Sintra AI 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

Very frustrating with the credits scheme. I pay a yearly subscription. get 250 token per month and burn through them in 3 days. This is typically with using the app for 3-4hours each day. And thi... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Since downloading Sintra I have been more organized, productive, and been able to clear 90 percent off my to-do list. My social media is on auto and in my voice and style. The ease of switching betwee... See more

Rated 5 out of 5 stars

Sintra has made a huge difference to the way we create and manage our content. It has been very helpful with image generation. So far we are just getting used to it and learning all it can do, but its... See more

Rated 5 out of 5 stars

Love how easy it is to use and implement. Of give me ideas and suggestions I would have never thought about on my own. Being a also business owner doing everything on my own had been exhausting but... See more

Company details

  1. Software Company

Written by the company

Sintra AI helps businesses manage and automate everyday work with AI Employees


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(8,662)

2,173 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Very frustrating with the credits…

Very frustrating with the credits scheme. I pay a yearly subscription. get 250 token per month and burn through them in 3 days.

This is typically with using the app for 3-4hours each day. And this is set to the lowest credit usage they allow. Just so poor and have transfered to Google Ai Studio. Pity as it's good when you can actually use it!

I'm a small business with one employee, myself. I just can't understand why the credits as so limited. Very frustrating.

12 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Thank you for your honest feedback and kind words about our platform. We’re working on ways to optimize credit usage and continually running experiments to help your credits go further and improve your experience with Sintra AI. We hope moving forward your experience will be better.

Rated 1 out of 5 stars

I have asked four times to be contacted…

I have asked four times to be contacted by phone. They do not provide a customer service phone number which will not allow me to explain that someone impersonated me and signed up for their service without my knowledge or consent. This company has horrible customer service.

6 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Hello, Harrison. We’re sorry for the inconvenience. We don’t currently offer phone support or have a dedicated support number, but we’re here to help. Please email vaidotas@sintra.ai with the details of your issue, and we’ll do our best to resolve it.

Rated 1 out of 5 stars

I bought Sintra because it’s marketed…

I bought Sintra because it’s marketed as an “all‑in‑one” app — but in my experience that’s not true.

The biggest issue is the image generator: it cannot reliably produce correct English text. Any time I tried to create poster-style graphics with wording on them, the text came out wrong (misspellings/garbled letters). When I raised this, I was told the workaround is to generate the poster without text, then leave Sintra and use another app like Canva or Photoshop to add the text correctly.

That defeats the entire reason I paid for Sintra. If I still need other software to finish basic marketing assets properly, then it isn’t “one app” — and the advertising feels misleading.

On top of that, the helpers repeatedly produced AI-generated images for my TV installation content that looked fake, even after I’d told them many times not to use artificial images for installs. It’s exhausting having to correct the same thing over and over.

Overall, the software has been a terrible experience for me, and I want other customers to know these limitations before they waste their money.

6 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Hello, thank you for sharing your experience. We understand why being directed to another app felt at odds with the all-in-one experience we promise.

Feedback like yours helps us identify weak points in our platform and guides our work to improve the user experience.

Uploading real photos directly into a chat and asking the AI Employees to use or edit those photos for your posts may help you achieve the results you’re looking for. The Social Media Manager tool defaults to generating images, so working with your own photos in chat gives you more control over the visuals.

This suggestion doesn’t resolve the text-generation issue you raised, and we understand the frustration of needing extra steps to create usable marketing materials. Our integration with Canva makes this more seamless, we suggest you connect it. Thank you for explaining where the experience fell short.

Rated 1 out of 5 stars

I was just about to sign up to Sintra…

I was just about to sign up to Sintra based on an ad I've seen on Facebook, but after reading the millions of 1-star reviews, there's no way! It appears to be nothing more than an organized fraud corporation!

6 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

We understand why those reviews would make you hesitate, but we assure you that Sintra AI is a legitimate service. We have 50,000 active users who use Sintra AI daily to help run their businesses. Sometimes the experience falls short, and we take those concerns seriously. Our goal is to support our users.

If you’re open to trying Sintra AI, we’d welcome the chance for you to form an opinion through your own experience. We offer a 14-day money-back guarantee on your initial subscription, so you can request a refund within that period if it isn’t right for you.

Rated 1 out of 5 stars

i had a appointment for a demo.

i had a appointment for a demo.. i'm still waiting.... no one showed up..

5 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

We’re sorry for the inconvenience. We ask users to confirm their attendance before the meeting. If we didn’t receive your confirmation, that may explain why our team didn’t join. Please reach out to the person you were scheduled to meet with, and they’ll be happy to help you reschedule.

