Wild Oak Boutique Reviews 

1,061
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 431 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality of the clothing, noting that the garments feel extremely comfortable and match the online descriptions perfectly. Many consumers also express deep satisfaction with how quickly their packages arrive, allowing them to enjoy their new items without any unnecessary delivery delays. However, some people mentioned issues regarding the return policy, experiencing frustrations with receiving store credit instead of direct refunds and facing difficulties obtaining return labels. A few reviewers also noted that the sizing guides could sometimes be misleading, which unfortunately resulted in unexpected fit challenges and exchanges.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, frequently praising the great quality,... See more

Quality

People report high satisfaction with the clothing quality, frequently praising the comfortable feel, great... See more

Delivery service

Customers had positive experiences with delivery service, frequently praising the fast shipping and timely... See more

Order

Reviewers express great satisfaction with the order process, highlighting quick delivery times, user-friendly... See more

Return policy

Reviewers highlight ambiguous aspects of return policy, as experiences with the process vary greatly among... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love all 3 jeans I purchased but after wearing them all day they do stretch out a lot, so I highly recommend sizing down a size. The unfortunate part is I took the tags off to wear them t... See more

Rated 5 out of 5 stars

I placed my first order and mistakenly didn’t add express shipping. When I panicked and realized my items may not arrive in time for my family photos, customer service was super helpful and quickly go... See more

Rated 5 out of 5 stars

This was my first time shopping with Wild Oak Boutique and it was amazing! Not only did my jeans arrive super fast but the communication along the way was top notch! Unfortunately one pair of jeans di... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great service, quick shipping, and an easy exchange/return policy. I love my vervet jeans! It would be helpful if they listed plus size jeans as number sizes and not 1x, 2x, etc but I’ve figured it ou... See more


Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

At Wild Oak Boutique, our mission is to empower women through stylish and versatile clothing to enhance confidence and make women feel their best. We strive to provide women with trendy styles at an affordable price to reflect their personality through their wardrobe. With a commitment to exceptional customer service, affordable prices, and our fast shipping, we strive to create an effortless and fun shopping experience. Feel free to message us at any time with questions/comments/concerns on Facebook, Instagram, or email us (https://www.wildoakboutique.com/pages/contact-us) and we would love to help you!


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,061)

431 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

After spending $300 on two pairs of…

After spending $300 on two pairs of jeans i’m far but disappointed, as someone who wears a standard size 28! why were both pairs of jeans completely off with the sizing? this is ridiculous never again.

22 December 2025
Wild Oak Boutique logo

Reply from Wild Oak Boutique

We’re sorry to hear this was your experience and understand how disappointing that must have been—especially after such a large purchase.

Sizing can vary by style and brand, even when listed as true to size, and certain fits are designed to run more relaxed or structured than others. We know that doesn’t make it any less frustrating when something doesn’t fit as expected.

If the items are unworn, unwashed, and with tags attached, our team is happy to help with a return or exchange or recommend a style that may work better for you. We truly appreciate the feedback, as it helps us improve fit guidance moving forward.

Rated 5 out of 5 stars

They couldn't deliver to my PO Box and…

They couldn't deliver to my PO Box and they sent me a personal email to let me know and get a different address. They replied back to let me know that they would change the address and my package would be shipped out immediately! I thought that was pretty awesome!

20 December 2025
Rated 1 out of 5 stars

Still haven't received my jeans

Still haven't received my jeans. Order was to be delivered Dec 27th. Tracking says arrival now Jan 3 but shows its in another country so no way it will be here today.

18 December 2025
Wild Oak Boutique logo

Reply from Wild Oak Boutique

We’re sorry for the delay and understand how frustrating that can be.

If your package appears to be lost or significantly delayed in transit, please reach out to our customer service team so we can file a claim with the carrier on your behalf and assist with next steps. We’ll be happy to help look into this for you.

Rated 5 out of 5 stars

Jeans are great quality

Jeans are great quality. Shipment arrived timely. I had to return one of the items because my daughter just didn't like the flare on one pair but the return process was very easy and quick. We actually traded for a different style which was also easy. I recommend ordering from Wild Oak Boutique.

19 December 2025
Rated 1 out of 5 stars

Worst experience

Worst experience! The jeans I ordered were too big, even though they advertised as true to size. I asked to exchange for something else. I had to provide pictures for proof that they had not been worn, washed, or damaged. I did that and they were accepted. Then when I tried to exchange online the site said rejected. I went through customer service several times with them assuring me it would go through. Finally, after several attempts, it did go through on the site. I exchanged the jeans for a different pair that also were advertised as true to size. Again, they were not and ran too big. Because the first exchange has been such a hassle I decided just to keep the second pair. Then over a week later, they emailed me an invoice and said the return of the first pair had been rejected. So now I have to pay for both pair even though they have the first pair back! They circled “wear” on a picture of why it was rejected, even though what was circled was not there when the jeans were returned!

19 December 2025
Wild Oak Boutique logo

Reply from Wild Oak Boutique

We’re sorry this experience was frustrating and appreciate the opportunity to clarify.

Photos are only required when a return is outside the return window or when a customer selects that tags were removed during the return setup. In this case, the first pair was returned without tags and with stained cuffs, which made the item not resellable and led to the return being rejected upon physical inspection by our returns team. This final determination is always made once the item is received, regardless of prior photos.

We understand sizing can vary by style and brand and regret that the fit didn’t work out. If you have any questions about the inspection outcome or need help with future orders, our support team is happy to assist.

Rated 1 out of 5 stars

They don’t accommodate refunds

They don’t accommodate refunds, they only do exchanges, so I had a credit to use. I ordered a shirt, and firstly, the cost was astronomical for the quality of the shirt. Secondly, the color and fit was different than the photo on the website so it barely fits. It is also very scratchy and cheap feeling fabric. I am very unhappy with the second time I’ve bought something from this shop, I will not recommend it to anyone and will not bother returning/purchasing anything else.

19 December 2025
Wild Oak Boutique logo

Reply from Wild Oak Boutique

We’re sorry to hear you were disappointed and appreciate you sharing your feedback.

We do accommodate refunds upon request when an item is returned within the return window and in unworn, unwashed condition with tags attached. Exchanges and store credit are options as well, but refunds are available when those conditions are met.

We’re sorry the shirt didn’t meet your expectations in fit, feel, or quality—that’s never the experience we want for our customers. If the item is still eligible and you’d like help with a return for a refund, our support team is happy to assist.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look