Clínicas Dorsia Reviews 

2,510
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Plastic Surgery Clinic

Written by the company

Clínicas Dorsia líder en cirugía y medicina estética, reconocida por su excelencia y resultados excepcionales. Su enfoque personalizado, equipo médico altamente calificado y tecnología de vanguardia los distinguen de otras clínicas. Con un énfasis en la calidad y seguridad, Dorsia ofrece una amplia gama de procedimientos estéticos para realzar la belleza individual de cada paciente. Su reputación impecable y años de experiencia los convierten en una elección confiable para aquellos que buscan exteriorizar su mejor versión.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(2,510)

779 reviews in the last 12 months

Write a review

We perform checks on reviews

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

They're very sales-oriented but bad after sales

They're very sales-oriented: at first, they give you their full attention and treat you very well. However, once you've paid and have any questions or complaints after the appointment, you don't get a response. You call, you send messages, and they always say they'll call you back. After posting a bad reviw in Google the customer suport called. They understood my complaint and somebody from the locak clicic would call me to see if there was a soluyion. Still waiting. It's a shame; next time I'll choose another clinic.

I tried to fill out the form by clicking on the link, but it redirects me to a page for opening a clinic... I tried several times, I even created a password, etc. When you click on "Start the Survey," there's no survey, just a page where you can enter your information to open a clinic.

I already filled in this survey…

22 May 2026
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hello, Stacy.

We have carefully read the update to your review and taken note of the concerns you raise regarding the lack of follow-up to your enquiries, the contact you were expecting from the clinic, and the difficulties you experienced when trying to access and complete the form that was provided to you.

At Clínicas Dorsia, it is very important that patients have access to clear communication channels and that any concerns they may have can be reviewed and followed up appropriately.

We invite you to submit your case again through our Quality Department using the following form:

https://lavozdelcliente.wmclinics.es/

This will allow the appropriate team to review the information related to your case and provide the corresponding follow-up.

Kind regards,
Clínicas Dorsia

Rated 4 out of 5 stars

Good service

Good service

7 September 2025
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Osakpolor, thank you very much for your review. We are delighted to know that you had a positive experience and that the service received met your expectations. Our team works every day to provide attentive, professional and personalized care to every patient. Thank you for your trust and for taking the time to share your experience with us.

Rated 1 out of 5 stars

Don't go here

I am writing this review so you don’t make the mistake of going to Doctor
Or Clinic Dorsia also known as WM clinica
I went to the clinic and was talked into a procedure that was not good for me. The Doctor (he no longer works there.)
is very charming and does not listen to a word you say.

I told him I was going to be starring in a play starting in a month. I told him I could not have any bruises at that time.
I had to start my opening night, not just putting on makeup, but trying to cover up black and blue bruises around my eyes from his treatment
He wanted to fix my nose and I told him I liked my nose and he kept bothering me and bothering me.
I told him no but this kept up every time I went to see him.
I finally let him touch my nose. It was incredibly incredibly painful. I’ve had a lot of broken bones, and this was the worst pain. I hated the results. My nose was bruised. I don’t like it, but I don’t want him to touch me anymore.
The clinic gave me my money back for that, but they had sold me on a package.
I still have two treatments from him, but I didn’t want to do them. The Doctor said they would give me my money back plus they would pay for a scan to see what he had done in my face.
But it turns out that he is no longer working at the clinic. Did they fire him? Did he quit? I do not know.
But I do know that I went to the clinic. They gave me this doctor. And now they are refusing to honor what he says.
If you value your face and your money, I suggest you don’t go to this clinic or this doctor.

16 September 2025
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Gracias por ponerte en contacto con nosotros. Hemos intentado localizarte en nuestra base de pacientes y no te encontramos por lo que no podemos gestionar tu incidencia ni comprobar la veracidad de la misma.
Para agilizar el proceso, te pedimos por favor que te pongas en contacto con nuestro Departamento de Calidad a través de esta plataforma: https://lavozdelcliente.wmclinics.es/. De esta manera, podremos ayudarte a resolverla lo antes posible.

