Jeg har handlet her et par gange til mine børnebørn og jeg har fået SÅ god service og så smukke kjoler. De varmeste anbefalinger fra os
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Jeg købte fornyeligt Adventsgaver til mine piger og fik leveret de smukkeste kjoler. Både Elsa og Rapunzel kjolerne var klasser over hvad jeg ellers har set og haft købt andre steder. Jeg kan kun send... See more
Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med Prinsessens.dk - både skrevet to e-mail og ringet et hav af gange. De svare ikke. Jeg havde købt en kjole, der ankom og kvaliteten var temmelig ringe,... See more
Company replied
Købt på Shein eller temu. Hold jer væk, forbrugerrådet Tænk fraråder at man købe disse ting til jeres børn da de kanvære behandlet med uønsket kemi eller kan udgøre fare fordi de ikke lever op til Eu... See more
Company replied
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 20% of negative reviews
Typically replies within 24 hours
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Virkelig god kvalitet
Hurtig levering og virkelig god kvalitet. Smuk Elsa kjole i god kvalitet.
Super god service og lynhurtig…
Super god service og lynhurtig responstid i deres kundeservice. Blev betjent af Lærke til UG 👍😊
SUPER FINE KJOLER, SOM DINE BØRN VIL ELSKE
Super fine kjoler af god kvalitet.
De har nok den bedste kundeservice, der er i hvert fald langt imellem at man møder sådan en god kundeservice.
Virkelig god service
Virkelig god service. Hurtig svar og ærligt. Tak for den smukkeste prinsesse kjole. Som passer min datter helt perfekt. Efter kompetent assistance fra jer. Bliv ved sådan. I gør det mega godt!
Tak for jer
Pakker ikke sendt og i svare ikke.
Jeres leveringstid er at i sender indenfor 1-2 hverdage. Nu er det over en uge siden jeg bestilte og kontaktede jer på mail samme dag. Kun en ud af to pakker står til at være "klargjort til forsendelse" der har den gjort i 6 dage nu.. den anden har jeg intet hørt om..
Øv at man ikke engang kan komme i kontakt med jer...

Reply from Prinsessens
Fantastisk produkt
Fantastisk produkt. Lækker kvalitet og min datter elsker sit nye kostume! Gode priser, man får meget for pengene.
Vi har købt deres skelet hekse kostume i deres halloween sektion.
Virkelig fine vare i lykkeposen og god…
Virkelig fine vare i lykkeposen og god service .
Jeg bestilte en lykkepakke med…
Jeg bestilte en lykkepakke med kollektionsprøver samt lidt halloween halløj. Jeg fik i første omgang bestilt alt for stort da jeg er vant til udklædning er meget småt i det. Derfor skrev jeg en mail til firmaet som svarede kort tid efter og vejledte mig til den korrekte størrelse. De ændrede min ordre og sendte en pakke i den rigtige str afsted i stedet. Virkelig god service og venlig tone. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her 🙂
Lykkepakken indeholdte i øvrigt en Anna kjole (Frost 1), en smuk blå Askepot kjole, tilbehør samt et halloween skørt min datter nægter at tage af igen! Pakken har gjort stor lykke herhjemme. Tak for en dejlig oplevelse.
Mvh Trine
Top kvalitet og service!
Jeg har foretaget køb hos prinsessens.dk gentagende gange - og jeg må sige, at kvaliteten på deres sortiment er i TOP! Jeg har for nyligt også prøvet deres kollektionsprøve lykkepose (da jeg elsker at handle til prinsessen derinde og ville prøve lykken med nogle kjoler jeg ikke har set på deres webshop før), og selvom det var kollektionsprøver, føler jeg virkelig, at jeg til en billig pris, har fået fuld valuta for pengene. Begge kjoler jeg har modtaget i lykkeposen, er bedre kvalitet, end man kan finde i flere andre butikker.
Klar anbefaling herfra!
Derudover har jeg også kun oplevet rigtig god service!
Dårlig kvalitet.
Dårlig kvalitet.
Ligner bras fra Kina.
“Heldigvis” har jeg købt en Lykke-pakke til 250 kroner med 2 kjoler og tilbehør. Oprindeligt havde jeg tænkt at bestilte en kjole med tilbehør for 850 kroner, men jeg besluttede at bestille Lykke-pakken for at se kvaliteten først.
Der står ingen steder at kjolerne i lykke-pakken er af dårligere kvalitet end resten. Så jeg antager det hele er grimt, bras fra Kina.

