Itagpro Reviews 

1,628
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 1,286 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Consumers frequently complained that the purchased tracking devices completely lacked true GPS capabilities, offering only limited Bluetooth range and failing to perform properly as described in the advertisements. Many people also experienced severe processing delays and endless frustration when trying to obtain their rightful refunds after returning the merchandise. Some reviewers were happy with how remarkably easy and straightforward it was to place orders on the informative website without facing confusion. However, some people noted that customer support representatives were initially quite responsive when helping resolve ordering mistakes or answering initial questions.

What people talk about most

Product

Customers had negative experiences with the product, expressing deep dissatisfaction over claims that the... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, with people praising the quick purchase process and informative... See more

Refund

Customers consistently note negative experiences with refund processes, frequently reporting that promised... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service, as opinions on support experiences vary greatly... See more

Return policy

Clients share profound frustration regarding the return policy, frequently citing severe difficulties in... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I like the idea of being able to track my toddler who is very active and always running off. I've had the tracker in my possession INSIDE MY HOUSE since receiving it. however when i checked the app to... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Parcel arrived OK. ordering could be made better.think you should be able to review order before payment is made.still waiting for part refund.

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I attached tags to my wife's and my keys. Great for finding them in the house. I attached another tag up behind the rear vision mirror so that it would be visible through the windscreen. With the c... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Customer Service was responsive with answers to my questions, and my request for a 100% refund. After I get my refund, I may give a higher rating on the Customer experience. The fact that this rathe... See more

Company replied



Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 78% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.6

All reviews

(1,628)

1,403 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

ITags supplied were not GPS trackers…

ITags supplied were not GPS trackers (as shown on the advert).As others have noted, these devices were nothing more than Bluetooth alarms. I was charged "extended warranty" cover which I didn't want. The app referred to was only in Chinese, but I found another version in European languages but it was crude. As others noted, responses from customer service were slow, and when they finally agreed a refund they were offering me various sums to keep the useless tags. I stuck to wanting a full refund, but strangely none has been forthcoming. Time to try the PayPal refund process! AVOID THIS PRODUCT, it is a scam!

6 June 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Ceedee,

Thank you for sharing your experience.

We strive to ensure our product descriptions accurately represent our items, and our pricing is displayed transparently during checkout before a purchase is finalized.

We would like the opportunity to better understand your experience and review your case further. We have sent a separate email requesting additional details to identify your order and communicate with you directly.

Please check your inbox whenever you have a moment.

Best regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

No product no refund

Order product in June I have not received anything. They said it shipped but cannot find it. Ask for refund but all i get is we are checking on it.here I am close to the end of July no product and no refund. Very poor customer service. Stay away from this company

5 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Edward,

Thank you for letting us know about this.

After locating your communication with our customer support team, we are glad that the situation was resolved in the meantime.

If you have any further questions, please don't hesitate to reach out to our support team again.

Warm regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

Poor sales practices and complete rubbish

I followed a link after reading a glowing review. I thought I ordered four for a total of £32.99 and was presented with the PayPal payment confirmation which didn't actually let me review the itemisation and total cost. I then realised I'd spent £155 and at this stage didn't even have an order confirmation. I contacted the company within minutes to raise the issue and they were quick to respond but they stated they had IT issues and couldn't find my order. After sending a copy of the PayPal payment and numerous screen shots that they couldn't open my order was eventually found. By this stage apparently, it had already been selected within the Warehouse and couldn't be intercepted. I was to receive them and could then organise a return. When I did receive them, a week later they were keener to offer a 25% refund rather than have them returned. They then agreed a 50% refund which was eventually processed. None of the 4 i bought were able to be paired with the App on my phone. Complete rubbish and I really can't see any use for them at all. I also subsequently found out that the initial order also automatically charged £5 each for extended warranty. I feel this was a scam.

5 June 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

UPDATE:

Hello,

Thank you for this information.

After reviewing your correspondence with our customer service department, we see that the situation has been resolved in the meantime.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again.
_________________________________________

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Customers actively select and confirm any optional offers before an order is finalized, and nothing is added to an order without authorization. We would appreciate the opportunity to review your experience with both the checkout process and the product.

As we were unable to locate your order based on the information available in your review, we have sent you a separate request for a few additional details. We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

Bad return policy follow up

Customer service answered, I need to return the item, I am frustrated, I have called twice now, they say the return email was sent, but its not, after further research, BAD reputation!!!!

19 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Nancy,

Thank you for sharing your feedback.

We would appreciate the opportunity to review your case in more detail. As we were unable to locate your order based on the information available in your review, we have sent you a separate request for a few additional details.

Please check your inbox whenever you have a moment. We look forward to hearing from you.

Best regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

This is a piece of crap!!!

This is a piece of crap!!!! Only good for 10 ft. No gps tracking!!! You have to pay for return shipping. They know is sux. Do not buy!!!!
They will not refund money. Kept getting emails saying my order was incomplete. Trying to scam me into buying more.

15 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Doug,

Thank you for letting us know about this.

We would like the opportunity to review your case in more detail. Our team is reviewing the information available and will continue assisting you to ensure your case is properly assessed.

A member of our support team will continue assisting you by email. Please check your inbox whenever you have a moment.

Kind regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

I would not recommend this company.

I would not recommend this company.

