Tooniebet Reviews 

221
•
TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Should I post how many times u have threatened me u scam pathetic company u have stolen thousands from me lawsuit very soon 🔜 against ur scam company. It's all over on line they got shut down for und... See more

Rated 1 out of 5 stars

This casino takes way to long to pay withdrawals. Then they want documentation about your income. Thats fine bank statements or proof if credit card but they have no right to ask for documents requiri... See more

Rated 1 out of 5 stars

Horrible... They take ages to allow to pay even interact? Come on. Totally unsatisfied I am. I requested withdrawal of my own winning and it has not been done. I recommend to play on MGM they are much... See more

Rated 5 out of 5 stars

First online casino I've seen that's extremely transparent about their slot's RTP and it reflects in game-play (unlike some other shady casinos). Their loyalty program is also great. Unlike other casi... See more

Company replied


Contact info

You should know

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

221 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 81% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.0

All reviews

(221)

118 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Worst Casino do not use…

Worst casino experience I have had!!! They will not authorize withdrawals. Ask for irrelevant documents … your credit card or banking information is not enough. They treat you like criminals and hold your money. jackpot, Draft, other way better… do not use them. They treat decent people like criminals.

14 February 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Tess,

We are genuinely sorry that our verification process made you feel this way.

It is never our intention to make anyone feel mistreated; these document requests are a necessary part of meeting regulatory requirements for secure withdrawals, but we understand how invasive and frustrating they can feel.

We realize that when compared to other platforms, our process felt like a hurdle rather than a security measure.

We value your feedback and will use it to look at how we can make these checks more straightforward and less stressful for our players.

If you are still facing issues with your withdrawal, please contact the support team so we can provide a clear and direct update on your account status.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Warning: DO NOT give this casino any of your business

As many have said, this casino will do whatever it can to try not to pay you. Here is yet another example of this.

I am a very active player, and I decided to give a Canadian casino a try. Most of my action goes to MGM and Fan Duel, so I decided to give around 10% of my action to Toonie Bet to test the service.

After my first week, I was contacted by their VIP team. My first withdrawal for roughly $2000 went OK. They requested A LOT of documents, but they verified them all pretty quickly, and I received my money in about 48 hours. This week, I decided to give them a bit more of my action and ended up winning $9000. This is when everything changed.

After 48 hours, my withdrawals still weren't approved. I contacted support, and they told me that it can take up to 72hrs, so I thanked them for the info and waited. After 80hrs, they still weren't approved, so I contacted support again. This time, they told me that they needed to verify my address via a bank statement. I told them that they already approved this statement the previous week and that the website was not indicating a request for this document since it was already approved, so I could not even send it again if I wanted to. They gave me an email address to send it to, so I sent that document through, along with all of the other documents that they had previously verified and approved, in case they tried to use these to delay things further. They replied back telling me that I had to use the site to upload documents, despite already knowing that I could not do this, as the site already has those records verified in the system. I sent them a screenshot of the verification page showing that no requests or upload button were there, and they thanked me for the screenshot and told me to wait for another email reply.

I am guessing that this will go on even further. Hopefully, I will receive my money eventually. If you are looking for a new casino, do not use this one.

Update: After 150 hours and several messages to their support team stating that I would be escalating things further if payment wasn't received by Tuesday, my account was "verified" again. I received the exact same "Welcome to Toonie Bet" email that I had already received over a week ago when my account was first verified. Their support team never answered any of my questions properly and kept sending me template replies. I was also briefly blocked from being able to play any games without any explanation or notification as to why it was blocked, or why the block was removed just a day later.

10 February 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Customer,

We're sorry for the trouble you're experiencing. Please reach out to our support team through live-chat on the website so we can assist you in resolving this issue as soon as possible.

