Een grote doos vol plastiekafval voor 3 kleine niet breekbare plastieken busjes met machinereiniger
Ik kreeg een oversized doos vol plastic afval. Het lijkt wel jullie afvalverwerking strategie. Ik kreeg in de oversized doos 3 kleine onbreekbare plastic doosjes van 200 gr met wasmachinereiniger.
Totaal NIET OK. Ik diende klacht in en wou de afval terugsturen op hun kosten met de foto's van die afval in de doos.
Dit is hun antwoord:
Wat vervelend om te lezen en te zien dat hier inderdaad overmatig gebruik is gemaakt van verpakking materiaal, dit is zeker niet onze strategie.
Desondanks zijn wij als bedrijf blij met klachten zodat wij lig verbeteringen kunnen doorvoeren. Hier zal intern dan ook zeker over gesproken gaan worden.
Snap dat dit wellicht een onnodige extra handeling is om te verwerken, maar als we kijken naar verantwoord om gaan met duurzaam consumeren is dat voor nu een slimmere oplossing als nog eens kosten maken om te verwerken.







