HeyCurves Reviews 

122
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Still hasn’t receive the item I ordered and no update from this company. I ordered and paid 5.11.23 and the tracking number they give me is wrong and cannot be track. I have contacted the custom... See more

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely awful products and service. Great marketing/advertising but very poor delivery. Bras are way too small, give virtually no support and are badly made. When try and return, not only does cust... See more

Rated 5 out of 5 stars

What an amazing company Hey Curves are to deal with. They managed my query on sizing so efficiently and sent me my replacement sizes straight away! So helpful on email too and no long waiting times fo... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My successful orders!! After my first review after ordering but not benefiting from the products, I've since re ordered and my products are super, I've ordered much more besides and these are AMAZING!... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Store

Written by the company

Every Ridge, Dip, Curve - You Are Beautiful 😍 HeyCurves Shapewear allows you to flaunt your curves without compromising comfort 🍑


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

122 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.5

All reviews

(122)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I have tried repeatedly to contact the…

I have tried repeatedly to contact the company to make a return and get a refund. It is hopeless - they simply ignore emails and there are no return instructions or return labels available. I am furious. I plan to post the item back with a letter and can only hope I get the refund. Appalling customer service.

11 January 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I placed an order just before Christmas…

I placed an order just before Christmas and received it promptly. However having tried on the items the sizes are not appropriate and I need to carry out a return and refund.

I have sent three emails, Facebook and Instagram messages and have had no response other than to be told on Instagram “A request has been left on (my) email address”.

I would really appreciate a response.

9 January 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Return policy is rubbish - beware

Ordered items that arrived but don't fit, they are not true to size so wanted to return for a refund.
Splashed all over the site is "Hassle free returns" until you read the VERY small print that states this doesn't apply to clearance items.
It was not clear the items I purchased were
A) in the clearance and
B) non refundable
so I'm now stuck with 2 bras I can only fit one boob in 🙄
Partly my fault for not reading the small print but I also feel it should be made clearer to shoppers when items are non-refundable.
Potential buyers, be warned ⚠️

7 January 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY …

Those that work here or own this company are lying thieves. Sent back my order for a refund. On their website it says it takes a few days to process. Well, it has been months now! I have chased several times for MY money only to be told its either been refunded or being processed. There’s no contact number so can’t talk direct with customer services. It’s all been via email and my last email has since been ignored and still no refund. Well they can bloody keep it. They obviously need it more than me. Maybe it can go towards fitting in a phone line or their honesty box!!!

1/1/22
My response to your comment is…the refund you talk of never hit my account. You gave me a reference to refer to but was no good for my bank as they couldn’t look into something that wasn’t generated by them. Your customer service team asked me to give them more time. My last email to you sent 26 Nov 21 asking if I’m been ignored again has been ignored, no response from you. Please don’t not respond anymore to MY review as I do not want to get into an argument with you!

27 December 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Hi Yvonne, thank you for your sincere feedback and sorry that your experience wasn't the best. I've looked into this and saw that there was over 15 email correspondences back and forth between our Customer Care team and yourself throughout September to November, promptly answering every enquiry you had. Your refund was processed on the 28th of September and usually doesn't take longer than 5 working days to arrive - double check with your bank please. The team has sent you a reference number for the transaction and have done all they can to help you throughout. I'm optimistic that you'll find that in fact the moneys has been returned to you as communicated. All the best x

Rated 5 out of 5 stars

My recent shopping experience with…HeyCurves was amazing.

My recent shopping experience with HeyCurves was, without doubt, absolutely the best. Their customer service is second to none, no query went unanswered, nothing was too much trouble. Their products are superb, high quality and comfortable……certainly allowing this 66 year old to regain youthful confidence 🥰

20 December 2021
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Great Company but I ordered 2 bras one…

Great Company but I ordered 2 bras one was the wrong size and the other a bit small in the cup just wish they went up to a bigger size in the cup but the Company were very good and efficient.

4 December 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

We're not perfect but we are trying our best! Honest and sincere reviews like yours keep us going Trish so thank you! <3

Rated 5 out of 5 stars

Comfortable, versatile and lovely material

I've hardly bought any clothes since my daughter was born. I've been desperate for leggings and was sick of cheap material and uncomfortable waistbands. I took the plunge on these and was not disappointed. Comfortable, stretchy and they smooth me out exactly where I wanted. Thank you!