Best regards,
Tooniebet Team

Rated 3 out of 5 stars

Unfortunately everyone is having the…

Unfortunately everyone is having the same problem and in the same month . Litterally put in 250 like n idiot went to 900 and had to verify my account with proof of address, sent what they asked for claimed it didnt match What THEY had on file. sent another, no response. chat said I might get one monday (feb-9-26) they stopped me at 900 , I Am now at $3015 and started to question if I would actually receive it so I looked up reviews and of course everyone is going thur the same verification process .. Ill follow back up if I get my money or not .

EDIT: So this morning I got an email saying my withdrawal is completed . I'm Surprised that I was verified cuz I am cursed with misfortune . I Provided my license , Muchbetter bank statment, Paystub (rejected) and POA by local bank statement. Ik others have Provided way more proof , so im sorry this is happening to you guys . Dont give up, keep trying to get your money! Also when I withdrawl the comments had me scared about not being able to withdrawl more then 750, so I made 2 $749 withdrawls and both were in my account once I was approved an hour later

28 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Nathan,

It is wonderful to hear that your experience took such a positive turn and that you successfully received your $3,015 winnings! We know that the initial verification process can feel like a major hurdle, especially when there are delays or document rejections, so we truly appreciate the update and your patience as those security steps were finalized.

It is great to see that providing the local bank statement helped clear up the address mismatch and that your withdrawals were processed so quickly afterward.

Your tip regarding the two $749 withdrawals is also very helpful feedback for the community. We are glad to have been able to change your outlook on the process and that your "misfortune" didn't stand in the way of your big win.

Thank you for sharing your journey and for the encouragement you offered to others. We look forward to seeing you once more! :)

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this online site

They will not allow you to withdraw money. Im still trying after 3 weeks for a lousy 900 dollars. They will keep asking for all your personal information. Even if you provide it they will ask for more or reject what you sent. It's terrible.

22 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Jason,

Waiting three weeks for a $900 withdrawal is an incredibly long time, and we understand why you are feeling so frustrated. There is nothing more taxing than providing sensitive personal information only to have it rejected or followed by more requests. It can certainly feel like an endless process when you are simply trying to access your funds.

Verification rejections often happen due to small details like image clarity, document expiration, or specific formatting requirements that might not have been clearly explained.

Please contact the support team via email or Live Chat and mention that you are following up on your recent review.

This will help prioritize your case so the verification can be reviewed to see exactly why your documents were rejected and provide a clear, final list of what is needed to get your $900 processed as soon as possible.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

I've been ripped off

I've been ripped off. I want my funds back. I got kicked off the site in the middle of Gambling. Bang ‼️ haven't heard from them. As I'm apparently under review. Can't sign in to chat to anyone. Total rip off site. Very upset with them. I'm on another site n I've never ever had this happen so I'm am taking this further ‼️‼️‼️

18 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Customer,

We understand how distressing it is to be disconnected in the middle of a session and then find your account inaccessible.

Being told you are "under review" without receiving clear updates or a way to communicate is a situation no one wants to be in, and the frustration you're feeling is completely valid.

While security reviews are sometimes necessary to ensure the safety of all accounts, the lack of communication during this period is not the experience we want for you.

Since you are currently unable to log in to access the Live Chat feature, please send an email directly to our support address from the email associated with your account.

This will allow the team to provide you with a status update on the review and address the concerns regarding your funds without requiring you to be signed in.

We want to ensure this is looked into immediately so you have the clarity you deserve.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

I am day 3 of trying to get my…

I am day 3 of trying to get my withdrawal. The verification process is insane and even after sending them what they asked for their was something wrong with it and asked for more, I send them the required documents again( which didn’t make me feel comfortable because it was excessive) they still are not approving them. I have been back and forth with them through emails and I still get the same answer” your request has been sent to the proper department”…. Has anyone actually gotten any money back? I play on many sites and have never been through this kind of verification process. Please read reviews before playing, I wish I did. Will update on here if there is any progress

21 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Audrey,

We sincerely apologize for the frustration and discomfort the verification process has caused you over the last three days. We completely understand that providing multiple documents can feel excessive, and we truly value the trust you've placed in us by sharing that information.