Rated 1 out of 5 stars

A company that thinks nothing about keeping your money

I emailed for help and received a reply from your AI. You make it very hard to request a refund. Here is a copy of what I said in my email. I started using Sintra on October 3, 2027, and was surprised to learn that you require monthly credits to access this AI. The cost of buying these credits is very expensive, and nowhere on the sign-up pages does it state that there are limits to what you can do.
I also noticed that they pay individuals to give them a 4- or 5-star rating to keep their star rating high.
I canceled my subscription and am requesting a full refund.
Please note that upgrading a subscription means purchasing additional credit on the existing Sintra X subscription. We have refunded your Sintra X subscription. Your refund will reach you within 5-10 business days, and your subscription is canceled. Increasing your monthly credit allowance is considered a credit top-up. As we do not offer one-time credit purchases, the way to obtain additional credits is by upgrading your subscription, for example, to Sintra 300, which provides a recurring credit top-up to increase your monthly credits.
I have filed a complaint with the FTC about this company. I recommend that anyone else who's had problems with them file complaints with the FTC to, in my opinion, help stop this fraudulent company.

3 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Hello Brian, thank you for sharing your experience. We’re sorry that the credit system came as a surprise and that our response to your refund request left you feeling unsupported. This is not the experience we strive to offer.

While information about credits is included on our pricing page, we recognize that it needs to be more visible and easier to understand before signing up. We’re updating the page to make this clearer, and your feedback reinforces why this change is necessary. Thank you for bringing it to our attention.

Our refund policy outlines which purchases are eligible, and we never want requesting a refund to feel difficult. We’re sorry that we couldn’t also refund your credit upgrade, as these purchases are non-refundable under our policy. We understand your disappointment and are exploring ways to make this information more prominent before an upgrade is purchased.

We’re using feedback like yours to improve our communication and support, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

Rated 1 out of 5 stars

It is an unethical company

It is an unethical company , they over charge you and its almost impossible to cancel the subscription. THey take all your data

2 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Hello, Sherif.

Thank you for sharing your feedback. We collect only the data necessary to provide our service, and you can request its deletion by contacting us at help@sintra.ai.

You can also cancel your subscription directly in your account without contacting support. Go to Settings → Billing → Manage billing and select the option to cancel your subscription.

Rated 1 out of 5 stars

HeadliLifetime Deal Bait & Switchne

I paid $200 USD for a lifetime membership to Sintra. They have now rebranded to "Sintra X" and are demanding a monthly subscription to use the platform I already paid for. Support refuses to honor the original terms of sale. Do not buy this. They will take your money for a "lifetime" deal and then lock your account a year later. I have my original receipt and proof of purchase.

1 October 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Thank you for your early support. The belief you showed in our vision for personalized AI assistance helped us make daily work easier for over 55,000 small business owners.

We understand your concerns regarding the recent discontinuation of the legacy Sintra AI Helpers, which you purchased lifetime access to. This wasn’t a decision we took lightly, and we want to provide clear context on how we’ve approached this, as well as our commitment to fairness.

In the context of software and digital services, “lifetime access” refers to access for the lifetime of the specific product or service as it exists at the time of purchase, not for all future products or versions that may evolve from it. This is a standard industry definition, and it ensures that the terms are sustainable as technology and business needs change.

When you purchased lifetime access, it was for the early version of Sintra AI Helpers, a standalone product with basic capabilities. Over the past two years, we maintained and supported this legacy product, even as we shifted our main platform to a far more advanced, integrated, and costly service. Ultimately, usage of the legacy Sintra AI Helpers dropped to zero, and we made the decision to sunset the product so we could focus on delivering the best possible experience with our current platform.

As our platform evolved, the costs of supporting new AI models, tools, automations and our team grew exponentially. To ensure we could continue innovating and supporting our community, we had to make the necessary transition to a subscription model for the new Sintra AI platform. We kept the early Sintra AI Helpers available for more than a year after the transition, despite virtually no usage, to honor our early adopters.

In hindsight, we should have communicated the sunsetting of the legacy product more proactively. We sincerely apologize for any confusion or frustration this has caused. We’re committed to learning from this experience and being more transparent in our communications going forward.

We’re genuinely grateful for your early support; it played an important role in Sintra AI growth. As a thank-you, we’d be happy to offer you 6 months of Sintra X completely free as a recognition of your contribution. Let us know if you’d like us to activate this for you. Reach out to help@sintra.ai or vaidotas@sintra.ai to active this.

If you have any further questions or wish to discuss your account, we’re here to support you.

Thank you again for your understanding, your trust, and your role in our journey.

