Telenor reviews

Acceptable
6.5

Elendig service

Lørdag d 12. April.
Jeg gik ned i telenor butikken i amagercentret for at sende min telefon til reparation.
Da han tjekker serienummeret kan han se at den ikke er registreret til den telenor forsikring som jeg har. Jeg forklarer ham at det nok hænger sammen med at jeg har få lavet telefonen en gang før, og de dengang gav mig en ny telefon i stedet for at reparere den. Men han kunne intet gøre. Han sagde at dem som havde med reparationer og forsikringer at gøre først ville komme på mandag. Jeg bliver lidt irriteret over at skulle ned i butikken en gang til.

Mandag d 14. April.
Kommer ned i butikken lidt over klokken 16 og får at vide at jeg skulle komme igen i morgen, da dem som har med reparationer og forsikringer at gøre går hjem klokken 16. Jeg bliver ret irriteret over at jeg ikke fik den information om lørdagen.

Tirsdag d 15. April
Alle gode gange 3. Jeg tager ned i butikken,og YES, nu lykkedes det at få sendt min telefon til reparation. Og han siger oven i købet at han ville skrive at det var en haste sag. Vi ordner papir arbejdet, og da vi er færdige spørger jeg om jeg ikke ville få en låne telefon? ( havde ringet og spurgt kundeservice om det var en mulighed)
NEJ, det kunne jeg ikke fordi at de havde lånt alle sammen ud, og fordi at der var et oister simkort i telefonen ville jeg komme bagerst i køen til at kunne låne en. Jeg prøver at forklare ham at jeg har 3 telenor abonnementer, men det var lige meget, jeg ville ryge bagerst i køen. Jeg spørger så om der er mulighed for at kunne låne en i en anden telenor butik, men han svarede med det samme, nej det var ikke en mulighed.
Da jeg kommer hjem og har tænkt tingene lidt igennem beslutter jeg mig for at ringe til kundeservice. Han forklarer at det kunne ikke være rigtig at jeg ikke kunne få en låne telefon, og så måtte butikken skaffe mig en låne telefon. Jeg spørger så om det ikke er kundeservice der skal sige det til butikken og ikke mig, men han siger nej, det havde de ikke noget at gøre med. Jeg spørger så om det var en mulighed at kunne få en låne telefon i en anden butik. Han svarer at det kunne jeg sagtens, og han var flink at finde nogle tlf numre til de nærmeste telenor butikker. Problemet var bare at jeg ikke havde tid til at kunne nå ned i nogle af de andre butikker. Hverken idag eller i morgen.

Tirsdag d 22. April.
Jeg ringer til reparations service for at høre om de har modtaget min telefon. SUK, de har ikke modtaget den. Han kunne se at der var blevet lavet en sag, men at de ikke havde modtaget telefonen endnu. Han kunne så også se at ham fra butikken ikke havde skrevet noget som helst om at det hastede. Men nu ville han sørge for at det blev gjort til en haste sag.

Nu er det så 10 dage uden en telefon, og det synes jeg sgu ikke er i orden. Nu ringer jeg til reparations service igen i morgen og ser om de har modtaget den, men jeg tvivler

Bedste service og behandling.

Telenor butikken i Næstved City, er den bedste butik.!
Får altid den bedste service og behandling som man ikke får andre steder, man blive taget godt imod og går altid glad derfra.

Der er kvindelig medarbejder, som jeg ikke bryder mig om da jeg skulle have en ny oplader mente hun at det ikke var en fejl med opladeren som senere var.
Men jeg vælger altid Telenor i Næstved City da jeg synes man bliver respekteret.
Man skal bare spørger efter Martin, Mads eller Henrik så får man den service andre butikker burde lære noget af.!

Hej Max,
Tusinde tak for dit søde indlæg. Det er altid dejligt at høre fra kunder der har haft en positiv og god oplevelse. Jeg skal nok sørge for at give din feedback videre til butikken, tak fordi du har afset dig tid til at skrive om din oplevelse her på Trustpilot.
Rigtig god dag.

Snyder deres kunder.

Jeg har haft internet hos Telenor de sidste 4 år til en fast pris troede jeg.
Men i 2012 valgte jeg at opgradere til en højere internet forbindelse, og selvfølgelig koster sådan en lidt mere. Jeg fik alligevel en slut regning på den gamle internet forbindelse som skulle betales inden jeg begyndte på den nye, Den blev betalt og jeg troede ikke jeg skulle høre mere om den.
Men et halvt år senere får jeg 2 rykker breve fra Telenor som oplyser at jeg ikke har betalt slut regningen fra den gamle internet forbindelse og beder mig betale hurtigst muligt, jeg tænker ikke over det, og tror jo jeg har lavet en fejl, og betaler.

I mellem tiden skal det lige siges at jeg opgrederede fra en 5/1 til en 30/5 internet forbindelse men havde haft fat i Telenor mange gange fordi min forbindelse aldrig kom op på mere end 10-12 Mbit Download og 1-2 Mbit Upload. Telenor mente det var modemmet og sende mig et nyt, dette fortsatte over 1 år hvor jeg fik nye modem og deres supportere ikke kunne finde fejl fra deres side, til sidst fik jeg endelig lokket en Telenor teknikker ud for at se på problemet,

Teknikeren kom smed sit udstyr op og målte i nogle minutter og sagde så at mine ledninger ikke kunne trække så meget og det var derfor jeg aldrig havde fået min rigtige forbindelse, vi snakkede om priser om et nyt kabel hvilket var for dyrt og aldrig ville kunne betale sig for mig.

