Tikamoon France Reviews 

2,809
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I bought Zoé Side table in premium pink terrazzo online, it arrived on the promised day, but 2-3 hours late. Nevertheless, the delivery guys were very polite and very respectful of our property. T... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Purchased the Gabrielle dresser in 2023. Loved the product. Purchased the same product in 2026, and it is of inferior quality. The drawers no longer operate smoothly, and now require a faire bit o... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We have had our Tikamoon furniture for a year now, including the Isaure console table and the Palissandre TV unit, and we are still very happy with our purchases. The solid wood quality is exce... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We have purchased console table on one occasion to match our oak floor. It looks beautiful. Delivery was good. Quality ok its not oak we know it so it stains easier. Then we purchased big book case... See more

Company replied

Company details


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(2,809)

868 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

If there was a 0 rating

If there was a 0 rating, I would pick that! This is the worse experience we had in 2023. Ordered a furniture early October that was dangerously faulty and not at all according to description on the website. The delivery company BJS damaged badly our stairwell with a significant dents on the bullnoses when delivering. We contacted the Tikamoon customer service both asking for return and compensation for damages to the stairs in order to repair. Every email there was a new person responding, each of them wanted to get the furniture back to them rather than addressing the damages. I eventually got to speak to their UK team lead in December via emails who was trying to help, then I was told on few occasion she has called off-sick. They finally went back and fourth with the delivery company BJS and refused to acknowledge the carpenter quote that we provided. They wanted us to use a company on the internet which did not appear correct considering we have an expensive Oak wood stairwells and required a carpenter to fix. The customer team lead for France, from Tikamoon was adamant they would not compensate any additional sum to what BJS is offering and was dragging us waiting for BJS to offer a price. Finally we could not carry on like this and in early January asked them to refund whatever they can so we could be done with it. For the past 2 weeks they have been saying their account department is actioning it but no money has reached us. If you care about your home be cautious with this brand. They are not genuine.

22 January 2024
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

We apologize for this situation.
We invite you to contact our team so that a solution can be found quickly.

Sincerely, Chloé Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

High quality furniture

High quality furniture, quick delivery, highly recommended.
Customer service also excellent!

3 January 2024
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your customer experience with us. We are delighted that your order and our services have given you complete satisfaction.
We will share your feedback with our teams.

See you soon, Tatiana from Tikamoon

Rated 2 out of 5 stars

BEWARE !!!

Hello! We bought a pair Nino bed side tables for more than 570€. The drawers are stuck and it is difficult to open them. As they do not trust the word of their clients, and as they assume that we have nothing better to do but log a bogus claim, on their request we had to shoot and send a video but still, this wasn't good enough. They requested another video of the other piece of the identical pair that has exactly the same problem. In the end, we had to shoot 2 videos and settle on a 78€ cashback compensation which is not even sufficient for us to call a carpenter to fix the problem

11 September 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to send us your feedback, and we will pass on your comments to our teams so that we can improve.

Unfortunately, photos are essential for us to deal with the problem and pass it on to our teams, so that we can deal with it after-sales and offer you appropriate solutions. Unfortunately, when the problem is not visible in photos, a video may be requested.
Our team has proposed several solutions, including exchange if you do not wish to keep the furniture.
Please do not hesitate to contact them again if you wish to reconsider your after-sales service choice.
Sincerely, Chloé Tikamoon

Rated 3 out of 5 stars

Quality not great

Products are well displayed online. Bought a small bathroom furniture. Quality isnt great. No soft close on drawers and it all feels a bit shaky. Dont believe the reviews on the website. I was never invited to leave one. Wouldnt recommend.

5 December 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hi,

We are sorry to hear that you are not fully satisfied with your order from Tikamoon. We have contacted you privately to see if you can resolve the matter.
We indeed do not have verified reviews for our Dutch customers yet, we hope that we are able to activate this soon, so our Dutch customers will be able to leave reviews as well.
Please do not hesitate to reach out to us in case you have any questions.

We remain available, Tatiana Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

Oliver Solid Oak TV stand 📺

Adored our Tikamoon TV unit – it's a stunner! 🌟 Only hiccup, it's missing a foot, which led to a floor scratch during cable manoeuvring. Despite the whoopsie, the unit's beauty steals the show!

UPDATE: They provided me with excellent support following this. 5-star service.

11 November 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your customer experience with us. We are delighted that you are completely satisfied with your item.
Our customer service remains available if you wish to discuss the problem with the foot of your item.

