While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 61 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many customers expressed significant dissatisfaction with the customer service, citing extreme difficulty in reaching anyone for assistance and a general lack of responsiveness. People frequently encountered issues with their subscriptions, including unexpected price increases, unclear contract conditions, and feeling trapped in long-term agreements. The pricing was also a major concern for many, with some feeling they were paying more than new members for the same services. Some people were dissatisfied with the contact methods available, finding them insufficient for resolving issues. However, some customers also noted positive interactions with the staff at the gyms themselves, describing them as lovely, friendly, and helpful.

What people talk about most

Customer service

Users describe negative interactions with customer service, highlighting that it is often impossible to reach... See more

Subscription

Clients share negative opinions on subscription, with many expressing frustration over hidden charges,... See more

Staff

Customers consistently note ambiguous experiences with staff. Many reviewers praise the staff at the gym... See more

Customer communications

Customers express significant frustration and dissatisfaction with the contact process. Reviewers... See more

Price

Reviewers express significant dissatisfaction with pricing. Many customers report unexpected charges, such as... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

The Staff at the gyms themselves are lovely. But if you actually need anything they do not have any power to make changes to your account. There is NO way to contact customer service. You have t... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Decent gym but horrible admin and inflexible system for changing and scams you into a long-term contract that you can only adjust in their favor (i.e. You pay more for less). I think the gyms are dece... See more

Rated 2 out of 5 stars

The gym itself is fine but the company is SLEEZY. They really bend you over with the small print and lack of customer service. Their promotions are just one big trap which will cost you more money i... See more

Rated 2 out of 5 stars

The gym itself is fantastic — everything is brand new, super clean, and the extra features they offer are really impressive. It's a great space to work out and enjoy your time there. However, the... See more


Company details

  1. Fitness Center
  2. Fitness Equipment Store
  3. Gym

Written by the company

TrainMore is een toonaangevende fitness- en wellnessaanbieder met meer dan 40 clubs en studios in grote Nederlandse steden. TrainMore staat bekend om zijn innovatieve fitnessconcepten die performance, recovery, design en community betrokkenheid combineren. Gevestigd in opvallende gebouwen in stedelijke centra, motiveert TrainMore members om regelmatig te trainen door €1 per workout aan te bieden. De clubs bieden daarnaast een verscheidenheid aan extra lessen en group workouts. Binnen TrainMore biedt het boutique-concept BTY CLB hoogenergetische booty workouts in een levendige clubomgeving, compleet met lichtshows, een podium en enthousiaste entertainers. PILAT3S verrijkt de traditionele Pilates-ervaring met dynamische bewegingen voor meer plezier en effect. TRIB3-studio’s werken met een drie-zone-systeem – loopbanden, weerstand en intensiteit – en maken gebruik van live hartslagmonitoring.


Contact info

1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

591 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 59% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely horribly customer service

Absolutely horribly to reach customer service.

I wanted to just inquire about my membership and make some potential changes considering new gyms are opening up near me.

This is incredibly difficult and their AI website chat bot is very hard to deal with and can not accurately help me and is only there to answer FAQ type questions which makes it absolutely useless. I can not seem to write an e-mail to just have contact with a human if it's outside of working hours (which I am unable to contact them within that time as I have my own work during that time which prevents me from using any form of phone or computer). How am I meant to resolve an issue if I am absolutely incapable of reaching a human that can accurately help me with my question?

All I want is to send an email so they can respond during their working hours as I am incapable of reaching out to them during their hours. This is incredibly useless.

8 September 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for your feedback and for bringing this to our attention.

You’re absolutely right—it’s essential that you can easily connect with a human representative, especially for membership inquiries.
You can always reach us through our friendly staff at our clubs, via the TrainMore app, or directly through our Customer Care department via our website.

To do so, first visit our FAQ section. Once you click on a question, a button will appear that allows you to contact us directly by email.

We’re here to help!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service. Don’t reply on emails, don’t help with simple questions, charge more than expected

3 September 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

We’re sorry to hear about your experience. We’d like to help—please contact our Customer Care team via live chat or speak to our staff at the club. Your satisfaction matters to us.

