MyChips Reviews 880

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 438 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally appreciate the variety of games available and the rewards offered, often finding the payouts quick and easy. Many people highlight the excellent customer service, noting fast and helpful responses that efficiently resolve issues like missing credits or tracking problems. However, some people were dissatisfied with payment and tracking issues, especially for higher rewards. These customers reported that support sometimes failed to resolve these problems, leading to a lack of payment for completed tasks. Additionally, a few reviewers felt that the selection of games and the reward amounts had decreased over time.

What people talk about most

Customer service

Customers consistently note ambiguous experiences with customer service. While some reviewers praise the... See more

Response time

Customers had ambiguous experiences with response times. While some reviewers praised the quick and efficient... See more

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many reviewers appreciate the fun games and good... See more

Payment

Clients share ambiguous opinions on payment. Many reviewers report not receiving payments for completed... See more

Service

Reviewers highlight ambiguous aspects of service. Some customers praise the good customer service, quick... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

If you use the QR code for a game on MyChips, it will download and track your progress on a game, and credit instantly. This is a rare thing on many offerwalls where games are not tracked and you hav... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Mostly yes. I played MyChips games through Pawns app. Generally, the games were great and the rewards were good. However, there was a delay in payment and also some tracking issues. But once I sent in... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

They r good, they do help you but you have to be patient cuz their replies could vary between immediately replying and taking days. In the end you have your problem fixed so that’s nice

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I had an issue with rewards not going through on two games but they got to me quickly and with efficiency. I’m just sad that I won’t be able to progress any further on those games

Company replied


Company details

  1. Web Collaboration Platform

Written by the company

MyChips is an innovative offerwall platform designed for gaming enthusiasts. It offers users the unique opportunity to discover and play new games while earning rewards.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

880 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Most games tracked perfectly

Most games tracked perfectly. While some milestones didn't track (in-game purchases), their support team was very helpful in sorting the issue and reimbursed the missing rewards. Highly recommended.

20 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for sharing your experience! 😊 We’re sorry to hear that a few milestones didn’t track, but we’re glad our support team could help resolve the missing rewards quickly. We really appreciate the recommendation! 🎮✨

Rated 1 out of 5 stars

never start a mychips offer !!!!

I recently had a frustrating experience with MyChips after starting an offer that initially tracked the first, lower-value tasks without any problems. Everything seemed to be working fine at the beginning, and I completed each step exactly as instructed. However, once I reached the $3 task and successfully finished it, the tracking suddenly stopped. The reward did not appear, and instead of properly investigating the issue, support responded by implying that I was somehow responsible for the “untracking issues.” I followed all the requirements carefully and did nothing differently from the earlier tasks that tracked correctly, so being blamed for a technical tracking failure felt unfair and disappointing.

2 March 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Hi there,

Sometimes tracking issues can happen due to connection problems, Wi-Fi/data interruptions, or other technical glitches.

Don’t worry, if you feel there’s been a mistake, please create a new support ticket and make sure to mention that you were referred by the Trustpilot team so we can prioritize your case.

Thank you for your patience!

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service In my life

So bad they give rewards in 5-7 days and some offers have only 20 days to complete also when they give some of rewards(not all) they automatically close whole offer also they don't have any website about customer service and mailing happens so slowly

2 March 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for reaching out!

We’re sorry for the inconvenience you’ve experienced.

Please write to us directly at support@mychips.io and make sure to mention that you were referred by the Trustpilot team.

This way, we can prioritize your case and help resolve any issues with your rewards as quickly as possible.

Rated 5 out of 5 stars

I loved the game options

I loved the game options. Although I couldn't continue my first game because of reward issues, I got the chance to try out other games that had better rewards than I thought. The MyChips team are so fast on their support. Overall one of the best offer wall platform. Love it.

1 March 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you so much! 💙

We’re glad you enjoyed the games and found better rewards along the way. Sorry about the first issue, and we’re always here if you need us! 🚀

Rated 1 out of 5 stars

randomly stops tracking progress and…

randomly stops tracking progress and contacting support you only get this answer

"Thank you for using MyChips.

Indeed, we see that you clicked on the offer, but certain levels have not been tracked.

Problems with tracking can have several causes, such as using a VPN, an unstable Internet connection, not downloading the app directly from our link, or if one has downloaded the app before.

In any case, we deeply apologize, but we are unable to provide support in this situation."

with as many people who get similar answers it seems almost like it is systematic

27 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for sharing your concerns.