Please be assured that while these checks can feel repetitive, they are mandatory security measures required by our licensing regulations to ensure the safety of every transaction. When a request is sent to a "proper department," it means a specialized support member is manually reviewing your files to ensure they meet the specific legal standards required for withdrawal.

We don't want to keep you in "limbo" any longer. If you could please send a quick follow-up to support@tooniebet.ca with the subject line "Trustpilot Follow-up," our support team will check the status of your pending documents to see if we can expedite the approval today. We look forward to getting this resolved so you can share a positive update with the community.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 5 out of 5 stars

Love Tooniebet Casino Tooniebet has

Love Tooniebet Casino Tooniebet has slowly become my favourite casino to play at. I have been playing slots for many years now and I have to say I'm quite impressed with Tooniebet. They have all the games I like and so many options to play. Would definitely recommend if you love to play casino games!

6 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Bernie,

We are absolutely thrilled to be your new favourite place to play!

Hearing that a seasoned slot player with years of experience is impressed with our selection means a lot. We aim to offer a library that keeps things fresh and exciting, so it’s great to know you’ve found all your go-to titles in one spot.

Thank you for the recommendation and for being such an active part of the Tooniebet community.

We’re excited to keep the variety coming for you! :)

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Total scam

Total scam ! Playing on the Canadian site, DO NOT WASTE money here ! Put in $3750 went to withdrawal $2000 and they won’t release my money. I have submitted all requested documents over and over, no one is speaking to me and they have even blocked my ability to deposit, thankfully, as I will never put another cent in to this ‘casino”! Requesting ALL bank information that has not redacted , therefore they can see ALL sensitive information. Transactions, account information from the bank, still won’t pay out! Total illegal scam company. Still waiting . Almost a week now , even included the email from my bank with the printouts. Going to take it to the next step and report them.

EDIT: *** In response to the reply: you don’t think I did ? I have over 100 messages and emails from chatting with your team. Eventually I ended up closing my account and moving on to a real casino! Absolute garbage, perhaps you should verify players BEFORE they ever put a cent into your casino.

13 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Natalie,

We sincerely apologize for the stress and concern this delay has caused you. We understand that when dealing with significant amounts like $2,000, clear communication and a swift process are essential, and we are sorry that we haven't met those expectations for you this week.

Regarding your bank statements, we want to assure you that Tooniebet operates under strict data protection protocols. The reason our relevant team often requests unredacted documents is to verify the source of funds and ensure the account belongs to the registered player, as required by regulations. We never share your sensitive information with third parties, and it is handled with the highest level of encryption and security.

We want to get your withdrawal finalized. Please reach out to our support team at support@tooniebet.ca with the subject "Withdrawal Review." We will run a manual audit of the bank documents you’ve already submitted to ensure we can move forward without further requests or delays.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

i placed bets and when i won i am…

i placed bets and when i won i am having problems cashing out. They tell me i have not wagered my full deposit but i did. Then i asked how much more i had to play to withdraw, So i did another bet, then tried to withdraw and could not withdraw. then there telling me i have to wait till all my wagers are completed. One time i won 2100 dollars and i could only take out 750 dollars a day. I WOULD NOT RECOMEND USING THIS SITE. Never had problems on other sites please beware of this site and use a different one.

17 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Michael,

We are incredibly sorry for the "moving goalposts" feeling you’ve had while trying to withdraw your winnings.

We know exactly how it feels—you hit a great win of $2,100, and instead of celebrating, you’re stuck doing math and waiting for bets to settle. That is a huge source of frustration, and we hear you loud and clear.

We want to be as transparent as possible about why this happens:

Wagering Requirements: Most platforms require the initial deposit to be played through at least once for security. It sounds like there was a major disconnect in how much we told you was left to wager, and for that, we apologize.

Withdrawal Limits: While the $750 daily limit is part of our current framework, we understand how small that feels when you’re looking at a $2,100 balance.