Rated 5 out of 5 stars

The people working there make you feel…

The people working there make you feel like home, I asked if I needed any other teatment besides what I was doing, and instead of trying to sell me more, they said...you do not need anything else, you look beautiful as you are, maybe in five years, but not now. And then the surgeon, I think I have been so lucky having him, they kept worrying about me after the surgery and I see them now as friends because of how comfortable I am when I go to the clinic.

1 August 2025
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Thank you so much for your kind words! We are truly delighted to hear that you felt comfortable and well cared for throughout your experience with us. Our team strives to provide honest advice and compassionate care, and it means a lot to know that we have made you feel at home. We look forward to continuing to support you on your journey. Thanks again for trusting us!

Rated 1 out of 5 stars

Dear Clinic Dorsia!

Dear [Clinic/Hospital Name or Doctor’s Name],

I am writing to express my deep dissatisfaction with the lack of post-operative care following my breast surgery.

Since the intervention, no one has reached out to schedule an in-person follow-up to examine the results or to discuss any possible concerns. When I attempted to seek help, the doctor suggested a virtual consultation instead, as he was frequently unavailable at the hospital. I found this highly unprofessional, considering the nature of the procedure.

This November will mark one year since the surgery, and I am currently experiencing a concerning issue with my breasts that is causing me both physical and emotional distress. I feel completely unsupported and unsure of where to turn for help at this point.

This level of care is unacceptable and frankly, scandalous. I expected a much higher standard of medical follow-up and responsibility.

I would appreciate a prompt response and guidance on how this issue will be addressed.

27 November 2024
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

We are truly sorry to read your message and to hear about the discomfort you are experiencing. First and foremost, we want to assure you that we take any concerns related to our patients' experiences very seriously.

While each case is different and follow-up care may vary depending on the procedure and medical indications, we understand that your feeling of lack of support has caused frustration. Our goal is always to provide responsible and attentive care, and we appreciate you taking the time to share your situation with us.

Rated 1 out of 5 stars

Whaaat..?

I called to inform them (Torrevieja) that unfortunately I would be a few minutes late, and she just hangs up on me. I don't accept such behavior, so I went home. If she didn't understand English, maybe they should mention on their website that they only want Spanish speaking customers

29 July 2025
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share it. At our clinic, we strive to treat all patients with respect and professionalism, and we regret that this was not your perception during your recent interaction.

If there was a language barrier or misunderstanding, we apologize for any inconvenience it may have caused. We welcome patients from all backgrounds, and it is never our intention to make anyone feel unwelcome or unheard.

Rated 5 out of 5 stars

I was very happy with the consultant's…

I was very happy with the consultant's approach. I didn't feel pushed into anything. I felt natural, not embarrassed or being looked at like another source of income. All my questions were answered with patience. I liked the consultation. Same later with the surgeon. We didn't waste any time chitchatting, we talked straight to the point getting all the answers I wanted. It is not something I do every now and then to have my boobs inflated. It is a major surgery where people cut open my body and deposit foreign objects into it. I definitely expected respect and a friendly treatment. I got all and more.

3 April 2025
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hi Zuzana,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We're truly happy to know you felt comfortable, respected, and well-informed throughout the entire process. Providing clear, human, and pressure-free care is essential to us—especially when it comes to such an important surgery like the one you mention.
We’re proud to hear that both the initial consultation and your visit with the surgeon met your expectations. Thank you for your trust — we’re here to support you every step of the way.
A warm hug from all of our team.

Rated 1 out of 5 stars

So rude

So rude. Called me to make an appointment and as I didn't speak English they hung up!!!!

18 February 2025
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

I’m really sorry to hear about your experience, and I completely understand how frustrating that must have been. We strive to offer excellent service and clear communication for everyone, and this is certainly not the level of service we aim to provide.

Please reach out to our team directly by calling 900 494 618 or emailing calidad@dorsia.es so we can address this issue promptly and assist you in any way needed. Thank you for sharing your feedback, and again, we truly apologize for this situation.