We want to assure you that this is not systematic in any way. Each case is carefully reviewed on our end. Tracking issues usually happen due to factors like unstable internet connection, VPN usage, or previous app installs, which are unfortunately outside of our control.

If you’d like, please reach out again and we’ll be happy to double check everything for you. 💙

Rated 2 out of 5 stars

An offer wall with some caveats

On the 22 of February 2026 (about 6pm), I have completed an offer from MyChips offer wall on Freecash (Claim Mission #075 for the game Superheroes Idle RPG), worth 4388 coins. However, the offer was not registered as complete. To make a ticket, I was told to wait 72 hours before opening a ticket and provide relevant information.

72 hours later, as there was still no signs of the coins coming, I made a ticket to MyChips. Great that their support responded in less than 12 hours, albeit responding with this "Unfortunately we were unable to track your recent activities on this offer...In any case, we deeply apologize, but we are unable to provide support in this situation." (Not the full message). Confusing, considering previous offers I've done (Claim Mission #020 and Claim Mission #050) did pay.

I responded back, providing more screenshots, and a screen recording to show I have completed the offer. Ultimately, I was told that I couldn't be assisted with the offer in question due to the tracking issues.

I wish that my ticket was reviewed more thoroughly, as the two responses did not solve my issue of not receiving any reward. I was left feeling disappointed as I've spent hours to complete missions in Superheroes Idle RPG, but to run into this issue. With this in mind, I am worried to complete other offers knowing that I might not get compensated.

Looking at the game selection in MyChips, there are a few games to choose from to start earning. However, some games I've come across on the featured offers are lacklustre as the description of the game is short. The games featured in general have mission or level milestones for a reward, however are incredibly hard to complete. From using the offer wall, the game "Match Puzzle Journey" (A match-3 kind of game) is challenging to complete after level 100.

In conclusion, MyChips has potential as an offer wall, but the customer support could be improved. Since then, I am more sceptical on completing offers claiming a few dollars upon completion and I recommend only completing offers that are lower value.

Edit: Was unable to fix the issue. Their support team said that due to "tracking issues identified with this offer, we’re unable to provide further assistance in this case". Therefore, I've stopped playing the game linked to the issue.

22 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

We’re really sorry to hear about your experience. This is definitely not the experience we want you to have.

Please reach out to our support team again and mention in your ticket that you were sent by the Trustpilot team. We’ll make sure your case is reviewed once more and take another careful look at it.

We truly appreciate you giving MyChips a try and hope we can turn this around for you.

Rated 5 out of 5 stars

Best customer service very fast and…

Best customer service very fast and quick

25 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you so much for your kind words! 😊 We’re really happy to hear you had a fast and smooth experience with our support team. If you ever need anything again, we’re always here to help!

Rated 5 out of 5 stars

Fun games and many games to choose…

Fun games and many games to choose from. Additionally, the support staff is very responsive and helpful!

20 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for the awesome feedback! 🎮✨ We’re glad you’re enjoying the variety of games and that our support team is being helpful for you.

That’s exactly the experience we aim for. Have fun and keep winning!

Rated 3 out of 5 stars

I don’t have anything to say right now

I don’t have anything to say right now, because I did not still use the app

11 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thanks for your honesty! 😊 No worries at all. Whenever you decide to give the app a try, we’ll be here to help if you need anything.

Hope you get to explore and enjoy it soon!

Rated 5 out of 5 stars

My experience was better then expected

My experience was better then expected. Personally I dont play games on my phone but wanted something stimulating and enjoyable at the same time. I received just that playing a game on their platform! I am excited to keep going, playing, winning! Lol! Its been so fun. When I reached out to customer service I was responded to quickly amd issue was resolved on 1 email. Thanks! Start playing!

18 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

This honestly means a lot, thank you.

We’re really glad everything went smoothly and that support could sort things out right away. That’s exactly how it should be.

Appreciate you being part of it. Have fun and good luck with the next wins 🎮✨

Rated 5 out of 5 stars

Very fast

Very fast! They managed to solve the issue with the rewards in just a few minutes ✨

18 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

That’s wonderful to hear 🌟

We’re really happy we could sort out your reward issue so quickly! Our team works hard to make sure everything runs smoothly and that your efforts are recognized without delay.

Thank you for your kind words and for being part of MyChips 💛

Rated 1 out of 5 stars

Don't waste your time with MyChips

Don't waste your time with MyChips. I was doing the 'Survivor Idle Run' offer, and everything was tracking fine until level 100. As soon as I reached the higher goals (level 150) with great efficiency, they stopped tracking. Support answered quickly but only paid HALF of what was owed and then DELETED the entire offer from my dashboard so I couldn't finish the rest of the campaign. They act in bad faith when they see a player is going to reach the big prizes. Avoid at all costs.

