VAULTBAG Reviews 

632
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service when I mistakenly ordered the wrong size. Probably the best I’ve ever had from a brand. The bag itself is perfect - just what I need for quick trip travels. It’s sturdy, lov... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Does what it says on the tin er bag! 5 shirts, one thin jumper, two shorts, underwear, two books, various leads and a computer plus the inflating/deflating kit. No issues at the airport and everything... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This bag is just excellent. Does exactly what it is advertised to do. Has made our travels so much easier. I love the fact it condenses . I love all the compartments which are so handy for keeping all... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Ryanair compliant cabin bag arrived in a grey plastic bin liner as oppose to the box we see in their adverts. No branding on the bag which is on sale at Wooden Crew for £73 which looks exactly the s... See more

Company replied

Company details

  1. Bags and Luggage Store
  2. also in
  3. Bag Shop
  4. Luggage Store

Written by the company

Explore our range of best-selling travel bags. Expertly crafted and rigorously tested to deliver on comfort, durability and function. Trusted by thousands of happy customers worldwide.


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

632 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 80% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.4

All reviews

(632)

626 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I love this bag

I love this bag. It's very sturdy, comfortable to wear and stores so much.

1 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi John,

We’re happy to hear you love your Vaultbag and that it feels sturdy, comfortable, and spacious. It’s great to know the compact design is appreciated, and we hope it continues to be a reliable companion for all your future journeys.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Arrived on time

Arrived on time. My wife is traveling alone tomorrow which will be first use of bag.

7 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Marc,

We’re glad to hear the bag arrived on time, and we hope your wife’s first trip with it goes smoothly.

Wishing her safe and enjoyable travels!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

I will be using Vault bag for the first…

I will be using Vault bag for the first time when I go travelling in a few weeks. I've checked it out by practicing and it does what it says on the tin. I'm very happy and looking forward to many travels suitcase free.
Thank you for the excellent delivery time, just a couple of weeks.
Thank you Vault Bag.

6 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hello Gibbons,

We’re delighted to hear the bag arrived on time and that you’re happy with how it works.

We wish your upcoming travels go smoothly and that your Vaultbag proves to be a reliable companion for many suitcase‑free adventures ahead.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding product exactly what I need…

Outstanding product exactly what I need and wanted

5 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Andrew,

We’re glad to hear the Vaultbag is exactly what you needed and wanted. Your feedback means a lot to us, and we truly hope it serves you well on all your journeys ahead.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 4 out of 5 stars

Compact, robust, easy to use.

Used once so far, on a one-nigh train-trip.
Was perfectly adequate, easy to use, comfortable.
Compact overall and this is much appreciated. Fabric and design seem very robust.

19 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Michael,

We’re thrilled to hear the bag was comfortable, easy to use, and perfectly suited for your train trip. It’s wonderful to know you appreciate the compact design and robust fabric.

We hope it continues to serve you well on many more journeys ahead.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 4 out of 5 stars

Great quality and quick delivery

Great quality and quick delivery, but does not hold as much as advertised.

17 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Davie,

Thank you for your review. We’re glad you’re happy with the quality and delivery, and we’re sorry the capacity didn’t meet your expectations. Your feedback is very helpful, and we’ll use it to improve.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

High quality manufacture

The bag is really well designed and made of very high-quality materials. I'm very pleased with my purchase.

4 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Philip,

We’re thrilled to hear that you find the bag really well‑designed and that the quality of the materials has met your expectations.

It means a lot to know you’re pleased with your purchase; our team puts great care into both the design and craftsmanship, and it’s wonderful to see that reflected in your experience.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Team AULTBAG®

Rated 1 out of 5 stars

Slow delivery and overpriced

Slow delivery and overpriced. Average material quality and the claim of packing for a week seems over stated. Also need to watch out that the bag itself is pretty heavy. Having looked at alternatives with other retailers my opinion is that the Vaultbag value is closer to £50 at a push!

3 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hello George,

We’re sorry to hear the VAULTBAG didn’t fully meet your expectations.


Our bags are designed with built-in compression to maximise packing space, although capacity can naturally vary depending on what and how you pack. The bag’s weight, materials, and specifications are also provided in our product information before purchase.

We’re also sorry your delivery took longer than expected. We truly appreciate your feedback and hope we can provide a better experience in the future.


Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Perfect for travelling with kids

We have a daughter and the amount of extra luggage you need to travel with a little one is insane - we fitted so much into this bag as a carry on that we only needed one medium sized case for a 10 day trip! It feels well made and no problems at all so far! Very happy.

3 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Roz,

Thank you for sharing your experience - traveling with little ones can be a lot, and we’re so glad the bag made things easier for your family. It’s wonderful to hear it fit so much and worked perfectly for your trip.

We’re truly happy you’re enjoying it!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Ordered two for a recent trip to…

Ordered two for a recent trip to Ireland, they were as fabulous as advertised

29 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Ms. Sue,

We’re thrilled to hear the bags were as fabulous as advertised and worked perfectly for your trip to Ireland.

We’re truly happy you’re enjoying them!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 4 out of 5 stars

Delivery was slow but otherwise very…

Delivery was slow but otherwise very good. Have not used the bag yet so cannot give any further information.

20 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Paul,

We’re glad to hear that everything went well overall.

We hope you’ll enjoy your VAULTBAG® once you’ve had the chance to use it, and we’d love to hear how it works out for you.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 1 out of 5 stars

Trolley bag is not the right size for free travel

I purchased a trolley bag under the impression - from the online advert - that it was airline approved as a free under seat bag. It is not. It is too large. Customer service will not allow me to return it free of charge despite it being mis/sold. They are even adding a restocking fee. This is unacceptable and goes against my Consumer's Rights. I will now be contacting PayPal.

28 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Shelley,

Thank you for your feedback. We’re sorry for the confusion regarding the sizing.

To clarify, the item purchased was our 60L Roller Edition, which is different from our 40L Under-Seat VAULTBAG designed for under-seat airline travel. The product page clearly provides the dimensions and airline guidance for each model, so it appears there was unfortunately a misunderstanding when reviewing the product information.


We’ve reviewed your case again with our team and can confirm that a full refund has been approved. We’ve also emailed you with confirmation, so please kindly check your inbox.

We’re sorry for the misunderstanding and appreciate your feedback. We’ll continue working to make the product information as clear as possible for our customers.


Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Great quality product that arrived…

Great quality product that arrived Withington the expected 2 weeks.
Travelled to Morocco a few weeks ago for 10 days, no luggage charge and more than enough room in my vault bag!

15 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Adam,

We’re glad to hear your Vault Bag arrived right on time and was fabulous for your 10‑day trip to Morocco. It’s wonderful that you had more than enough room and avoided luggage charges. We’re truly happy you’re enjoying it!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 3 out of 5 stars

Good product but overpriced

Good product, I had bought the smaller bag to ensure to travel with Ryanair.
Expected a bigger capacity, tried for a long weekend, you can manage to place clothes for maximum 3 days not more.
Material are high quality, but overpriced.

1 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Sonia,

We’re delighted to hear you found the materials to be of high quality and that the smaller bag worked well for your Ryanair trip.

We completely understand your wish for a larger capacity, and we truly value your input on this. Your comments help us improve and ensure our bags meet different travel needs.

We’re grateful for your support and honesty, and we’ll keep working hard to provide products that deliver both quality and convenience.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

The whole process of ordering to…

The whole process of ordering to delivery was great with regular communication. You do have to wait about a week for delivery as it was coming from abroad but definitely worth the wait.

1 September 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Mrs. S,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re delighted to hear that the whole process from ordering to delivery went smoothly and that you appreciated the regular communication along the way.

We’re glad to know you felt it was worth the wait. Your feedback means a lot to us, and we’ll continue working hard to make sure every step of the journey feels just as reliable and rewarding.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 1 out of 5 stars

REFUND OF £125.10 STILL OUTSTANDING!

UPDATE – 2 SEPTEMBER 2026

Following VAULTBAG's response to my review, I contacted them again and explained that there is no active PayPal dispute and no bank chargeback has been issued.

VAULTBAG's Customer Service Management team has also confirmed to me in writing that “your refund was processed even though the item was not received back with us.”

Their public response below states that my refund was processed on 14 August 2026, but also says they will “re-process” it once the alleged chargeback is cancelled.

I have made it clear to VAULTBAG that there is no bank chargeback to cancel, yet I have received no further response and, most importantly, I still have not received my £125.10 refund.

