Parabol Shoppen reviews

Parabol Shoppen reviews

Low
3.1

Ingen kontakt. Penge trukket. Ingen varer

Hold jer langt væk fra Parabolshoppen. Jeg handler aldrig der igen. Det er et svindlerfirma, som jeg desværre handlede med i tillid.

Ingen kontakt men varen leveret efter 9 dage

Fandt varen til 99,- på nettet hos Parabol Shoppen, de havde en god pris da de var 27,- billigere end Elgiganten. Fragtfrit leveret med GLS til en GLS shop.
Bestilte varen den 28/7-13 om aften med Forbrugsforeningen kort, fik bekræftigelse med det samme på mail. Her stod der også, at de ville sende en ny mail såfremt varen ikke kom indenfor 2-3 dage.
Hørte ikke mere fra dem.
Forsøgte at ringe til dem uden held 3 gange.
Sendte den 1/8-13 en mail om at jeg ønskede at annullere købet.
Hørte ikke fra dem.
I dag den 6/8-13 blev varen så afleveret med Post Danmark.
Det er nok ikke her jeg handler igen.

Total userieøst shop - Benyt en anden !!!

Bestiller en vare her da prisen er super!
De skriver på deres hjemmeside at, der er 2-3 leveringsdage.
Hvis denne overskrides vil de sende en mail.

Efter 3 dage høre jeg ikke fra firmaet. Jeg rykker selv via mail.
dagen efter sker der heller ikke noget og til min opdagelse kan jeg se at min vare på deres hjemmeside netop er steget med over 100 kr. Og er nu ikke den billigste.

Om de så vælger at ignorer min bestilling pga. at varen netop er steget, er kun en meget meget kedlig løsning.

lavmål

Hvis troværdighed, tillid og seriøsitet betyder noget for dig, når du handler på nettet, skal du nok gå langt udenom PS. Bestilte varer, beløb blev trukket på min konto efter et par dage, men varerne var ikke kommet efter 2 uger. PS svarer ikke på mail eller telefon, dog fik jeg en mail, da jeg annulerede ordren. Bad om at få beløbet tilbageført til min konto, hvilket skete efter 5 uger ! ( Gik til den lokale Expert og købte varerne, godtnok 25 kr. dyrere, men jeg fik sagerne med hjem med det samme )
Kan ikke advare nok mod den virksomhed
www.parabolshoppen.dk

Reply from www.parabolshoppen.dk

Det er klart at varen ikke kommer frem, når man ikke afhenter den. Selv om den ligger klar på det valgt afhentningssted.

Da varen kom retur fra GLS, så er det helt lovligt at der må gå op til 30 dage fra modtagelse før kunden har beløbet retur.

Lang leveringstid og ingen svar på email

Jeg kan slet ikke andbefale at folk handler hos dem, de overholder ikke den tid som de skriver i mailen 2-3 dage skulle måske rettes til 2-3 uger.
Når man skriver til svarer de ikke.

Så i bund og grund noget af det værste jeg har oplevet af en dansk firma på internet.

/Pau

Ingen kontakt + penge hævet længe inde varen bliver sendt

Jeg bestilte nogle småting og modtog en automatisk ordrebekræftelse.
Dagen efter bliver beløbet hævet på min konto – efter 3 dage prøver jeg at kontakte forretningen både pr. mail og telefon – intet svar.
Da det via cvr.dk hjemmesiden lykkedes mig at opspore et privat telefon nummer på indehaveren meddeler hans kone at "han er syg, men svare på mails"… - hmmm… - det havde han så ikke gjort på dem jeg sendte…
3 dage senere dukker mine vare op, men jeg kan på ingen måde anbefale at handle hos denne virksomhed.

hurtig respons /hurtig levering

Hurtig og efektiv vejledning via mail, bestilte den anbefaledet parabolboks, hurtig levereing få dage senere. :-)

Ingen response eller besvarelse

Jeg bestile en alm. vare (Triax parabol med LNB), efter at have modtaget automatisk svar hørte jeg intet.
Har ringet 3 gange og skrevet unden svar.
Ved ikke om ordren bliver til noget eller ej.

ingen kontakt

Lang leveringstid, og så havde de hævet pengene inden varen blev sendt af sted.
Jeg returnerede varen og måtte og måtte vente ca 7 uger på at få pengene retur. Surt!
De svarer ikke, hverken på mails eller telefon.