Dagen efter teknikker besøget opsagde jeg mit abonnement hos Telenor og havde bestilt internet hos nogle andre.

OBS OBS OBS!! Slut regningen fra første internet abonnement + de to rykker gebyr er blevet annulleret og trukket fra for sidste slut regning til mit andet internet abonnement. Men fik yderligere en regning på ikke mindre end 2.869,00 kr. for teknikker besøg, Besøget varede ikke engang 20 minutter, men jeg bliver trukket for 2 timer og tilslutning af ny stiklednings-indgang i bygningen fordi teknikeren selv fik ødelagt den gamle da han skulle teste forbindelsen.

Efter længere diskussioner om jeg skal betale for teknikker og for den periode jeg ikke har kunne have gavn af mit internet har jeg valgt at give sagen videre til forbrugerstyrelsen i håb om at de kan banke lidt fornuft ind i hovedet på Telenor.

Hej Sune,
Jeg vil meget gerne beklage det forløb du har oplevet, jeg kan bestemt godt forstå, at det har testet din tålmodighed ud fra hvad du beskriver i din henvendelse.
Jeg vil meget gerne se nærmere på din sag, og har forsøgt at træffe dig på det nummer du har oplyst her på Trustpilot, men desværre forgæves. Vi vil meget gene have en dialog med dig om din sag og vi vil forsøge at træffe dig telefonisk senere i dag eller i morgen. Du er også meget velkommen til at ringe til os på 72100100.
Rigtig god dag
-Claudia, Telenor

Dårlig behandling af gammel sag!

Jeg har et kæmpe tovtrækkeri med Telenor og Transcom om en gammel regning fra 2010. Det er desværre endt i en ulovlig registrering hos Experian. Jeg føler mig røvrendt af både Telenor og Transcom i denne sag, og ikke mindst Experian.
Telenor påstår at de har sendt mig regning og rykkere, men virkeligheden er noget andet.
Min sidste regning på 314,60,- +200,- i rykkergebyr (Højst 100,- a 3 gange, ifølge loven) blev sendt til Inkasso. (EMAIL: "Din konto er sendt til inkasso den 28.01 2010 grundet en skyldig saldo på 514,60.") Det er jo egentlig fint nok, hvis jeg altså vidste noget om regningen......
Transcom sender mig så videre til Experian med et krav på 2058 kr.
Og ifølge loven må inkasso omkostninger og udgifter ikke overstige 350 kr når gælden er under 1000,- . Det er absolut ikke fint nok!!
514,60 kr + 350 kr = 864,60 kr er jo er langt fra de 2058 som er sendt til Experian/RKI.
Og ifølge Experians egen side (OG loven), skal det registrerede beløb være på mindst 1000 kr før man kan registreres.
Jeg har skrevet frem og tilbage med telenor, men de er fløjtene ligeglade med at de har solgt deres gæld til Mafiabanden, Transcom.
Så tak for det Telenor, nu går hele min familie i en stor bue forbi jeres butikker.

Hej Rune,
Jeg har forsøgt at træffe dig telefonisk, men desværre forgæves. Jeg har indtalt en besked på din telefonsvarer, som du er velkommen til at reagere på. Det har ikke været muligt for mig at slå dig op i vores system på det telefonnummer du oplyser her, derfor har jeg ikke kunne undersøge din sag. Men ud fra det du beskriver her på trustpilot, kan jeg forstå det lyder som et langt og forvirrende forløb. Det kan jeg bestemt godt forstå du er ked af. Som sagt, vil vi, gerne have en dialog med diog om sagen og du er velkommen til at ringe til os.

Utrolig dårlig dækning

Er i et stort landsdækkende firma, med Telenor abb. Dækningen er utrolig dårlig, også i de større byer i dk.

Hej Lars,
Vil du ikke være sød enten at ringe til os, eller fejlmelde dækningen på nedenstående link, så vil vi meget gerne undersøge det. ghttp://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/daekning/drift-og-fejl/index.aspx
Rigtig god dag.
-Claudia, Telenor

Har brugt over ½ år på at slippe ud af et abm. jeg aldrig har haft.

Kort sagt, så bestilte jeg sidste år et bredbånds abonements hos dem, men da jeg lige efter fandt ud af at de ikke ville være i stand til at levere det produkt jeg havde bestilt, ringede jeg ind og afbestilte min ordre. (2 timer efter bestillingen).

Jeg har efterfølgende brugt over et halvt år, på at få dem til at stoppe med at sende regningener. Hver gang man taler med en, siger de at jeg nu er blevet slettet, og de beklager. Men kort tid efter får jeg blot en ny regning. Nu er jeg begyndt blot at sende dem en mail i stedet, men nu får jeg både nye regninger, og betalingspåmindelser på de gamle regninger.

