Trustpilot reviews

Trustpilot reviews

Acceptable
5.8

Uigennemskueligt ?????

Meget lidt brugervenligt system - kan man ikke ændre login, brugerprofil m.m. nogle steder ? havner samme sted (forsiden) når jeg forsøger?

Har efterfølgende fået en hurtig tilbagemelding med support fra Trustpilot, hvilket var rigtig fin "service" - tak for hjælpen.
Synes måske at det kunne fremgå tydeligere af hjemmesiden, hvordan man redigerer/opretter profil korrekt ;o)
Mads Thomsen and B found this review useful

Hej Birgitte

Tak for din anmeldelse.

Du kan helt sikkert godt ændre dine brugeroplysninger. Det du skal gøre, er at gå til forsiden og logge ind ved at trykke på *log ind* oppe i højre hjørne.

Når du er inde, kan du tilgå og ændre alle dine brugeroplysninger ved at klikke på det lille profilbillede oppe i højre hjørne - samme sted som før - og herefter trykke på *gå til min profil*

Hvis det stadigvæk ikke er helt lige til, er du altid velkommen til at skrive tilbage til mig eller til vores support på support@trustpilot.com - de sidder klar til at hjælpe dig.

underligt

folk med facebook kan kommentere, men os der ikke har facebook kan så ikke svare..
Ideen med Truspilot var god, men jeg er bange for at økonomiske interesser har ødelagt konceptet..
czm found this review useful

Hej Anders

Tak for din kommentar.

Du har ret i at det kræver en Facebook profil for at kommentere på anmeldelser. Vi udskiftede kommentarsystemet til det nuværende i september 2012. Den væsentligste grund er, at vi ville sikre at kommentarerne kom fra rigtige brugere. Vi har også reduceret mængden af anonyme hadefulde kommentarer med det nye kommentarsystem.

Du kan læse mere om kommentarsystemet her:

Trustpilot

Trustpilot et godt sted at slå netleverandører op

Det første sted jeg tjekker net virksomheder, de er en stor hjælp til at sortere dårlige leverandører fra.

Uigennemskueligt kundesystem giver urimelige bedømmelser

Jeg er med på, at Trustpilot ikke er sat i verden for kundernes men kapitalens skyld. Man kan nemlig ikke betale med idealisme ved kassebåndet i Netto.

Dog er de seneste historier om Trustpilots sorteren i kunder og ikke-kunder ikke just troværdighedsskabende.

Indtil nu har jeg brugt hjemmesiden som parameter for, om en virksomhed var værd at handle med, men det er da med en god sjat skepsis, jeg (måske) fremover vil rådføre mig med hjemmesiden.

Hmm... You better start working on that trust, pilot ;-)
B and Mads Thomsen found this review useful

Hej Jacob

Jeg har fuld forståelse for, at du på baggrund af de artikler stiller spørgsmålstegn ved vores troværdighed.

Det eneste, der kan give en virksomhed en bedre TrustScore, er hvis den aktivt engagerer sig med sine kunder online og bruger kundernes feedback til at forbedre sin kundeservice. Enhver virksomhed – ikke blot dem, der er kunder hos Trustpilot – kan gå i dialog med deres kunder og bede dem om at skrive en anmeldelse på Trustpilots hjemmeside. Virksomheder, der er kunder hos Trustpilot, har typisk højere TrustScores, fordi de aktivt forsøger at forbedre deres kundeservice og benytter vores værktøjer til lettere at gå i dialog med kunderne og måle effekten af deres kundeservice.

Du kan læse mere, om hvordan vores forretningsmodel er bygget op omkring principperne åbenhed og gennemsigtighed her: http://blog.trustpilot.com/at-adskille-fakta-fra-fiktion/

Trustpilot

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

See our review guidelines here.

God idé med store mangler

Ideen med Trustpilot er super god, men der er alt for store mangler:

- Det er ikke muligt at sortere efter antal stjerne hos en virksomhed, så man hurtigt kan læse/finde anmeldelser der eksempelvis har fået 1 eller 5 stjerner.

- Brugerne er ikke CPR-valideret.

- Man skal have en Facebook profil for at skrive kommentarer.

- Man kan ikke vedhæfte billeder, lydfiler mv. som dokumentation, for det man skriver.

- Man kan ikke finde en virksomheds kommentarer nyttige.

