Betwhale Reviews 

505
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

What I dislike about you is that the cash out takes too many days to pay and full amount are paid in small batches. This discourages customers and they look for alternatives betting sites.

Rated 4 out of 5 stars

I've been playing with these guys for a couple years now and all I can say is if you ever win, they paid you promptly, I'm talking within minutes. Other than that if you aren't having any luck and are... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Betwell is my favorite casino. You guys rock. I like your selection. Slot machines, customer service is good. You guys pay out every time. Although you could speed it up to, you know, maybe three days... See more

Rated 1 out of 5 stars

betwhale comes off okay..but in reality this place straight up sucks. everything about it. first of all, they dont let you verify yourself until withdrawal. that being said, who tf knows if they dont... See more

Company replied


Contact info

You should know

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

505 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 62% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(505)

264 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I did like that customer service…

I did like that customer service handled a problem that I had very fair

17 July 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that our Support Team was able to assist you and resolve your concern fairly. Providing helpful and professional assistance to our players is one of our top priorities.

We appreciate your feedback and thank you for giving us the opportunity to address the issue. We hope to continue improving your experience and earn a higher rating in the future.

Rated 1 out of 5 stars

It sucks

Worst place to play

15 July 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Unfortunately, your review doesn't provide enough information for us to understand what went wrong or investigate the issue. We'd appreciate the opportunity to learn more about your experience.

Please contact our Support Team via live chat or email with your username and additional details about the issue you encountered. We'll be happy to review your concerns and do our best to assist you.

We value all feedback and hope to have the opportunity to improve your experience.

Rated 5 out of 5 stars

Loved the games and the sign up bonus

Loved the games and the sign up bonus

14 July 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you've been enjoying our selection of games and that you had a positive experience with our welcome bonus. Providing quality entertainment and valuable promotions for our players is something we continuously strive for.

We appreciate your feedback. Thank you for choosing us.

Rated 5 out of 5 stars
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you've had a positive experience with our platform. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing a reliable service and enjoyable gaming experience.

Thank you for choosing us. We look forward to continuing to provide best service and wish you the best of luck in your future games.

Rated 1 out of 5 stars

I don’t withdraw my money I do all my…

I don’t withdraw my money I do all my verification but can’t still withdraw my money is this a real betwhale app

11 July 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback.

We understand your concerns regarding the withdrawal process. After reviewing your account, we can confirm that your withdrawal request was successfully processed. Please note that once a withdrawal request is submitted, it may require some time to be reviewed and completed, depending on the necessary processing steps.

We also appreciate you completing the verification process, as this is an important step to ensure account security and a smooth withdrawal experience.

If you have any further questions or need assistance, our Support Team is available via live chat or email and will be happy to help.

Rated 1 out of 5 stars

Won 2500 and was told I could only…

Won 2500 and was told I could only withdraw 300...trash

10 October 2025
Unprompted review
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would like the opportunity to look into this matter, but unfortunately we're unable to identify your account based on your review. Please contact our Support Team via live chat or email with your username so we can investigate your case thoroughly.

We'd also like to clarify that some promotional offers may include maximum cashout limits or other conditions, which are always outlined in the specific promotion's Terms & Conditions before the bonus is claimed. These conditions apply only to eligible bonus funds and do not apply to regular play using deposited funds.

We appreciate your feedback and hope you'll give us the opportunity to review your concerns and provide further clarification.

Rated 3 out of 5 stars
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're pleased to hear that your experience has been positive so far. We understand that it can take some time to fully explore everything our platform has to offer, and we appreciate your honest impressions.

Should you have any questions or need assistance as you continue getting familiar with the site, our Support Team is available 24/7 and will be happy to help.

Thank you for choosing us. We look forward to continuing to provide you with a great experience and hope to earn an even higher rating in the future.

Rated 5 out of 5 stars
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you've had a great experience with us. Providing a reliable platform, quality service, and a positive experience for our players is always our goal.

We look forward to continuing to provide the best service for you. We wish you the best of luck and hope you continue to enjoy your time with us.

