Banner for Beyond Body

Beyond Body Reviews 

6,239
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 776 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers truly appreciate the straightforward initial questionnaires and find that the daily check-ins, well-organized recipes, and diverse options provide great support for their daily health journey. Many people enjoy exploring the various meal ideas and feel that the overall program structure is engaging and simple to follow. However, some customers also noted frustration regarding unexpected credit card charges, automatic renewals, and serious difficulties when attempting to cancel their active subscriptions. Other users experienced annoying technical issues with the mobile application's functionality, such as clunky navigation, and felt that the provided meal plans completely lacked genuine personalization.

What people talk about most

User experience

People report ambiguous experiences with user experience, as some consumers find the platform well organized... See more

Product

Clients share ambiguous opinions on product as some reviewers praised the variety of recipes and found the... See more

Subscription

Reviewers express strong frustration regarding unexpected charges and unclear automatic renewals associated... See more

Application

Consumers find application to be ambiguous, as opinions are heavily divided on its overall usability and... See more

Payment

Customers consistently note negative experiences with payment, reporting unexpected credit card charges and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

App is great and it is the incentive to keep me on track. I would like to be able to get a graph of weight loss - seeing the line going down is very motivating. Also the inputting of food is laboriou... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Personally, I like the app. I felt motivated and I lost weight. I feel really good eating this way. I read reviews and verified how to cancel. Things that could improve are the foods and measurements... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered Beyond Body to get help with menopause belly fat. When ordering there are several other offers. It’s easy to get caught up in all of the interesting products, but I’m very limited in resou... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I opted for the hard copy book which is excellent . I did not realise I had entered in to a Subscription - was easily sorted . Good experience . Thank you

Company replied


Company details

  1. Beauty & Well-being

About Beyond Body

Written by the company

Beyond Body - the first fully personalized wellness book in the world

A 100% personalized wellness program made only for you and developed by world-class nutrition and health experts. Inside the book, you’ll find:

  • Meal and workout plans
  • Easy-to-digest lessons
  • Stress management techniques
  • Habit-building strategies
  • Extra content, written for you and about you!
  • START YOUR JOURNEY

    Contact info

    3.6

    Average

    TrustScore 3.5 out of 5

    6K reviews

    5-star
    4-star
    3-star
    2-star
    1-star

    No recent history of asking for reviews

    This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

    Replied to 99% of negative reviews

    Typically replies within 24 hours

    How this company uses Trustpilot

    See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

    3.6

    All reviews

    (6,239)

    649 reviews in the last 12 months

    Write a review
    Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

    Rated 3 out of 5 stars

    I found the app a little bit clunky and…

    I found the app a little bit clunky and sometimes glitchy.

    30 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Sharyn,

    Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you experienced some issues with the app. We appreciate you letting us know, as feedback like yours helps us identify areas where we can improve the experience.

    If you continue experiencing any technical issues, please feel free to contact our support team at hello@beyondbody.me, and we’ll be happy to assist.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 2 out of 5 stars

    Difficult to use and inaccurate

    The calorie counter is hard to use, in accurate and doesn't contain many foods. Why can I not copy yesterday's breakfast?
    Taking hydration is annoying. Why can't I save a custom amount to add? I dunno from a pint glass.
    Why do i have to click through 3 screens to add every item of food?
    Going to cancel my subscription

    29 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Beth,

    Thank you for sharing your detailed feedback. We’re sorry to hear that the app experience has been frustrating for you.

    We appreciate you taking the time to highlight areas like food tracking, hydration logging, and ease of use. Your suggestions are valuable, and we’ll make sure they’re shared with our team as we continue improving the app.

    If you need any assistance with your subscription or account, please contact our support team at hello@beyondbody.me, and we’ll be happy to help.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 4 out of 5 stars

    Some ideas for improvement

    App is great and it is the incentive to keep me on track. I would like to be able to get a graph of weight loss - seeing the line going down is very motivating.
    Also the inputting of food is laborious if you don't use the meals provided, so after a while I gave up doing it.