- Selvom du har haft en dialog med en virksomhed omkring et køb, kan du ikke lave en anmeldelse af virksomheden.

Hej Anders

Tak for dine ideer - dem sætter vi pris på.

Dine ideer omkring sortering af anmeldelser, 'like' virksomhedskommentarer og links til anmeldelser er rigtigt gode. Jeg sender dem videre internt, så vores udviklere ved, hvordan vi kan forbedre os i fremtiden.

CPR-validering er også en rigtigt god idé, der dog ikke helt passer ind i vores koncept med mange brugere for hele verden.

Vi udskiftede kommentarsystemet til det nuværende i september 2012, så du rigtigt nok skal logge ind med din Facebook-profil, før du kan skrive en kommentar. Den væsentligste grund er, at vi ville sikre at kommentarerne kom fra rigtige brugere. Vi har også reduceret mængden af anonyme hadefulde kommentarer med det nye kommentarsystem.

Hele ideen med Trustpilot, er at skabe en side, hvor du som bruger kan læse andre brugeres købsoplevelser med de anmeldte virksomheder. Derfor skal du have haft et køb hos en virksomhed, før du kan beskrive din oplevelse i en anmeldelse på Trustpilot. Kravet om købsdokumentation giver os mulighed for at trække en helt klar grænse for, hvornår en anmeldelse er gyldig.

Lobbyister og kapitalister

Dette firma er bundkorrupt og snyder folk på kapitalens vegne.

Kan det virkelig passe?

Jeg har mistet mere og mere for jeres hjemmeside. jeg har været kæmpe fan af konceptet I har kørt, og stort set samtlige handler jeg har haft på nettet de sidste par år har altid startet med en tur forbi trustpilot - men...

Først skal man ind og se anmeldelser igennem, da mange virksomheder nu opretter brugere og giver dem selv bedre rating. Har I tænkt jer at indføre noget kontrol over brugerne, så der ikke er mulighed for at manipulere med ratingen (som jo er hele grundstenen for jeres hjemmeside)

Nu hører jeg i nyhederne, at betalene erhvervskunder for bedre rating end ikke-betalende. Jeg ved lige hvordan det hænger sammen, men synes I skal have en fair chance for at komme med modargument inden jeg går helt bort fra jeres hjemmeside.

Hej Kevin

Tak for din kommentar.

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser med Trustpilot, så jeg vil bruge noget tid til at besvare dine kommentarer. Skulle du have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive tilbage til mig ved at opdatere din anmeldelse.

Troværdighed til vores anmeldelser er altafgørende for os. For at opretholde en høj troværdighed har vi eksempelvis flere udviklere, der ikke laver andet end at forbedre processerne, der genkender mistænkelige anmeldelser.

Du kan læse mere om arbejdet her:

Virksomheder, der er kunder hos Trustpilot, har typisk højere TrustScore, fordi de aktivt forsøger at forbedre deres kundeservice og benytter vores værktøjer til lettere at gå i dialog med kunderne og måle effekten af deres kundeservice.

Trustpilot

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Godt overblik

Trustpilot er nem at bruge. Man får et godt overblik over hvor skal handle, og hvordan firmaet er inden man gør købet. Giver en god tryghed, og læse andres erfaringer :-)

Useriøs websiden

Laver man en negativ anmeldes så skal frem lægge dokumentation for handel
Laver man positiv anmeldes gå den lige igennem.?

Men penge får man mange gode anmeldser.

Hej Natasha

Tak for din anmeldelse.

Det er bestemt ikke vores oplevelse. Trustpilot er en åben platform, hvor alle brugere kan beskrive deres købsoplevelse i en anmeldelse. Her fungerer rapportering som en måde at sikre, at du som bruger kan stole på, at de anmeldelser du læser, rent faktisk er baseret på en købsoplevelse.

Alle brugere har mulighed for at rapportere en anmeldelse, de mener overskrider vores retningslinjer. Vi oplever på denne måde en ligelig fordeling i mellem positive og negative rapporterede anmeldelser.