Mit bedste råd til andre, må derfor være ALDRIG at handle med dette firma, da jeg tvivler på der er nogen der ønsker at risikere, at skulle bruge det næste halve år på at komme ud af selskabet igen.

Nedefor se en liste over hændelsesforløbet frem til dags dato, som jeg har skrevet det direkte til Telenor. Dette kan give et indblik i hvor slemt det står til i dette selskab.

17/4 2014
På bagrund at modtagelse af regningen (fakt.: 0059313895) den 7/4, samt betalingspåmindelsen den 14/4 på regningen fra den 10/3 (fakt.: 0058596426), beder jeg jer annullere disse. Samtidigt bad jeg jer endnu en gang, om at slette mig fra jeres system. Henvendelsen er både sendt til toma@telenor.dk, samt via kontakt formularen på jeres hjemme side.

14/4 2014
I sender mig en betalingspåmindelse på faktura 0058596426 af den 10/3.

7/4 2014
I sender mig en regning faktura nr. 0059313895.

20/3 2014
Med en besked om at jeg igen har modtaget en regning, og ønsker at i skal få mig slettet.

10/3 2014
I sender mig en regning faktura nr. 0058596426.

24/2 2014
I sender 2 skrivelser, en om at I har modtaget min opsigelse, og at I vil lukke min forbindelse den 22/2, og en anden om at I har annulleret min opsigelse.

22/2 2014
Jeg sender en mail til Tobias Matisen med besked om brevet sendt fra jer den 21/2, og med spørgsmål om han vil sørger for at få mig slettet for altid.

21/2 2014
I sender en skrivelse om at min opsigelse er blevet annulleret. Dette er en klar fejl, da jeg fortsat ikke vil have noget med jer at gøre.

20/2 2014:
I sender mig en kreditnota på regningen fra den 10/2.

20/2 2014
Jeg tager igen telefonisk kontakt til jer. Jeg snakker med en Tobias Matisen, som beklager de gentagende fejl fra jeres side, men bekræfter at han med det samme vil få min regning annulleret, og få mig slettet i jeres system. Jeg beder ham sende en bekræftelse på mail, fra en mail som jeg efterfølgende vil kunne skrive til, hvis der skulle opstå problemer. Han sender en mail til mig, hvor i han bekræfter at han vil få mig slettet.

10/2 2014:
I sender en regning med faktura nr. 0057976743.

Perioden den 21/12 2013 til 10/2 2014
I sender gentagende regninger mm., hvor jeg vær gang retter kontakt til jer via tlf., og beder jer om at få mig slettet. Der er mange problemer, men til sidst begynder i at bekræfte at i har fået mig slettet. Dette sker bare aldrig.

………….
Sådan her startede det hele, tilbage i 2013:
jeg ringede ind til jer, og bestilte bredbånd hos jer, hvor I samtidigt skulle flytte mit mobil nr. over til IP telefoni. Jeg gjorde meget klart, at det var flytningen af mit nr. der var altafgørende for oprettelsen.

Senere samme dag finder jeg ud af, at det ikke kan lade sig gøre, og jeres sælger derfor har fyldt mig med løgn. Hun vidste sikkert ikke bedre så OK.

Jeg ringer med det samme ind til jer, og for ordren annulleret. Eller det siger I at den er blevet. Igen en løgn, men det er vel bare en fejl i jeres system.

Der bliver nu forsøgt at sende en pakke til mig, som jeg har nægtet at modtage. Jeg for en sms fra mit mobil selskab om at i forsøger at flytte mit nr., gudskelov er der gået noget galt her, så mit mobilselskab vil ikke lade jer flytte mit nr.

Igen kontakter jeg jer. Den første medarbejder jeg snakkede med, var så uforskammet, at da han ikke kunne hjælpe, lagde han på, med begrundelsen at jeg skulle tale pænt. Det skal her siges at jeg på intet tidspunkt hævet min stemme, og det værste jeg sagde, må have været ”det vil jeg ikke acceptere, det er jeres fejl, så det må være jer der skal finde en løsning, ikke mig”. Må sige at hans behandling af sagen, har ikke hjulpet på mit indryk af jeres system.
Den næste medarbejder jeg så ringede til, var til gengæld rigtig service mindet. Vi ender faktisk med at sælge mig en ”Hjemme telefon” i stedet, hvor jeg så skulle kunne bruge mit mobil nr. Desværre ringer han senere tilbage, og fortæller mig, at han har overset noget, nemlig at jeg ikke kan bruge mit mobil nr. i den telefon. Jeg forstår ikke helt hvorfor, men syntes det er god service at manden der har lavet en fejl, selv ringer og står ved sin fejl.

Jeg går nu i troen om at alt er OK, indtil jeg den 21/12 2013, modtager et brev fra jer (sendt den 19/12 2013) hvor i I skriver i har modtaget min opsigelse, og vil slukke for min forbindelse den 25/12-2013 (ved ikke hvordan i vil slukke for en forbindelse der aldrig har været der). I samme brev skriver I, at jeg skal sende mit udstyr retur, og ellers vil jeg blive faktureret for det. Der er bare det problem, at jeg jo aldrig har modtaget noget udstyr fra jer.

