Babylove Reviews 

386
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

My husband ordered a product (glass wine bottle), it arrived faulty, he was misled by the website, the product came without a spirit of Jack Daniel’s inside, there was no stopper attached and it w... See more

Rated 5 out of 5 stars

Very happy about the product and support we received from Hannes. Most products arrived quickly and the quality was there. We had some issue receiving the bigger piece but we received a very close a... See more

Rated 5 out of 5 stars

I bought a lovely “Hussäng Maria duo 90x190 cm”, and I am sure my newborn will enjoy it for years! From purchase to delivery took 1 week, a couple of hours to assemble it, but mostly because of the s... See more

Rated 1 out of 5 stars

Like another customer has mentioned, our bed was returned to the warehouse undelivered and they never contacted us about delivery. They could have left it, like other products we bought from them, but... See more

Company details

  1. Children's Store

Written by the company

Nätbutik för alla som uppskattar barnrumsinredning


Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

386 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 7% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.6

All reviews

(386)

24 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Customer Service do not respond to emails

My husband ordered a product (glass wine bottle), it arrived faulty, he was misled by the website, the product came without a spirit of Jack Daniel’s inside, there was no stopper attached and it wasn’t in the package, there was also meant to be some sort of inscription on the bottle to show what was inside and it was blank.

He has sent several emails requesting to return the product and not received any replies, you only have 14 days to return a product and he is now getting close. He should have a return label sent as the product is faulty.

Not happy with this company at all.

5 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bad quality and useless customer service

Ordered a toddlerbed, which started creaking to the point of waking up the toddler. The creaking could be heard throughout the entire house. Customer service was helpful at first pointing out what could cause the creaking and how this could be solved. When the creaking came back after just 2 days, they proposed to send spare parts. However, at that point, we've been dealing with a creaky bed for over 3 months and requested a refund due to a faulty product, as we did not want to wait multiple weeks for spare parts, with no guarantee that this would actually solve the issue. We'd lost trust in the product and believe it to be a design fault. Baby love denied this request and was more difficult to deal with than our toddler that woke up multiple times a night. We gave up an bought another bed from a more reliable place

1 May 2025
Unprompted review
Babylove logo

Reply from Babylove

Hello, 🌷

Thank you for sharing your experience. We are truly sorry to hear about the difficulties you had with the toddler bed and the inconvenience it caused for your family. 🙏

All of our beds are manufactured in the EU and are both tested and certified. In rare cases, issues such as creaking can occur, and our focus is always to resolve the problem by providing guidance or sending out replacement parts.

We understand that in your case this solution did not meet your expectations, and we regret that we could not find a resolution that felt satisfactory for you. 💛 Your feedback is valuable to us and will be taken forward to improve both our products and our service. /Babylove

Rated 1 out of 5 stars

Warning: Avoid Ordering from Babylove at All Costs

My experience with Babylove has been nothing short of a nightmare. I ordered a bed in September 2024, trusting their promise of a 3-4 week delivery time. Instead, it took 7 weeks for the order to arrive, and even then, one of the most essential pieces—the side barrier that prevents the baby from falling out—arrived broken. It took another 2 weeks to receive the replacement part.

The full bed didn’t arrive until the second week of December, nearly three months after placing the order. Babylove clearly states that you cannot assemble the bed until all parts have arrived, and they require you to keep the original packaging in case of returns. This meant that after unpacking everything to check for damages, as they recommend, we were forced to store large, bulky boxes in a space no one could access for nearly two months while waiting for the missing and broken pieces to be resolved.

Their customer service was an absolute disaster. I had to repeatedly contact them to get updates about my order, and their responses were often vague and unhelpful. I even requested a phone call to clarify the situation and resolve the issues more quickly, but my request was ignored entirely. It felt like they had no real interest in helping resolve the problems.

The packages came from Poland, even though the company markets itself as Swedish. This lack of transparency only added to the frustration.

If you’re considering ordering from Babylove, I strongly urge you to avoid this company at all costs. This was an awful experience from start to finish, and I would never recommend them to anyone. Save yourself the trouble and choose a more reliable alternative.