29 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Aw that means so much to us really! Our team spent a lot of time trying to design the perfect shaping leggings and to get this feedback from you makes the whole team ecstatic... thank you so much xx

Rated 5 out of 5 stars

Refund

i ordered the shaping pants and they were too small, i started a return, very easy to do on website, and was told i would be refunded, but i didn't need to send them back! the money was in my bank within 24hours! excellent service.

24 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Happy to hear it Clare and we appreciate your positive feedback - hoping to have you back one day xx

Rated 5 out of 5 stars

Comfy and a lovely fit

Comfy and a lovely fit. Been looking for shape wear leggings for a while and these were perfect.
Updated on dispatch which was quick.
Emails before and after offering help if needed. Unsure how the help would be as never had to use.
I think I'll be buying again in future.

24 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Wonderful Gina! This review put a smile on our faces today... we hope you enjoy your HeyCurves and we're always here to help

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic experience shopping online…

Fantastic experience shopping online with HeyCurves. I ordered an item that was too small for me and emailed asking about a return. The reply was friendly, prompt, informative and my replacement item arrived in a couple of days. Excellent service from start to finish and I love my shape wear. Would recommend 100%

22 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Niki you are so kind... your feedback means the world to us and as a small business we couldn't be more pleased that this is the service you are receiving... thanks again Niki and have a lovely day <3

Rated 5 out of 5 stars

Amazing!

Such quick delivery and brilliant quality clothes!

18 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Great to hear it Charlotte xx

Rated 5 out of 5 stars

Real Comfort

I bought the bra and it’s so comfortable! No rolling of the band. No wires. No itchy hooks and eyes. No bulges! Also these bras are different because the padding doesn’t move as it does in other bras of this design.

10 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Aw it's just amazing to get this feedback from you Antonia thank you so much

Rated 5 out of 5 stars

Slimmed for the gods!

Products are great quality and they do what it says on the tin!!!!

6 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

That's what we like to hear Chris! ❤️

Rated 4 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service. The bra is comfortable and the material feels nice. I don't like the padding, I thought it would be more of a moulded cup rather than the padding that moves around. Is a good product and I like the website. The customer service is great.

1 November 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Happy to hear it thank you so much for your kind words xx

Rated 2 out of 5 stars

Massive disappointment....

Was so excited to have a comfortable bra alternative, however everything with this bra I ordered from HeyCurves is wrong. I could only muster not even 1 full day of wearing this bra. The only times this bra was comfortable was when I was completely still. The cut is extremely awkward ESPECIALLY around the armpits. The straps are strange and itchy and just don't lay right. The support honestly is nothing to rave about. It feels like they just stitched together to fronts of the bra together because honestly wearing it backwards is better, and it has a space to insert bra pads in the back???? why? Speaking of the inserts, they do come with the bra but only will work for smaller chest sizes. I'm a 36D and they weren't in the right place and barely covered the nips so I don't want to imagine how the bigger chested people feel wearing this bra . I would imagine an XL bra would come with appropriate pads. I took them out as soon as I tried the bra on. The bottom of the bra also rolls up quite a lot when just lounging around making it just uncomfortable to wear. Better than regular bras? No way. My underwire bra is much more comfortable. I have no clue if this is because I got a size too big or small but I followed the size guide. Don't waste your money on this especially after they try to stuff "deals" into your mouth after buying an item, more than 50% off the fake discount already placed on the item you bought. Customer service is also non existent. Do.Not.Buy.
EDIT: Got an email saying my order was refunded without any prior emails from the company saying they will do so. Just happy to have the money back. Hoping the company improves in the future with their products and size guide as an XL for a 36D was, I suspect, too big and the root of the issues mentioned in this review.

28 October 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Hi Kaja, thank you for taking the time to share your feedback with us. We try our very best to please all our customers whether it was with fast delivery, quick customer service responses or product improvement, but at times we can't please everybody and we try to learn from it and keep improving.

Our goal is that every HeyCurves customer has a great experience - it might take us time to get there, but we're trying. As you've mentioned, you've been issued a full refund as per our promise and commitment to all our customers. We thank you again for your feedback and hope you have a great rest of the day!

Rated 4 out of 5 stars

Comfy bra

Comfy bra, nice for relaxed day in. Not sure I would wear out. Bra fits well apart from the cups inside move a little when wearing. Overall comfy and smooth.

27 October 2021
Unprompted review
HeyCurves logo

Reply from HeyCurves

Thank you Katy for sharing your experience - great to hear they're comfy and smooth ❤️

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look