Bredt omfang

Det fungerer bare, dette her koncept. :)
Er helt vild med, at man kan installere den lille trust-pilot-måler i Chrome, så man ikke engang behøver åbne selve hjemmesiden, men bare kan kigge op på ikonet.
Jeg bliver også gang på gang imponeret over, hvor mange sider, Trustpilot rent faktisk dækker.
Keep up the good work! :D

De svarer ikke

Altså, jeg skrev til dem den 5. el. 6.3.2014 og jeg har endnu ikke fået noget svar. Det syntes jeg er super frækt af dem. Så selvom sitet er ok så er det ikke ok at ignorere deres kunder!
Mads Thomsen and B found this review useful

Hej Inge

Tak for din kommentar.

Der må være sket en fejl, for jeg kan se, at vi faktisk har svaret din e-mail den 6. marts med ticketnummer 275354.

Vi sender dig en ny mail, så du kan få besvaret alle dine spørgsmål.

ikke troværdigt

Jeg har i dag fået en mail fra Trustpilot om at skulle sende en faktura ind, så de kan se man har handlet hos dem man anbefaler men som andre også skriver herinde hvad kommer det trustpilot ved hvad man har handlet andre steder.

Jeg har valgt at sende fakturaen ind da jeg ikke mener de skal gå ud over et andet firma, af nogle anmelder dem dårligt og jeg er tilfreds med dem.
Jeg har valgt at give trustpilot 1 stjerne da jeg ikke mener det er troværdigt, det antal stjerner som viser her inde. nogle firmaer får fjernet stjerner ved at betale Trustpilot for dette.
Så nej tak til trustpilot herfra håber andre har det lige som mig.

Hej Allan

Tak for din kommentar.

Din anmeldelse er rigtigt nok blevet rapporteret af en bruger på Trustpilot. Da Trustpilot er en åben platform, hvor alle kan skrive og læse anmeldelser af de virksomheder de handler hos, fungerer rapportering som en metode til at sikre kvaliteten af anmeldelserne. Enhver virksomhed eller bruger kan rapportere anmeldelser.

Når din anmeldelse bliver rapporteret for 'manglende købsbevis' sender vi en e-mail afsted til dig, hvori vi beder dig om at verificere din anmeldelse. Det eneste du skal gøre for at få din anmeldelse tilbage på Trustpilot, er ved at vedhæfte din ordrebekræftelse eller lignende til et svar til den e-mail, du har modtaget fra os.

Virkelig dårlig service.

Virker ikke rigtigt at man skal sende fakturaer ind, fra det sted man har handle, hvad kommer det trustpilot ved hvad jeg har handlet hos de forskellige forhandlere.

hvis ikke man sende sine fakturaer ind til dem så sletter de ens anmeldelser.

så er trustpilot ikke et sted for mig mere
Angie, Mads Thomsen and B found this review useful

Hej Michael

Tak for din kommentar.

Det er helt korrekt, at vi har bedt dig om at verificere en af dine anmeldelser på Trustpilot. Din anmeldelse er blevet rapporteret af en bruger på Trustpilot for 'manglende købsbevis'. Når dette sker, sender vi en e-mail afsted til dig, i håb om, at du vil hjælpe os med at verificere din anmeldelse.

Trustpilot er en åben platform, hvor alle kan skrive og læse anmeldelser af de virksomheder de handler hos. Derfor fungerer rapportering som en metode til at sikre, at du som bruger kan stole på, at de anmeldelser du læser, rent faktisk er baseret på en ægte købsoplevelse.

Trustpilot

Trust! Is what it's all about, right?!

Nothing but good to say!
I/we/everybody, need a place like Trustpilot..
Good job, people!!! Thanks ...However - HVAD fanden går dét der FaceBook ud på??
Jeg HADER facebook! Og deres 'lort' dør iøvrigt, snart! Senest 2017! Dét siger de 'kloge'..og jeg håber de har ret!? Sølle, at 'man' ikke kan svarer uden om dét forum..??
Hvad laver I ...? Trust har INTET, med Facebook, at gøre!? YOU KNOW THAT! What's up?
C. Denmark.

Fejl ?

Kan ikke logge af min side hos Trustpilot. Dur ikke.

Hej Kaj

Tak for din kommentar.

Det lyder ikke godt, men hvis du skriver til vores community support på support@trustpilot.com, er jeg sikker på, at de vil hjælpe dig videre.

Hvis du har fået en fejlkode, må du gerne indsætte den i e-mailen, du sender til os.

trustpilot.dk Details

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Visit Trustpilot

Call us on: +45 69 91 12 82