Rated 1 out of 5 stars

Just don't

Awful, overcrowded, hot gym with useless staff.

26 August 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thanks for your feedback.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our facilities and services. We would like to discuss your concerns in more detail and kindly ask you to contact our Customer Care department. They would be happy to assist you.

Rated 1 out of 5 stars

harassed @Trainmoer

Also harassed at this gym. Changed routine bc of the harassment at Trainmore. Customer service tells me to talk to host bt they avoid me adn protect this predator bc he friedns with staffer and i changde times not him. scum!!!

5 May 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for sharing your feedback.
We are deeply concerned by your experience—harassment is never tolerated at Trainmore. We sincerely apologize if you felt unsupported.
Please contact our Customer Care team via our website or reach out to the club’s management. We are here to help and will address this urgently.
Your safety matters. Let us resolve this for you.

Rated 1 out of 5 stars

This is an horrific gym with terrible…

This is an horrific gym with terrible customer service and operations

6 August 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are unhappy with our club and the support you’ve received.

To better understand your concerns and improve our service, we would appreciate it if you could share more details about what you dislike and how we can assist you more effectively.

Once we receive your feedback, we will contact you directly and do our utmost to resolve the issue.

Rated 1 out of 5 stars

I was harassed by one of the gym…

I was harassed by one of the gym members (outside of gym,without proof, becaue he is a predatory)
I left the report ,but it's been over a month since their last reply ,there was no explanation of which actions they took
They put all the burden on me and "talk to front desk staff for reassurance" when they don't even have enough authority to change it
I am the one who is switching time and gym ,not him
He still keeps going to the same time like nothing happened
I have been in emotional hell for weeks, but I realized that I don't matter
It was in trainmore westerpark

31 July 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for bringing your concerns to our attention and for taking the time to leave a review. We are glad that we have been in contact to discuss this issue personally with you.

We want to emphasize that we have zero tolerance for harassment of any kind. Your safety and well-being are our top priorities, and we are committed to ensuring a safe and respectful environment for all our members.

If you feel that there is more to discuss or if there is anything else we can do to support you, please do not hesitate to contact us.

We are here to help and want to ensure that you feel heard and supported.

Rated 5 out of 5 stars

The Buitenveldert studio is newly…

The Buitenveldert studio is newly built, so it’s very clean and not too crowded yet, which makes it a comfortable environment to work out in. Although it’s a bit disappointing that there’s no towel service despite being a Red Label location, I’m generally satisfied with most of the facilities.

31 July 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for taking the time to share your feedback about the Buitenveldert studio.

We're delighted to hear that you find our newly built facility clean and comfortable for your workouts.

We appreciate your comment regarding the towel service. While we do not offer a towel service, we are pleased to inform you that all members receive one nice branded TrainMore towel when joining.

Thank you again for your review, and we hope to see you again soon at TrainMore Buitenveldert.

Rated 5 out of 5 stars

Love this place I come everyday all the…

Love this place I come everyday all the staff are really welcoming and kind

25 July 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that you love our place and find it a welcoming part of your daily routine.

Thank you for being a part of our fitness community.

Hope to see you soon!

Rated 3 out of 5 stars

Gym location is fine; communication impossible

My gym location @PietHeinkade is fine and has some very friendly staff. However, contact is made extremely difficult if not impossible. You have to waste a lot of time if you want to ask a question at your location. The overall website is customer unfriendly to say the least. Prices are very high, in my opinion.
UPDATE / EDIT
Trainmore asked for more information. All I can say is, what I wrote. Phone number not to be found on website; calling the locations is impossible. Communication with HQ very hard. Only good contact is at the location when you speak to the very friendly staff in person. All other contact: takes up too much time.

22 July 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for your feedback about our Piet Heinkade location—we’re glad you find our staff friendly.

We sincerely apologize for the challenges you’ve experienced with communication and our website, and we are actively working to improve both.

To ensure we address your concerns effectively, we kindly asked you to share more details about what specifically didn’t meet your expectations. Your input will help us provide you with better support.

Rated 5 out of 5 stars

Quick service

Hard to find a employee to talk to via chat on the website but when I found the link to open a chat I was helped quickly and fully.