Kan ikke anbefales

Lover leveringstid som ikke bliver overholdt, - kan ikke kontaktes pr telefon, - kun pr email, - med lange svartider

Kontakt? = joke

Varer modtaget ok

support og spørgsmål joke
svarer aldrig på mail eller telefon, så det var sidste gang jeg handlede der.

Man betaler får ingen vare

Vi har den 30/11 - 2011 bestilt Viaccess Yousee Ca Modul hos parabolshoppen.dk i Roskilde. Pengene blev hævet med det samme, men vi har stadig ikke her den 7/12 - 2011 modtaget noget. Der blev pralet med de kun havde 1 - 2 dages leveringstid. Prøvet at ringe uden held og skrevet en mail uden svar tilbage, så det er vist ikke et godt sted at prøve at købe noget. Hilsen Karin & Knud Erik.

Hold jer væk

Hold jer væk fra www.parabolshoppen.dk

Bestilte d. 1/9-2011 en parabol + diverse, betalte med Dankort.

Fik med det samme en ordrebekræftelse med besked om at varerne ville blive sendt i løbet af 2-3 dage. Pengene blev trukket d. 6/9, men i dag d. 12/9 har jeg stadig ikke set skyggen af min ordre.

Har henvendt mig pr. mail d. 8/9-2011 men ikke fået noget svar.

Mandag d.11-07-2011

Jeg har bestilt en udendørsantenne den 4-07-2011 og har stadig ikke modtaget den, jeg har skrevet 5 mails og ikke fået noget svar og har ikke modtaget mine penge 366 kr. Så for guds skyld LAD VÆRE MED AT BESTILLE NOGET PÅ DEN HJEMME SIDE DET ER ET FUP FIRMA.

Godt udvalg

Godt tilfreds, hele vejen rundt
Review by confirmed purchaser

Nem og let overskulig hjemmeside

Absolut langsom levering

Har bestilt parabol listet medd 2-3 dages levering - og i ordre bekræftigelse står der an hvis dette ikke holdet vil man straks modtage mere info. Der er nu gået temmelig mange dage og har intet modtaget + intet hørt + penge ikke trukket hvilket vil sige vareren endnu ikke er send, telefon numere /ingen af disse) har været mulige at ringe til gennem de sidste paar dage!

Kan ikke anbefale denne shop!!!
Review by confirmed purchaser

Fin service og hurtig levering

Som det skal være ..

Nøjagtig som bestilt.
Hurtigt leveret.

Skuffende

Jeg fandt Parabol Shoppen via nettet da jeg skulle bruge en ny receiver til mit Viasat abonnement. Jeg undersøgte hjemmesiden og fandt frem til en receiver med optagefunktion i.
Jeg købte produktet og fandt til min overraskelse ud af, at jeg ikke kunne optage programmerne. Jeg kontaktede Viasat og fandt ud af, at det krævede en tilføjelse til mit nuværende abonnement. Det står det IKKE noget om på Parabol Shoppens hjemmeside, så nu står jeg med en receiver som jeg ikke kan optage på.
SKUFFENDE, at man ikke oplyser om det på hjemmesiden!

www.parabolshoppen.dk Details

Vi har Danmark største udvalg af satellit udstyr til Danmark bedste priser. Altid gode priser på: Viasat og Canal Digital - Satellit reciever - DVB-T reciever - paraboler - Digibox - DTT.

Visit Parabol Shoppen

Call us on: 46320222