Reply from Prinsessens
Super oplevelse
Super oplevelse, smukke kjoler af god kvalitet. Havde bestilt en størrelse for stor, da jeg ikke havde læst størrelsesguiden ordentlig, men med hjælp i kundeservice fik jeg den rette størrelse og byttet mit produkt uden problemer. Fik også pengene retur for en kjole der ikke faldt i min nieces smag.
Jeg havde bestilt en del kjoler hjem
Jeg havde bestilt en del kjoler hjem, min datter skulle prøve til vores kommende bryllup, desværre kunne man datter ikke passe nogle af kjolerne derinde fra og jeg sender alle retur, men prinsessens mener der mangler to kjoler i pakken, og skyder skylden på GLS, og omvendt skyder GLS skylden på dem, jeg bliver taberen der skal betale for to kjoler jeg ikke har.
Virkelig dårlig service overfor kunder, og jeg kommer derfor aldrig til at bestille noget hos dem igen! Når man skal blive fanget i deres mudderkast med GLS.
Øv oplevelse!!
Købt på Shein eller temu
Købt på Shein eller temu.
Hold jer væk, forbrugerrådet Tænk fraråder at man købe disse ting til jeres børn da de kanvære behandlet med uønsket kemi eller kan udgøre fare fordi de ikke lever op til Eu reglerne. Billederne er fra Shein og Temu, det er som om de engang forsøger at skjule det.

Reply from Prinsessens
Useriøs nettbutikk
Jeg vil sterkt fraråde å bestille fra denne useriøse nettbutikken. Jeg mottok aldri min bestilling til Norge. Kontaktet kundeservice på mail flere ganger for å få beløpet refundert, men fikk ikke svar fra dem og heller ikke pengene mine tilbake.
Flotte flotte kjoler til rimelige…
Flotte flotte kjoler til rimelige penge! Formidabel kundeservice.
Hurtig levering og smukke kjoler
Bestilte en adventspakke og den er alle pengene værd. 3 fine kjoler og tilbehør og min datter er så glad for det hele 😊
Der var virkelig hurtig levering.
Dårlig kvalitets Kina skrammel.
Dårlig kvalitets Kina skrammel.
Jeg bestilte for et par måneder siden en kjole til min datter. Hun har her til morgen fået den i fødselsdagsgave og allerede efter 10 min, var den gået i stykker tre steder. Der er tale om den helt sorte Wednesday kjole. Det er tydeligvis lavet af meget billigt stof og uden ordentlige syninger. Nu står jeg med et fødselsdagsbarn med ødelagt fødselsdagsgave, så tak for det!
Derudover medfølger der et bælte, og selvom kjolen er købt i str. 5-6 år, så kan jeg som voksen kvinde passe det. Det er lige før det kan gå to gange rundt om min datters talje.
Jeg køber aldrig på den side igen.
Det er jo det samme de sælger på wish! Præcis den samme kjole. Øv for en skuffelse!

Reply from Prinsessens
Fin købsoplevelse
Jeg havde købt en Anna og en Elsa kjole + en Elsa fletning og Anna fletninger.
Købsoplevelsen var fin og det var nemt at finde rundt på hjemmesiden, som bugner af de fineste kostumer og tilbehør.
Jeg modtog også pakken hurtigt og kunne hente den på det valgte posthus. Desværre havde jeg modtaget to Elsa fletninger og ingen Anna fletninger. Det er jo ret vigtigt for et barn på 3 år at det er det rigtige til kjolerne, så jeg skrev til dem ang. fejlen og vedhæftede billeder af det.
De svarede hurtigt retur og beklagede og sendte en ny pakke afsted med de rigtige fletninger sammen med en returlabel til den forkerte fletning.
Det er jo fint og hurtigt håndteret, men træls, når hele ideen var at jeg ikke skulle bruge tid på at skulle UD og købe gaverne til min datters fødselsdag.
Jeg har et spædbarn herhjemme, så den ekstra tur ud af huset for at sende én fletning retur (af en værdi af 39 kr.) synes jeg faktisk var lidt træls og næsten under en bagatelgrænse for hvad jeg synes man burde bede om at få sendt retur som firma.
MEN varerne er fine og jeg glæder mig til at give min datter det i fødselsdagsgave til september.
Elsa kjole og andet tilbehør
Jeg har købt en Elsa kjole til min datter samt Elsa og Anna fletning, tiara og handsker synes det hele er rigtig fint men hun havde maks Elsa kjolen på i 1 time før de første sten faldt af, så så at de var limet og ikke syet på selvom de havde huller til syning. Har bestilt en Elsa kjole og ny tiara og det er rigtig fint begge dele.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