See you soon, Tatiana Tikamoon

Rated 1 out of 5 stars

Do not recommend

I have ordered two coffee tables from Tikamoon in September 8th, it was promised that dispatch will be 8-10 weeks, however, it's been 14 weeks, and no update has been confirmed in terms of timeline for the dispatch.
I've been told the order is being hold at customs, however, no clear timeline was given as to when the dispatch can be expected. After 14 weeks of waiting, I had to cancel my order and now need to start looking for another shop.

27 November 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

We are very sorry to hear about the problem with your order.
As exchanged by email with our customer service department, your order was indeed being held up at customs, which was experiencing a delay in processing. Unfortunately, we are dependent on the customs service to deliver to the UK.
At your request, the order has been cancelled and a refund has been arranged with our accounts department.
Nevertheless, you can be assured that we are constantly working to improve our service and customer satisfaction.

Remaining at your disposal, Tatiana Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

Tout parfait

Very fast responses from the customer service.
Easy delivery.
Very high quality, beautiful wood and easy to set up.

4 October 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your customer experience.
We are delighted that our customer service and your order have brought you complete satisfaction.
We will share your feedback with our teams.

See you soon, Tatiana From Tikamoon

Rated 1 out of 5 stars

AVOID this highly unprofessional company

AVOID! A total scam! Absolutely raging!! I ordered two bathroom sinks+cabinets and backsplash three months ago, I received an email 6 weeks ago telling me they had left the factory and were on their way and I would receive them in under 6 weeks. I contact Tikamoon customer service yesterday for an update and the woman tells me she will get back to me with more information. Today I receive an email to tell me that they can’t honour my order due to production issues. I phone customer service again to be told that there are quality control issues with both items and therefore they cannot be delivered and that they have no alternative solution to offer so they can offer no guarantees on delivering a new order. I am in the process of building a house and the builder was waiting on the sinks to fit them. I am now without sinks that I ordered 3 months ago and will now have to look elsewhere and start the waiting game again. All this time they have had several thousand €’s of mine and until I got in touch they did not even have the courtesy to contact me and tell me they wouldn’t be fulfilling my order. I asked if this is normal for them and I can tell from the totally unapologetic and nonchalant reaction of their customer service advisor that they must be VERY used to doing this to their customers. You may get lucky but frankly why take the risk, go elsewhere would be my advice!!!

11 October 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your review.
We apologize for any inconvenience this may have caused our customer service team. We understand the inconvenience and sincerely apologize once again.
At your request, we have proceeded with the cancellation and full refund of your order.
Please be assured that this is an unusual situation and that we will pass on your dissatisfaction to our service department in the interests of improvement.

Remaining at your disposal, Tatiana from Tikamoon

Rated 1 out of 5 stars

Bad service, bad quality, arrogant company

I have ordered a piece of furniture at Tikamoon. The furniture arrived at home damaged and with traces of some kind of glue at several places, visible.

When I complained about it to Tikamoon I received a very arrogant answer offering me a 10% reduction or 20% voucher for their website or an exchange. They told me to go the shop and ask for a cleaning product (and afterwards, like in other reviews, probably they would tell I did not clean the cabinet with the right cleaning product and would refuse responsibility...). Basically, solve it yourself and we will throw a couple of euros your way.

So my experience is in line with the many other 1 star reviews of Tikamoon here.

As I see many customers getting another damaged piece in return, exchanges mean long waiting times again and a very unsustainable logistics process, and I really did not like the way they communicate, I have asked to pick up the furniture and reimburse me.

I will update this review to add details about the pick up and reimbursement process.

Avoid this arrogant company with its very bad customer service!

EDIT after reply of Tikamoon:

- Thanks for the reply. It is clear from the other bad reviews on Trustpilot that Tikamoon does not want to learn from the bad reviews. 20% 1 star reviews is huge. If I had seen this before I would never have ordered with you.

- Furthermore, it has been confirmed many times, and also clearly explained in your e-mails, that Tikamoon finds it totally acceptable to sell its very expensive damaged furniture with a 10% discount. 10% discount of very expensive is still very expensive. If Tikamoon thinks that's okay, that's your decision. But for many customers, it's not. Maybe you should really re-think this internally.

EDIT 02.10.23:
We have lost 1 hour to bring the furniture down and re-pack it in its original packaging. The furniture has been collected by the transport company.

