Virker dessverre useriøst
Bare bra så lenge du ikke har en reklamasjon!
Kjapp levering, gode varer, men måtte betale moms dobbelt. De svarer ikke på e-poster. Var en gang så heldig å få tak i noen på telefon. De lovte å sende pengene tilbake. Ble aldri gjort. Meget trist siden de har et fantastisk utvalg.