22 July 2025
Unprompted review
Trainmore logo

Reply from Trainmore

Thank you for your feedback!

We're glad to hear that once you connected with our team via chat, you received quick and thorough assistance. We apologize for any difficulty you experienced in finding the chat link on our website.

For your convenience, we are reachable via live chat through our app and our website on weekdays from 09:00 to 17:00.

If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out during these hours.

We're here to help!

Rated 2 out of 5 stars

Best gym, Worst customer service

The gym itself is fantastic — everything is brand new, super clean, and the extra features they offer are really impressive. It's a great space to work out and enjoy your time there.

However, the communication and customer service are seriously lacking. It’s extremely difficult to reach anyone when you have an issue, and the whole process feels unnecessarily bureaucratic. In my case, I submitted a cancellation request, returned my tag, and did everything by the book. But due to a small issue with email follow-up — which was out of my control — I ended up being charged two extra months. No one responded in time, and I was left with no choice but to pay to avoid penalties.

So while I truly loved using the gym, the organizational and administrative side is the worst I've ever experienced. It’s frustrating enough to completely ruin what would otherwise be a five-star experience.

9 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid this gym absolutely scam and…

Avoid this gym absolutely scam and there are hidden fees and no customer service available. Throw you hidden payment if you want cancel earlier.

I really wouldn't recommend train more. Take this really serious!

9 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Gyms are good but flexibility horrible

Gyms are good. But The amount of scam that comes from their inflexibility of changing gyms is sick. Even after no longer being able to attend the gym where signed up (Valid reasons). I could not switch their gym, without restarting another full 1 year membership (Voiding my right to discount deals on top). Making it more expensive to switch than to pay for nothing. That's legal robbery.

1 May 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Helpful customer service

I have never had any issues with the gym, and the few questions or online help I have needed has been great. Thanks Madelief :)

4 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

One of the worst gyms I've ever used in a long time

One of the worst gyms I've ever used in terms of customer service. They try to lock you into a contract saying that you can cancel if you have a medical reason, but then if that happens and you do try to cancel, they are not helpful at all and they're trying to find loopholes to make you stay.
I would advise staying away from this brand - at first they look like they offer a goof price, but their gyms are so run down and they don't care about their customers at all.
I would avoid at all cost

2 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Rude staff, bad customer service

I have been a member for 8 months now. At first I ignored some of the issues, but unfortunately, things are only getting worse and worse. Staff are very argumentative and rude. It seems like they do not get much help or support from HQ, so end up taking their frustrations out on customers, absolutely bizarre. This company will end up failing badly if it does not clean up its act.

1 July 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I am very disappointed

I am very disappointed. I know there are good and bad Dutch companies. This is the worse one. They get access to your bank account and even if you finish or stop with them, they will put their hands and will stole your money. My case: I make a flexible abonnement so I paid 90euro/month and 50euro/membership. I was there once. I didn't expect that they have a DJ so even if you wear headphone the noise is very loud. I didn't want to stay longer. Next day I complete the cancelation form and return the tag to lady on the reception. After a week or so I wrote a message on their FB and I even get a reply that my cancelation was processed and I should wait till 11 June. Guess what? They took from my bank account another 15.54 euro. Scammers.

13 June 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

1 star for business practice,doing…

1 star for business practice,doing things legally, customer service
5 stars for scamming tho

Honestly, TrainMore feels like a scam at this point. I got hit with an incasso out of nowhere, even though they never sent me the 14-day reminder they’re legally supposed to send under Dutch law. Suddenly I’m stuck with a €40 extra fee on top of owing the “free” 100 days repayment, and the incassobureau is now threatening more costs if I don’t pay in 7 days.

I also asked them to prove that I knowingly agreed to pay back the 100-day “free” promotion if I quit early. They said it’s in the terms of service — but I never saw those, and the link just updates to the newest version. How is that valid?

No one replies properly, no one sends proof, and the process feels completely chaotic and aggressive. I already reached out to ACM, and I’m seriously considering legal help. This whole thing is so shady and stressful.

Be careful — it looks like they rely on people not knowing their rights.

6 May 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look