Then, the furniture will be delivered back to France, will be unpacked, checked, repaired (?), packed again and put on sale again. This will cost Tikamoon way more than the 10% discount they offered, and is the worst possible solution from a sustainability point of view. I don't understand how this company makes money :-)

27 September 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for your feedback.
We are very sorry to hear about the problem with your item and that you were not satisfied with the solutions provided by our customer service department. The return of your order is planned for October 02, it will be automatically refunded once it is returned into our warehouse. Please feel free to come back to us as soon as the goods were collected so we can refund you right away.
We are also sorry for the misunderstanding that occurred during your e-mail exchange with our team. Please be assured that we will pass on your feedback for improvement.

Remaining at your disposal, Tatiana from Tikamoon

Rated 1 out of 5 stars

Drawers arrived damaged as did their replacement

Ordered £800 set of drawers. Took weeks to arrive as their warehouse is in France. They were badly damaged in three places. Tikamoon insisted I repackage for collection in three weeks myself which was a nightmare as it comes with so much packaging and can never be packed in the same way again especially as it was damaged. They offered me £80 off! Ridiculous. I requested replacement which took weeks. The new drawers arrive, I note the packaging is damaged, the delivery people told me it wasn’t damaged so I pointed the damage out to them. I said I needed it unpacked to see if they were damaged. They said they won’t do that. I said the email from Tikamoon said they will. They begrudgingly unpacked it and they found a damaged area. I asked for it be re-packed and sent back. The delivery company tried to get me to keep it and ask for money off. I said no, I can refuse delivery if the item is damaged. They seemed quite unhappy about that; but did wrap it back up when i gave them some tape. Received a call from delivery office afterwards and they said they did not know that Tikamoon suggest unpacking if package damaged. I asked them for a copy of the photos they took of the damaged drawers and the damaged packaging but they said they couldn’t send it to me, but would send it to Tikamoon. I have asked for a full refund now, I await reply (it is Sunday). I would not recommend anyone in England buying from them as the furniture can not survive the delivery. BJS delivery company have been unfriendly on both deliveries and I would not recommend them at all.

17 September 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

We thank you for sharing your customer review and apologize for the inconvenience during the delivery of your order and the problems encountered with your item. Unfortunately, we are unable to identify your order. Please provide us with all the necessary information to identify you.

We remain at your service, Tatiana Tikamoon.

Rated 1 out of 5 stars

Bad quality and service

We ordered the metric TV cabinet and asked for a specific delivery date. They were a week early with delivery, but no one was home then so the delivery man got angry with us. When the furniture arrived at the correct date, it was broken on multiple places. The wood looked very dull and not neatly finished. I am not going to pay 900 euros for some furniture that looks bad and is delivered with multiple pieces broken off. When we asked for the cabinet to be picked up for return, we agreed on a date and this got confirmed via email. The delivery man that came to pick it up was again a day early, so no one was at home. He called us and was mad at us again and scolded at the phone. This is not how you treat customers, if you are the one that does not comply with the appointments you make. Do not recommended ordering here.

30 August 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for sharing your opinion with us. We are very sorry for the inconvenience you experienced with your order and its delivery. Unfortunately, we are unable to identify your order. Please provide us with all the necessary information to identify you.

Remaining at your disposal, Tatiana from Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

I recently purchased the zenaka console…

I recently purchased the zenaka console table. Solid and well made. Easy to put together. Quick delivery too. Highly recommend this product and company.

21 July 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your review.
We are delighted that you are satisfied with your item and the delivery.
We will share your feedback with you.

See you soon, Tatiana Tikamoon.

Rated 5 out of 5 stars

Stunning stone washbasin

I ordered my stone washbasin quite a while ago and my bathroom fitter has just completed the bathroom installation. The washbasin is the star of the show it looks classy, different and just amazing. So glad I made the purchase.

24 January 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your opinion. We are delighted that you are happy with your washbasin.
We will share your feedback with our departments.

See you soon, Tatiana Tikamoon.

Rated 5 out of 5 stars

Lovely set of Jonàk chairs,

Lovely set of Jonàk chairs,

Quick delivery and well packed.
Unfortunately one chair was damaged, however, Tikamoon quickly sent out another one, and took the faulty one away.

The chairs all had to be oiled, which is a pain, I would have thought a new set of chairs to be delivered ready to use! 3 coats are needed and then cant be used until the following day, seems crazy to me, Lovely chairs though.

30 July 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience.

We're very sorry to hear about the problem with one of your chairs and we're delighted that our customer service team were able to deal with it as best they could.