Hej Paw,
Det har desværre ikke været muligt for mig at slå dig op i vores system ud fra det nummer du oplyser her. Jeg har også forsøgt at træffe dig telefonisk, men desværre forgæves. Hvis du oplever problemer eller fejl i forbindelse med opkrævninger eller fejl i abonnement, så vil vi meget gerne have en dialog med dig. Du er velkommen til at ringe til os på 72100100.
Jeg eller en kollega, vil forsøge at træffe dig senere i dag, så vi kan gå sagen igennem med dig.
-Claudia, Telenor

Kunne ikke levere netværk - så farvel...

Efter flere års problemfrit abonnement blev voret netværk pludselig meget ringe (i udkanten af Holbæk). Vi kontaktede Telenor, der bekræftede, at sådan var det. Vi fortalte, at vi jo betalte det samme som altid, og at vi ville finde et nyt selskab, hvis de ikke kunne levere det, vi betalte for. Det beklagede de - gjorde intet ved det - og så skiftede vi selskab... Underlig forretningsmodel...!

Hej Per,
Jeg vil gene beklage din uheldige oplevelse. Det er korrekt, at der i nogle tilfælde kan ske forringelser af vores kunders netværk, men i de tilfælde burde du blive tilbudt en løsning eller blive hjulpet på anden vis. Jeg er ked af at høre at vi har mistet dig som kunde på baggrund af din oplevelse, og jeg håber du har fået den hjælp du skulle bruge for at få dine ting flyttet videre. Du er altid velkommen til at ringe til os på 72100100 hvis du ønsker en dialog med os om din oplevelse.
-Claudia, Telenor

Der må da være grænser...

Glæden ved Telenor... Den har jeg sku svært ved at finde.
Jeg købte for små 6 mdr siden en fantastisk telefon LG G2...
Fabelagtigt stykke elektronik.. Har desværre bare et lille problem at der var en lille gul plamage i venstre side af skærmen...
kontakter da butikken den er købt i.. Får udemærket service og de informere om at det kræver en rep. men da det ikke er særlig udtalt kan jeg jo bare vende retur hvis det bliver være... Og det gør det..
Retter nu henvendelse i Telenor igen (anden afd.)... Her får jeg så at vide at det er selvforskyldt i butikken og man hermed nægter at tage min telefon til rep.
Det har så betydet at jeg har været i flere butikker, får mange ideer om hvad dette kan skyldes og får så vide i Herlev at det ligner pixelfejl.
Super service af Herlev.. ingen tvivl herom.. men nu er min tlf også lige røget over de 6 mdr. (her henv til købelovens bestemmelser om bevisbyrde) der nu pålægger mig efter at man har afvist rep.

Jeg har så fat i en fyr fra kundeservice..(igen) der oplyser mig om at jeg kan tage ned i en Telenorbutik.. Bliver så Lyngby da jeg er her ofte, og får at vide i kundeservice at kan der konstateres fejl på produktet ( hvilke de gjorde) kan min telefon ombyttes.. Meeeen..
Nej den kan da ikk..!!!! Den første person iklædt en telenortitel bebuder at det er en væskeskade ved at kigge på min tlf... Det vil jeg ikke spises af med og snakker derefter med butikchefen der dog fortæller, at jeg er blevet fejlinformeret i hele forløbet... De skulle have taget terminalen til rep. Og han mener det ligner en pixelfejl..!!
Men fastholder jo stædigt at kundeservice intet har at sige og de overholder lovgivningen..!!! Så kan forvente 3 gange rep.. men efter påske.

Jeg har efterhånden oplevet en del teleselskaber... Den den mangel på professionalisme og udtalt ligegyldighed overfor deres kunder finder jeg mig ganske simpelt hen ikke i..!!!

Et nyt selskab må være vejen frem... Men jeg er jo os kun en irrelevant kunde...

Så "tak for hjælpen " Telenor... I er et pragteksempel på hvorledes man IKKE får ambassadør kunder.

Dan

Hej Dan,
Jeg beklager meget din uheldige oplevelse.
Jeg kan se du har allerede er blevet kontaktet af en af mine kollegaer på Facebook og hun er ved at undersøge din sag nærmere og du vil blive kontaktet af os, når vi har fundet en løsning .
-Claudia, Telenor

Godt når det virker, horribelt så snart der er problemer

Mit internet er begyndt at opføre sig underligt, og har gjort det i længere tid. Routeren ryger af og på nettet, og når det endelig er stabilt i en kort periode, så får jeg kun en brøkdel af den fart jeg betaler for og har kunnet opnå tidligere uden problemer. Produktet har fungeret upåklageligt, men nu så snart der lægges det mindste stress på routeren begynder den at få et hjertetilfælde.

Jeg ringer så til Kundeservice og får fat i en tekniker som giver mit internet et "Boost", hvad end det så betyder, men jeg må konstatere at det ingen forskel gør. Så jeg ringer igen dagen efter, og bliver lovet at jeg vil blive ringet op af samme tekniker som jeg tidligere har talt med. Det sker ikke, og da jeg prøver at ringe igen, har Kundeservice lukket.