22 September 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Very happy about the product and…

Very happy about the product and support we received from Hannes.
Most products arrived quickly and the quality was there. We had some issue receiving the bigger piece but we received a very close and transparent support until everything got solved.

11 November 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Horrible experience.

Horrible experience.

Ordered 3 items: bed, mattress and bed sheets.

Bed sheets were delivered to pakkershop that’s very far from me (I chose home delivery)

Matress is delivered home but on wrong size - so now I’m expected to deal with returning this big item.

Bed we waited for over a month, misdelivery declared even though I stay home on delivery day not to miss it. I had to quite literally hunt the courier on the street to get the bed and once I found him he said “can you take it yourself?”. For clarity I had my 4 months old in carrier and 3 shopping bags in a stroller when he asked that. Never again…

14 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Never buy anything from Baby-Love!!!

Never buy anything from Baby-Love!!!

We ordered a children's bed with a mattress and sheets. The mattress and sheets arrived super quickly without any fuss. The bed, however, took 8 weeks to arrive, and I had to follow up before it suddenly showed up.
Excited to assemble it with our daughter, it turns out that the pre-drilled screw holes almost everywhere do not match the holes for the accompanying screws. Therefore, we chose to stop assembling the bed, after which I wrote to their customer service. Over a period of more than a week, I received several responses stating that my bed was on the way in response to my complaint about the mismatched pre-drilled holes.
After three emails from Baby-Love, which seem to avoid addressing my complaint to avoid a case, I became irritated. I wrote a longer email again, complaining about the bed, explaining that they had two options: either take back my entire order and refund my money since we do not want to wait another 8 weeks for a new bed, or they could refund us around 20-25% as a discount because their bed cannot be assembled as it arrived. In this case, I would drill new holes myself and use brackets to stabilize the bed.
Finally, I received a response to my actual complaint, offering a discount code of 132 DKK!!! Yes, you read that right—132 DKK after a purchase of 7000 DKK from them. In my opinion, this is a way to completely disregard their customers. So, I chose to reply that they could do better, considering they sent us a product that does not meet expectations and compromises my child's safety when lying in a relatively high bed.
Now, after a week, there is still no response from them, and the bed has been assembled using new pre-drilled holes that fit and various brackets to support the bed's durability.
Baby-Love claims on their website that they are created out of love for children, but that is nonsense, as the bed we received was not made with love for children; it was made so that children can collapse in their poor-quality bed.
Their customer service is virtually non-existent, and I believe they are just rubbing their hands together over making 7000 DKK, not caring whether I want to return and buy more or not.
I would advise everyone to find their new children's bed or whatever else Baby-Love sells somewhere else; unfortunately, you risk ending up with a really bad product that also creaks like crazy and in no way feels stable to lie in

29 July 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Not recommended

Hei , the worst order ever. Not recommended . Order bed and mattress for my todler 06.08 and still didn’t got it . Living in Norway . After 4 weeks decided to call then and ask about the order, nobody was writing me about order delays or if i can or want to wait . Now is around 6 weeks 😩still waiting , after asking for some compensation for such a long wait , got it 205 nok for next order kode . Such a nice thing 😂.
Today got massage that they just now send my mattress. Wow . They are saying it is fast delivery, but it is such a lie.
Not recommended!!!!!!!!

8 August 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Like another customer has mentioned

Like another customer has mentioned, our bed was returned to the warehouse undelivered and they never contacted us about delivery. They could have left it, like other products we bought from them, but did not. So far, they want another 600 Danish Krona to deliver……scandalous! We’ve also asked for free delivery or a refund. Nothing so far.

22 August 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I made an order for våningssäng and the…

I made an order for våningssäng and the order got returned to the warehouse but I never get any refund. I tried to contact them by email where they responded to me before but now they never responded back to my email. The customer support is not responding and they never refund me back.

4 February 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service! 👌🏼 I would recommend them to anyone! They reply quickly to the e-mails and they are very helpful. I would like to thank for Hanna and Einar and for the whole team for the perfect service. I am also satisfied with the product I ordered. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

30 November 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t trust them

I bought a bed (natur-hussang-junior-80x160)for my toddler which shows really good reviews. However, product has so bad quality and it was horrible to assemble it. Shocking is that, I left review in their website and of course gave 1 star however it didn’t even appear!!!