    29 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Cathy,

    Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that the app helps keep you motivated and on track. 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 2 out of 5 stars

    It has been an interesting 3 weeks

    It has been an interesting 3 weeks, though I haven't lost any weight! It was easy to contact a real person to communicate with, to answer my questions. However, I thought the app was 'clunky', and not UK friendly. It was time-consuming and complicated to record the food I ate, and it didn't remember what I'd selected on previous days - so I didn't bother. When giving options to reply to a question the options were limited - no 'other' box to tick. So I wasn't really impressed. I wish I hadn't paid for 8 weeks - a month would've been enough

    28 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Rosemary,

    Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re sorry to hear that the app experience did not fully meet your expectations.

    We appreciate your comments about the food tracking, app usability, and available options, and we’ll make sure your feedback is shared with our team as we continue improving the experience.

    If you need any further assistance with your plan or account, please contact our support team at hello@beyondbody.me.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Don’t use this company I have never…even use the app

    Don’t use this company I have never used the app could get into it and they’ve auto renewed without a courtesy email reminder knowing full well I have not used the app. The app wasn’t even on my phone I had to redownload it to see what I had been charged for. Thieves rogues and vagabonds. Avoid.

    28 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Wendy,

    Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating unexpected charges can be.

    We’d like to review your account details and help clarify what happened with your subscription. Please contact our support team at hello@beyondbody.me with your account information, and we’ll be happy to assist you further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I bought the book and subscription

    I bought the book and subscription, then was charged $150 more without my knowledge. I canceled my account to try and stop any more charges and because of that they said they could not help refund the charges that were already complete. They were not helpful and in fact did not seem to care at all. I would not recomend and feel it was a complete scam.

    25 May 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the charges. All subscription details and renewal information are shown during checkout before the purchase is confirmed.

    Regarding refunds, our policy allows returns within 14 days of delivery for eligible purchases. Digital content or personalized products that have already been provided may not be eligible for a refund unless there is an issue with the product or it was not delivered as described. Our team will be happy to review your case and provide further assistance.

    Please contact us at hello@beyondbody.me, and our team will be happy to assist.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Cannot access app after one successful…

    Cannot access app after one successful use. Password reset goes to error 404.Purchased yesterday. Help team said have sent a link no link arrived. I regret buying. The little I saw of app did not seem to have a personalised plan I was expecting . after encouraging emails from their so called head nutritionist . I smell a rat.
    I can now access app . It is very generic not personalised . I will make use of it for monitoring. I may of been a little rash however I still regret buying and would not buy again though will raise stars to two.

    21 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Joanne,

    Thank you for updating your review. We’re glad to hear you were able to regain access to the app, though we’re sorry for the frustration you experienced with the login issue and password reset link.

    Regarding your expectations of a personalized plan, the program is generated based on the information provided in the questionnaire, including your goals and preferences. We appreciate your feedback that the experience did not feel as personalized as you expected, and we will share this with our team as we continue improving the app.

    If you continue experiencing any technical issues or have questions about your plan, please contact hello@beyondbody.me, and our team will be happy to assist.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I cancelled my subscription but they charged me anyway

    I cancelled my subscription but it remained active anyway. They have just charged £59.99 and £129.99 on to my credit card and tried to charge a third amount that the MBNA fraud team blocked. I've now raised a dispute with my credit card company and they are refunding me. They have blocked this company from charging me again. This app does not appear in the Apple subscription, there was no e-mail or text to alert that money would be taken and no receipt was sent. Avoid! Their website states that no refunds will be given (which violates the consumer credit act), so raising this with the bank is the only option.

    This standard response to my review, and others, is insufficient. Your business plan is to extend subscriptions and continue to charge cards, without notification, without an invoice, without a receipt. Any protestation that you do not do this is false. My bank is handling this, since I should NOT have had an active subscription.

    20 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Pamela,

    We’re sorry to hear about your experience and understand why this situation would be concerning. We’d like to clarify that charges cannot be processed without a completed checkout. All subscription pricing, renewal terms, billing information, and any optional add-ons are presented during checkout before purchase and are also available in our Terms & Conditions.

    Please note that deleting an account or cancelling one subscription does not automatically cancel any separate add-on subscriptions. Website subscriptions and add-ons can be managed through Manage My Subscription, while subscriptions purchased through the App Store or Google Play must be cancelled through the respective store's subscription settings. If all active subscriptions are cancelled correctly before their renewal dates, no further renewal charges should occur.

