Nuvé Reviews 

709
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 498 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the product for being exceptionally effective at removing tough calluses and hard skin, leaving heels feeling remarkably soft. Reviewers also genuinely love the lightweight and highly user-friendly design, noting that regular maintenance is straightforward and completely transforms their daily foot care routine. However, some people mentioned that delivery times took longer than anticipated and that shipments came from overseas without clear prior notice. A few other people also felt that units occasionally stopped working after a couple of months or that getting assistance from customer service took a while.

What people talk about most

Product

Clients share profound satisfaction regarding the product, frequently highlighting its ease of use and... See more

Quality

People report high satisfaction with the quality, noting that it is a well-designed tool that effectively... See more

User experience

Customers expressed great satisfaction regarding the user experience, highlighting that the device is... See more

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with delivery service, as experiences varied drastically among... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, highlighting that while the initial... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Amazing! I would have never believed that this would have been so effective. My husband has always suffered with hard skin issues, despite using pumice stones, various electrical devices, foot peels e... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Couldn’t ask for quicker or more responsive customer service. I left a review saying that the nuve hasnt really worked as well as I’d hoped and that I would probably look to return the item and see if... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My husband bought the Nuvé Silk 3 Pro as a present for me and I absolutely love it. The ordering and delivery process is very smooth and easy, and the small form factor, light weight design makes it s... See more

Company replied


Company details

  1. Foot Care
  2. also in
  3. Beauty Supply Store
  4. Cosmetics Store

Written by the company

Nuvé is on a mission to help women feel better than ever in their own skin. We create premium, clinically proven foot care solutions that deliver salon-quality results from the comfort of your home. Our hero product, the Silk 3 Pro, is a next-generation electronic callus remover designed to instantly smooth rough skin and restore confidence with every use. Paired with Silk Refills and our deeply nourishing Hydracare Balm, it transforms the way you care for your feet — effortlessly, effectively, and safely. We believe great results shouldn’t require costly salon visits or harsh manual tools. That’s why every Nuvé product is built for ease of use, visible results, and long-lasting comfort. With over 150,000 happy customers and a 100-Day Money Back Guarantee, we stand by our promise of smoother, healthier skin — or your money back.

100-Day Money Back Guarantee

Completely risk-free. No returns. No hassle.

We proudly stand behind every product we make. If you’re not absolutely in love with your Nuvé experience, you have a full 100 days to request a refund — no questions asked. No returns, no hassle. Just smooth, confident results or your money back.

Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

709 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.4

All reviews

(709)

485 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Nuve Pro Silk 3

I purchased Nuve Pro Silk after reading lots of reviews and wondering if it was going to be as great as everyone was saying it was . When I reviewed it this week I couldn’t wait to try it and I was truly surprised that it did actually work .
I had been for a very expensive pedicure the week before and was very disappointed as I still had hard dry skin on my feet afterwards . So I tried the Nuve Pro and straightaway the hard skin etc just melted away and my feet are now hard skin free , honestly they a super soft and I can’t wait to use it on a regular basis . I would definitely recommend this little miracle tool to everyone / it really does do the job really well

2 July 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Annemarie,

I loved reading your review. 💖

It sounds like you had the same question so many people do, "Can it really be that good?" I'm so happy to hear Nuvé Silk Pro exceeded your expectations.

I had to smile when you mentioned trying it just a week after your pedicure and seeing such a difference. Knowing your feet are now soft, smooth, and free of hard skin is exactly the kind of result we hope every customer experiences. ✨

Thank you for taking a chance on Nuvé and for recommending it to others. It really means a lot to our team.

Best regards,

Emily

Rated 1 out of 5 stars

The item was ordered on 19th June and…

The item was ordered on 19th June and was marked as received by EVRI on 21st June. The lead time according to Nuve is 3 to 7 days - this is now 10 days later and EVRI say they have lost the parcel. I have contacted Nuve twice including responding to their email but no acknowledgement or any attempt at sorting the issue. I wish I had read reviews about delivery before ordering.

2 July 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

UPDATE:

Hi Ian,

I just wanted to update my response here.

We sincerely apologize for the delivery delay and lack of communication. We identified a technical issue that prevented some of our email replies from reaching customers. This has now been fixed, and steps have been taken to prevent it from happening again.

Regarding your order, tracking shows that both the original order and replacement have now been delivered.

We have contacted you directly to confirm receipt and will also send a complimentary Nuvé Hydracare Balm as an apology for the inconvenience.

Kind regards,
Emily

*****
Hi Ian,

I'm very sorry for the delay and the frustration this has caused.