Rated 1 out of 5 stars

I had botox and fillers in June…

I had botox and fillers in June 2024...the fillers caused very painful 0swelling and the botox caused hooded eyes...I have been back twice for twice for corrective procedures which none have worked....It cost me 2.200 euros so I requested a refund just for the failed procedures not for damages...I was told not possible they dont give money back...I have since asked for their complaints book...they said they would send it to me...they didn't and I have heard nothing from them...very unprofessional behaviour from this clinic in Benidorm. I cannot recommend it....Dorsia received your reply and followed your instructions...No response again....

24 June 2024
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hola Christine,

Gracias por ponerte en contacto con nosotros. Sentimos todos los inconvenientes causados; nuestro equipo gestionará internamente la incidencia para resolverla con la máxima rapidez posible.
Para agilizar el proceso, te pedimos por favor que te pongas en contacto con nuestro Departamento de Calidad a través del 900 494 618 o escribiendo un correo electrónico a calidad@dorsia.es. De esta manera, podremos conocer de cerca tu caso y darte una solución de manera personalizada.
Todo el equipo de Clínicas Dorsia trabaja para ofrecer el mejor servicio a todos nuestros pacientes; su satisfacción es nuestra prioridad.

Muchas gracias, un saludo.

Rated 1 out of 5 stars

I had such a bad experience and I don't…

I had such a bad experience and I don't recommend d this place to anybody. If you want to do any treatment better and save your money, find some polish or ukrainian specialist.

I decided to do rhinomodelacion with hialuronic acid which was so pricy. To make the price look more attractive they suggested me to get Dorsia Prime, so I get the discount. The subscription costs 50€ a month and they told me I can cancel it whenever i want. I wasn't super satisfied with the service and the type of treatments the subscription included, so i asked to cancel the subscription. I texted them so many times, but i didn't receive answer from them. Two months later I called them and they said that If i want to cancel my subscription I have to inform them with a monthly advance and pay the difference of the treatment I made. The two months I kept texting them and they charged me for nothing. I asked about the refund and they said, that they can't make a refund. how can't you make a refund when you charge somebody for something that you have never received. They didn't even text me and asked about next visit. At the end I paid the difference, but the next month they charged me again 50 € that they couldn't send back to me. I had to go there in person to pick it up. Such a unprofessional service. The nose job wasn't done properly. They said that they couldn't reduce the bump totally cuz they can't inject more acid. i went to another place that is cheaper and they did it better, my nose is now straight. Btw, if you do something, do it properly. You don't even inject botox, so the nose doesn't move while speaking. Don't recommend and i will never come again.

1 March 2024
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hola Milena,

Gracias por ponerte en contacto con nosotros. Hemos intentado comprobar tus datos, pero no apareces en nuestra base de datos, por lo que no podemos gestionar tu incidencia ni comprobar la veracidad de la misma.
Para agilizar el proceso, te pedimos por favor que te pongas en contacto con nuestro Departamento de Calidad a través del 900 494 618 o escribiendo un correo electrónico a calidad@dorsia.es. De esta manera, podremos comprobar la veracidad de tu incidencia y ayudarte a resolverla lo antes posible.
Todo el equipo de Clínicas Dorsia trabaja para ofrecer el mejor servicio a todos nuestros pacientes; su satisfacción es nuestra prioridad.

Muchas gracias, un saludo.

Rated 1 out of 5 stars

Me estafaron

Me estafaron , pague un balón gastrico , y cerraron dorsia manresa y badalona y estafaron a mucha gente ,

23 February 2024
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hola Maximiliano

En Clínicas Dorsia Central sentimos mucho la situación que estáis viviendo en la actualidad. Dorsia Manresa y Dorsia Badalona dejaron de pertenecer a nuestra red de clínicas de franquiciados desde el pasado 15 noviembre y 27 de noviembre, respectivamente. El motivo de está desvinculación es el incumplimiento grave del contrato, incluyendo impagados a profesionales, proveedores, administraciones públicas y otros.

Para no dejar desatendidos a cada uno de vosotros, desde Clínicas Dorsia Central dimos un plazo de gracia de más de 1 mes a cada una de las clínicas para poder finalizar cada uno de vuestros tratamientos. A pesar de ello, las mercantiles que explotaban ambas clínicas incumplieron con su obligación de prestaros el servicio.

Por un motivo de solidaridad y por considerar que confiasteis que eran Clínicas Dorsia se os prestará el servicio en alguna de las clínicas de la cadena.

