Pizza & Pasta Service 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Restaurant
  2. Pizza Restaurant
  3. Take Away Service

Information provided by various external sources

Pizza Service i Århus C - 8000, Aarhus 8000 Online Bestilling. Bestil mad online, ePizza Suite Århus C - 8000, Aarhus 8000, Web Wap Solutions Århus C - 8000, Aarhus 8000


Contact info

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Habe 5mal über Lieferando bestellt habe…

Habe 5mal über Lieferando bestellt habe dafür 7.88 Gutschein bekommen war auch alles easy zum eingeben da kostete meine Pizza die Hälfte glaub von 15,88 auf 7,94€ jetzt kommt die Pizza und sie kostet 15,88 €!

Habe gleich angerufen dann heißt es ich soll um 16 Uhr anrufen dann heißt es Lieferando müsste mir das bezahlen ich stinke sauer nochmal alles angeschaut und wieder angerufen jetzt soll ich in 45 minuten anrufen wenn Chef da ist was???

Kann mir besseres vorstellen wegen 7.88€ den Chef ganzen Tag zu erreichen und das soll das treue Geschenk 🎁 sein NEIN DANKE!!! NIE WIEDER und schlechtes neues Jahr!!!😈😈😈🐷🐷🐷🎁🎁🎁

30 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Usmageligt

En Spaghetti Alla Carbonara, overkogt og usaltet spaghetti med smagsløse stykker af bacon i.
Penne Al Pesto. Det er som det lyder. Pasta vendt i en gyselig grøn pesto.
Pointen i at spise ude, er at det gerne skulle være bedre end det man kan kreere derhjemme.
Jeg kunne godt have lavet samme ret, til en brøkdel af den pris jeg gav for det her.

Deres service er så dårlig, at de ikke tager imod kritik og så vil de nødig skulle diske op med en ny ret.
Forfærdeligt sted.

15 August 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Det er nok det hidtil dårligste sted i…

Det er nok det hidtil dårligste sted i hele Århus C, ender med at få en pizza leveret som er kold. Derudover ligner det mere en tortilla med ost, da jeg løfter et slice op falder alt fyld af. Har aldrig nogensinde oplevet noget lignende, pizzaen smagte gyseligt og så vederstyggeligt ud. Dem som overvejer at bestille ved dem, bare lad være, pizzaen kostede forresten 149kr. Er i chok.

31 July 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Vanvittigt høje priser

Vanvittigt høje priser. Vi bestilte bla. en salat til 94kr. Denne bestod af 10 små blade rucola, et par strimler oksefilet og 4 små firkanter ost. Må være den tarveligste tallerkenen med salat nogensinde til 94 kr!!??!!
Synd jeg ikke kan vedhæfte et billede. Tyveri.

18 December 2020
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Fint menukort, dårlig mad

Fint menukort, men desværre levede maden ikke op til billederne og beskrivelserne. Skidt carbonara med bl.a. dårligt bacon, lasagne der ikke smagte af noget og børnepizzaer, der var dynget til med ost.

Alt for dyrt ift. prisen.

16 May 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Håbløst madsted

Jeg bliver simpelthen nød til at udtrykke min frustration. Aldrig har jeg oplevet så dårlig service!!! Vi blev lovet levering på 1 time, og det tog 2,5 time før maden blevet leveret! Carbonaraen var oversaltet, nr 53 smagte af nærmest ingenting. Panna Cottaen stod til at skulle indeholde chokoladesovs men det gjorde den ikke! Alt i alt - en virkelig dårlige servering og virkelig dårlig service!!!

30 April 2020
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Dyr pris og dårlig pastaret

Virkelig dårlige pizzaer - de så meget bedre ud på billederne på Wolt. Alt for dyr pris i forhold til kvalitet! Vi købte også en pastaret, som slet ikke levede op til de forventede standarder (smagte som en dårlig færdigret), og vi blev faktisk så skuffede at vi bestilte mad fra et andet sted i byen. Sorry. Komplimentet herfra går til Wolt - nemt og hurtigt.

2 March 2019
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look