Your order was placed on June 19 and dispatched on June 22, the next business day. From the dispatch date, our estimated delivery timeframe to the UK is 3-7 business days, so we expected your parcel to arrive between June 30 and July 1.

I can see that your package has arrived in the UK and was handed over to the local carrier, but I completely understand that this doesn't help if it's still not in your hands.

While we can't control delays once a package is with the courier, we can make things right. I've already arranged a replacement package for you and emailed you the new order number. If your original package also arrives, please keep both with our compliments.

I hope this is a fair resolution, but if there's anything more I can do, please reply to my email. I'll do my very best to resolve this for you.

Best regards,

Emily

Rated 1 out of 5 stars

Terrible product, deceitful customer service

As trust pilot don't offer an opportunity to reply to replies from companies customers have reviewed, I'm writing a reply to Nuve here as a 'Part 2' review to say that Nuve are 100% lying that they have tried to email me. I have checked my junk, inbox and absolutely nothing. Others have said the same - its clearly a strategy to pretend they have replied, put the blame onto the customers, because they dont want bad reviews. All they had to do was reply to any one of my 3 emails. It's also complete nonsense that you need my address to process a replacement product. You have my address! It is attached to the order number I sent to you with my complaint about the product breaking after 2 uses. This is complete rubbish and they are waiting for the 100 day refund point to pass pretending they have tried to help but they really couldn't care less. I'm not usually an angry person but this is such a terrible way to treat your customers and they know they are lying about contacting me. Completely shameful! Do not trust this company - they take your money with sub standard products and refuse to help - no phone number - and lies about emailing when they absolutely haven't. Order number #238868

1 July 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

UPDATE

Hi Ruth,

We're truly sorry for everything you've experienced, and we completely understand why you felt so frustrated.

After investigating your case, we discovered that there was an issue with our email system that affected a small number of customers. Although our team had replied, some of those responses were unfortunately never delivered. We know that's incredibly frustrating, especially when you're trying to get help with a faulty product, and we sincerely apologize.

The good news is that we've identified the cause and the issue has now been fully resolved, so customers will no longer experience this problem going forward.

We also arranged a replacement (order 349637), which was delivered on 11 July, and we truly hope you've received it safely.

We're very sorry for the inconvenience and for the impression this left. This was never the level of service we aim to provide, and we appreciate you giving us the opportunity to put things right.

Kind regards,

Emily

****
Hi Ruth,

Thank you for taking the time to leave another review.

I'm truly sorry that your experience has been so frustrating. The last thing we want is for any customer to feel unheard, especially when there's a genuine issue with their Nuvé.

I've just sent you another email with a full update, and we've already arranged a replacement, which will be shipped to the address on the order number provided.

Although your purchase falls outside our 100-day money-back guarantee, it is still covered by our 1-year warranty, and we're more than happy to honor that by replacing your device.

Believe it or not, we actually have two customers named Ruth W. in the UK, each with a different shipping address. Before sending a replacement, we wanted to make absolutely sure it was going to the correct address, which is why we asked for verification. I understand how that could have seemed unnecessary from your perspective, and I'm sorry for the confusion it caused.

We've also included screenshots showing that we replied to your original email and sent a separate follow-up. If those messages never reached you, I completely understand why it felt like no one was responding, and I'm sorry for that.

Our goal isn't to argue about what happened, it's to make things right. I hope the replacement we've arranged shows that we genuinely care about our customers and are committed to resolving this in your favor.

If there's anything else you need, please reply to my email and I'll be happy to help personally.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

This is a great device

This is a great device. Works really well. Shipping was quick and really delighted.

4 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Alison,

It's so nice to hear that everything went smoothly from start to finish. 💖

We're delighted that your Nuvé Silk Pro arrived quickly and, most importantly, that it's working so well for you. There's nothing better than hearing a customer is happy with both the product and the overall experience.

Thank you for taking the time to share your feedback. We really appreciate your support and hope you continue enjoying your Nuvé!

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Don't hesitate just order it!

I bought this thinking it's probably not going to work as I had bad dry cracked heels. I was totally wrong! After about 5 minutes on each foot and my heels are so soft I couldn't believe it. Honestly don't hesitate just buy it. I'd recommend it to everyone 💝

29 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Briege,

Reading your review made me smile. 💖

I know exactly what you mean, it's easy to be skeptical when you've tried so many products that promise amazing results and don't deliver. I'm so happy Nuvé Silk Pro proved you wrong!

Hearing that your heels felt so soft after just a few minutes is wonderful, and your recommendation to others means more to us than you know.

Thank you for taking a chance on Nuvé and for sharing your experience with us. Enjoy your beautifully smooth feet! ✨

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

If you are doubting, just buy it.

