Landbruksleker reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Mitt klare førstevalg til aktive, utebarn - landbruksleker

Hvis man ønsker gode, bruksvennlige leker som tåler en støyt ville jeg valgt lanbruksleker sine produkter. Flott, oversiktlig hjemmeside,gode priser, rask levering og portofritt

Fantastisk

Jeg er veldig godt fornøyd med handelen hos dere. Dere har noen greie hjemmesider som er oversiktlige og enkle å bruke. Tror det tok rundt 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk varen. Min sønn på 2 år bruker “gå-traktoren” daglig, både ute og inne! Kommer nok til å slite ut ett par joggesko i sommer, men hva gjør vel det så lengen småen er fornøyd!

Topp service

Personlig og god service!
Vi ble lovet at Landbruksleker skulle følge opp leverandøren slik at vi skulle få den flotte bursdagspresangen i tide. ... og det fikk vi. Med god margin! :-)
Review by confirmed purchaser

lett å bestille, og ungene kan se hjemme sammen med meg.

Har anbefalt denne siden til flere av mine venner med barn. Fantastisk at det er så lett å få tak i disse lekene over nett, savner litt mere utvalg

Genial nettside!

Enkelt å handle. Får kjempegod hjelp - til og med på lørdags kveld. Bare å sende mail, så får du svar raskt. Har tipset mange om deres nettbutikk.

Kjempebutikk

Meget grei butikk å handle med. Kjapp forsendelse og meget bra produkter. Kan anbefales.
trustpilot stars

Kjøpte pumpe til vann tilhenger

Varen var ikke i butikken men ble raskt lagt til etter en email forespørsel. Veldig raskt svar og rask levering og fraktfritt til og med. Anbefales på det sterkeste.
Review by confirmed purchaser

Rask og pålitelig, god kommunikasjon

Bestilte en tilhenger til en leketraktor.
Spørsmål jeg hadde rundt bestillingen og produktet ble raskt besvart på mail.

Varen ble sendt rett etter betaling. At frakt er inkludert er en STOR bonus. Handler gjerne igjen.

Anbefales

Det stod at leveringen kunne ta opptil 3 uker men jeg fikk traktoren min levert i posten etter bare 4 dager. Gode priser også!

God service!

Jeg lurte på noe angående levering og de ringte meg nesten med en gang for å svare på spørsmålet. Fikk også flere eposter som holdt meg oppdatert på prosessen fra en hyggelig person. Anbefales!

landbruksleker.no Details

About this company

Visit Landbruksleker

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.