Trustpilot reviews

Trustpilot reviews

Acceptable
5.8

God service tager varer return uden bøvl

Havde problemer med Jabra Sport Wireless høreapparater, som de tog tilbage uden bøvl. Har fået helt nye uden problemer.

Godt overblik

Trustpilot er nem at bruge. Man får et godt overblik over hvor skal handle, og hvordan firmaet er inden man gør købet. Giver en god tryghed, og læse andres erfaringer :-)

Useriøs websiden

Laver man en negativ anmeldes så skal frem lægge dokumentation for handel
Laver man positiv anmeldes gå den lige igennem.?

Men penge får man mange gode anmeldser.

Bredt omfang

Det fungerer bare, dette her koncept. :)
Er helt vild med, at man kan installere den lille trust-pilot-måler i Chrome, så man ikke engang behøver åbne selve hjemmesiden, men bare kan kigge op på ikonet.
Jeg bliver også gang på gang imponeret over, hvor mange sider, Trustpilot rent faktisk dækker.
Keep up the good work! :D

Trustpilot er et fidus foretagende de accepterer ikke kritik.

Et enøjet foretagende. De samarbejder med Ticket2travel.
Ticket2travel kan en lille smule indenfor rejser, men intet i forhold til Momondo.
1) Det er kun muligt at vælge billigste klasse ikke Premium Economy eller Business.
2) De har ikke EVA Air som mulighed, de er dog med i Star Alliance
3) De har ikke Finnair med de billigste Business Class til Bangkok
4) De har ikke Egypt Air som har gode priser på Bangkok
De accepterer kun anmeldelse fra de, det er lykkedes at bestille en billet, alle der har opgivet eller har fundet bedre rute/priser må ikke anmelde, så deres anbefalinger er ikke retvisende.

De svarer ikke

Altså, jeg skrev til dem den 5. el. 6.3.2014 og jeg har endnu ikke fået noget svar. Det syntes jeg er super frækt af dem. Så selvom sitet er ok så er det ikke ok at ignorere deres kunder!

Hej Inge

Tak for din kommentar.

Der må være sket en fejl, for jeg kan se, at vi faktisk har svaret din e-mail den 6. marts med ticketnummer 275354.

Vi sender dig en ny mail, så du kan få besvaret alle dine spørgsmål.

ikke troværdigt

Jeg har i dag fået en mail fra Trustpilot om at skulle sende en faktura ind, så de kan se man har handlet hos dem man anbefaler men som andre også skriver herinde hvad kommer det trustpilot ved hvad man har handlet andre steder.

Jeg har valgt at sende fakturaen ind da jeg ikke mener de skal gå ud over et andet firma, af nogle anmelder dem dårligt og jeg er tilfreds med dem.
Jeg har valgt at give trustpilot 1 stjerne da jeg ikke mener det er troværdigt, det antal stjerner som viser her inde. nogle firmaer får fjernet stjerner ved at betale Trustpilot for dette.
Så nej tak til trustpilot herfra håber andre har det lige som mig.

Hej Allan

Tak for din kommentar.

Din anmeldelse er rigtigt nok blevet rapporteret af en bruger på Trustpilot. Da Trustpilot er en åben platform, hvor alle kan skrive og læse anmeldelser af de virksomheder de handler hos, fungerer rapportering som en metode til at sikre kvaliteten af anmeldelserne. Enhver virksomhed eller bruger kan rapportere anmeldelser.

Når din anmeldelse bliver rapporteret for 'manglende købsbevis' sender vi en e-mail afsted til dig, hvori vi beder dig om at verificere din anmeldelse. Det eneste du skal gøre for at få din anmeldelse tilbage på Trustpilot, er ved at vedhæfte din ordrebekræftelse eller lignende til et svar til den e-mail, du har modtaget fra os.

Virkelig dårlig service.

Virker ikke rigtigt at man skal sende fakturaer ind, fra det sted man har handle, hvad kommer det trustpilot ved hvad jeg har handlet hos de forskellige forhandlere.

hvis ikke man sende sine fakturaer ind til dem så sletter de ens anmeldelser.

så er trustpilot ikke et sted for mig mere
Angie found this review useful

Hej Michael

Tak for din kommentar.

Det er helt korrekt, at vi har bedt dig om at verificere en af dine anmeldelser på Trustpilot. Din anmeldelse er blevet rapporteret af en bruger på Trustpilot for 'manglende købsbevis'. Når dette sker, sender vi en e-mail afsted til dig, i håb om, at du vil hjælpe os med at verificere din anmeldelse.

Trustpilot er en åben platform, hvor alle kan skrive og læse anmeldelser af de virksomheder de handler hos. Derfor fungerer rapportering som en metode til at sikre, at du som bruger kan stole på, at de anmeldelser du læser, rent faktisk er baseret på en ægte købsoplevelse.

Trustpilot

Trust! Is what it's all about, right?!

Nothing but good to say!
I/we/everybody, need a place like Trustpilot..
Good job, people!!! Thanks ...
C. Denmark.

Fejl ?

Kan ikke logge af min side hos Trustpilot. Dur ikke.