Ordering was straightforward and easy. It was packed carefully and arrived quickly. The Silk 3 Pro works as well as the videos and testimonials say it does. My feet are the softest they have been in 30 years. Well worth the money.

25 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Shannon,

I absolutely loved reading your review. 💖

Hearing that your feet are the softest they've been in 30 years is such an incredible compliment, and exactly what we hope every customer experiences. ✨

I'm also so pleased everything, from ordering to delivery, went smoothly and that Nuvé Silk Pro lived up to your expectations.

Thank you for putting your trust in us and for encouraging others who might still be on the fence. We truly appreciate your support!

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

I have neuropathy in both feet really…

I have neuropathy in both feet really bad. I also get really thick calluses on my two big toes and my heels. Your product is the only product I have used so far to remove all of it. My feet feel so much better, they're not itching and I can walk normally after I get done with your product. I will continue to use your product I love it, and I mean I do love it! I will order more refills when needed. Thank you for inventing this I am so very grateful to you all.
Thank you,
Carrie B.

26 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Carrie,

Your review truly touched all of us. 💖

Knowing that Nuvé Silk Pro has brought you such relief means more than I can put into words. Hearing that you're more comfortable, the itching has eased, and you're able to walk more normally again is exactly why we do what we do.

Thank you for sharing such a personal part of your journey with us. It means so much that you've placed your trust in Nuvé, and we're incredibly grateful to be part of something that's made a real difference in your daily life.

Wishing you continued comfort, and thank you again for your kind words and support.

Best regards,

Emily

Rated 1 out of 5 stars

I bought the silk pro 3 on may 6th this…

I bought the silk pro 3 on may 6th this year…. It was brilliant up until yesterday . It is fully charged and blue light is on but it is turning so slowly…. that it just won’t work.It is brushed out regularly. I have emailed customer services but no response ???

25 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Julie,

I'm so sorry to hear your Nuvé Silk Pro stopped working, especially after it had been working so well.

I've checked your account and can see that we did respond to your email. After hearing back from you, we went ahead and processed a replacement under your 1-year warranty, and your replacement order has already been created. You should have received the new order details by email.

We appreciate you bringing this to our attention, and we hope your replacement arrives quickly so you can get back to enjoying your Nuvé Silk Pro.

If there's anything else you need in the meantime, please don't hesitate to reach out.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

I found this to be one of the best iv… miss Hughes

I found this to be one of the best iv bought it's a very good and easy to use to say that I have been very impressed with mine it's been a very good one and worked first time unbelievable results in seconds. Iv tryed every other type this is WHAT you need.

24 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Lana,

Your review was such a pleasure to read. 💖

It sounds like you've tried just about every foot care solution out there, so knowing that Nuvé Silk Pro stood out from the rest really means a lot to us. Hearing that you saw such great results from the very first use is exactly what we hope for every customer. ✨

Thank you for taking the time to share your experience and for recommending Nuvé to others. We truly appreciate your support!

Best regards,

Emily

Rated 2 out of 5 stars

I’m really not happy with the service…

I’m really not happy with the service and the product is not half as good as the hype. I had waited 10 days (overdue) and finally responded to one of the many messages saying if I wanted to collect the item from a local shop. I am physically disabled and the ‘few minutes walk’ doesn’t apply to everyone. Within minutes I was told it was ready to collect and then had another message saying it was going to be delivered. Waited and when it turned up it was just the foot balm I ordered. The foot file and refills went to the shop for collection. Ridiculous! When I finally managed to get my order, the file slipped just slightly and has left a painful bruise. And no I wasn’t heavy handed. I have used another product for years and it never managed to leave a bruise. Given the reviews about the poor customer service I won’t be sending an e-mail. Given they can’t even deliver something in one go on time, I doubt they will do anything anyway.

23 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Marina,

I'm very sorry to hear about your experience. Reading your review, I can completely understand why you're frustrated.

What concerns me most is that you were asked to collect part of your order from a local shop. All of our packages are intended to be delivered directly to the customer's address, so this is unusual and something we'd like to investigate. If you still have the message from the local carrier, we'd appreciate knowing which carrier contacted you so we can look into what happened.

I also wanted to explain that the Hydracare Balm was shipped separately from the device and refills. This isn't normally visible to customers, but gel-based products and electronics must be packaged separately to comply with shipping and customs regulations.

I'm especially sorry to hear about the bruise. That sounds painful, and it's certainly not the experience we want anyone to have with our products.

While it sounds like we've let you down on both shipping and product expectations, your purchase is covered by our 100-day money-back guarantee. If Nuvé Silk Pro isn't right for you, we'll do our best to make things right.

