 100% it was dead sure enough I turned it on and blow me down it worked the LTE feature had been disabled now I sure as hell didn't disable it there was also issues with cell towers and our area that I found out about so I emailed them back apologize and told them the cameras going fine I won't be sending it back I apologize if I had upset anybody as things got a bit heated at times. I then get an email from them telling me that they consider the issue fixed blah blah blah and they will no longer communicate with me and any further emails I send will be automatically deleted and not replied to there was also an email that I received written by a lady called Sue who is the manager I don't think I was meant to get it that basically said something along the lines of don't worry he can't make a charge back after 180 days or something and we can't refund after 180 days so basically I have a camera that only three months old they offer a two-year warranty if that camera breaks down again they have refused in their email to it knowledge any emails from me and to have any dealing with me therefore they and breach of the warranty as the camera was sold with a two year warranty they can't just do that because I complain and they don't like it. They'll say I fabricated things like really things to do with my life considered around and make up stories about dash cams breaking and when they happen it's a huge inconvenience as you have seen things back so why on earth would I fabricate stuff so it's basically looking like they have clearly admitted in an email that they refuse to have any more communications with me so basically if my camera broke down in six weeks time they would refuse to honor the warranty which under the consumer guarantees act in NZ is illegal so I have sent all the emails through to my credit card company and requested a chargeback now before it gets too late. They obviously have lots of issues with their cameras as I can see by the comments here just stay away from them there are far better cameras like next base or think where and much cheaper and much more better customer service.

12 November 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulty reaching our support team — this is not the experience we want for our customers.

Our support team is available through the following channels:
- Email: cs@pittasoft.com
- Phone (US/Canada): 1-844-694-4469 (Mon–Fri, business hours)

If you've already submitted a ticket, please reply to this review with your ticket number and we will follow up directly. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Piece of Trash

Two seperate occasions my car has been run into. Both of these times, nothing appears on my camera. I believe this to be due to after 7 hours footage being written over. This camera is useless. I payed alot of money only for it not be working. It is a piece of trash. Do not buy it.

31 October 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're truly sorry that the footage wasn't available when you needed it most.
BlackVue dashcams use loop recording, which continuously overwrites the oldest files when storage is full. Critical event footage can be protected automatically through parking mode or manually using the event button — however, we recognize this isn't always made clear at the point of purchase or installation, and that's something we take responsibility for improving.
If you'd like help adjusting your settings to better protect important footage going forward, please contact us at cs@pittasoft.com.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Spent 100s on Camera and accessories

Spent 100s on Camera, power battery and wifi module. Battery faulty, wont refund, Camera needed firmware update, wifi module wont connect. Support service utterly abysmal. Purchased a Nextbase for my partners car, quarter of the price, easy to install, worked straight out the box. Blackvue - waste of money.
Company got in touch after this review, to apparently help.
After one response they ignored any further messages.

22 September 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulty reaching our support team — this is not the experience we want for our customers.

Our support team is available through the following channels:
Email/Ticket: cs@pittasoft.com
Phone (US): 1-844-694-4469 (Mon-Fri, business hours)

If you've already submitted a ticket, please reply to this review with your ticket number and we will follow up directly. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Biggest regret

Biggest regret buying something from these guys. Product is awful and customer service is even worse. £240 gone down the drain!!!!

Not happy

5 October 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear that both the product and our customer service fell short of your expectations — this is not the experience we want for our customers.

If you'd like us to look into your situation further, please reach out to us at cs@pittasoft.com with your purchase details. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 2 out of 5 stars

The jury is out

The jury is out. I've just spent over £500 on the DR97 0X plus (2 channel) model, and it's so tricky to use. The app/text is too small, and despite having a 4K camera, when I playback the video in digital, it is in low resolution.

I have a 4K Nextbase fitted on another vehicle, it cost around the same and the quality is superior, and most of all it is so easy to use. I regret purchasing BlackVue.

2 October 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the experience you've had with our app.
We acknowledge that recent app updates have introduced usability issues for some users, and we understand how frustrating this is — especially when you rely on the footage when it matters most. Your feedback has been shared directly with our development team and is actively being reviewed.
If you're still experiencing issues, please reach out to us at cs@pittasoft.com with your device model and app version. We'll do our best to assist you.

— BlackVue Support Team

Rated 2 out of 5 stars

Overated with complicated App software

Overrated, unnecessary complicated software on app and fails to work on GPS despite being professionally fitted. Despite being advised it wouldn't work, we relocated the front camera centre left of the drivers mirror, which allows GPS connection even on a Range Rover solar-attenuating (IR-reflective) glass. My advice is to temporary fix with tape for testing before final location is tested thoroughly. I paid for the extra mounting pads and additional front lens covers for both cameras with a massive improvement on picture quality. Blackvue should include these from new, but forced to purchase as optional extra.

4 September 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear that your BlackVue device has not performed as expected, and we understand how disappointing this must be.
We'd like to look into your situation further. Please contact us at cs@pittasoft.com with your device model and serial number, and our support team will review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

If I could give it less than 1 star I…

If I could give it less than 1 star I would of. Waste of time and money. I've spent £399.99 plus £80.00 to get this expensive dashcam fitted due to buy a new car. I needed something that was meant to be good and that it sends you notifications when something hits your vehicle.

I've spent almost 45 minutes on the phone to blackvue customer service team for help, when you will find they are all Americans with a awful line signal. You click on the UK and you still get transferred to USA team, or it could be Indian call centre who sounds American.

After waiting for so long, they said I need to be near the car to be able to use the blackvue app. I wad in shock when it early states that I can con ect it to the could and you can get access wherever you are. I called again and spoken to someone else and explained the situation that I can't get access to my videos even when your in the car. They ended up saying I either need a sim card and using a part that cost another £189.00 which will be fitted on to the front windscreen. I wad in total shock. After paying so much for this rubbish, I now need to pay more for this small stick on your car so you csn connect your app and use your app wherever you are, when early it states on the description that it comes with the dashcam and no need to buy extra equipment.

