While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 215 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people were dissatisfied with the order process, citing long delays in dispatch and delivery, with some waiting weeks or even months for items to arrive. Customer service was frequently criticized for being unhelpful, unresponsive, and slow to reply to inquiries, often taking several days or more to provide a generic response. Some customers also experienced issues with product quality, including faulty items and inconsistent sizing. However, a few other people also felt that the customer service was helpful and efficient, with some receiving quick and thorough responses to their questions.

What people talk about most

Order

People report negative experiences with order fulfillment. Many customers express significant dissatisfaction... See more

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product. While some customers praise the clothes, describing them as... See more

Customer service

Customers consistently express disappointment with customer service. Many reviewers report generic,... See more

Delivery service

Reviewers express significant dissatisfaction with the delivery service. Many customers report excessive... See more

Response time

Customers had negative experiences with response times. Many reviewers consistently report slow customer... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

Still waiting on an order placed back in October.. Have contacted twice and noone can give an update except tell me there is a delay and they cant find out an ETA or even a dispatch date. P... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

A very slow experience all around, slow in dispatching order. slow in responding to enquiries took three weeks for them to respond to my email to the support team plus one of the items looks like it’s... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I ordered two weeks ago and still no word of being dispatched and they couldn’t provide me with an eta. I should’ve read the reviews before because this seems to be a common issue. I’ve liked clothes... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

My kids love Ghanda clothes! But please sort out your warehouse and delivery services! Can’t fault the stores, but having to wait close to a month is slightly ridiculous, then to be given credit, to o... See more

Company replied


Company details

  1. Clothing Store
  2. Fashion Accessories Store

Written by the company

Australian label known for quality hoodies, trackies, tees and more. Shop Ghanda for accessories, fashion items & hand-printed goods. Free Shipping over $75. AfterPay available over $90.


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

539 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 96% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered over 2 weeks ago and zero…

Ordered over 2 weeks ago and zero updates.
Try to send the support team a message and no one replies.
Horrible customer service!!!!!

15 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Mason,
Thank you for providing this feedback.
Can you please clarify your enquiry and someone from our team will get back as soon as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Rubbish experience and lack of communication

I love Ghanda but my latest experience has been terrible. Order placed two weeks ago and it's still not dispatched. Reached out to support team and waited the standard 1-4 days but got no reply. Eventually got a reposnse on instagram and then an email from the support team but they failed to answer any of my questions/concerns and just gave a general insight into when it could be dispatched. They have their cut off dates for Christmas delivery but I don't understand how they can advertise this when it seems the vast majority of customers orders are taking at least 2 weeks, if not longer, just to dispatch. I'm moving house at the end of this month and not convinced I'm going to get my order in time. Offered to pay extra for express shipping, but again, I got no response to that question in the email reply. Rubbish service and I'm very disappointed in the lack of communication.

Edit - my order dispatched not long after writing this review so holding out hope it arrives in time for Christmas. Estimated delivery date is Christmas eve. I (like many others) have received a 20% off voucher as an apology. Appreciate the sentiment, but it has to be used by the 31st Dec 2025 and can only be used for online orders. Not a chance am I ever ordering from them online again. It's a real shame it can't be used in store.

Also noticed that Ghanda have deleted every single social media comment from concerned customers simply trying to actually speak to someone from the Ghanda team. Bad form.

15 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Macy,
Thank you for taking the time to leave this review.
We are incredibly sorry for the frustration caused from your recent online order.

Rated 1 out of 5 stars

Late order

Place an order in November and still haven’t received any tracking information and it was for a birthday present that has now come and gone. Seems like a consistent complaint among buyers that delivery time is terrible and yet nothings been done about it. By far worst online shopping service I’ve received and would never order from them again

14 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Melissa,
So sorry to hear this.
If you have any questions, please contact support@ghanda.com for further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Pathetic service

Pathetic service. Order took 3 weeks to arrive (1 item). Reached out twice to customer service by email & got the “we will get back to you in 1-4 business days message”. However they didn’t get back to me until after the item was delivered.
Items ordered from overseas arrived way quicker. No apology offered.Definitely won’t order online from them ever again. $10 delivery for what?

19 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Cherrie,
Thank you for providing us with this feedback.
So sorry for the delay in having your item dispatched.

Rated 5 out of 5 stars

Customer service help

Customer service Mayci I informed me what the problem of the delay of my purchase was with great detailed information. So with that most of my purchase is on the way. Thanks for your help Mayci.