Please email us directly and ask for Emily. I'd like to personally review your case and find a fair resolution for you.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Watching the videos of this Foot tool…

Watching the videos of this Foot tool seemed too good to be true, but yet I still wanted to try it and was hopeful. Once it arrived, I tried it and was simply amazed. My feet were soft again the calluses on the side of my big toes were gone and soft again. The dryness on the back of my heels were gone This product is truly amazing.

14 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Kelly,

I can completely relate to that feeling of thinking, "This looks too good to be true."

That's why it was such a pleasure to read that Nuvé Silk Pro not only met your expectations but genuinely surprised you with the results. Hearing that those stubborn calluses and dry heels were gone after using it is exactly the kind of feedback we love to receive. 💖

Thank you for taking a chance on us and for sharing your experience. We're so happy that your feet are feeling soft and comfortable again. ✨

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Simple gadget which does what it says…

Simple gadget which does what it says it will do. I am really glad I bought one. My feet definitely look better.

3 April 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Vikas,

I really enjoyed reading your review.

Sometimes the best products are the ones that simply do what they promise, and I'm so pleased to hear that's been your experience with Nuvé Silk Pro.

Thank you for giving Nuvé a try and for taking the time to share your experience with us.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Product is exactly as advertised

Product is exactly as advertised. High quality carriage and motor. Holds a charge exceptionally well. Easy to handle and results are excellent!

17 April 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Kelly,

We're delighted that you've been impressed not only with the results, but also with the quality of the device itself. From the battery life to the ease of use, a lot of thought went into designing Nuvé Silk Pro, so it's especially rewarding to hear those details stood out to you.

Thank you for taking the time to share your experience. We're so happy you're enjoying your Nuvé!

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Goodbye gross feet!

I have had chronically dry, cracked, heels for my entire life. I have tried every lotion, potion, tool, expensive pedicure, you name it and my feet have not stayed soft for more than a day. Nuvé has changed my life…in just a few minutes my feet are completely transformed. They are soft, smooth, and stay that way for well over a week. I’m not longer embarrassed to walk around with sandals on or in bare feet or feel the need to hide my feet any time I need to have my shoes off. Thank you for this amazing product…I can not recommend it highly enough!

21 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Liss,

Stories like yours are exactly why we do what we do.

After struggling with dry, cracked heels for so many years and trying what sounds like just about everything, it must feel incredible to finally find something that actually works.

The smooth feet are wonderful, but getting that confidence back is even better.

Thank you for taking the time to share your experience and for trusting Nuvé. We're so happy to have been part of your transformation.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Amazing!!!

I have just received my nuve foot file and honestly it's one of the best things I've bought! I checked the trust pilot reviews before purchase as I am always skeptical with product advertisements. However I can confirm with Nuve the amazing reviews are all justified.
The product is in a league of its own, it gets rid of hard skin effortlessly which I have found no other foot file able to do.
Cannot recommend highly enough.
Huge thankyou my feet have been transformed! 😍

21 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Suzanne,

What a lovely review to read!

I completely understand being skeptical, especially with so many products online that promise the world and don't deliver. That's why it means so much to hear that Nuvé Silk Pro lived up to the reviews and exceeded your expectations.

The best part of your review is hearing that your feet have been transformed. That's exactly what we hope for every customer who gives us a try. ✨

Thank you for taking the time to share your experience and for putting your trust in Nuvé. Enjoy those beautifully smooth feet! 😊

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

This thing has some grunt!

This thing has some grunt! Most powerful tool I’ve used by far. Not only a great product but the customer service I received when I had an issue surpassed any I’ve ever experienced before. Thank you to the team at Nuvé! I’ll be coming back again and again!

21 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Roper,

Thank you for sharing your experience!

We love hearing from customers who are surprised by just how powerful Nuvé Silk Pro is, and "this thing has some grunt" might be one of my favorite descriptions yet! 💖

I'm especially pleased to hear that our team was able to help when you needed us. Great products are important, but great customer service matters just as much, so your kind words mean a lot.

Thank you for your support and we look forward to serving you again in the future!

Best regards,

Emily

Rated 1 out of 5 stars

Wish I'd known I was ordering from some…

Wish I'd known I was ordering from some shi* Chinese company before I wasted 45 quid.
Ordered June 10th
Tracking hasnt updated in a week. Was meant to be a gift for someone, based on the (clearly) fake reviews, I assumed it would arrive on time.
More should be done to shut companies like this down.

10 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Charlotte,

We're sorry to hear how disappointed you are.

We understand your frustration, especially if the order was intended as a gift and did not arrive within the timeframe you expected. However, we'd like the opportunity to look into this for you.