Rated 1 out of 5 stars

Everything

4 July 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to see that your experience did not meet your expectations.

We'd genuinely like to understand what led to your feedback, but unfortunately, your review doesn't provide enough information for us to investigate the issue.

If you're willing, please contact our Support Team via live chat or email with your username and a few more details about your experience. We'll be happy to review the matter, address any concerns, and do our best to assist you.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience.

Rated 5 out of 5 stars

There’s a reason I only play online slots here..

There’s a reason I only play slots here, the cash outs are quick, the bonuses can’t be beat and support is one of a kind. They even granted me an account manager and provide a VIP like experience, I can’t post screenshots here or I would but I’ve hit several $5000+ spins, literally over a dozen.
The support is so good I know most of them on a first name basis, Wade my account manager reaches out weekly, Maxine, Iris, Silvie, Nixon, Ramona, any I am forgetting I apologize but they’re all instantly there to help.
Best online casino experience you’ll have, trust me.

4 July 2026
Unprompted review
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your positive feedback.

We're pleased to hear that you've been satisfied with our withdrawal process, promotions, and the level of service provided by our Support Team. Delivering a reliable and enjoyable experience for our players is something we continuously strive for.

It's also great to know you've had such positive experiences while playing on our platform. We appreciate your trust in us and your recommendation.

Thank you once again for your review. We look forward to continuing to provide you with a high standard of service and wish you the very best of luck in your future games.

Rated 1 out of 5 stars

They have horrible fake bonuses

They have horrible fake bonuses. You will never get past the 50× rollover so the bonuses are fake..Also they never answer chat. And the electronic blackjack is rigged. They should go to.jsil for fraud. They will take your money but don't let you withdrawl. ThevUS should shut them down

.

2 July 2026
Unprompted review
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would like to clarify that we offer a variety of promotions, each with its own Terms & Conditions, including different wagering requirements. Participation in any bonus is entirely optional, and players are always welcome to play using their deposited funds without claiming a bonus.

We also take concerns regarding withdrawals, game fairness, and customer support very seriously. At this time, we're unable to identify your account based on your review, so we cannot investigate the issues you've described.

We kindly ask that you contact our Support Team via live chat or email with your username and any relevant details. This will allow us to review your concerns thoroughly, explain any applicable terms, and assist you in resolving any outstanding issues.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to look into this matter for you.

Rated 1 out of 5 stars

Would be a 5 star experience but they…

Would be a 5 star experience but they DO NOT LIKE TO PAY WINNERS. $300 a month is all I can get out of them regardless of my wagering frequency or amounts.

25 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

After reviewing your account, we can confirm that your withdrawal has been completed in full. We understand that receiving your winnings over multiple payments may not have been the experience you were hoping for. However, as outlined in our Terms & Conditions, withdrawals may be processed in payout units rather than as a single transaction.

We truly value your feedback, and if you have any questions about your withdrawals or if there's anything we can clarify, our Support Team is available 24/7 via live chat or email and will be happy to assist.

Rated 1 out of 5 stars

WARNING, for real @

WARNING, FOR REAL!! Do not let them convince you to give them your private info. They took my deposits with no problems. The problem came when I called and asked for help to withdrawal my winnings. Although I asked for my winnings to go into my BITCOIN account, they wanted a picture of my credit card??? Why I asked. I was Gaslight by some person reading a script. They also asked for a picture of a utility bill or bank statement showing current date. Who gets paper bills or printed bank statements?? I just wanted to know what was their reason for requiring these pieces of PERSONAL INFORMATION??? Gaslighting again. Robot like answers. I asked for a refund since they wouldn't cash out my winnings. They continued to talk in circles. I asked for a straight up yes or no 3x and the "customer service " was on a loop of lies. DO NOT USE BETWHALE

2 July 2026
Unprompted review
Betwhale logo

Reply from Betwhale

We're sorry to hear about your experience.

We take the security of our players' accounts and personal information very seriously. The documents you mentioned, such as proof of identity, proof of address, or payment method verification, may be requested as part of our standard KYC process. These checks are in place to protect both our customers and the integrity of the platform and are handled securely.