Spol frem til mandagen, og jeg ringer igen. Denne gang kan den tekniker jeg får i røret ikke finde mig i systemet, og det bruger vi godt 10 minutter på at prøve at få styr på, uden held. Lige pludselig bliver forbindelsen afbrudt, og opkaldet afsluttet. Irriterende, men jeg tænker da bare jeg ringer igen. "Kundeservice har lukket".

Det er fandeme dårlig kundeservice, Telenor. Det må i kunne gøre bedre. Det kan ikke passe at i ikke kan finde ud af at slå en kunde på udelukkende på adresse eller CPR i jeres systemer, eller ringe tilbage når og hvornår i lover. Og det kan ej heller passe at man ikke på en eller anden måde kan få tilsendt det "DSL nummer" i efterspørger på anden måde end at finde det velkomstbrev jeg fik for 4 år siden, eller på de faktura jeg ikke får efter jeg på jeres insisteren har tilmeldt mine regninger til betalingservice.

Jeg har tidligere været en yderst tilfreds kunde på Telenors bredbåndsprodukter, men det er ved at være lidt en farce. Denne anmeldelse har jeg været nødt til at sende gennem et hotspot på min iPhone, gennem et helt andet teleselskab. Jeg begynder at overveje om jeg skal få en anden udbyder. Det burde du, kære læser, måske også.

P.S. Jeg har måttet udelade mit DSL nummer som en del af denne anmeldelse, da jeg som beskrevet herover ikke har mulighed for at få fat i det. Jeg kunne måske få det af Telenors kundeservice, men hov, de har lukket. Suk!

Hej Dennis.

Jeg har lige læst din anmeldelse og jeg vil gerne starte med at beklage den oplevelse du har haft med vores kundeservice i forbindelse med manglende internet. Det er bestemt ikke sådan en oplevelse vi ønsker at give vores kunder, og jeg kan godt forstå at du er meget utilfreds.

Jeg vil meget gerne hjælpe med at få dit internet op at køre igen, men jeg har desværre ikke nok oplysninger til at kunne finde dig i vores systemer. Jeg vil derfor høre om du har mulighed for at skrive en privat besked til os på Facebook, så vil jeg eller en af mine kolleger undersøge sagen nærmere.
Du kan finde os på linket: https://www.facebook.com/telenordanmark?fref=ts

Du ønskes en god påske, med forhåbentligt masser af internet.

- Jonatan, Telenor.

Nemt og hurtigt

Jeg har bestilt en iPad igennem Telenor. Det var et nemt og smertefrit køb.

Hej Jane.
Tak for din fine anmeldelse - hvor er det dejligt at høre, at det var ligetil at bestille din nye iPad. God fornøjelse med den.

Med ønsket om en god dag.

/Natasja, Telenor

Trætte af af undskylde? Aldrig!

Jeg har været kunde hos jer siden 'Polle' kørte rundt på sin fjollede knallert, nede på Sydfyn ( 90'erne ).
Anyway - lad mig prøve, at gøre det kort! ( dømt til, at fejle ).
Efter alle disse år som kunde hos jer. Og efter at jeg de sidste par år ikke har haft andet end problemer med jer. Besluttede jeg, at kigge her på Trustpilot, for at se om jeg var ene om min holdning til jer.
Dét var jeg sgu ikke! Troede det faktisk..men, nej nej.
Antallet af problemer og ikke overholdte aftaler jeg har haft med jer, er så mange og så omfattende, at det ville 'skudt i hovedet', at prøve, at beskrive dem hér!
Teksten ville blive så, lang at ingen ville gide, at læse sig igennem den.
Det er vigtigt, her at pointerer, at jeg ikke har et problem, jeg ønsker løst!
Jeg vil bare af med noget af min harme! Ellers eksploderer jeg snart..Så Trustpilot blev min ventil..
Det nytter NUL, at kontakte jeres 'call center'. Jeg ved ikke hvad det er for nogen børn i har ansat. Men kvalificerede til, at guide og vejlede/hjælpe; dét er de fan.me, IKKE! Bedre uddannelse siger jeg bare.
Når jeg påstår, at dé decideret vildleder & taler i tåger, så er det baseret på rigtig mange samtaler! Aftale efter aftale bliver glemt!
Altså - hvis det ikke er min telefon der er problemet, så er det computeren/routeren.
Når det så ikke er mit udstyr der driller. Så er det min kærestes eller min datters, der er problemet. For ja! Dem har jeg nemlig fået til, at skifte til jeres "Kejserens Nye klæ'r" firma! I har jo ikke noget tøj på!
Og fanden stå i, at jeg fik dem til dét. MIN fejl!
Når min kæreste kontakter jer, så taler jeres medarbejdere ' tåger/ tunger ' vrøvler og aner ikke hvad de taler om! Dét lyder som om de er meget prof. Men skindet bedrager. Jeg ved lidt om teknik. Men det er det ikke alle der gør, did you know?
Efter hendes skift til jer fra TDC ( på min opfordring ), har hun modtaget en router, som var 3!!mdr undervejs! Blev lovet den ville komme i løbet af nogen få dage. ha ha hahh..åhh:( OG nu da den endelig er ankommet - VIRKER DEN IKKE! ?
Plus, at hun nu får regninger fra både jer og TDC/ altså dobbelt op på regning??!
I er et elendigt bondefanger firma, dét er hvad i er. Ellers er i inkompetente! Jeg véd sgu ikke hvad der er værst!??
Jeg er sur, skuffet og træt! Træt træt træt! OG slidt op af al jeres bøvl!
Det er tid til, at skamme sig, venner!
Jeg bliver som kunde; forstå dét hvem som kan?! Orker ikke,at flytte selskab. Blandet andet fordi I sikker OGSÅ ville fuc.e den lille manøvre op! Jeg kan næsten garanterer dét!!
Så jeg bliver hvor jeg er. Af skade bliver man klog, men sjældent rig,
Skulle en af jeres ansatte; mod al forventning, besvare denne 'anmeldelse', så vil jeg gerne ha mig frabedt en UNDSKYLDNING eller BEKLAGELSE!!! Jeg orker simpelthen ikke jeres tomme ord!!!
Til dem der er nået til bunden af dette 'opkast' fra mig; vil jeg blot sige : HOLD DIG FRA TELENOR! Det er simpelthen ikke besværet værd. Dé kører dig træt og tung..
Jeg ved jo ikke om andre firmaer er bedre. Da jeg har været tro kunde hos jer i snart 15-17år . Dét synes jeg lige skal med! Og tak for ingen ting, i øvrigt..
TELENOR = udholdenheds manøvre! Hvem gider, DÈT? Well, mig! That's who.
Claes. Odense.