12 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Julie,
Thank you for this lovely review.
We are so happy to hear Mayci was able to assist with your enquiry.
We will be sure to pass this on to her and the team! :)

Rated 2 out of 5 stars

Lack of communication and resources to…

Lack of communication and resources to fulfil orders. Waited 2 weeks just for it to be shipped.

1 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey there,
Thanks for providing this feedback.
For all enquiries, we do recommend contacting support@ghanda.com and our team will be more than happy to assist.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered in November, still no updates

I ordered on the 27th of November from Germany. To date I didn't get any helpful updates on my order. The only information I got after sending two e-mails was an automatic e-mail that some orders may be delayed. So by now the clothes have not been sent or whatever. I don't even know if I will receive anything before christmas even though I ordered clothes for 380$.

27 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey there,
Thanks for your feedback.
Can you please provide your order number and our Customer Service Team will look into this for you.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Lengthy dispatch time frame

Hi Ghanda,

Wish I had read the reviews on Trustpilot before ordering. The delivery dispatch times + any delays on your website does is false advertising.
My order was placed on 27/11/25.
It’s currently 10/12/25, 8-9 business days and when I reached out to customer support all that can be advised is that “there are delays, we cannot advise when your order will be dispatched but when it does you’ll get the tracking details.”
This is very poor form of Ghanda.
After reading further reviews here I won’t be surprised if I get an email to say some of the items are no longer in stock.
In the event that does happen and Ghanda has oversold an item, I would be expecting a refund on our card as this shouldn’t be on us.
You’re welcome to look into my order number: #1516009.

Very disappointed as the unacceptable turnaround time it is taking Ghanda to fufill orders.

** Part of my order was dispatched on the 11th Dec 2025. It definitely wasn’t the full order. Very dissapointing and unapologetic reply with no remediation even offered for the length dispatch time frame that has exceeded their advertised time frame.

27 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Rachel,
Thank you for providing this feedback.
We do advise that we are currently experiencing a delay with dispatching.
Furthermore, we can confirm your order was dispatched on the 11th.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Long delivery times, no online support

Ordered clothing for my daughter's school trip. It took 8 days before they even sent the order and then the projected delivery date was a further 9 days. (I have ordered and received multiple orders from other stores in that time.)
As this would mean the clothes would arrive after she left I went into two different stores to see if they could help me (I was prepared to buy the items again in store provided I could refund the online items), the stores won't refund items, only exchange or give store credit.
I tried phoning and the numbet goes to an automated message to email - email says 1-4 days for a reply. 7 days later and the day after my daughter has left they reply, not answering any of my questions! I email back, again asking about return postage costs and get a cut and paste reply, not answering my question and giving info irrelevant to my order (it was about orders purchased in Dec when mine was purchased in November). It would seem there's a $9.95 for returns and since no response about postage costs I'm assuming I also have to pay those too. So essentially delivery/processing times far too long, poor/non-existent help online or in-store and don't bother trying to return anything!

10 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey there,
Thank you for providing this review.
We are so sorry for any frustration caused with your online order.
Can you please clarify your order number and we will have this looked into further for you.
Thank you,

Rated 1 out of 5 stars

Terrible online experience, avoid at all cost!

Placed an order on the 19th November for some Christmas gifts for my daughters, nearly 3 weeks later and they still haven’t even been shipped and I am now doubtful I will receive them in time for Christmas. Have emailed multiple times only to receive vague responses and excuses on why there are delays in their warehouse with no actual information on when the items will be shipped. I requested an upgrade to express post to try to ensure a speedier delivery time only to be told this “wasn’t possible once an order has been placed”, despite the massive delay from their end in shipping the items out. I’m incredibly frustrated and disappointed, this is the second time I have had a negative experience from the online department with Ghanda. Lesson learned and I won’t be ordered with them again.

Buy in store and avoid online at all costs and save yourself the headache and stress! Not worth it at all

19 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey John,
Thank you for providing this feedback.
Can you please clarify your order number?
We will then have our team look into this further for you.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

3 weeks later it’s out of stock

I purchased 3 items and waited 3 weeks for a tracking notification only to be told the items are not in stock. I was given a gift card for the purchase value and hidden in the small print was the information on how to get a refund. Ghanda need to review their online ordering system as selling stock that doesn’t exist is unacceptable!

