Svenskt AB som dropshippar från Kina
Svenskt AB som dropshippar från Kina. Inget med bolaget är "svenskt" som de utger sig för att vara, förutom att de är registrerade i Sverige.
Lång leveranstid och dålig kvalitet, produkterna ser billiga ut. Man måste ordna med retur själv och blir istället erbjuden att få t.ex. 30% el 50% rabatt på köpet om man behåller varorna. Otroligt dåligt miljötänk. Långsam kundservice, behövde maila flera gånger för att få returnera, fick första bara halva beloppet tillbaka. Tog ett par veckor att genomföra returärendet. Handla inte här!