Hej Kaj

Tak for din kommentar.

Det lyder ikke godt, men hvis du skriver til vores community support på support@trustpilot.com, er jeg sikker på, at de vil hjælpe dig videre.

Hvis du har fået en fejlkode, må du gerne indsætte den i e-mailen, du sender til os.

Trustpilot

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for violating other Trustpilot Guidelines.

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

See our review guidelines here.

Der røg tilliden til trustpilot

Da jeg opdagede at jeg ikke kunne anmelde en virksomhed uden ordrenummer/medlemsnummer/osv og at netop disse virksomheder havde toprating i forhold til dem som ikke har bestukket trustpilot - ja så kommer jeg ikke her mere.
Bye bye trustpilot - I er gennemskuet som plattenslagere :-)
Mads Thomsen, B and lp found this review useful

Hej Chung

Tak for din anmeldelse.

Hvis du har haft en købsoplevelse, skal du helt sikkert også have mulighed for at beskrive den i en anmeldelse på Trustpilot.

ordreidfilteret er ét af midlerne, vi benytter, til at sikre at du kan stole på, at de anmeldelser du læser, er baseret på en købsoplevelse. Det er på ingen måde vores intention at forhindre dig i at skrive om dine oplevelser. Derfor må du meget gerne kontakte os på support@trustpilot.com, så vi kan sørge for, at du kan sende din anmeldelse afsted.

useriøst siden

Det er nemt at hænge et privat firma ud.Med vi må ikke som selvstændig hænge dårlige betaler ud i offentligerum.

Utroværdigt

Simpelthen utroværdigt. Så snart en virksomhed betaler for Jeres software kan de slette alle de negative anmeldelser og blokere for nye ved stille krav om at brugerne kun kan anmelde dem via de links forretningen sender i en email til kunden efter et køb.

Hej Charlotte

Tak for din kommentar.

Det er på ingen måde muligt for virksomheder at slette anmeldelser på Trustpilot - lige meget om du har en virksomhedsbruger,slutbruger eller betalende b2b-bruger.

Trustpilot er en åben platform, så hvis du har haft en købsoplevelse, har du også mulighed for at logge ind og beskrive din oplevelse.

See our review guidelines here.

Kommentarer til svar eller anmeldelse? hvor?

Jeg skrev en anmeldelse og fik et svar som ikke var fyldest gørende, så jeg ville skrive en kommentar. Hvor finder jeg linket til det?
Jeg kunne kun se en fast tekst i bunden, hvor der står Kommentar?
Jeg kunne så redigere den oprindelige anmeldelse, det blev så misforstået som en ny anmeldelse?
Det må da kunne gøres bedre?

Hej Tom

Tak for din anmeldelse.

Du kan skrive en kommentar ved at logge ind med din Facebook-konto - tryk på din anmeldelses overskrift. Dog vil jeg netop anbefale dig at opdatere din anmeldelse, så den også kommenterer på virksomhedens svar.

Din anmeldelse skifter ikke position eller dato og virksomheden vil blive notificeret om, at du har opdateret din anmeldelse.

Mangler trovædighed.

Trustpilot er desværre ikke troværdig længere. Før i tiden tjekkede man lige en virksomhed herinde, inden man foretog et køb. Det er slut nu. Betaler virksomheden til trustpilot, bliver der afkrævet overdrevet meget dokumentation for at man vitterligt har haft en oplevelse med virksomheden.

I behøver ikke sende standardsvaret til mig om at virksomheder ikke kan betale sig fra dårlige anmeldelser. For i kan kræve så meget dokumentation, at man ikke kan bevise det. Jeg anmeldte en ejendomsmælger, og blev afkrævet et ordrenummer. Altsa det er jo ikke et par bukser man køber, så selvfølgelig er der ikke ordrenummer.
----------------------------------------
SVAR TIL TRUSTPILOT: Jeg har jo netop sendt mit købsbevis til jer. Det er på ingen måde relevant for jer at vide mit fulde navn, adresse, tlf nummer, købspris, andelsforening, CPR-nummer OG samme oplysninger på sælger. Jeg har sendt en købskontrakt hvor det er tydeligt at jeg har været kunde hos den ejendomsmælger jeg anmeldte.

Hej Lars

Tak for din kommentar.

Jeg har undersøgt sagen. Din anmeldelse har været rapporteret for manglende købsbevis, hvorefter vi tog kontakt til dig i håb om, at du ville hjælpe os med at verificere din anmeldelse.

Du valgte at dokumentere din anmeldelse ved at vedhæfte et bevis, der ikke indeholdte alle de data, vi skal bruge for at kunne lægge din anmeldelse tilbage på Trustpilot. Derfor bad vi dig om yderligere dokumentation. Da du ikke ønskede at give os mere, var vi desværre nødt til at arkivere din anmeldelse.

På følgende link kan du læse mere om, hvilke elementer din dokumentation skal indeholde, før vi kan verificere din anmeldelse: https://support.trustpilot.com/forums/21464567/entries/25755528/

trustpilot.dk Details

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Visit Trustpilot

Call us on: +45 69 91 12 82