We want to get this sorted so you can stop guessing. Please reach out to our Live Chat team regarding your review. We will perform a full audit of your wagering history and give you a definitive, final answer on what is needed to get those funds moving.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Site is a scam

Site is a scam. They cap daily withdrawals at 750. They then told me this cap would expire at midnight everyday. Well my first withdrawal was at 943 pm. At 1215 I attempted another one, and it said withdrawal limit exceeded. I then went back into chat, spoke to another agent and asked why, and they said this is because the withdrawal limit resets after 24 hours, and the last agent was incorrect.

Both lied. I have a withdrawal for over 200 at 430 am, and then 700 at 940 pm.

This site is a scam, and will be reported to the appropriate gaming authorities. Avoid at all costs.

14 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Ak thegod,

We are truly sorry for the "moving goalposts" feeling you’ve had with your withdrawals. We know there is nothing more frustrating than trying to plan your finances only to be given two different sets of rules by two different people.

To be completely honest, the fact that you were able to withdraw a total of $900 ($200 at 4:30 AM and $700 at 9:40 PM) while being told the limit is $750 shows that our own team is clearly not on the same page regarding how these caps are calculated. Whether it’s a rolling 24-hour window, a calendar day, or a per-transaction limit, you deserve a straight answer—not a guessing game.

We want to clear this up for you. We are a team of people, and we hate that our inconsistent communication has made you feel like you're being scammed. Please reach out to our Live Chat and ask to speak directly with a representative regarding your Trustpilot review. We want to look at your specific transaction history, clarify the exact limit on your account, and ensure your remaining funds are processed without any more "surprises."

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Total scam ..

Total scam ..they gave me 15. 00 bonus i could not get into the game as it says location issues .days later I went back bonus was gone ,they told me I used the bonus. But i didnt total scammers

1 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Jan,

We are genuinely sorry to hear about this frustrating experience.

There is nothing more annoying than getting a bonus and then being blocked by technical "location issues" when you actually try to use it.

If our records show the bonus was used but you never even got into a game, that is a major disconnect that we need to investigate. We want to look at the specific timestamps and logs to see exactly what happened—whether it was a technical glitch or an accidental expiration.

Please reach out to our Live Chat team. Ask for a representative and mention your review; we want to manually re-examine those logs and make sure we get to the bottom of this for you.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

I am super disappointed 😞

I am super disappointed 😞. Finally won some money 150,and now the verification process is kicking in. Very upsetting to be made to feel like a criminal.i do enjoy their site. But the verification process seems to hinder you. Very upsetting. If this process finally gets done and I have no more issues then I am willing to rate 5 stars as I do love the games and the customer support (not the verification team) is very polite and understanding. I am stuck in limbo for verification of my account/id. Constantly asked to provide the same information over and over again. One such is about the prepaid mastercard from vanilla. It is s gift card basically. You purchase it like that. And use it right away same as a gift card. There is no way to provide proof of ownership. It's a gift card. But no one seems to be listening. Now I am getting repeatedly the same verification ask. And it clearly states that the card they want "bank statements from is not a bank credit card. It is simply just a vanilla prepaid mastercard. The information they ask in not available. You can only ha e ur name and address attached tovthe card for registration with vanilla for the validation check when you sre purchasing something online only for the purpose of merchant checks. This information os NOT available for me to send to them!!! Yet they have found a loophole and are tiredly using this as an excuse to refuse my winnings. Keeping me in limbo. I will not give higher rating until they finally stop this and allow my winnings to be withdrawn.

6 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Christina,

We are so sorry to hear that you feel like you’re being treated unfairly—that is never our intention. We genuinely appreciate your kind words about our games and support team, and we want to help you get that $150 win into your hands as quickly as possible so we can earn that 5-star rating!

We completely understand the specific challenge with Vanilla Prepaid Mastercards. Because these are gift cards and do not issue traditional bank statements, they often trigger repetitive requests in automated verification systems. Please rest assured we are listening, and we know these cards function differently than a standard bank account.