I returned the unopened parcel on 30 July using the return label and return address supplied by VAULTBAG, and I have proof of posting and Royal Mail tracking.

At this point I simply want VAULTBAG to honour what they have now confirmed both publicly and privately and refund the £125.10 they acknowledge is due.

I will update this review again if and when the refund is actually received.

REFUND OF £125.10 STILL OUTSTANDING!
I returned the item on the 30th July unopened and repackaged using the Returns shipping label provided by the company. I still haven’t been refunded £125.10 because the returns address in the shipping label contained a PO Box number and package is showing it’s at the Royal Mail Parcelforce National Returns Centre. Despite receiving several emails from VAULTBAG that they will refund me, I still haven’t received my refund. I DO NOT RECOMMEND PURCHASING FROM THIS COMPANY.

30 July 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Qaya,

Thank you for getting back to us and for sharing your information. We're really sorry for the confusion and frustration this situation has caused.

We’ve carefully checked your order and can confirm that your refund was processed on August 14, 2026. However, as a chargeback was also raised with your bank, the refund has unfortunately been held while the dispute remains active.

If you’re able to cancel the chargeback with your bank, please let us know once this has been done, and we’ll be more than happy to re-process the refund for you straight away.

Thank you again for your patience and understanding. We truly appreciate it, and we’ll do everything we can to help get this resolved as smoothly as possible for you.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Great bag

Great bag, can’t wait to use it on my next adventure!

1 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Suzanne,

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you love your bag and that you’re excited to take it on your next adventure. Wishing you many memorable journeys ahead!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 5 out of 5 stars

Great vacuum bag

Plenty of room very strong got more in than we thought we would

15 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Angela,

We’re really happy to hear the bag felt strong and gave you plenty of room- even more than expected. It’s wonderful to know it helped you pack more with ease.

Wishing you many smooth and enjoyable trips!

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 3 out of 5 stars

Top quality and loads of zips but a lot…

Top quality and loads of zips but a lot smaller than I thought it would be.

30 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Mike,

We’re delighted to hear you find the bag top quality and love the design with multiple zips. We’re sorry to hear it feels smaller than expected.

Wishing you many enjoyable adventures with your Vault Bag.

Kind regards,
Team VAULTBAG®

Rated 4 out of 5 stars

Refund concern

I ordered two bags at separate times, one didn’t arrive in time for my trip so I was always going to return it. The other did arrive in time and I was all ready to use the bag on our easyJet flight, however after adding my clothes to the airtight side of the bag I found that there was not enough room on the other side to add my iPad and kindle let alone anything I needed to buy at the airport so I switched to my existing bag in the day of my flight and managed to fit everything from the vault bag aswell as food bought in the airport so I decided to return this bag aswell.

The support email was very helpful although it was quite a long process given they offer a 90 day full refund promise. They did try to offer me 20% refund and keep the bag. I eventually received the postage label even though I didn’t know how much would be deducted from my overall bill I could see that it was tracked 48 hour delivery with Royal Mail so assumed it would be reasonable.

I tracked the return and up to this point everything appeared to be straightforward. I received an email from the support email confirming my refund amount which stated a refund of £20. The detailed statement noted a refund of £130 (deducting the admin fee and postage costs) but then noted an actual refund amount of £20.

I have contacted the support mailbox to query the actual refund that has been made given the email implies that they have only refunded £20 for the bag that was not even opened from delivery.

I am still waiting for a response and will update this note if the company have made a mistake and refunded me the amount of £130.

Please be aware if you return any items even if they are unused.

I have not received a notification in respect of the other bag yet.

Update: the support service responded and they said that the £20 was a mistake and the full amount is being refunded for both bags. Whilst I am yet to actually receive the refunds the website has been updated to show the full refunds.

Just as an FYI the postage was tracked 48 hours and cost £5.15. I have updated the rating from 2 to 4 given the service I have received so far.

29 August 2026
Unprompted review
VAULTBAG logo

Reply from VAULTBAG

Hi Gillian,

We’re truly sorry for the confusion and delays you experienced with your refunds, and we’re glad to hear the correction has now been made so the full amounts are being processed. Your patience and understanding mean a lot, and we’ll continue working to make the process smoother for our customers.

Team VAULTBAG®

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look