At this time, we're unable to locate your account based on the information available in your review. We've requested additional details so that we can investigate your case thoroughly and review the interactions you described.

We'd appreciate it if you could contact our support team via live chat or email. Once we're able to identify your account, we'll be happy to look into the matter and address any concerns you may have.

Rated 5 out of 5 stars

Not a favorite but..

It does it job well. UI take a few minutes to learn and they often run bonuses and promotions. Withdrawal process could be faster. Took more than a week to get but once approved, got it same day on coinbase. Kyc wasn't smooth but it was done in decent time

23 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for your review. We're really happy to hear that you've had a positive experience so far.

We completely understand that receiving your payout is an important part of your overall experience. We look forward to completing your payout successfully and hope that it further reinforces your confidence in our platform.

Thank you again for taking time and wiring the review.

Rated 1 out of 5 stars

won't allow you to withdraw…

Update: I have received a couple of withdrawals now. I request the max I can withdraw which says it's $2500 per withdrawal but they just decided to give me only $300. They say it will be 5 business days but my last withdrawals have taken 10. So while I am receiving some withdrawals it's taking forever to get my money with over $4000 in my balance. It will take a year at this rate.
The response to this review is the most I've heard from them after many many email attempts and phone calls.

Betwhale won't allow you to withdraw your funds. I have been working with it for almost a month and have yet to receive it. They won't let you speak to anyone to escalate the issue. I would stay away from company.

2 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

We're sorry to hear that your experience has been frustrating.

After reviewing your account, we can confirm that your previous withdrawal was successfully processed and paid. We also see that you currently have another withdrawal request in progress, which is being handled in line with our standard review process.

We understand that waiting for withdrawals can be disappointing, and we appreciate your patience while our team completes the necessary processing and security checks. If you have any questions about the status of your current request, our support team is available via live chat or email and will be happy to provide you with an update.

We're pleased that your previous withdrawal was completed successfully.

Rated 5 out of 5 stars

Good access,

Good access,

23 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for the review!

We're glad to hear you've had a positive experience. Thank you for choosing our platform. We are looking forward to providing you with a great experience going forward.

Rated 1 out of 5 stars

This is a type of fraud. They will take a deposit from you but will not process your withdrawal.

The site is decent enough, but whenever you try to make a withdrawal, they will take 10–15 days for the verification process. The verification is extremely difficult, and even if you do manage to complete it, they still won't release your withdrawal; it has been eight days since my verification was completed, yet I still haven't received my funds.

If I receive my withdrawal, I will update this review.

18 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

We're sorry to hear that the withdrawal process did not meet your expectations.

After reviewing your account, we can confirm that your withdrawal has now been successfully processed and paid. We understand that the verification and withdrawal process took longer than you had anticipated, and we apologize for the delay and any frustration it caused.

Our verification procedures are in place to help protect our players and ensure a secure gaming environment, but we recognize that waiting for funds can be disappointing. We continuously work to improve our processing times while maintaining these important security measures.

We're glad the matter has now been resolved, and we appreciate your patience throughout the process.

Rated 5 out of 5 stars

Great

Easy deposit

22 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for your review!

We appreciate your support and are pleased to hear that you had a positive experience with our platform. We look forward to continuing to provide you with great service.

Rated 1 out of 5 stars

so i play a lot of online slots and…

so i play a lot of online slots and betwhales platform is very cool but it takes your money with nothing in return.

13 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We take comments like yours seriously and would appreciate the opportunity to discuss your concerns further and review your experience in detail. Please reach out to us via live chat or by email at assistance@betwhale-mail.com at your convenience, and our team will be happy to assist you and work toward a resolution.

We look forward to speaking with you.

Rated 5 out of 5 stars

Faster Payout

Website is great

12 June 2026
Betwhale logo

Reply from Betwhale

Thank you for your review!

We're glad to hear that you're enjoying the website and that you've had a positive payout experience.

We appreciate you taking a time for writing the review and look forward to continuing to provide you with a great experience.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look