Kindmindwear Reviews 

25
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

It took longer than I expected to receive my order. I love the shirt designs however the sizes run small and so we were very disappointed that we cannot wear them. Still waiting to hear back how to e... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Easy to order, relatively quick receipt. Item is a little small for the size

Rated 2 out of 5 stars

In all fairness, the description did say "printed" design, so I should have red-flagged it right then, and that's why I gave them 2 stars instead of 1. But the picture seduced me, showing a much prett... See more

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

25 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(25)

14 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This company is a joke…placed an order…

This company is a joke…placed an order for childhood cancer awareness shirts in August for late September delivery. Noticed on September 18 that the order left Cincinnati for Texas (interesting since I live 54 miles east of Cincinnati) I reached out to them inquiring what is up and have gotten the run around on my order. Now they want me to call Texas usps to find out what is going on with the order…I would not recommend this company to my worst enemy. I would give them less than one star if possible. I honestly don’t think it’s a real company and is probably a scam.

24 September 2026
Unprompted review
Kindmindwear logo

Reply from Kindmindwear

Dear Daniel Rothwell Jr,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@kindmindwear.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Rated 3 out of 5 stars

Sizes run small

It took longer than I expected to receive my order. I love the shirt designs however the sizes run small and so we were very disappointed that we cannot wear them. Still waiting to hear back how to exchange for larger size.

14 September 2026
Unprompted review
Kindmindwear logo

Reply from Kindmindwear

Dear Cathy Peebles,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@kindmindwear.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

These shirts are not true to size at…

These shirts are not true to size at all and look nothing like the picture. The red color is not even the same red. Do not order. When I inquired about returning 2shirts they said the return fee would be quite high and offered me $4 to keep them. That is a joke.

28 August 2026
Unprompted review
Kindmindwear logo

Reply from Kindmindwear

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@kindmindwear.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Rated 4 out of 5 stars

Sizing was small

Sizing was small. Usually take a large but ordered extra large and it just barely fits correctly. Don’t know what it’ll be like when I wash it.

21 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

You can’t talk to an actual person

You can’t talk to an actual person. I paid 70 for 3 t shirts on June 17th. One month later I still haven’t received. I’ve been telling them for weeks I’d rather have my money back and they just reply with a tracking number

17 July 2026
Unprompted review
Kindmindwear logo

Reply from Kindmindwear

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@kindmindwear.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Kind Mind Wear is anything but Kind. Horrible company!

Horrible company. Quality is awful. Some of the items ordered came in the wrong size, some still, after months, have not come. Customer service does respond to emails but will not reimburse my money. Keeps saying that to return wrong size items costs too much because warehouse is in China. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!

1 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

FALSE ADVERTISING

This company uses false advertising. The picture of the item is NOT what you receive . I ordered a blouse and is a cheap piece of trash. The picture makes it look soft and comfortable, but the real blouse is shiny and stiff. I will be throwing it away. BUYER BEWARE!

15 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

THIS IS A SCAM

THIS IS A SCAM! Do NOT support this company. When I received my order, the 'embroidered' blouse did not resemble in anyway the blouse that they advertised! Shame on them for playing on one's emotions with advertising it is a way of honoring breast cancer patients! When I requested a full refund this is their reply:
"We are so sorry for your dissatisfaction.
As a sign of goodwill, we would like to offer compensation of 3 USD
If you return the product, you will not only have to pay high shipping costs, but you will also get nothing, which is really not cost-effective.
If you accept compensation, you can get both items and compensation.
You can even give the items to your family or friends. So you have no loss at all.
Will that be acceptable?"
So the item was not made in the USA as they also advertised. FALSE ADVERTISING AT IT'S BEST! View the picture I have attached and see for yourself. Compare it to the one they advertised as
"Women's Vintage Pink Rose Embroidery Art Round Neck Long Sleeve Linen Blend Shirt".

29 September 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Don't waste your money or time...

Quality is SO poor. Very disappointing. Description clearly stated the blouse is embroidered. It most certainly was not! Sloppy and botched screen printing. Appears uneven and stained/bleached. Save your money. Even for a good cause, it's not worth it. Sizing is not accurate.

24 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Refused to provide a return and refund

I ordered several tops in my usual size. When they finally arrived from overseas (they are NOT made in the US), they did not fit. I asked to return them for a refund. They said the items did not qualify for a refund and offered me $8 in compensation. When I still asked for a return and refund, they offered $17 (on an $80 order). Do not order from this site.

17 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible company

Terrible company. They falsely represent their products and terrible customer service. Don’t buy from them!!

12 September 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look