Please contact us with your order number so we can review the shipment status and see what may have caused the delay. While shipping delays can occasionally occur once a package is in transit, we always do our best to help and find a fair resolution when issues arise.

We take pride in both our products and our customer service, and we'd welcome the chance to assist you directly.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

10 stars

10 stars
This product is amazing
My feet were rough like super rough and now baby smooth wish I could add the video I took.
Would recommend this to anyone with ears
My husband used it now his feet are super soft too.
If you were thinking about buying use.my review as your sign to buy this.
Don't walk run to get you one

19 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Gia,

Your review genuinely made me laugh!

I love that your husband ended up trying it too, that's usually the true test of whether a product is worth keeping around. 💖

It's wonderful to hear that Nuvé Silk Pro made such a dramatic difference for both of you. We only wish Trustpilot allowed videos because we'd love to see the transformation!

Thank you for taking the time to share your experience and for recommending us so enthusiastically. Reviews like yours mean the world to our small team.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Updated review: customer service improvement and excellent products

Original review was in relation to customer service which was frankly poor. However, have to say that since I left the review the company couldn't have been more responsive and effective. Provided a discount on the outstanding order (unprompted and off the current order not a future one which is a big plus in my book!) but also reviewed their process, identified an issue and addressed it. The products themselves, I have both the foot and nail files are excellent, both do exactly what you expect, charge quickly and last ages. As I said in a previous review, the products are great and would definitely purchase again now the issues with customer service have been addressed. Top marks for a company that clearly listens to it's customers and produces excellent products that actually work, foot file in particular is salon quality, easy to use and essential for sandal season!

20 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Update:

Hi Lea,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the frustration and inconvenience you experienced.

After investigating, we discovered there was an issue with our email system that prevented some customers from receiving our replies. While our team had responded, those emails unfortunately weren't delivered. We've now identified the cause, fixed the issue, and put measures in place to ensure this won't happen again.

We're also pleased to see that your order was successfully delivered on 21 June. As a small gesture of apology for the delay and communication issues, we've also arranged a complimentary Nuvé Essentials Bag for you.

We sincerely appreciate your patience and are sorry that your experience didn't reflect the level of service we aim to provide. We hope you'll enjoy your Nuvé Gloss Pro as much as your Silk Pro, and that we'll have the opportunity to restore your confidence in us.

Kind regards,
Emily
****
UPDATE: @Lea
Hi Lea,

I just wanted to follow up on your review.

I've been monitoring your order, and I can see that it was successfully delivered on June 21. I really hope you've had a chance to try your Nuvé Gloss Pro.

I know the delay was frustrating, and I'm sorry your experience started off that way. As promised, we've also issued a 20% goodwill refund, and I hope both the product and our efforts to resolve the situation have helped make up for the inconvenience.

If everything has now been resolved to your satisfaction. If there's anything else I can help with, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Emily

****
Hi Lea,

First, I'd like to apologize for the frustration this delay has caused. While shipping delays are sometimes outside of our control, I know that doesn't make the waiting any less disappointing.

I reviewed your order and can see that it was placed on June 10 and dispatched on June 12. Our estimated delivery timeframe to the UK is 3-7 business days from dispatch, which means we would expect delivery no later than June 23.

Regarding your emails, it was certainly not our intention to ignore you, and I'm sorry if it felt that way. We send order confirmations, shipping confirmations, and delivery updates, but I appreciate your suggestion about more proactive communication and will pass that feedback along to our team.

As a gesture of goodwill, I've issued a 20% refund on your order. If your package has not arrived by June 23, please contact us and I'll personally arrange either a replacement package or a full refund, whichever you prefer.

Most of all, I hope that once your Nuvé Gloss Pro arrives, you'll love it as much as you've loved your Nuvé Silk Pro. While we've fallen short on the shipping experience this time, I hope both our customer service and the product itself will help make up for some of that frustration.

Best regards,

Emily

Rated 5 out of 5 stars

Worked in one go!

Had really dry cracked heels, one go and my feet are so much smoother! They look as good as going for a pedicure! Can’t believe I haven’t bought one sooner.

19 June 2026
Unprompted review
Nuvé logo

Reply from Nuvé

Hi Lauren,

There's nothing better than finding a solution that works the very first time! 💖

We're so happy to hear that Nuvé Silk Pro helped transform your dry, cracked heels and left your feet looking and feeling so much better. Hearing that the results reminded you of a fresh pedicure is such a wonderful compliment.

Thank you for giving Nuvé a try and for taking the time to share your experience. We only wish we'd found you sooner! 😊

Best regards,
Emily

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look