
Reply from Dit Print
Hej,
Jeg er virkelig ked af at høre, at du er utilfreds med din seneste oplevelse hos os. Det er bestemt ikke den oplevelse, vi ønsker for vores kunder. Jeg kan se, at din ordre blev behandlet og afsendt inden for 2 hverdage, og vi vil meget gerne forstå, hvad der gik galt.
Vi har endda rettet en fejl i adressen, så vi var sikre på, at den kom det rigtige sted hen.
Kunne du tænke dig at give os yderligere feedback? Vi er ivrige efter at få mere indsigt i situationen og ser gerne, om der er noget, vi kan gøre for at rette op på det. Din feedback er vigtig for os, og vi vil sikre, at vi leverer den bedst mulige service fremover.
Vi håber meget på at kunne genvinde din tillid.
Venlig hilsen, Dit Print