    Regarding refunds, we review each request individually in accordance with our applicable refund policy and consumer protection laws. If you believe a cancellation was not processed correctly or you were charged in error, please contact hello@beyondbody.me with your account email and transaction details so our team can investigate your case thoroughly.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Careful - its good at charging and offers nothing

    Very dodgy subscription practices. I subscribed to an info app but it charged me a 6 monthly workout Plan as well at the 6 month mark.
    I never requested that. No reminders or links to cancel either. I managed to cancel but - as I didn’t subscribe to both it seems dodgy.

    13 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Rachel,

    We’re sorry to hear about your concerns. We’d like to clarify that optional add-ons are never applied automatically - they are only included if selected during checkout. All selected products, pricing, subscription terms, renewal schedules, and billing information are presented before purchase and are also available in our Terms & Conditions.

    Website subscriptions and add-ons can be managed separately through Manage My Subscription, while subscriptions purchased through the App Store or Google Play must be managed through the respective store's subscription settings. If cancelled correctly before the renewal date, no further renewal charges should occur.

    If you believe you were charged for a product you did not intend to purchase, please contact hello@beyondbody.me with your account email and transaction details so our team can review your case.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I was unable to use the app after creating account

    I was unable to use the app after forgetting my password. Password reset was a dead link. Sent multiple emails. Can’t even cancel at this point because I can’t login in so this feels like a scam, being charged for something I can’t access.

    10 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Laura,

    We’re sorry to hear about your experience. Since you were previously able to access the app, this appears to be a technical issue rather than an account setup problem, and we apologize for the inconvenience caused by the password reset link.

    Please note that logging in is required to manage a website subscription. If you're unable to access your account because the password reset link isn't working, please contact hello@beyondbody.me with your account email and screenshots of the error. Our team can investigate the login issue and help you regain access so you can manage your subscription.

    If your subscription was purchased through the App Store or Google Play, it can be cancelled directly through your Apple or Google account subscription settings. If cancelled correctly before the renewal date, no further renewal charges should occur.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 3 out of 5 stars

    I like the app initially but just…

    I like the app initially but just recently it was changed, all the old data was gone. The new app wasn't as useful to me and I paid for 3 months access but that was useless when the days was removed. I didn't get what I signed up for.

    20 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    We’re sorry to hear that the recent update did not meet your expectations. We understand how disappointing it can be when changes to the app affect features or data that you found valuable.

    We’re continuously improving the app to provide a better experience, and feedback like yours is important to us. We’ll be sure to share your comments with our product team as they continue refining the app and its features.

    If you believe there is an issue with your data or access, or if you have any questions about your subscription, please contact hello@beyondbody.me so our team can review your case and assist you further. 🙏

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Please look out because they take your…

    Please look out because they take your money without consent even if you delete your account. I have purchased a plan in januarry and payd for it. I deleted my account in march and in jully they have taken from my account two payments of 153 euros, without consent and without an invoice. And now they are saying that if i cancelled my account they can not give me any information

    13 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Stefania,

    We’re sorry to hear about your concerns and understand why this situation would be upsetting. We’d like to clarify that charges cannot be processed without a completed checkout. All subscription pricing, renewal schedules, billing information, and any optional add-ons are clearly presented during checkout before a purchase is confirmed and are also available in our Terms & Conditions.

    Please note that deleting an account does not automatically cancel an active subscription. Website subscriptions must be cancelled through Manage My Subscription, while subscriptions purchased through the App Store or Google Play must be cancelled through the respective Apple or Google account subscription settings. Optional add-ons, if purchased, may also have separate subscriptions and need to be cancelled individually. If all active subscriptions are cancelled correctly before their renewal dates, no further renewal charges should occur.

    If you believe you were charged incorrectly, please contact hello@beyondbody.me with the email address used for your purchase and the transaction details. Even if your account has been deleted, our team can review your payment history and investigate your case further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Stay away!

    Stay away!

    My experience with Beyond Body Fasting’s customer service has been extremely disappointing.

    I paid for a 12-week program but have been unable to access my account from the very beginning. Despite contacting customer support multiple times, they have failed to resolve what should be a straightforward login issue.

