dårlig stil
Advarsel: Undgå Tid & Stil – skuffende service og dårlig håndtering af dyre ure
Jeg vil gerne advare mod butikken Tid & Stil, især hvis du overvejer at få serviceret et dykkerur. Min oplevelse med dem har været alt andet end professionel. Jeg afleverede mit Pingo-dykkerur til batteriskift og trykprøvning – en ydelse, jeg betalte 450 kr. for. Men kun én måned efter begyndte uret at gå i stå.
Da jeg reklamerede, blev jeg mødt med en usmagelig bortforklaring om, at uret havde været udsat for "for meget sol og fugt". Dette er et professionelt dykkerur, der bruges af frømandskorpset – det burde kunne tåle langt mere end almindelige forhold. At få skylden skubbet over på mig som kunde er ikke bare uprofessionelt, men også dybt respektløst.
Butikken foreslog derefter, at jeg kunne betale dem 3.500 kr. for at få et nyt urværk installeret. Jeg takkede nej, da det virker helt urimeligt, at jeg skal betale for en reparation, som kun blev nødvendig, fordi de tilsyneladende ikke håndterede mit ur korrekt.
Dette er ikke første gang, jeg har oplevet problemer med Tid & Stil. Et tidligere ur gik også i stykker, mens det var i deres varetægt, og et familiemedlem har haft lignende oplevelser. Det er tydeligt, at butikken har alvorlige problemer med både kvaliteten af deres arbejde og deres kundeservice.
Det er en skam, at en urmager, der burde være en støtte for lokalsamfundet i en tid med butiksdød, i stedet leverer så skuffende service. Efter at have brugt otte måneder i dialog med butikken uden nogen tilfredsstillende løsning, kan jeg kun sige: Hold jer væk fra Tid & Stil.
De burde omdøbe sig selv til Tid & meget dårlig stil.
21 November 2024
Unprompted review