Rated 1 out of 5 stars

Read the Trustpilot warning before you pay for Sintra AI

Title:
WARNING: Trustpilot is displaying a notice that Sintra has been offering incentives for reviews. That is a serious credibility problem. I would not take the glowing reviews at face value—especially when my own experience was this bad.

Sintra sold me the promise of AI helpers that would take work off my hands. Instead, I got an app I had to babysit.

Connecting my social media became a frustrating loop that repeatedly locked me out. The helpers sat unassigned or did nothing. I kept checking, correcting, and telling them what to do. If I have to supervise every step, it isn’t helping me—it’s creating another job.

I paid for less work and got more stress. The subscription kept charging while I struggled to get the product to do what it was supposed to do. That felt like a subscription trap.

I regret buying it. Think twice before you pay. In my experience, Sintra AI did not deliver the help its sales pitch promised.

28 September 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

We’re sorry to hear that your experience with Sintra hasn’t met your expectations. Have you tried using Automations?

They allow you to set up recurring business tasks that run on a schedule, reducing the need to prompt and supervise each step manually. Once properly configured and refined for your workflow, they can automate more of the process and help take work off your hands.

Our team would also be happy to help you resolve the social media connection issues and set up Automations that fit your needs. Please reach out to our support team at help@sintra.ai

Rated 1 out of 5 stars

Worst AI i have ever used

Worst AI i have ever used. Agents are not trained and provide basic functionality. The credits included would run out in a day and you have to pay more for poor service. They trap you into a contract so you can't stop paying. BAD product, run away.

19 September 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

We’re sorry to hear that Sintra.ai didn’t meet your expectations. Credit usage is something we’re actively reviewing, and we’re continually working to improve the experience.

Our AI Employees are designed to adapt to the business information added to Brain AI, allowing them to provide more relevant and personalized support over time. If you’d like greater control over an AI Employee’s purpose, knowledge, and behavior, you can also create and train a custom one.

We’d be happy to review your setup, credit usage, and subscription concerns with you. You can book a call with one of our representatives at sintra.ai/bookademo to learn how to use Sintra AI more effectively.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t use this app

Don’t use this app. Impossible to cancel. It’s a reoccurring charge that is not authorized. Beware

1 July 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Hello, we are sorry to hear that. Users can cancel their subscription like this: Go to Settings ---> Select Plans ----> Select Manage Billing ----> Click Cancel Subscription. I hope this helps if you still need help canceling your subscription.

Rated 1 out of 5 stars

I bearally purchased the one year pack…

I bearally purchased the one year pack and starting to do the set-up for my business, I was basically just fedeling around and they already blocked me and starting to ask and charge me for more credit 😅, after spending money for the a year subscription. Anyway they don't handle all the work for your probably have to demand a big chunk of your time settling it up.

16 September 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Thank you for sharing your experience. We’re sorry that getting started felt limiting.

The initial setup can be a more involved period, as Sintra AI needs information about your business to provide a relevant, personalized experience. Once that context is in place, the platform should become more effective and require less back-and-forth.

We’d be happy to help you get set up and use Sintra AI more efficiently. You can book a call with our team at sintra.ai/bookademo and we’ll walk you through the platform based on your business and goals.

Rated 5 out of 5 stars

I was skeptical at first when I came to…

I've tried other promotional websites before on three occasions in the last 3 years. I didn't even get 1% return which would be one or two visits to my website pages. I canceled them immediately because I was seeing no results I felt I had wasted my money. I was promoting through the wrong promotion app.

Tonight, I was scrolling through my phone. I landed on this ad for Sintra. I'd seen it for a couple of years and it stayed in the back of my mind. So tonight, because I had a little bit of extra money right now, I decided to try it see how it works. I have to tell you the immediacy and the clarity and the quick response, and the answers and the change suggestions was unlike any other platform I've tried. I felt like I truly had a team around me and I felt like I was talking to them in person rather than to an AI. They even explain to me why my sites were not getting very many hits based on the way the metadata is inside of it. I enjoyed the conversation with my TEAM (😀 I have a Team). I enjoyed that they knew what I was talking about; gave me smart and investigated information about my situation; clear reasoned advice and even pre-written emails to send to the appropriate departments to ask for corrections to my issues at Amazon KDP. I'm looking forward to the meeting that we set for Tuesday. Now, I have to go do the assigned tasks, for my part in making this work for me. I have a good feeling in my heart, and stomach that this was the right decision. I really appreciate how well it worked for me, Just, in one evening I have more information about what's going on then I've had for 3 years. I have more information about what I need to do to fix things, making my promotion more successful than I've had at any time. So I have to tell you I appreciate it. I feel like I'm not going to drown in all this. If all goes well, I will finally reach my goal of making a passive income, after several years of hard work creating two book series. Thank you very much. Here's crossing my fingers that this will benefit my goals. Sincerely, Frances.