Netværket opgradering

Indtil sammenlægningen med Telia virkede det fint, herefter er GPRS netværket blevet svagt, lige så svagt som Telenor s håndtering af kunder.
Når deres netværk ikke virker finder juristerne det med småt frem for at vaske hænder.

Sjovt at deres kunde medarbejdere blot mener man skal tegne et andet abonnement.

Nej det firma som har haft en kunde siden 2006 har mistet en kunde.

Hej Jan.
Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at vi ikke længere kunne levere et tilfredsstillende netværk - vi arbejder hele tiden på at forbedre vores netværk, hvorfor vi naturligvis håber at du har lyst til at vende tilbage til os engang.

God dag.

/Natasja, Telenor

Bemærker stilfærdigt at jeres dækning er forfærdelig, og at i har en meget U-konstruktiv tilgang til løsning af problemer

Jeg er utrolig ked af at skrive denne anmeldelse.
Jeg vil egentlig hellere vil anmelde ting jeg kan li', og lade andre om at svine ting til. Der er selvfølgelig altid en undtagelse der bekræfter reglen.

Bevæggrund for at vælge telenor i første omgang:
Jeg er netop flyttet ud for mig selv, og skulle derfor ha' netværk.

Trods facebook stormen, hvor en kritisk besked med kritik fik op mod en 30-40 TUSIND "Likes" omkring dårlig service, der var i sommers i mod telenor og den meget mediebevågenhed den fik, tænkte jeg, at det vil være smart, at få det hos dem, så jeg havde telefon og netværk under en hat.

lé Baggrundshistorie:
Efter lidt senden rundt blev jeg sendt ud til bilka i tilst, hvor jeg fik en huwai router B593, og har ubegrænset 3g/4g netværk til en ganske fin pris pr måned. Da jeg fik det virkede det fortræffeligt, med en hastighed fra 14mbit-16 mbit og helt op til 20mbit på en god dag

lé Problem:
Efter telenors netværks-sammenlægningen med telia faldt min hastighed dog til 3-5mbit på en god dag, og har ofte timer helt ned på 1mbit. Da jeg spiller en del spil, er dette et stort problem for mig

lé opsumering:
Det korte og det lange er, at telenor ikke hjalp mig med at fikse problemet. De(telenor) lavede blot en alt for lille prik på deres netværks kort - den dækker ikke der hvor jeg bor, men dog der hvor google siger jeg bor. det virker som om kortet er ret subjektivt .

Havde som-sagt ingen problemer før sammenlægningen med telias netværk, så jeg tænker det er et spørgsmål om at låse min router til en bestemt mast.

Afsluttende:
Jeg vil ikke lave bulder og brag, men bemærker stilfærdigt, at jeg syntes at det er mærkeligt at "danmarks stærkeste netværk" ikke kan levere ordentligt 4.G netværk i toppen af en høj bygning, men fri udsigt til flere master, i Aarhus C(Centrum).
Det burde være muligt i danmarks næst største by, ISÆR når i skriver på forsiden af jeres hjemmeside at i "for at være ærligt" er i(Telenor) "ret stolte af" jeres netværk.

PS:
Jeg har forståelse for at der kan være nogle indkørings-vanskeligheder, men min tålmodighed er ved at være ret tyndslidt, har været nød til at droppe at spille med mine venner i 3 måneder nu, please please gør noget ved det.

Hej Søren.
Jeg er ked af at høre om din oplevelse med dækningen på din adresse. Vi har gjort rigtig meget for at optimere dækningen i løbet af de sidste par år, og derfor er det ikke rart at høre, at nogle af vores kunder oplever den modsatte effekt.