Nuestro equipo de calidad y atención al paciente ya se está poniendo en contacto con todos y cada uno de vosotros para poder prestar el servicio en una clínica Dorsia cercana a ti. A la mayor brevedad posible, te aseguramos que podrás seguir con tu tratamiento con total normalidad y seguridad.

Disculpa las molestias y muchas gracias.

Rated 1 out of 5 stars

I am deeply disappointed with my…

I am deeply disappointed with my experience at the clinic where I underwent the Rodian Gluto procedure. Initially, the clinic's director assured me of the treatment's effectiveness and swiftly processed my payment of €2000. However, obtaining appointments proved challenging, with two cancellations. The service quality was subpar, and upon receiving the procedure, I was dissatisfied with the results.

When I expressed my concerns to the clinic, they insisted on additional injections at an extra cost, which was not disclosed upfront. Seeking resolution, I requested to speak with the manager but faced unprofessional behavior and a lengthy wait. The manager ultimately dismissed my concerns, promising to follow up the next day, only to avoid my calls thereafter.

Considering the unsatisfactory service and lack of transparency, I am contemplating legal action against the clinic for what appears to be unethical practices and financial exploitation.

23 January 2024
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

We are very sorry for all the inconvenience Sepideh in your treatment. At Clínicas Dorsia we have a Quality department, please contact us by calling 900 494 618 or writing an email to quality@dorsia.es, this way we can learn more about your case.

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking customer…

Absolutely shocking customer service.... Partner cancelled her surgery due to having to pay for uni and we agreed uni was more important so for two weeks the consultant was trying to get her to do the surgery even though we told her we didn't want it, then she said we had to travel to Spain to sign the documents even though we signed online from England ( partner is Spanish living in England studying and working her five plus years) then she sends over paperwork for allowing us to cancel but we would lose four percent due to admin fee ect which is fair so we signed and waited, two weeks go by and nothing so we contacted her again and she said middle of the week and again nothing, so we contact her again yesterday and she oh there was a problem with the bank details and it will be sent immediately today and still nothing so enough is enough and we just going to go Spain and seek legal advice.... Avoid if you don't want to get ripped off

17 May 2023
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hello Marc, we have tried to check your details, but you do not appear in our database, so we cannot manage your incident or check the veracity of it. We invite you to contact our Quality Department on 900 494 618 or write an email to calidad@dorsia.es so that we can help you.

Rated 5 out of 5 stars

Cool Sculpting en Dorsia…

He contratado Cool Sculpting en Dorsia Maria de Molina y el resultado ha sido genial. Totalmente indoloro, y me ha quitado la grasa acumulada de la parte baja de la espalda, lo que yo llamo “lorzas”. Me resultaba imposible deshacerme de ellas. El trato de la directora, Espe, inmejorable.

27 April 2023
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

¡Hola Luis! Muchas gracias por compartir tu experiencia y por las palabras que dedicas a los miembros de nuestra Clínica de Cirugía y Medicina Estética Dorsia. Lo más importante para nosotros es saber que nuestros pacientes han quedado satisfechos con el tratamiento estético y el trato recibido por nuestra parte. Muchas gracias por la recomendación.
Ha sido un placer poder atenderte

Rated 1 out of 5 stars

Horrible experience

Horrible experience. Dorsia ( Ibiza) until the signature of the contract the ladies show max empathy and are very nice.
After the surgery ( Valencia) I had a very bad infection, which is still on going after 9 months!!! and the team of Dorsia was denying any help, any support and the surgeon that was supposed to come to do check ups never showed up. I was talking to the nurse, who was giving me every time a new cream which never brought anything. No professionality. They promise a service they are not able to give.

Facit: Now the entire topic is in the hands of a lawyer.

10 March 2023
Unprompted review
Clínicas Dorsia logo

Reply from Clínicas Dorsia

Hello Anastasia, we have tried to check your details, but you do not appear in our database, so we cannot manage your incident or check the veracity of it. We invite you to contact our Quality Department on 900 494 618 or write an email to calidad@dorsia.es so that we can help you.

Show reviews in all languages. (2,510 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look