I accidentally placed multiple orders after a confusing checkout process with repeated upsell pages. I contacted customer support immediately to cancel, but only one order was cancelled. The remaining orders were dispatched despite my prompt cancellation request. The cost was over £300.
Upon receiving the items I asked to return them for a refund but was repeatedly told that it would be best if I keep them and accept a partial refund - the amount increasing each time I declined and asked to return them for a full refund. It only stopped when I finally asked for details of the complaints department.

After returning all of the items using the company's instructions (at my own expense), Royal Mail confirmed delivery and the company acknowledged receiving the return. Despite this, I have still not received my refund. I have repeatedly been told the refund would be processed within various timeframes, only for those deadlines to pass without payment.

I have also requested the details of the company's complaints procedure on several occasions, but these requests have been ignored.

My experience has been extremely frustrating and I would advise others to proceed with extreme caution.

20 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Bethany,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Orders are only processed for the items and quantities customers actively select and confirm during checkout, and nothing is added without authorization. We would like the opportunity to review your case in more detail.

A member of our support team has been assigned to your case and will reach out to you directly. Please keep an eye on your inbox for our follow-up message.

Warm regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

My experience has been horrible

My experience has been horrible. I placed an order that totaled a bit over $300. I called seconds after placing the order to make sure I was going to receive this order by when i needed it and they told me it would take up to a month to come in. I requested to have my order canceled, and they told me that they wouldn't be able to do so because they had " already shipped my order" by this point my order barely had a few minutes of being placed. I wish they delivered as fast as they claim to ship. Two weeks later i received an email saying that there was a "Mix-Up with my order" and that they are trying to sort it out. I honestly wish i had not ever placed this order. Horrible experience so far. I will Update when and if i ever get my order.

19 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Juliet,

We appreciate you taking the time to share your experience.

Cancellation options may become limited once an order has entered the processing stage as part of our standard fulfillment process. We would appreciate the opportunity to review your case in more detail and ensure all available options have been properly assessed.

Please keep an eye on your inbox for our follow-up message.

Kind regards,
Jason from iTagPro

Rated 4 out of 5 stars

Overall good transaction

Overall good transaction. Returning two of three trackers. One is fine for close proximity tracking however product is not as robust as I was lead to believe based on marketing.

19 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ordered iTags

Ordered iTags, contacted for a refund as they do not function as advertised. After numerous emails back and forth was told a full refund would be issued on return of products. Evidence and tracking information was provided on email, yet 10 days later- still no refund or communication regarding refund. Conveniently, emails now don’t get a reply.

4 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Laura,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We strive to ensure that our product information and promotional materials are accurate. We would appreciate the opportunity to review your experience further.

As we were unable to identify your order based on the information available, we have sent you a separate request for a few additional details so we can investigate the matter further and assist you directly.

Please check your inbox whenever you have a moment.

Kind regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy this product

Do not buy this product. It’s worthless. They said they would give me a partial refund but I have yet to see anything. They don’t answer the phone but initially were responsive to emails but now don’t respond at all. Now what? Any advice from anyone would be appreciated.

17 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Anne,

Thank you for providing the additional information.

We have successfully located your order, and one of our support specialists is currently reviewing your case to ensure a prompt resolution.

We appreciate your patience and will be in touch with an update shortly.
_________________________________________

Hello Anne,

Thank you for sharing your review.

We would appreciate the opportunity to review what you've encountered with the product's performance. As we were unable to locate your order based on the information available in your review, we have sent you a separate email requesting a few additional details.

Please reply to our message whenever you have a moment so we can assist you directly.

Warm regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

Ordering was a real hassle. delivery was long. False advertising. not a gps tracker. app is in Chinese?

Ordering was a real hassle. There is no way to use a different shipping address from the billing address. Once you select an item there is a flood of other offers one must respond to before the order is completed. This is quite an effort to “upsell” the customer. What a waste of my time.

They also suggest there is a chat capability, however, this is not accurate. It is really a delayed correspondence tool. More like email than a chat.

The “customer support “ number is a joke. There is no one there to answer the phones snd after 10 minute hold, their recording said to try their email or chat, they then disconnected the call.

I hope the product works better than their “customer interface” which is deplorable!

I received the device. It is a piece of crap. it is not a gps tracking device. it is only as good as the bluetooth signal. The app is in Chinese. This is a total scam. Customer service and refunds are non existent. They have succeeded in taking another $70 from a customer for no useable product.

16 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

UPDATE:

Hello Dick,

Thank you for sharing the additional details.

We have located your previous communication, and a support agent is now reviewing the situation to ensure this is resolved promptly.

We appreciate your patience and will follow up shortly.
_________________________________________

Hello Dick,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We would appreciate the opportunity to review your experience in more detail. To help us locate your order and investigate the matters you mentioned, we have sent you a separate request for a few additional details. Our system only processes the items customers actively select and confirm during checkout, and no optional items are added without customer authorization.

Please keep an eye on your inbox for our message. We look forward to hearing from you.

Best regards,
Jason from iTagPro

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy this iTag, it is a total scam!

I have repeatedly asked for return information. Literally, for weeks. No response other than someone else will get back to me. They don't answer the customer support line but will disconnect you after about 15 minutes.

6 July 2026
Unprompted review
Itagpro logo

Reply from Itagpro

Hello Thomas,

We appreciate you taking the time to leave a review. Your feedback is extremely valuable to us.

After locating your communication with our customer support team, we can see that the situation was resolved in the meantime.

If you have any further questions, don’t hesitate to reach out again.

Kind regards,
Jason from iTagPro

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look