Ærgerligt
Jeg handler rigtig meget på nettet, og har aldrig været utryg ved nogen handler, indtil jeg faldt over Renhud.dk
Jeg føler mig ret ærgerlig over den oplevelse jeg har haft med Renhud. Jeg bestiller en Face Brush d. 1/12, efter at have læst en anmeldelse af produktet på en Bloggers hjemmeside. Faktisk er der flere bloggere, det viser produktet frem, men måske skulle de overveje hvilke produkter de i fremtiden vil promovere.
Renhud skriver selv på deres hjemmeside at varen vil bliver sendt samme dag. Så senest d. 3/12 skulle de sende den afsted, hvor de også trækker pengene fra min konto.
Tirsdag d. 8/12 har jeg endnu ikke set noget til min købte vare, og jeg sender dem derfor en mail og spørger hvor min vare bliver af.
Denne mail bliver først besvaret d.10/12, selvom jeg kan se de både har haft tid til at besvare en besked her på Trustpilot og svare tilbage til folk på facebook. De undskylder endda med at de har sendt 1000 enheder afsted i denne uge, som om det er kundernes skyld, at de ikke besvare mails. På Trustpilot anmelder de endda brugerne som anmelder dårlig, men jeg kan ikke se hvorfor. Hvorfor må kunderne ikke vide sandheden om jeres virksomhed? Det virker på mig som om i gemmer jer, og det gør da ikke en person som mig, mindre utryg, når jeg endnu ikke har modtaget min vare.
Jeg får besked om, i mailen, at jeg får min vare senest i dag Tirsdag d. 15/12.
Så 15 dage senere får jeg først min vare, og her bliver jeg endnu mere ærgerlig. Produktet kommer i en pose, så æsken inden i har fået et ordentlig tryk. Da Face Brushen er tænkt som en julegave, kan jeg ikke rigtig forstå at man ikke emballere den bedre, så den ikke får skader.
Ud over det, så at der en masse kinesisk tekst over alt på pakken. Så kunne jeg jo bare have købt den, på de utalige hjemmeside der findes, med netop denne Brush. Det kunne være jeg oveni købet havde fået leveret til tiden
Det er sidste gang jeg handler sådan et sted. De har måske 1-2 produkter på hele denne hjemmeside, så burde det da være muligt at levere til tiden, selvom man har juletravlt, eller i det mindste inden for rimelighedens grænser. Og så er jeg svært skuffet over det købte produkt der ligner når jeg kunne have fundet i en rodekasse i et supermarked