I went back to Halfords and the guy who installed it was helpful but he said maybe that's how black ue works. I should of gone with Nextbase which wad my first initial idea, but I thought I'll give blackvue ago and pay more for something like push notifications when you are away from your car. Also I got told you can use a hotspot but again, you need to be near your vehicle for that to work. I mean WTF . Totally waste of money and I eillbe warning others not to buy a money putt Blackvue dashcam.

6 August 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your detailed feedback. We're sorry for the confusion around our connectivity features — we understand how frustrating it must have been to discover that remote cloud access requires an LTE module (CM100LTE) after already investing in the camera and installation.

To clarify: BlackVue dashcams connect to your phone via Wi-Fi when you are near the vehicle. Remote access from anywhere requires a separate LTE module with a SIM card. We acknowledge this distinction is not always made clear enough at the point of sale, and we are working to improve how this is communicated.

We're also sorry to hear about the experience with our phone support. If you'd like us to review your case, please contact us at cs@pittasoft.com.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

So bad

So bad
Trying to watch playback and download video
Absolutely terrible takes forever
Definitely need a new dashcam

3 August 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the experience you've had with our app.
We acknowledge that recent app updates have introduced usability issues for some users, and we understand how frustrating this is — especially when you rely on the footage when it matters most. Your feedback has been shared directly with our development team and is actively being reviewed.
If you're still experiencing issues, please reach out to us at cs@pittasoft.com with your device model and app version. We'll do our best to assist you.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I had my dash cam for 3 years now

I had my dash cam for 3 years now, all good till last week.
Now the camera continues to restart and dead loop.
Contact BlackVue for help and open a RMA.
they are asking for $100-$160 for a replacement.
Looks like am not the only one with similar problems when the dashcam doesn't recognise the sdcard even if super fast and from big brands.
Totally disappointed.
Avoid the scam

21 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear about the issues you've experienced and understand your frustration with the repair cost.
Warranty and out-of-warranty repair decisions are made on a case-by-case basis, and we'd like to ensure your situation was handled correctly. Please contact us at cs@pittasoft.com with your serial number and original purchase details so we can review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I have a fault with my DR900X 2ch…

I have a fault with my DR900X 2ch contacted support online three times and had no replies, called the UK number explained the fault and was told to fill out an online support ticket that's 4 to request a repair form. heard nothing, so filled out a support ticket again explaining all of the above, still not heard a thing.
Customer service so poor I am going to replace my dash cam with a Nextbase from Halfords, shocking given the camera costs over £400 new.

28 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulty reaching our support team — this is not the experience we want for our customers.

Our support team is available through the following channels:
Email/Ticket: cs@pittasoft.com
Phone (US): 1-844-694-4469 (Mon-Fri, business hours)

If you've already submitted a ticket, please reply to this review with your ticket number and we will follow up directly. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Bought a front and rear dash for £300

Bought a front and rear dash for £300, "upgraded" from a nextbase. Power issues within first 6 months, did not record my car window being smashed, complained to customer services who have agreed to replace, I have pointed out I am not happy about having to pay for postage (£10), refitting of the new camera and that it has not served its purpose of evidencing damage made to my car. I was not offered any form of apology or reimbursement on postage/ refitting/ purchase costs despite it not holding any of the promises blackvue made when advertising it. Would not recommend.

25 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulty reaching our support team — this is not the experience we want for our customers.

Our support team is available through the following channels:
Email/Ticket: cs@pittasoft.com
Phone (US): 1-844-694-4469 (Mon-Fri, business hours)

If you've already submitted a ticket, please reply to this review with your ticket number and we will follow up directly. We'd like to make this right.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Camera doesn't last long

Camera doesn't last long, mine has broken and unfixable after 2 years. Money down the drain!!!

Not worth the money!

19 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear that your BlackVue device has not performed as expected, and we understand how disappointing this must be.
We'd like to look into your situation further. Please contact us at cs@pittasoft.com with your device model and serial number, and our support team will review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

3.5years and the camera is having…

3.5years and the camera is having issues. Told it’s potentially a hardware fault and need to send it back into them to see. Could cost me up to $180z not worth the hassle. Of course just out of warranty!!! Useless!

8 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're sorry to hear about the issues you've experienced and understand your frustration with the repair cost.
Warranty and out-of-warranty repair decisions are made on a case-by-case basis, and we'd like to ensure your situation was handled correctly. Please contact us at cs@pittasoft.com with your serial number and original purchase details so we can review your case.

— BlackVue Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful DO NOT BUY

Awful DO NOT BUY - you have to remember to view and download any videos same day as if you don’t , you’ll lose it . Learnt this the hard way as needed it . Halfords didn’t tell me this upon fitting . Then the images you download are so blurred you can’t read any of the registration number plates so what’s the point . The videos stop and start so you can’t see the real picture of the incident . I got this camera recommended by Halfords , to me cost wasn’t an issue just wanted the best . Unfortunately got the worst . Going to get it removed and get my money back .

6 July 2025
Unprompted review
BlackVue logo

Reply from BlackVue

Thank you for your review. We're truly sorry that the footage wasn't available when you needed it most.
BlackVue dashcams use loop recording, which continuously overwrites the oldest files when storage is full. Critical event footage can be protected automatically through parking mode or manually using the event button — however, we recognize this isn't always made clear at the point of purchase or installation, and that's something we take responsibility for improving.
If you'd like help adjusting your settings to better protect important footage going forward, please contact us at cs@pittasoft.com.

— BlackVue Support Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look