Jeg kan se at du ikke har fejlmeldt dækningen på vores hjemmeside, og jeg vil opfordre dig til at gøre dette. Når du laver en fejlmelding, vil vores teknikere se nærmere på sagen, og undersøge om der er noget vi kan gøre, for at sikre en god dækning på din adresse igen. Når vores teknikere har set på sagen, vil du blive kontaktet af dem.

Du kan fejlmelde dækningen på følgende link:

- Jonatan, Telenor

Profitmaksimering frem for kundepleje

Så fik jeg regning nr. 2: Forbrug 1 kr + gebyr 50 for at sende.
Regning nr.1 kostede også et par kroner + 49 kr. -
Det er for usselt med sådanne gebyrer. Specielt når man ikke bliver gjort bekendt med det forinden.
Regning nr. 2 kommer i øvrigt selvom jeg ER tilmeldt BS.
Det kan i øvrigt ikke lade sig gøre at betale regninger hos telenor uden at der tilgår gebyr, hverken via pbs eller andet, - det er grimt!

Det er umådelig trist når en virksomhed lever af at malke kunder på de mest ublu måder.
czm found this review useful

Hej Jakob,

Jeg beklager de problemer du har haft i forbindelse med tilmelding til PBS, jeg kan se det skyldes en længere behandlingstid ved PBS, men din konto er tilmeldt og vil fremover køre på PBS.
Jeg har samtidig krediteret de 2 gange 49.- du er opkrævet grundet fakturagebyr, jeg fremsender bekræftelse breve på krediteringerne.

God dag.

Steffen, Telenor.

Bestil inden kl. 12 og den bliver sendt i dag. LØGN!!!!

Jeg sad og skrev med en af deres konsulenter mens jeg skulle bestille ny telefon og skifte til deres teleselskab, personen skriver så til mig at hvis jeg bestiller inden kl. 12 så vil den blive sendt samme dag, så det skyndte jeg mig selvfølgelig at gøre. Jeg vil så bestilt den 11.53 så det var jo inden kl. 12. Så skriver jeg så til dem dagen efter at jeg ikke har fået nogen mail om at de har sendt min ordre, så er det fordi ordren først er gået igennem hos dem 12.13.
Det syntes jeg bare ikke er i orden, så må de enten oplyse om der kan være kø så hvis det få minutter i 12 så det ikke sikkert den kommer igennem inden 12. Eller også må de derinde sætte det sådan at hvis den er mellem 12.00-12.15 når de får ordren så er det nogle der har bestilt inden 12. Jeg føler mig ihvertfald godt snydt efter det der.

Hej Natascha,
Jeg beklager rigtig meget at dette er sket. Normalt bliver det at gå uden problemer. Der er desværre sket en fejl i dit tilfælde og det er jeg virkelig ked af. Jeg har sendt din besked videre, så vi eventuelt kan få ændret i teksten eller sat sende tiderne til lidt senere på dagen, sådan at dette ikke skulle ske igen. Jeg kan se at du har fået annulleret ordren, da du køber telefonen i en butik. Det kan jeg godt forstå, da du forventede at have telefonen i dag.
Igen jeg beklager meget for fejlen.
-Michael, Telenor

Danmarks bedste netværk uden tvivl!

Jeg har haft et abonnement hos Telenor i mange år efterhånden - sammenlagt. Jeg har forsøgt mig hos andre selskaber grundet prisen, men vender altid tilbage til Telenor. De har absolut den bedste dækning i Danmark, og også dne bedste kundeservice jeg længe har stødt på - både på telefon og i butikkerne. Jeg anbefaler altid Telenor til andre når der diskuteres netværk/abonnement, og det vil jeg uden tvivl blive ved med. Jeg takker mange gange!

Hej Tonny,
Det er super dejligt at se sådan en anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at du både er glad for vores nye netværk, kundeservice og butikker. Det er altid dejligt at høre fra en tilfreds kunde. Vi er rigtig glade for at have dig som kunde og jeg håber vi kan fortsætte samarbejdet i lang tid.
Du må have en god dag. :)
-Michael, Telenor

Ualmindelig dårlig service og forretnings metoder, aldrig mere Telenor !

Jeg følte mig snydt og bondefanget af en sælger der kun tænkte på at få hægtet et erhvervs abbonement med lang opsigelse på mig på trods af at jeg er privat person. Da jeg fik en ordrebekræftelse på det reklamerede jeg og han fortalte et han ville slette det igen, dette gjorde han ikke og da jeg opdagede dette nægtede Telenor at slette det fordi han ikke havde noteret at jeg havde reklameret. Dette betød binding i 1 1/2 år til et alt for dyrt abb.
Aldrig mere Telenor !

Hej Steen,
Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Jeg kan se at du har fået en mail fra vores Reklamationsafdeling og beskeder fra vores Facebook team. De har undersøgt din sag og sendt dig en afgørelse. Skulle du ikke være enig i den afgørelse har vi henvist dig til at skrive til Telenor Regningsklagenævn, ved at skrive skriftlig til denne adresse:
Telenor Regningsklagenævn
Skelagervej 9
9000 Aalborg
-Michael, Telenor

Muligvis det mest uduelige netværk og kundeservice nogensinde!!