Regarding the protection of the chairs, we have chosen to leave them raw to give you the choice. However, we understand your feedback and will pass it on to our product department in the interests of improvement.

Kind regards, Lina, Tikamoon.

Rated 1 out of 5 stars

We ordered some furniture from Tikamoon…

Edit: seller only responding through Trustpilot. My last three emails have not been responded to. It's been almost a week ago I contacted them first about the issue which still has not been resolved.
------------

We ordered some furniture from Tikamoon over the last year, but out of the 5 items, 3 were faulty. They offered a solution last year but we recently bought a furniture piece which is obviously not made well. I was asked to send foto's, then I was asked to send a video, and since last Thursday total silence. This item was very expensive and its door does not open so unusable for us. I find this unacceptable and moreover the lack of follow up is utterly frustrating.

Their products look great on the foto's but they are not made well. Tikamoon, its time to take responsibility for the products you sell and to take care of better quality control, as well as dealing in a more respectful manner with your customers. You have certainly lost us as customers.

18 July 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for your feedback.

We understand your disappointment and would like to apologize for the delay.
With the holiday in France on the 14th of July we could not get to your email yet.

We will provide you a response to your email as soon as possible.

Again our apologies for the inconvenience.

Best regards, Lina

Rated 1 out of 5 stars

Solid wood tables may crack readily

I purchased a Rousseau solid pine table from Tikamoon in November 2022. The table took several months to be delivered, which was already frustrating. When I finally received the table, I was happy with the design and the size. However, after just two months of light use, the table developed multiple cracks on the surface. The longest crack was 150cm long!

I contacted customer service but they only offered me 150 GBP as compensation.

I am very disappointed with the quality of this table and the customer service. I have never had a table crack so easily before. The 150 GBP compensation is not enough to cover the cost of repairing the table or buying a glass to cover the cracks.

I would not recommend this table to anyone. It is not worth the money.

I am still waiting for a response from customer service. I will update this review if and when I hear back from them.

2 July 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,
We have taken note of your comments and thank you for your feedback.
We are very sorry to hear about this problem on your table.
Following your exchanges with our customer service department on this subject, several solutions have been proposed to you, including compensation if you wish to rectify the problem yourself. Our offers are based on the repairability of the table.
Our customer service department has taken note of the fact that you are not entirely satisfied with these compensations, and has therefore offered you other alternatives.
A reply was sent to you by email yesterday.
Please do not hesitate to come back to us to let us know your choice, so that we can put it in place as soon as possible.
Once again, we apologise for any inconvenience caused.
Best regards
Tatiana Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful Handmade Furniture From a French Sustainable Brand

I purchased Kilim decorative solid teal bench for my new home (along with 2 Puo solid pine stools. As we are building pur our forever home, I want to furnish it with quality sustainable furniture, unique pieces & preferably won’t break the bank, Tikamoon ticks every box & then some. They are a small sustainable brand based in France. All of their furniture is handmade, thus the reason why it can take up-to 4 months to deliver, which is fine for me as I am happy to wait any length of time for handmade quality furniture for my home. Delivery was actually less than 4 months, it took just slightly over 2 months which was fab. I had my order delivered to a friend’s home in England (for me to collect) as they do not offer delivery to Northern Ireland. I’m delighted with the service I received & my gorgeous new bench (I’m so excited to style this in my new home). Checkout their website, it is full of beautiful home decor & furniture. Read about their story too, it’s very interesting. Happy shopping, you will not be disappointed. I’m looking forward to shopping on repeat with Tikamoon.

9 June 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

We would really like to thank you for your feedback on your experience and your love for our brand. We will pass on your opinion to all our teams who will be delighted to hear from you.

See you soon at Tikamoon! Léa

Rated 1 out of 5 stars

Low quality products that just look good

I am writing this review with great disappointment and frustration regarding my recent experience with Tikamoon. I purchased a TV shelf (1200 €) from their company, expecting the high-quality craftsmanship they are supposedly known for.

And it did look good, however, I encountered a significant issue when I followed their cleaning instructions and used a regular everyday cleaning product (Pronto), which caused stains and a darker color on the shelf.

The most disheartening part of this whole ordeal is Tikamoon's response to my claim. Despite my efforts to address the issue directly and seek a fair resolution, my claim was summarily rejected without any proposed solution. This kind of dismissive attitude towards customers is simply unacceptable.