Such a scam!!! I paid 4200 SEK for this horrible bed.

11 November 2023
Rated 1 out of 5 stars

I have ordered a bed for my 3 years old…

I have ordered a bed for my 3 years old boy when I ordered it saying 3 weeks delivery time after the three weeks I contacted them it was Thursday they said will be delivered tomorrow…guess no delivery.I waited a week contact again on Friday they said on Thursday after six weeks in total I got the bed! A bed that was roughly made and dangerous for children’s hands I have photos i contact them and they say to find the parts that was not smooth to send back and they will replace them ( it was almost all the bed ) I told them that will fix it myself and I did ! Buying a bed 400€ and fixed it self.Disappointed! Conclusion will not buy again from that site!!!!

6 October 2023
Unprompted review
Babylove logo

Reply from Babylove

Hello

Thank you for your review and sorry to hear about your experience. We would like to get in touch with you but lack the information regarding your purchase. Can we ask you to contact us at info@babylove.se and put "TP" in the subject and we will make sure you get the help you need.

Best Regards
Babylove

Rated 1 out of 5 stars

I do not recommend the company

I do not recommend the company. We receive a baby bed in extremely poor condition with scratches and MOLD on some parts. The mold was on the mattress boards which we discovered after assembling bed frame.
We couldn’t use the bed as it’s unsafe for the kid.
Babylove refuses to accept the return and offers 800 SEK compensation for bed which costed 70000…
Avoid this company by any means- if your product will arrive damaged they won’t help you.

1 July 2023
Unprompted review
Babylove logo

Reply from Babylove

Hello Anna,

and thank you for your review!

When it comes to slatted frame with mold on we suspect that during the transport this part was exposed to moisture. Since this is a independent part of the bed it can be simply replaced and has no impact on bed safety.

Bed is lacquered and painted so there is no risk that other part can be affected by mold.

As we informed you via email, customer responsibility is to contact seller immediately and do not assemble products which has visible damages or defects like you describing was your case.

Even though you writing that some parts were covered with mold- you have decided to assemble and use bed.

We offered you 800 SEK discount or replacing slatted frame with new

We understand that higher discount would make your experience better but unfortunately we work with customized and hand made products which makes that discounts are limited.

Rated 1 out of 5 stars

Tipisäng going in the rubbish bin

I bought a Tipisäng for my toddler, it lasted 3 months before it started making loud noises. The company says that’s not a manufacturing problem. Bed is going to the rubbish bin. Don’t buy their products, not only low quality , but the company doesn’t offer any warranty.

15 August 2023
Unprompted review
Babylove logo

Reply from Babylove

Hello Rafaella,

Thank you for your review and we are really sorry to hear that you are disappointed.

Bed you have purchased is made of high quality solid wood. Solid wood is a natural material which is affected by changes in temperature and humidity and can therefore start to creak in different seasons.

So this is not a low quality sign, it is a attribute. There are many options how to avoid solid wood furniture from creaking and we provided you in our email conversation how you could try to fix this issues and even offered to replace slatted frame. So bed doesn`t need to be thrown out.

We do offer warranty according to swedish law which applies on manufacturing defects.

We checked your video where we can hear that bed sounds a little bit while pushing mattress and that`s why offered help with replacing slatted frame and suggested to oil and check screws which is normal routine for solid wood furniture.

We hope for a new chance in the future and if you would like to proceed with your claim request- you can just simply answer our last email , we are happy to help you!

Best Regards
Babylove

Rated 1 out of 5 stars

Horrible quality

Horrible quality. The bed creaks soooo loudly, and the drawers are made in the cheapest possible way so it’s difficult for a child to open them. 2x as expensive as ikea and 1/10 the quality

15 October 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The worst customer service I have ever…

The worst customer service I have ever had. Not only has it been over two weeks since I ordered my daughters bed and it’s still not here but it takes days for them to respond to you regarding my purchase. Id and when it arrives I am never using babylove again

14 November 2022
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look