To break this loop, we would like to move your case to a manual review. Typically, a clear photo of the front and back of the physical card (with the middle digits covered for your security) or a screenshot of the card's digital registration page on the Vanilla website is sufficient for our relevant team. Please reach out to us at support@tooniebet.ca with the subject line "Vanilla Card Verification," and we will have a specialist personally oversee your documents so you can finally complete your withdrawal.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

the WORST ontario sportsbook. shouldn't be operating, can't believe igaming allowed this

(AVOID SWIPER TOO, SAME COMPANY) I made 1 deposit, wagered half of it on sports, lost and immediately my maximum win was $10. I deposited to do sportsbetting, but now they won't let me withdraw without playing the other half over and I would have to roll over $10 at a time, so I'm FORCED to play the casino to rollover as the support keeps referring me to their ToS even though I can't wager on sports anymore. This is the most scum igaming site I've ever played on, igaming has really lowered the bar of giving out licenses to operators here in ontario. After I roll over, I accumulated some reward points which apparently also was confiscated because "I'm no longer allowed to promotions" - just because of making ONE losing sports bet. On top, they also removed my first deposit bonus after restricting my sports betting... Really shady business practice... go play elsewhere. avoid this site as it's literally the worst sportsbook i've ever experienced. (AVOID SWIPER TOO, SAME COMPANY)

There are also so many fake positive reviews on this site. Trustpilot needs to clean them up. Australians reviewing TOONIEbet? come on

30 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Kevin,

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced regarding the restrictions on your sports betting and the impact this has had on your ability to meet wagering requirements. We understand how discouraging it feels to have your betting limits adjusted so early in your experience with us.

Please be assured that Tooniebet is a fully licensed operator under iGaming Ontario, and we are committed to maintaining the high standards of integrity and fairness required by our regulators. We recognize that this can create a difficult situation when you are still working through a 1x deposit turnover or bonus requirements.

Regarding your points and bonuses, these are subject to our promotional terms, but we would like to review the specific circumstances of their removal to ensure everything was handled fairly.

Our goal is to provide a premium experience for all Ontario players, and we clearly have not met your expectations in this instance. We would like to look into your account details and the specific "maximum win" limits applied to see if we can facilitate a manual review of your remaining turnover. Please contact our support team at support@tooniebet.ca so we can address your concerns directly.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Scam site; forces Casino play and holds your money hostage

I made a deposit on ToonieBet and made 3 wagers of $100 each on various hockey games. All 3 bets lost. Upon placing my 4th bet, it would only allow me to be $0.55. I tried a pre-game NHL game later that evening and my max wager was $12. I contacted customer support and they responded with this:

"We have checked your account and would like to inform you that the current betting limits have been applied by our Trading Department as part of their internal risk management decision.

Unfortunately, these limits cannot be removed or adjusted. Regarding your request to withdraw your balance, please note that the current balance is still subject to wagering requirements and therefore cannot be withdrawn immediately.

You currently have two available options:

1. You may continue wagering on sports with the existing betting limits, or

2. You may wager the remaining balance in the casino instead.

Once the wagering requirements are fully completed, you will then be able to request a withdrawal.

We understand this may not be the answer you were hoping for, but these conditions are part of our platform rules and cannot be overridden by support."

They are holding my remaining balance hostage until I bet through the full amount, but I am only able to do so $12 at a time. This will take me days and weeks to accomplish. They are trying to force me to gamble on the casino instead of allowing me to cash out. This site is a giant scam, do NOT deposit here. I have reported them to the AGCO and to iGaming.

8 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Tom,

We sincerely regret the frustration you’ve experienced regarding the betting limits placed on your account. We understand how difficult and time-consuming it feels to meet wagering requirements when your maximum stakes have been significantly reduced.