The fact that a supposedly durable product from Tikamoon cannot withstand a regular everyday cleaning product raises serious concerns about the quality and durability of their furniture. It is truly disappointing to see a brand with a good reputation fail to meet even the most basic expectations when it comes to product quality and customer support.

Given the lack of response and resolution from Tikamoon, I feel compelled to share my experience with others. I hope this review serves as a warning to potential customers who expect their furniture to withstand normal use and cleaning practices. Tikamoon's inability to address this issue has not only tarnished my perception of their brand but has also led me to cancel pending orders for a coffee table and nightstand.

In conclusion, I strongly advise against purchasing from Tikamoon if you value reliable product quality and effective customer service. It is regrettable to witness such a failure in meeting customer expectations, and I hope my experience prompts Tikamoon to reevaluate their practices and prioritize customer satisfaction.

22 June 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

We're really sorry to hear about the problem with your furniture.

For your oiled furniture, we simply advise you to clean it with a soft, slightly damp cloth.
We do not recommend the use of cleaning products. This problem was not related to the quality of the furniture, and our customer service department was unable to take responsibility for the guarantee.
Indeed, we cannot be held responsible for the application of the product of your choice and this does not follow our maintenance advice.
Moreover, if you wish to use a particular product, we advise you to test it on a non-visible part of the furniture to see how it reacts. This advice is also recommended by the manufacturer of your product.

We understand your disappointment with this situation, and recommend that you contact a hardware shop, joiner or the manufacturer of the product for advice.

Yours faithfully, Lina.

Rated 3 out of 5 stars

Disappointed with attitude

I have mixed feelings about this company. I ordered, and received, a lovely side table earlier in the year. It arrived before the promised date and was perfect, so I was delighted.Then, about six weeks ago, I ordered a vanity unit plus wash basin for my newly refurbished cloakroom. I spent a very long time choosing this and, delighted with my final decision, was very excited when the item was dispatched at least two months before the due date.Unfortunately, when it arrived yesterday, we realised that it hadn't been assembled very carefully. The wood was beautiful, solid oak, but such a shame that the quality assurance wasn't up to the job. The top pull down cabinet had mis-aligned hinges which made the whole thing look "wonky". It was a simple case of one of the hinges being placed 4mm higher than its counterpart. When I reported this to customer services, it was the usual:"Please send us photos/videos etc"- is anybody else totally fed up with having to do this?
Anyway, to be fair, it was dealt with quickly but I found the attitude of the company hard to fathom. It was pointed out that each piece was handmade (in Indonesia-couldn't find that information on the website) and, if they reordered, they couldn't guarantee the next piece would be any better. What an appalling admission! I was offered a £75 voucher against another purchase (to be used within 6 months) or a £50 compensation refund.I was sent reams of instructions on how to adjust the drawer myself- it wasn't a drawer, it was a pull down cabinet, so these were totally irrelevant. It seems to me that these instructions may be trotted out on a regular basis to other disgruntled customers. In the end, I accepted the refund, but we are left with an imperfect piece of furniture. Incidentally, I was telling the story to my Australian sister-in-law, who happened to be visiting, and she was telling me that she is very familiar with Indonesian furniture. She said it is often very beautiful, very cheap, but the quality control is unacceptably poor. Tikamoon basically told me to enjoy the uniqueness of my piece- that would be my FAULTY piece, which I find a joke. Unfortunately, I won't have the confidence to use again. It is a real shame as the furniture is very stylish.

15 June 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

First of all, we'd like to thank you for taking the time to give us feedback on your ordering experience.

The entire Tikamoon team apologizes for this incident.

Of course, as our furniture is handcrafted, it can sometimes present certain irregularities due to the manufacturing process.
Nevertheless, following the problem encountered with your piece of furniture, the after-sales service has been put in place, as the problems observed do not comply with our quality charter.

We would like to reassure you that your photos and comments have been passed on to our quality teams so that corrective action can be taken. This is why they are essential to the processing of your case.

We are well aware that the furniture received does not meet our requirements or the quality we usually offer, and we do not oblige you to keep it.
Please do not hesitate to contact us again if you would prefer a replacement or trade-in.

We look forward to hearing from you,

Chloé Tikamoon

Rated 5 out of 5 stars

2 vanity units ordered

2 vanity units ordered, both arrived before their due date and we love them.

1 May 2023
Unprompted review
Tikamoon France logo

Reply from Tikamoon France

Hello,

Thank you for taking the time to get back to us, we're delighted you like the furniture. We will pass on your valuable comments to our teams.

See you soon at Tikamoon, Chloé

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look