    Instead of providing a solution, they repeatedly ask me to send screenshots of the exact same problem. I have done so several times and provided detailed explanations, yet I still have no access to my account, no clear answers, and no resolution.

    To make matters worse, they have refused to refund my payment for a service I have never been able to use.

    I expected far better customer support from a company that charges customers upfront. Based on my experience, I cannot recommend this service.

    18 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Jeanette,

    We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to be unable to access your account after purchasing the program. This is certainly not the experience we want for our users.

    To log in to the app, you first need to create your account credentials. After purchase, a verification email is sent to the email address used during checkout, allowing you to set your password. If your credentials were created correctly and you are still unable to log in, this may indicate a technical issue that requires further investigation.

    We also regret that the troubleshooting process did not resolve the issue. Requests for screenshots are intended to help our technical team identify the cause of the problem as accurately as possible, but we understand how frustrating it is to repeat the same steps without a resolution.

    Regarding refunds, our refund policy allows you to return goods within 14 days of delivery. However, personalized products or digital content already provided cannot be refunded unless proven faulty or not as described. We would like to review your case thoroughly, including the login issue and your previous correspondence with our support team.

    Please contact hello@beyondbody.me with your account details so we can investigate the issue further and assist you.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I purchased this program on 16 July…

    I purchased this program on 16 July (yesterday). i set up the account and password. Today, i went into it and couldnt log in. I clicked "reset password", i was sent a reset password email and when i clicked on the link, the 404 error came up. I attempted a 2nd time and the same thing. I emailed customer support and was sent generic responses and then they stopped communicating. I then sent them an email to cancel the entire thing and issue me a refund (under European law consumer rights - 14 days to change mind). No response. I then went through the chat functionality - i attempted multiple times until finally someone answered and confirmed the refund. I have yet to receive a cancellation email confirmation. However, i took screen shots of the chat conversation. STAY AWAY ! There's defo more reputable companies for this.

    17 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Heidi,

    We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to lose access to the app shortly after purchase. Since you were able to create your account and log in initially, this appears to be a technical issue rather than an account setup issue. We also apologize for the inconvenience caused by the password reset link returning a 404 error.

    We regret that the support experience did not meet your expectations. Our team aims to assist customers as quickly as possible, and we’re sorry if the responses you received did not adequately address your issue.

    Regarding refunds, our refund policy allows you to return goods within 14 days of delivery. However, personalized products or digital content already provided cannot be refunded unless proven faulty or not as described. As you mentioned that your refund was approved via chat, please note that refund processing times may vary depending on your payment provider.

    If you have not yet received confirmation or have additional concerns, please contact hello@beyondbody.me with your account details and screenshots so our team can review the status of your request and assist further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 4 out of 5 stars

    The app has lots of good information

    The app has lots of good information. I have a little trouble maneuvering the menu part as I’m from the south and don’t eat tofu😂. The suggested menus usually are not what I would eat and I have a little trouble entering the food I do eat.

    11 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Anne,

    Thank you for your feedback! We’re glad you’re enjoying the Beyond Body app. We understand that food preferences vary, and we appreciate your input about menu options and navigation as we continue improving your experience. If you have any questions, we’re always here to help. 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    tried to take $200 12 months after cancelling trial.

    My wife had a trial period which she ended the subscription to before the end of the trial.
    12 months later I see a suspicious transaction of $200 for this thing come out of the account. disputed obviously but this is a massive scam.

    14 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Ron,

    We’re sorry to hear about your concerns and understand why this situation would be upsetting. We would like to clarify that charges cannot be processed without a completed checkout, and all subscription terms, renewal schedules, pricing, and billing information are clearly presented during checkout before a purchase is confirmed and are also available in our Terms & Conditions.

    If a subscription is cancelled correctly before the renewal date, it should not renew. We would appreciate the opportunity to investigate what happened in your specific case, as there may be additional details that require review.

    Please contact hello@beyondbody.me with the email address associated with the purchase and any transaction details so our team can thoroughly investigate the charge and assist you further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Revised 1 star

    I gave a one star due to not properly notifying me of the renewed subscription after a few emails finally I got a full refund and of course because I didnt revise my review they flagged it.
    This may work for some people but certainly not for me.

    13 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Melissa,

    Thank you for sharing an update to your experience. We’re pleased that your refund request was ultimately resolved and that we were able to provide a full refund.