To provide some context - we recognize that this creates a conflict when you are still required to fulfill a 1x deposit turnover—a protocol we must follow to comply with regulations. We also apologize if the alternative suggestion to use the casino felt like a forced choice; we understand that as a sports bettor, that may not be the experience you are looking for.

We want to ensure a fair resolution to this situation. We would like to manually review your account to see if we can facilitate a more reasonable path to completing your requirements or evaluate a manual withdrawal process given the current restrictions. Please reach out to our support team directly at support@tooniebet.ca so we can address your concerns and the reports you've filed with the appropriate urgency.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Easy to deposit. Frustrating to withdraw. Stay away

Awarding 1 star for fairly quick and decent customer service.
Another star awarded for overall UX and selection of games.

And that's where the positives end.
Withdrawing your money is an incredibly frustrating task. The verification documents required is quite extensive; ID, selfie, proof of address, bank statements (they'll ask for statement that show your deposits but new deposits won't easily be on a statement unless you time it to the end of your cycle), whatever else. It feels excessive and makes me uneasy about giving all this information.
After giving all these documents, there's always 1 item that is unsatisfied and will require you to resubmit something, increasing the time to be verified by another day or two. Casinos use this tactic to delay so that gamblers will hopefully lose their money before they can withdraw, but Tooniebet seem to prolong this process to incredible lengths. I'm currently on day 4 of trying to get my account verified after emailing and chatting with support about what documents they need, 3 times now being told my documents are invalid, but was what was told to me by their customer service representative.

I do not recommend Tooniebet to anyone and suggest they stay away.
This has nothing to do with their claims of this process being for safety. This exceeds all that and is clearly making it difficult for people to withdraw their money.

Edit: they also emailed me to say that I am not eligible for any promotions, which includes redeeming my coins for bonus money (approximately $200 worth). I asked why but wasn't given a reason, just that their internal review/team deemed me ineligible.

2 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Will,

We are truly sorry for the stress and frustration you’ve experienced over the last days.

While we appreciate the two stars for our game selection and user experience, we know those don't make up for the feeling that you are being intentionally delayed. We hear your concerns loud and clear, and we want to be honest: it sounds like we have completely failed to make this a smooth or fair process for you.

We understand why the "back-and-forth" with documentation—especially when it contradicts what an agent previously told you—feels like a tactic to keep your funds on the site. We want to assure you that we are a team of real people, and our goal is always to get your winnings to you, not to create barriers. Hearing that you’ve also been deemed ineligible for your earned $200 in coins without a clear reason is the "cherry on top" of a very poor experience, and we are gutted that this is how you feel leaving our platform.

We want to personally step in and resolve this for you. Please reach out to our Live Chat and ask to speak with a representative regarding your Trustpilot update. We want to provide you with the transparency and the resolution you deserve so you aren't left feeling uneasy or unheard.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Honestly

Honestly, I regret signing up to ToonieBet.

Depositing money was instant and smooth. The moment I tried to withdraw my winnings, everything changed. I’ve been stuck in an endless “verification” loop for weeks.

I sent them everything they asked for:
• Bank statements (official PDFs)
• Proof of the deposit
• Proof of address
• Passport photo
• Selfies with their casino website in the background
• Government-issued documents

Every time I upload something, one of three things happens:
they reject it without really explaining why, they suddenly ask for something different, or they tell me “we’ll get back to you” and then go quiet.

they just keep repeating the same requests. It really feels like they’re just buying time.

I never had a single issue until I tried to withdraw. Now it’s been stressful, frustrating, and I’ve even had to file complaints with regulators just to be taken seriously.

If you’re thinking of playing here, my advice is simple:
think twice about what happens when you actually win.

I really wish I had read reviews before depositing.

25 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Najiya,

We sincerely apologize for the stress and frustration this verification process has caused you. We understand how discouraging it feels to provide multiple official documents—including bank statements, IDs, and selfies—only to feel like you are stuck in a loop.