Jeg giver 1 uacceptable stjerne fordi jeg ikke kan give 400 uacceptable stjerner.. I ca 4 år har jeg været netværkskunde.. Jeg har modtaget 4 routere fordi nettet ikke virker gang på gang.. Jeg betaler for 10/10 mb/t, men får kun 4,35 i download og 0,16 i upload.. Da jeg så kontakter dem (gentagende gange) sker der intet og mine beskeder bliver bare responderet med beklagelser lige som denne besked nok også får uden nogen form for handling.. Hver eneste eftermiddag ved en 14 tiden så ryger nettet af og på og er mildest talt ubrugeligt.. Der kan ikke køres netflix, playstation, surfing og ganske almindelig skolearbejder over telenors net.. I sidste måned får jeg sagt kontrakten op fra den 1/5, men modtager nu en regning på 150 kr for den 5 måned som skal betales inden den 14/4..WTF.. Jeg kommer ALDRIG tilbage til dette selvskab og jeg vil stærkt anbefale andre, at holde sig lagt væk fra Telenor..

Hej Jannik,
Det lyder bestemt ikke som en god oplevelse. Jeg har kigget på din konto og kan se at du er opkrævet til den 08.05.2014, men pengene fra den 01.05.2014 til den 08.05.2014 er blevet trukket tilbage igen og står tilgode på din konto. Du kan kontakte vores kundeservice og oplyse dit reg. nr. og kontonummer, så får vi overført dem til dig, så du ikke har betalt for meget.
Det er selvfølgelig ikke dejligt at du har haft denne oplevelse med os og jeg er ked af at du har valgt at skifte.
-Michael, Telenor

På trods af deres reklame i tv

På trods af deres reklame om Danmarks stærkeste netværk. Jeg har skam ikke modtager en indbydelse til at være med i denne så kaldte test, jeg ved Ikk hvorfor men det har jeg Ikk. Så jeg ved ikke hvor meget jeg skal tro på Danmarks så kalde "Stærkest netværk". Men jeg har før oplevet at deres netværk er svagt eller Ikke virker på nogle steder så godt som de påstår at det skulle.

Hej Alexander,
Vi har fået testet vores netværk og på nuværende tidspunkt er det Danmarks stærkeste, det betyder ikke, at der ikke kan være huller i vores dækning. Men det betyder vi dækker den største del af Danmark. Du er altid velkommen til at ringe ind til os og få tjekket din dækning. Det kan du gøre på 72100100.
-Claudia, Telenor

Nedlagde mailadresse (godt nok med advarsel)

Har haft kombineret privat- og firmamail hos Telenor i en del år.
Telenor nedlægger min mail-adresse, fordi det ikke kan betale sig (det oversætter Telenor til, at de "ikke kan levere et ordentligt kvalitetsprodukt"). Jamen, så nedlæg webmailen (jeg kan bruge alternative webservices), men behold min adresse - eller sælg domænet til en anden udbyder.
Alt andet, end at jeg skulle i gang med at ændre mail-adressen 122 forskellige steder på nettet: Offentlige, private webservices, logins osv.
Plus ændre alt trykt materiale. Det tog flere dage.

Telenor advarer og beklager. Så de beholder en stjerne.

Hej Mads,
Tak for din anmeldelse her på Trustpilot,
Som du selv skriver, så er det er en del af en større forenkling, som vi er i gang med i Telenor, hvor vi gennemgår alle vores produkter og services for at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne. Vi har vurderet, at vi ikke kan levere en e-mail-service, som lever op til vores kvalitetsstandarder.
Vi hjælper dig gerne med at sætte den nye mail op og overføre dine gamle mails og data til din nye mail. Vi kan også videresende dine mails fra Telenor-mailen til din nye mailadresse i tre måneder. Se hvordan på vores hjemmeside. Du kan også ringe til vores kundeservice på7212 8715 eller komme ned i en af vores butikker, hvor vi står klar til at hjælpe dig. Så vil vi meget gerne forsøge at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig bedst muligt med at finde et alternativ.

Om virksomheden

Kundeservice har åbent hverdage kl. 8-17. Lørdag, søndag og helligdage har kundeservice lukket. Support har åbent hverdage kl. 8-19 og lørdag kl. 9-14. Søndag og helligdage har Support lukket.

Visit Telenor

Mobile Network Provider for Business

Mobile Network Provider

Brug for hjælp?

Telenor Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en gene- rel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

1. Find svar på dine spørgsmål på

Book tid i din butik

4. Ring til os på telefon: 72 100 100

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi har i længere tid set en stabil fremgang i netværkskvaliteten hos Telenor.I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signal styrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Læs mere om netværket
Se driftstatus
Fejlmeld dækning

Smartphone Guide

Smartphone Guide

Få vennernes hjælp til at vælge en ny telefon. I vores Smartphone Guide på facebook har du mulighed for at spørge venner og bekendte til råds, inden du bestemmer dig for en telefon.

Se mere her

Videoguides

Har du brug for hjælp til opsætning af email, wi-fi hotspot, WiMP eller til at aktivere din iPhone så se vores video-guides.

Se vores video guide her