5 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Belle,
We will pass your feedback on to management for further review.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

I have waited over a month for items to…

I have waited over a month for items to be shipped. They hardly write back to emails and if they do it’s a bad excuse as to why they are late. I wouldn’t recommend ordering from here if you’re hoping to get your items in a reasonable time frame. Such a shame as their clothes are cute … they really need to work on their online shop and customer service. Lots of unhappy customers out there.

9 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Hannah,
Thank you for providing this feedback.
I am sorry to hear of your online experience.
We have flagged this with management for further review.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Ghanda ghosts so don’t bother

I ordered clothing for my nieces birthday nice and early on the 27th of November and now I have to explain to her she it’s not coming! I have heard NOTHING from Ghanda. I have reached out to customer service twice…where is my order? It’s 2025 and there’s no contact number for me to call and speak to someone? PLEASE GET BACK TO ME ASAP.

27 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Talia,
Thank you for providing this feedback.
We are so sorry to hear this has happened.
Can you please confirm your order number and we will have our Customer Service Team reach out to you.
Thank you

Rated 5 out of 5 stars

I have asked for speedy delivery

I have asked for speedy delivery, needed earlier Christmas Pressie to my granddaughter, and got it delivered on time . Thank you 🤩

28 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Jola,
Thank you for this review!
We are so happy to hear your parcel was received in time! :)

Rated 1 out of 5 stars

Horrendous experience with Ghanda

Horrendous experience with Ghanda. Ordered on the 11/11/25. Half of order was received 3 weeks later after numerous emails and phone calls to follow up. Always the same, they cant contact the warehouse to check on progress...... most emails were not even replied too. I did receive a sorry discount code for 20% but there is already a cyber sale on for same discount. Received email yesterday to say the remaining items are not in stock and was given a credit.... Still available online at time of email and today...... How does that work ??? No time to order before Christmas now. Absolutely ridiculous putting a black Friday sale on if you cant cope.

reply to Ghanda - #1488711 . Not sure why you want to look into this now when no one could help me every time I contacted you before

4 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Tash,
Thanks for providing this feedback.
We are so sorry for your online experience.
Can you please clarify your order number and our team will look into this for you.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service on their online store

Terrible service on their online store. I ordered over three weeks ago and have not received shipping information and my account says that my order is still unfulfilled. I’ve written numerous times to their customer service team with no answers. Will never order online from them again!

That said, I’ve always had a great experience shopping in-store.

Update as of 6/12: they’ve finally emailed back after my last email to admit they sold me stock they don’t have and have sent me a gift card for $185. Truly terrible service. Please don’t shop online here!!!!

13 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Courtney,
Thank you for providing this feedback.
We are so sorry for the experience you have received with your online order.
If you do not wish to keep the voucher, our team are more than happy to issue a refund.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

absolutely terrible company

absolutely terrible company
After nearly 3-4 weeks of my item not being posted I gave up and requested a refund
After contacting the company numerous times they couldn’t even give me an estimation of when they would post my parcel out and didn’t seem to give a care in the world that I ordered in plenty of time for my daughter’s birthday and she’s going to receive nothing now wouldn’t even try and escalate the postage couldn’t even tell me if my items were in stock
worst customer service i’ve ever experienced and i order on line very regularly
highly disappointed i’m a funny thing is after I complained I received it email offering me a 20% online discount, could I order something else from them if I haven’t even received my first order absolute joke

12 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey Tammy,
Thank you for providing this feedback.
We are incredibly sorry to hear of your online experience with Ghanda Clothing.
We will pass your feedback on to our team.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order 11 November 2025 and…

I placed an order 11 November 2025 and waited patiently for 4 weeks for dispatch.
​It was only after I reached out to them that I was finally informed the item was out of stock and could not be shipped. Failing to notify a customer of a known stock issue for 4weeks is unacceptable and shows a complete disregard for my time.
​They just attempted to force me to accept a store voucher instead of the mandatory full cash refund.
As an Australian consumer, this is a clear violation of my rights.
​Beware of their stock reliability and poor customer service. Shop elsewhere if you value your time and expect basic communication.

4 December 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey there,
Thanks for providing this feedback.
We do state on the Voucher email that if you wish for a refund to simply reply to the email and our Customer Service Team can have this actioned.
Thank you

Rated 3 out of 5 stars

I am happy with the result but no…

I am happy with the result but no apology for the bad service in the first place and I have to email twice to receive a reply.

27 November 2025
Unprompted review
Ghanda logo

Reply from Ghanda

Hey there,
Thank you for providing this feedback.
We are so sorry to hear you have not received an apology to your enquiry.
Can you please confirm your order details and we will have this looked into.
Thank you

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look