    We’re sorry to hear that the program itself was not the right fit for your needs. We also appreciate your feedback regarding renewal notifications. Subscription pricing, renewal terms, and billing information are presented during checkout before purchase and are outlined in our Terms & Conditions, but we understand the importance of ensuring customers feel well informed throughout their subscription.

    We appreciate your feedback and will share it with our team as we continue improving our service. If you have any further questions, please contact hello@beyondbody.me.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I purchased this Beyond Body plan in…

    I purchased this Beyond Body plan in good faith . What a mistake !
    The App doesn’t work and after doing my login and password, this doesn’t work either .
    I paid for this less than 24 hours ago now . Since seeing the horrendous reviews for this company and basically paying for nothing . I have asked for a complete refund.
    I have so far been offered 20% and 50% back which actually shows what a scam it really is !
    So far since yesterday I have sent so many Emails asking for my money back and it’s not happened yet .
    Learn by my mistakes !

    12 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Carly,

    We’re sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to encounter login issues so soon after your purchase. This is not the experience we want for our users.

    If you're unable to access the app after completing your purchase, this may be due to a technical issue rather than your account or subscription. We would like the opportunity to investigate why you're unable to log in and help restore access as quickly as possible. Please make sure you're using the same email address that was used during checkout, as your purchase is linked to that account.

    Regarding your refund request, we understand your concerns. Refund requests are reviewed individually in accordance with our refund policy, which allows returns within 14 days of delivery. However, personalized products or digital content that has already been provided cannot be refunded unless proven faulty or not as described.

    We sincerely regret that your support experience did not meet your expectations. Please contact hello@beyondbody.me with your account details so our team can thoroughly review both your login issue and your refund request and work toward a resolution.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Purchased a 12-week intro with…

    Purchased a 12-week intro with understanding of renewal every 3 months after the 12 weeks. Downloaded the app. Was not able to log in. Contacted customer service who responded right away with instructions. Tried instructions still not able to log in. Repeat contact and log in attempt 4 times without susaess. Waited 2 days log in success. Next day couldn’t log in. Cancelled subscription. Customer service responded with they were charging me the next 3 months ($69.99) after only 5 days after purchase where the app only worked for 1 day. Am in dispute now with customer service over $69.99 charge. log in worked in today -my 12 weeks is still active. Hope the app still works. App not terrific. Not able to change my fasting/eating period nor track my own meals. VERY dissatisfied

    10 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with accessing the app and understand your frustration. We appreciate you sharing the details of your experience, as login issues and app functionality concerns are not the experience we want for our users.

    After purchase, users need to create their account credentials first before logging into the app. A verification email is sent to the email address used during checkout, allowing you to set your password. Once the account is created, the same credentials can be used to access the app.

    Regarding subscriptions, renewal terms, billing schedules, and pricing are presented during checkout before the purchase is completed and are also available in our Terms & Conditions. If a subscription is cancelled before the renewal date, it should not renew.

    We’re also sorry to hear that some app features did not meet your expectations. Your feedback regarding fasting schedule adjustments, meal tracking, and overall usability will be shared with our team for review.

    Please contact hello@beyondbody.me with your account details so we can review your subscription and access history and assist you further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Still no access to their app

    This is an addition to my previous review.
    I have tried everything they've asked me to do. Nothing works. I still cannot access their app. My email, I registered with, is not recognised. I've even tried resetting my password, click on their link goes to a page not found!
    I have no idea what they are doing but they need to be avoided.

    10 July 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Jaqueline,

    We’re sorry to hear you’re still experiencing difficulties accessing your account. We understand how frustrating it is to go through troubleshooting steps and still not be able to log in.

    To access the app, you first need to create your login credentials. After purchase, a verification email is sent to the email address used during checkout, allowing you to set your password. Please also check your Spam or Promotions folders in case the email was filtered. After completing the registration process, you can log in to the app using the same email address and password you created.

    We would like to look into why your email is not being recognised and help resolve this. Please contact hello@beyondbody.me with your purchase details so our team can investigate further.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    The Trustpilot Experience

    Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

    We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

    Learn about Trustpilot’s review process.

    Here are 8 tips for writing great reviews.

    Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

    Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

    Take a closer look