12 September 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

We appreciate your feedback!

Rated 2 out of 5 stars

Read the fine print about credits

I was one of the first users when it went live and absolutely loved it. I told everyone how great it was for my small business. THEN the sneaky credit switch happened which really annoyed me and also the features changed. As a business owner you run out of credits within a day! Its a cool tool but there are other, cheaper alternatives out there that won't quietly change the subscription plan on you!

11 September 2026
Unprompted review
Sintra AI logo

Reply from Sintra AI

Thank you for supporting Sintra AI from the early days and for recommending us to others. We understand why the move from the original subscription model to a credit-based system was frustrating, especially when it changed the experience you originally signed up for.

For businesses with heavier daily usage, a larger plan may be needed to support their goals. We’re also continuously improving and optimizing credit usage so users can get more done with the credits included in their plan.

We recognize that changes like this need to be communicated clearly, and we really appreciate you sharing your experience with us.

Rated 2 out of 5 stars

Deceptive 14 money back guarantee

Company promises simple marketing assistance. However, the platform can't generate social media content using the media you provide. The plan provides you with 250 credits, which is insufficient to even finish setting up the platform to work for your business. There is not way to purchase additional credits without signing up for a much more expensive plan. Their 14-day money-back guarantee is false. They will argue and cite a policy that they can not refund any attempts to get enough credits to get their insufficient platform to work. Expensive, lacks functionality, has bad customer service.

7 September 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

It’s ok for what it is.

It’s ok. It has a smooth UI and seems to work well for what it does. I just wish it was more upfront about what it can’t do. It’s unfortunately pretty useless to me.

7 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Awful company, deceitful system

They do not explain their "credits" system well enough, and suddenly the credits for the month are gone without warning, so you have to purchase more. I entered into an annual contract as I thought that it would be well enough for my purposes of social media and a bit of email drafts. And now I am stuck with a system I cannot use due to missing "credits", and I missed the 14 day cancellation window due to being hospitalised and having a baby. Absolutely appalling, deceitful and unprofessional. No compassion for extreme situations, just robotic "Our T&Cs state that"...

1 September 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Feels like a bait and switch.

Im still technically using the tool for now on VERY specific tasks, but everything you are reading is true. Their latest update pretty much made the platform significantly worse. The credit usage is through the roof. I believe this is because of the Brain Ai. The more you feed it and the more it has to sift through the data the more credits it uses. THAT SAID, I personally feel like it is using far too many credits. I was in the middle of a writing an article that had for sure a good amount of data applied to it, but it was only a writing project. No images, graphs, or video. This thing was burning through 13-15 credits A PROMPT. Sometimes only submitting to me a single paragraph. And if you only have 250 credits then you do the math. I didn't catch this in time so I had to upgrade twice costing me almost $200 EACH time. At that price point you can just subscribe to a bunch of other Ai platforms that do specific tasks better and you will get far more out of them treating them the same as you would the helpers in Sintra.

This platform started off promising but it definitely feels a bit like a bait and switch. Maybe it isn't but the value sure doesn't really feel like its there anymore and there are plenty of competitors ready to take your hard earned money. That said I like the style of this platform so I hope Sintra pulls it together.

1 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Last update ruined the entire platform

Doesnt work since the last update. Reached out to support twice and got no response back.

My favorite part of the latest update is after you use your 250 credits for the month you can no longer do anything...at all. Can't even buy more credits to keep prompting unless you completely upgrade your subscription.

Plus i tried setting up 30 different posts and even after they were scheduled NONE OF THEM POSTED. I guess because i was out of credits??? Meaning you get double charged every time you try to do this 🤣 what a joke. No thanks, cancelled my subscription.

I'm pretty dissapointed overall. Wish i had two more thumbs cause I'd give this platform 4 thumbs down

29 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I have been on Sintra some years

In the early days I took a gamble due to bad review but it was great.

Over the years I think it has advanced too much that it has slowed it down and confuses itself.

Each weekend I would sit for an hour-ish and post for the week 5 times a day. That now takes a whole day. Sintra gets things wrong all the time confusing itself. I am doing the same thing I have always done giving it pretty much the info to queue to post for me for the week ahead.

Not only does it get things wrong, it then changes things that are right as it can't figure out which one it should be doing. On top of that, it is now extremely slow so I will often do two things at once when doing Sintra not to waste my time.

I am currently looking for something else as they also have now moved to a credit system - when my account moves over to that, I will leave as it will use credits getting it wrong -so it will be a costly product.

29 August 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look