Gogogoldwin Reviews 

2,479
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Wins started out slow but with a minimal SC amount needed to withdraw I was soon able to start making several withdrawals after a few deposits and uping my spin amount. Note that players using the min... See more

Rated 5 out of 5 stars

I have played a lot of slot games both real money and fake and this one is one I always keep and never regret. The games are fun and they give you bonuses seemingly more often than other slot games I... See more

Rated 5 out of 5 stars

For someone who never wins a large amount of anything, I really like this game because it's just a matter of fun for me.

Rated 2 out of 5 stars

Good site to pass time by i guess. I am Emerald status. Seems like redemptions are taking longer than normal. Mine are usually instant. Generic AI responses when dealing with support. They say it’s Pa... See more

Company replied

Company details

  1. Casino

Written by the company

Welcome to GoGoGold, the hottest social casino of 2025! At gogogoldwin.com, we bring you an electrifying gaming experience with over 200 thrilling slot machines. Whether you're craving classic vibes or exciting new twists, our games deliver non-stop fun and endless ways to play. No purchase required—just dive in, spin, and enjoy the rush of winning coins! Join our vibrant community and let the excitement flow at GoGoGold!


Contact info

You should know

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(2,479)

2,422 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Started out as a great site BUT

Started out as a great site with good slots; however, at one point I was trying to add my phone number and it sent me to web where it had me download the app again. It gave me an account login for my phone number AND my email rather than attaching my phone number to my email login account. I have seen several reviews with the same issue. Well…it didn’t become issue until I won $500 then they wouldn’t let me cash out. They then blocked the winning account. I emailed 3-5 different emails I located all of which got returned as invalid. The chat support function said they couldn’t help me and to discontinue reaching out because they couldn’t see both accounts. I was finally able to get an email with a reply. They said they are “monitoring the issue closely”and will let know any updates. Now…crickets. I keep seeing this same scenario so it seems to me it’s a way for them to make some extra cash. I do know they are the only site I play on that will let you play in other states too. I thought that was strange because all the others I play on said they couldn’t let me play while I was in Louisiana. This site did! Then took my money. Looks like they are not on the up and up!

1 September 2026
Unprompted review
Gogogoldwin logo

Reply from Gogogoldwin

Dear Angie,
We appreciate your feedback and sincerely apologize for any frustration you have experienced. It appears that your phone number or identification may have been associated with more than one profile, which falls outside our policy. We allow only one verified account per user. Additionally, unintended actions may have activated security alerts, resulting in a temporary account lock. With the information currently available, we cannot identify the exact cause. We should also mention that some games may be temporarily inaccessible in certain regions due to local regulations. We are actively working to improve availability and value your patience. To receive quicker support, please write to voice@gogogoldwin.com from your registered email, including your User ID and a screenshot of your store review. This enables us to locate your case and reply within 48 hours, with a personalized response within two business days. Every concern matters to us, and we are dedicated to assisting you. Should you have additional questions, please reach out. Your cooperation is appreciated.

Rated 5 out of 5 stars

I can’t get into resubmit my…

I can’t get into resubmit my verification so I can get my payments

17 September 2026
Unprompted review
Gogogoldwin logo

Reply from Gogogoldwin

Hi Cattrina Williams,
Thanks for your feedback. Based on your description, we're unable to pinpoint the exact issue from here. To help us resolve it, please compose a message to voice@gogogoldwin.com using your original sign-up address, paste your User ID, and upload the screenshot of your review. We’ll acknowledge and respond no later than 48 hours later. Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

My account has been completely locked…

My account has been completely locked following a redemption attempt. I won $682 legally and fairly. I attempted to redeem $600, which was returned to my balance. Your support staff explicitly instructed me to split the redemption into smaller increments under $1,000 to "speed up the processing period."Following your agent's exact instructions, I successfully redeemed $250, and immediately attempted to redeem the remaining $325. Your automated system has now locked my account and accused me of fraudulent activity.I have completely verified my identity via your KYC process. I did not engage in fraud; I followed the precise instructions of your support team. I expect my account to be unlocked and my remaining $325 cash balance to be made available for redemption immediately. I have documented the chat transcripts and my transaction history.Please route this to a compliance manager immediately.

I was previously instructed to share a screen shot of my store review and user ID. I downloaded the game from Facebook not an app store.... in confused

27 July 2026
Unprompted review
Gogogoldwin logo

Reply from Gogogoldwin

Dear Shawn Alexander,
We're sorry for the inconvenience.
Your account may have been flagged by our AML system, which occasionally triggers temporary restrictions. This is a standard security step to protect all players. If we confirm a violation of our user agreement, we may need to issue a refund and block the account.
If you think this was a mistake, please prepare your User ID and a screenshot of your store review, then contact us by email from your registered address to voice@gogogoldwin.com. We'll prioritise your case, reply within 48 hours, and assign a dedicated person to personally follow up and ensure the issue is fully resolved – we're committed to fairness.

Rated 2 out of 5 stars

misleading, unethical and unfair

They have fun games, but they just changed to 1 free redemption per day for VIP members. It's very misleading, unethical and unfair.
Also, anytime there is a glitch and you loose money they will not make it good, even if you have screen shots to support your claim.
I am closing my account

1 September 2026
Unprompted review
Gogogoldwin logo

Reply from Gogogoldwin

Hi Leslie Dale,
We're really sorry to hear that your recent experience with VIP membership wasn't what you hoped for. Thank you for letting us know—your feedback means a lot, and it's exactly what helps us grow and improve. We've passed your feedback along to our development team for a closer look.
If there's anything else you'd like to share, or if you need a hand with something, just drop us a line at voice@gogogoldwin.com from your registered email address, making sure to attach a screenshot of your review and state your User ID clearly. We'll respond within 48 hours and will work to resolve the issue promptly.
Thanks again for being with us—we truly appreciate it and hope to provide you with a better experience going forward.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible horrible experience I would…

Horrible horrible experience I would strongly recommend staying away from this place they will wait till you deposit money and then delete your account.

While apparently I had multiple accounts and didn't know it

14 September 2026
Unprompted review
Gogogoldwin logo

Reply from Gogogoldwin

Hello Justim Ratliff,
We understand your frustration, but we need a bit more detail to look into this properly. However, we are unable to identify the issue based on your description here. If you need assistance, please send your User ID and a screenshot of your review from your registered email address to voice@gogogoldwin.com. We'll get back to you within 48 hours to resolve the issue. We appreciate your cooperation.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look