Please be assured that we are not "buying time." While deposits are often processed instantly through automated systems, withdrawals trigger manual reviews by our team to meet strict international licensing regulations. We aim for these to be seamless, but sometimes documents are flagged for technical reasons (such as image clarity or missing margins) that aren't always communicated clearly in the heat of the moment.

We want to resolve this for you immediately and move past the repetitive requests. Please contact our support team directly at support@tooniebet.ca and mention this review. We will conduct a priority audit of your submitted files to identify exactly what is missing and help you finalize your withdrawal without further delay.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 4 out of 5 stars

Challenges are limited

There is a lot of benefits $$ to completing challenges. I wish they would add more as I races through them

28 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Maxim,

We love hearing that you’re absolutely crushing our challenges!

There’s nothing quite like that feeling of racing through a task and seeing those benefits hit your account. We know how it feels when you're on a roll and you just want the next big goal to chase—to be honest, we’re impressed you made it through them so quickly!

Your feedback is a huge push for our team to keep the momentum going. We’re already working on adding even more fresh challenges to the lineup so you always have something new to aim for.

Thank you for being such an active part of our community!

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Run from this casino

I'll try to be quick and simple. This is the worst site ever. You will be able to deposit 1 million dollars without verification and as soon as you try to withdraw 100$ you'll go through a two week verification process if you're lucky enough to make it through. But funny enough that's not the reason for my complaint. So I've decided to quit gambling completely as I realized that it is a dead end and actually your sprit is being controlled by a demon forcing you to play which is why its hard to escape. But either way I went on the responsible gaming tab there's no option for self exclusion, already a predatory red flag. But to my ultimate surprise after messaging customer service and asking them for the ban, they decided to offer me $210 as a bonus to keep playing. I have never encountered this ever leaving a casino ever as they're usually very careful in what they say during this process. This is extremely illegal and I made several complaints in hopes to get their license removed. Worst yet, you have to wager the bonus 40Xs and considering you lucky enough to get to $8400 with a maximum bonus bet of 8$ you will only be able to withdraw 5 times the bonus which would be $1050. No only do they not want you to quit they also don't want you to win. Lol its hilarious but also not. RUN

3 January 2026
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Stephon,

Thank you for bringing these serious concerns to our attention. We are deeply concerned by your report regarding your request for self-exclusion and the subsequent bonus offer you received.

At Tooniebet, providing a safe environment is our primary responsibility.

Regarding our verification process, while we are required by law to conduct thorough checks during withdrawals to prevent fraud, we understand your frustration with the timing. However, our priority is your request to quit. If you have not already done so, please contact our support team at support@tooniebet.ca so we can ensure your account is permanently excluded and investigate the breakdown in communication you experienced.

We take your feedback as a serious matter for internal review to ensure our Responsible Gaming tools are always accessible and our team remains fully compliant with player safety standards.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

This company is pure evil

This company is pure evil, they prey on the poor and will not even help you gamble responsibly. I have requested over 3 times for them to put a deposit limit on my account and they refuse and because of this I was able to lose hundreds of dollars when it could have been prevented if they granted a simple request.

1 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear Gene,

We apologize for the frustration you are experiencing. We would like to look into this matter for you immediately to provide further clarity.

Please connect with our support team through the live chat feature on our website, where we can discuss your account details privately and assist you.

Best regards, Tooniebet Team

Rated 1 out of 5 stars

total scam

total scam. The "bonus" is bull, you play your money off the top and then you get nothing. worse online site I have been on. avoid!

29 December 2025
Unprompted review
Tooniebet logo

Reply from Tooniebet

Dear John,

We are genuinely sorry that our bonus felt like a letdown.

We know how frustrating it is to play through your own funds and feel like the bonus didn't provide the boost you were looking for. It’s a terrible feeling to walk away empty-handed, and the last thing we want is for you to feel misled.

We want to make sure our terms are clear and that you feel valued as a player.

Please reach out to our Live Chat team—we’d like to personally review your account and walk through how the bonus was applied so we can clear this up for you.

Best wishes,
Tooniebet Customer Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look