18 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

We’re really sorry to hear you feel this way.

Please know that we never remove or stop tracking an offer intentionally. If tracking stops, it’s usually due to technical or internet issues on the user's side, not because of reaching higher rewards.
If you believe something was missed, please contact our support team again with your details, and we’ll gladly review it further for you. Don't forget to mention that you were sent by the Trustpilot team, so we can get it prioiritized for you.

Rated 4 out of 5 stars

Instant Payout of Games!

If you use the QR code for a game on MyChips, it will download and track your progress on a game, and credit instantly. This is a rare thing on many offerwalls where games are not tracked and you have to chase.
You don't get 5*, because there is a limited amount of games on the platform, compared to other offerwalls.

15 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you so much for your detailed feedback! 🌟

We’re really happy to hear the QR code tracking worked smoothly for you and that your rewards were credited instantly. That’s exactly the experience we aim to deliver.

We also appreciate your honest note about the game selection. We’re continuously working on bringing more offers to the platform.

If everything has been working well for you overall, we’d truly appreciate reconsidering the 5⭐ rating. Your support means a lot to us 💛

Rated 1 out of 5 stars

I played as usual in the Idle Soap ASMR…

I played as usual in the Idle Soap ASMR game. I received rewards from level 1 to level 15. However, when I reached level 20, I did not receive the reward. I tried to contact support via email, I explained that I did not receive the reward at level 20. I sent photos and videos as proof. Then support answered with levels have not been tracked. Even though I played as usual from level 1 to 15. I spent one week from level 15 to level 20 and I got nothing, My time and energy was wasted. I am very disappointed

17 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

We're really sorry to hear about this and we never hold rewards; they’re always sent when tasks are completed.

Missing rewards can sometimes happen due to internet, VPN, or device issues. Please contact us again, and we’ll review it for you.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent

Excellent. I love Mychips support team. Always helped me. Always been kind and responded me and solved the problems I was having and rewarded me for my efforts and never disappointed me and they are legit and pay us for the efforts made. I highly recommend it.

1 November 2025
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you so much for your kind words about MyChips! 🌟

We’re really glad to hear our support team could help and reward your efforts. Your recommendation means a lot to us, and we’ll keep doing our best to never disappoint!

Rated 5 out of 5 stars

They are responsive and professional

They are responsive and professional. I have grown very trustworthy of this company. They deliver what they promise!

28 January 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you so much for your kind words! 🌟
We truly appreciate you taking the time to share your experience. Knowing that you find our team responsive and professional — and that we’ve earned your trust — means a lot to us. We always strive to deliver exactly what we promise, and feedback like yours reassures us that we’re on the right track.

If there’s ever anything we can do to make your experience even better, we’re always here for you!

Rated 4 out of 5 stars

Could be better in further

Could be better in further, but right now is good already. Keep up your work

13 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for your feedback! We’re glad things are going well so far and really appreciate your support. If everything is working smoothly now, we’d be thrilled if you could consider updating your rating to 5 stars! 🌟😊

Rated 5 out of 5 stars

Good customer service experience!

9 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

Thank you for sharing your experience! 🌟

We’re really glad to hear our customer service left a good impression. Our team always aims to be quick, helpful, and human, not robotic.

If there’s ever anything we can do better, we’re just a message away!

Rated 1 out of 5 stars

Complete Scam!

I completed an offer, and as soon(with in 10 seconds) as I finish the last task, (besides the task that ask you to spend money), they chargeback the tasks, and didn't give me the last task. I still haven't heard back from them as to why. It's almost like they programmed their system to go, if you didn't pay us any money and/or didn't earn us enough in ads, were going to charge back the tasks, because you didn't make us enough money.

I know they going to try to say some nonsense, like it was a tracking issue. I completed the second to last offer just a few hours before, and their was no issue with that, and nothing changed in the time period between that offer and last one(no internet outages, no unstable wifi, nothing.)

7 February 2026
Unprompted review
MyChips logo

Reply from MyChips

We’re sorry to hear about your experience.

In some cases, tasks can be reversed due to technical or tracking issues that may occur on the user’s side, such as connection or device-related problems, even if they’re not always visible.

Please contact our support team again with your details so we can review your case closely and help resolve it for you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look